DISKUZE K ČLÁNKU Majitel Red Bullu opět kritizuje F1: Příliš mnoho předpisů, nejrychlejší už nevyhrává
Majitel Red Bullu Dietrich Mateschitz si opět stěžuje na nová pravidla ve Formuli 1. Pravidel je přespříliš a piloti už podle něj nemohou jezdit na hraně.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Majitel Red Bullu opět kritizuje F1: Příliš mnoho předpisů, nejrychlejší už nevyhrává
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
odin
16:04 13.05.2014 77.240.96.XXXRedBullácké kecy. Tak to je pro mne novinkou, že piloti jezdili v minulosti na limitu. Sám veliký Schumacher a jeho fanboys si stěžovali na to, že se nedá "jezdit na limitu".
Loni před změnou pneu dokonce i RedBulláci mleli cosi podobného. Zajímavé, že po změně utichli a na limitu asi jezdit začali.
Jde mi z těch propagandistických keců hlava kolem. Jak ambiciózní tým nevyhrává, okamžitě začnou plácat nesmysly o jízdě "na limitu". Což je svým způsobem nesmysl.
Každý jezdí na limitu svého auta. A kdo to nedokáže, je špatný pilot a nemá tam co pohledávat. Problém je, že ty limity má každý tým jiné. -
Jake HorseRadisher
11:08 13.05.2014 147.251.236.XXXDietrich Jasně, nevyhrává nejrychlejší.. protože nejrychlejší je sebík, jen díky Renaultu a Ricciardovi nevyhrává... liskat takoveho mamlase... Jako respekt, že vybudoval takový podnik, a že vůbec dokázal zpopularizoval takové srajdy, A jak je dokáže prodavat, ale tim to končí...
Jinak si myslím, že v současnosti je Renault už lepší motor než Ferrari, a v kvalifikačním režimu na Mercedes ztrácí jen minimálně, v závodním režimu ma Mercedes stále větší výhodu díky lepší využítí energie, ale jinak je soucasna vyhoda Mercedesu jen v aerodynamice a mechanice auta!
A naplno se nejezdí hrozně dlouho, a kdyby neostříhali aerodynamiku, tak jsou ty auta na 1 kolo o něco malo pomalejší ale v závodech by byly rychlejší!!!-
Mike17
12:25 13.05.2014 93.99.87.XXXOn psal někdy o tom, že je Vettel nejrychlejší?
A jestli jsem si dobře všiml, tak v kvalifikaci ztrácel Ricci 1,05s a v závodě 0,77s/kolo. Jak jsi z toho vyvodil, že v kvalifikaci ztrácí jen minimálně a závodě víc?
Nevím, jestli je motor Renault lepší než Ferrari (a ono je to jedno, Mercedes je prostě jinde), ale zkus se podívat na top speed všech týmů, resp. na poslední místa v té tabulce a možná ti to něco napoví.-
Hr3bec
12:45 13.05.2014 85.135.106.XXXTak ono to tak na člověka působí, když po 4 roky co Vettel vyhrával nikdy nic podobnýho neřekl a jen co přestali dominovat řekne tohle. A co se týká toho topspeedu....co ti to napoví? Že "nové" týmy co mají špatné auto a tím pádem pomalejší akceleraci a neklidnější výjezd na cílovku jsou vzadu. Když se budeme bavit o RBR o což v této diskusi jde tak jsou na topu o cca 1-3 km/h horší než Mercedesy :-) Takže když vezmu v potaz i to, že RBR vždy obětovávali topspeed a vydávali se jinou cestou, tak to není zase tak otřesné jak tvrdí :-) Tím neříkám že motory Mercedesu nejsou lepší, ale odkazovat se na maximální rychlosti je trochu mimo :-) Vše je to o nastavéní...-
Mike17
13:27 13.05.2014 93.99.87.XXX1. Něco podobného říkal i loni. Někteří to tu vysvětlovali tak, že se ho Pirelli lekli (netuším proč) a změnili gumy. Myslím, že dikuse kolem toho byla poměrně velká.
2. Nevím, kde jsi vzal 1-3km/h. Já koukám, že je to přesně 5,6km/h k nejrychlejšímu STR, které loni TS naprosto kralovaly. A Lotus nepovažuji na novou stáj. Neříkám, že TS přesně odpovídá výkonu motorů, ale k TS výkon výrazně přispívá. Nebo znáš nějaký lepší měřitko? Nesvědčí náhodou fakt, že ze 7-mi nejrychlejších vozů je 6 s Mercedesem a v posledních 6-ti jsou 4 s Renaultem o něčem?-
Hr3bec
08:02 14.05.2014 85.135.106.XXXNemůžeš to takhle brát do posledního kilometru, protože někdo se vytahoval za soupeři někdo ne, některý tým má větší sílu DRS a některý menší a další faktory co TS ovlivňují, proto TS nemůžeš brát jako bernou minci. Ano vepředu jsou týmy s Mercedesem uvnitř, ale jaké jsou výsledky závodů? McLareny, Force India, Williams, Ferrari, Toro Rosso ti všichni i když maj vyšší TS jsou až za RBR. Tady jasně vidíš, že TS není vůbec, ale vůbec směrodatná. A už vůbec nechápu proč srovnáváš Toro Rosso s Massou. Já srovnávám Mercedesy jako nej tým od Mercedesu a RBR jako nej tým s Renaultem. Massa je úplný výkřik do tmy, protože mu ta maximálka byla úplně k prdu. Jak už jsem říkal TS není berná mince a pokud bys chtěl srovnávat TS musel bys motory se stejným setupem dát do stejnýho auta a pak řešit TS, protože tady je tolik faktorů co to ovlivňuje, že nemáš z maximálek v závodě šanci poznat jak na tom kdo je. Kdyby Kobajaši udělal setup na TS tak je na tom jako Massa. Pokud se nedíváš na F1 první rok moc dobře víš, že co je Red Bull mistrem tak jezdi krátké převody a v maximálkách nikdy nevinikal, prostě proto, že má jinou filozofii.-
Mike17
16:05 14.05.2014 93.99.87.XXXDobře, srovnáváme každý jiné týmy a ono je to celkem jedno. Už jsem psal, že TS úplně neodpovídá výkonu motoru a vím jaké převody používá RB. Ale když si zprůměruješ všechny týmy, pak ti nějaké náznaky jistě vyjdou. Nehledě na to, že se na náskoku motorů Mercedes shodnou snad všichni co mají s F1 něco společného.
Nicméně na první mé reakci je patrné, že mi nejde ani tak o srovnání výkonů motorů, jako spíš nesmyslnost argumentů Kubyk002.
-
-
-
-
-
-
Kapor
09:57 13.05.2014 194.160.178.XXXJe zaujímavé sledovať A. Neweya,... ...ktorý sa zjavne neuspokojil a taktiež Renault a spoločne s Red Bullom sa zdá, že konečne našli cestu, ako sa Mercedesu aspoň priblížiť úplne na dostrel, lebo to Sebastianove auto, bolo v závode skoro tam, ale škoda tej kvalifikácie, že neskončil aspoň na 4. mieste, lebo potom závod by určite vyzeral celkom inak. No uvidíme, čo v budúcej VC v kvalifikácii aj závode Seb predvedie a ako to Red Bull rozbalí, čo nového zase prinesie Mercedes. Či sa hendicapy zmenšia, alebo všetko ostane v rovine, že Mercedes si bude jazdiť vlastné závody, medi Nicom a Lewisom. -
uzivatel001026
09:31 13.05.2014 90.178.78.XXXNaposledy co si pamutuju, kdy se jezdilo na plno, bylo v době kdy se mohlo tankovat palivo, nebylo omezeno jeho množství a pneumatiky se měnily při každém tankování. Navíc jejich kvalita nebyla nikterak omezena požadavky týmů a FIA, naopak měly být co nejlepší. Divím se Pirelli, že do toho šlo, akorát z toho má blbou reklamu a blbci z nich mají srandu. Nedivím se Bridgestonu, že odešel. Tento rok se k šetření pneu přidalo i šetření paliva. Nemyslím, že by omezené množství paliva bylo špatný nápad, klade to na um výrobce daleko vyšší nároky a to myslím, že je dobře. Úsměvné je, že některé týmy dokáží s rozpočty, které mají, dosáhnout času GP2.
Pan Matešic si ztěžuje jen proto, že jeho tým nevyhrává. Kdyby byly v pozici Mercedesu, pěl by chválu, snad. Možná by říkal "koukejte na nás, jezdíme na plno a závodíme, nestěžujeme si jako jiní". Jsem rád, že Medvěd jezdí tak jak jezdí, ač jsem fanouškem jiné firmy. Je na nich vidět, že si s tím poradili nejlépe a dokonce dokáží jezdit na plno a závodit mezi sebou dost dlouho. Ale letos se s takovými reakcemi dalo počítat. Přeci jen je tento sport vyhrazen určité povahově specifické skupině lidí.-
odin
11:45 14.05.2014 77.240.96.XXXNaprostý souhlas. Jen dodám, že v minulosti, když RedBull vyhrával a ostatní měli podobné výhrady zaznívalo od RedBullů: "Pracujeme více a lépe, než naši soupeři a to je celé tajemství našeho úspěchu."
Tak ať nebrečí a vrátí se k té jejich lepší práci, pokud možno bez politikaření a podvodů.
-
-
uzivatel001299
09:14 13.05.2014 213.29.16.XXXNejrychlejší pilot nevyhrával posledních několik sezón -
-
-
-
Prokop S.
11:09 13.05.2014 89.102.97.XXXpalivo se šetřilo vždy.. nikdo nechce vozit zbytečné litry paliva když se počítá každý gram váhy. Motory mají letos spotřebu mnohem nižší než loni a ještě se nestalo, že by někdo musel výrazně ubrat během závodu aby dojel. Spíše jim na konci zbude více paliva než je třeba. Letos se nestalo, že by někdo po konci závodu nedojel do boxu nebo že by pilot dostal příkaz "šetři palivo" jako loni..-
Mike17
11:19 13.05.2014 93.99.87.XXXJo, mají teď lepší přehled o spotřebě a dokáží si lépe vypočítat, kolik jim toho chybí nebo přebývá. Ono o tom palivu to prioritně není. Ale rozhodně pořád musí šetřit gumy jezdit v zatáčkách "ne moc rychle", aby je neodvařili. Stejně jako loni, ikdyž jsou letos u Pirelli po loňských zkušenostech konzervativnější. Tudíž je to pořád hlavně o šetřící jízdě. Prostě nic nového.
-
-
-
Mike17
14:49 13.05.2014 93.99.87.XXXSamozřejmě se to dá vyložit několika významy a záleží na tobě, který si zvolíš. Podle mne naprosto jasně říká, že principiálně nevyhrává ten nejrychlejší pilot, ale ten co nejvíc umí zacházet s gumama a spotřebou. Což je věc, která je tu všeobecně propírána minimálně celou loňskou sezonu a rozhodně ne jen jím.
Ale samozřejmě pokud ho potřebuješ nesnášet, můžeš si to vyložit tak, že řekl, že Mercedes není nejrychlejší.
-
-
-
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek