DISKUZE K ČLÁNKU Majitel Red Bullu opět kritizuje F1: Příliš mnoho předpisů, nejrychlejší už nevyhrává

Majitel Red Bullu Dietrich Mateschitz si opět stěžuje na nová pravidla ve Formuli 1. Pravidel je přespříliš a piloti už podle něj nemohou jezdit na hraně.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Majitel Red Bullu opět kritizuje F1: Příliš mnoho předpisů, nejrychlejší už nevyhrává

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 24, poslední 14.05.2014 16:05 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Pepan (Hlasovalo 18 lidí) 13.05.2014 08:49
Promiňte, prosím, pochopil jsem to správně, že… »
» uzivatel001299 (Hlasovalo 10 lidí) 13.05.2014 09:14
Nejrychlejší pilot nevyhrával posledních … »
» Pepan (Hlasovalo 8 lidí) 13.05.2014 08:50
Proč ta pravidla nekritizoval v minulých letech… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • odin

    odin

    77.240.96.XXX
    RedBullácké kecy. Tak to je pro mne novinkou, že piloti jezdili v minulosti na limitu.18 Sám veliký Schumacher a jeho fanboys si stěžovali na to, že se nedá "jezdit na limitu".13 18
    Loni před změnou pneu dokonce i RedBulláci mleli cosi podobného. Zajímavé, že po změně utichli a na limitu asi jezdit začali.
    18 18 02
    Jde mi z těch propagandistických keců hlava kolem. Jak ambiciózní tým nevyhrává, okamžitě začnou plácat nesmysly o jízdě "na limitu". Což je svým způsobem nesmysl.
    Každý jezdí na limitu svého auta. A kdo to nedokáže, je špatný pilot a nemá tam co pohledávat. Problém je, že ty limity má každý tým jiné.18 18 18

    + 6 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Jake HorseRadisher

    Jake HorseRadisher

    147.251.236.XXX
    Dietrich Jasně, nevyhrává nejrychlejší.. protože nejrychlejší je sebík, jen díky Renaultu a Ricciardovi nevyhrává... liskat takoveho mamlase... Jako respekt, že vybudoval takový podnik, a že vůbec dokázal zpopularizoval takové srajdy, A jak je dokáže prodavat, ale tim to končí...
    Jinak si myslím, že v současnosti je Renault už lepší motor než Ferrari, a v kvalifikačním režimu na Mercedes ztrácí jen minimálně, v závodním režimu ma Mercedes stále větší výhodu díky lepší využítí energie, ale jinak je soucasna vyhoda Mercedesu jen v aerodynamice a mechanice auta!
    A naplno se nejezdí hrozně dlouho, a kdyby neostříhali aerodynamiku, tak jsou ty auta na 1 kolo o něco malo pomalejší ale v závodech by byly rychlejší!!!

    + 6 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      93.99.87.XXX
      On psal někdy o tom, že je Vettel nejrychlejší? 20

      A jestli jsem si dobře všiml, tak v kvalifikaci ztrácel Ricci 1,05s a v závodě 0,77s/kolo. Jak jsi z toho vyvodil, že v kvalifikaci ztrácí jen minimálně a závodě víc?

      Nevím, jestli je motor Renault lepší než Ferrari (a ono je to jedno, Mercedes je prostě jinde), ale zkus se podívat na top speed všech týmů, resp. na poslední místa v té tabulce a možná ti to něco napoví. 03

      + 4 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Hr3bec

        Hr3bec

        85.135.106.XXX
        Tak ono to tak na člověka působí, když po 4 roky co Vettel vyhrával nikdy nic podobnýho neřekl a jen co přestali dominovat řekne tohle. A co se týká toho topspeedu....co ti to napoví? Že "nové" týmy co mají špatné auto a tím pádem pomalejší akceleraci a neklidnější výjezd na cílovku jsou vzadu. Když se budeme bavit o RBR o což v této diskusi jde tak jsou na topu o cca 1-3 km/h horší než Mercedesy :-) Takže když vezmu v potaz i to, že RBR vždy obětovávali topspeed a vydávali se jinou cestou, tak to není zase tak otřesné jak tvrdí :-) Tím neříkám že motory Mercedesu nejsou lepší, ale odkazovat se na maximální rychlosti je trochu mimo :-) Vše je to o nastavéní...

        + 5 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          93.99.87.XXX
          1. Něco podobného říkal i loni. Někteří to tu vysvětlovali tak, že se ho Pirelli lekli (netuším proč) a změnili gumy. Myslím, že dikuse kolem toho byla poměrně velká.
          2. Nevím, kde jsi vzal 1-3km/h. Já koukám, že je to přesně 5,6km/h k nejrychlejšímu STR, které loni TS naprosto kralovaly. A Lotus nepovažuji na novou stáj. Neříkám, že TS přesně odpovídá výkonu motorů, ale k TS výkon výrazně přispívá. Nebo znáš nějaký lepší měřitko? Nesvědčí náhodou fakt, že ze 7-mi nejrychlejších vozů je 6 s Mercedesem a v posledních 6-ti jsou 4 s Renaultem o něčem?

          + 4 / − 4

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Hr3bec

            Hr3bec

            85.135.106.XXX
            Nemůžeš to takhle brát do posledního kilometru, protože někdo se vytahoval za soupeři někdo ne, některý tým má větší sílu DRS a některý menší a další faktory co TS ovlivňují, proto TS nemůžeš brát jako bernou minci. Ano vepředu jsou týmy s Mercedesem uvnitř, ale jaké jsou výsledky závodů? McLareny, Force India, Williams, Ferrari, Toro Rosso ti všichni i když maj vyšší TS jsou až za RBR. Tady jasně vidíš, že TS není vůbec, ale vůbec směrodatná. A už vůbec nechápu proč srovnáváš Toro Rosso s Massou. Já srovnávám Mercedesy jako nej tým od Mercedesu a RBR jako nej tým s Renaultem. Massa je úplný výkřik do tmy, protože mu ta maximálka byla úplně k prdu. Jak už jsem říkal TS není berná mince a pokud bys chtěl srovnávat TS musel bys motory se stejným setupem dát do stejnýho auta a pak řešit TS, protože tady je tolik faktorů co to ovlivňuje, že nemáš z maximálek v závodě šanci poznat jak na tom kdo je. Kdyby Kobajaši udělal setup na TS tak je na tom jako Massa. Pokud se nedíváš na F1 první rok moc dobře víš, že co je Red Bull mistrem tak jezdi krátké převody a v maximálkách nikdy nevinikal, prostě proto, že má jinou filozofii.

            + 3 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              93.99.87.XXX
              Dobře, srovnáváme každý jiné týmy a ono je to celkem jedno. Už jsem psal, že TS úplně neodpovídá výkonu motoru a vím jaké převody používá RB. Ale když si zprůměruješ všechny týmy, pak ti nějaké náznaky jistě vyjdou. Nehledě na to, že se na náskoku motorů Mercedes shodnou snad všichni co mají s F1 něco společného.
              Nicméně na první mé reakci je patrné, že mi nejde ani tak o srovnání výkonů motorů, jako spíš nesmyslnost argumentů Kubyk002. 03

              + 0 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Je zaujímavé sledovať A. Neweya,... ...ktorý sa zjavne neuspokojil a taktiež Renault a spoločne s Red Bullom sa zdá, že konečne našli cestu, ako sa Mercedesu aspoň priblížiť úplne na dostrel, lebo to Sebastianove auto, bolo v závode skoro tam, ale škoda tej kvalifikácie, že neskončil aspoň na 4. mieste, lebo potom závod by určite vyzeral celkom inak. No uvidíme, čo v budúcej VC v kvalifikácii aj závode Seb predvedie a ako to Red Bull rozbalí, čo nového zase prinesie Mercedes. Či sa hendicapy zmenšia, alebo všetko ostane v rovine, že Mercedes si bude jazdiť vlastné závody, medi Nicom a Lewisom. 01

    + 5 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      88.212.40.XXX
      Chlapci neviem čo sa nad tým jeho "výkonom" tak rozplývate??? Jednoznačne povedali, že im ostali 2 úplne nové sady mäkkých gúm a šiel na 3 rýchle stinty...samozrejme, že bol rýchly keď mal všetky gumy úplne nové a stratégia bola jasná...

      + 1 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001026

    uzivatel001026

    90.178.78.XXX
    Naposledy co si pamutuju, kdy se jezdilo na plno, bylo v době kdy se mohlo tankovat palivo, nebylo omezeno jeho množství a pneumatiky se měnily při každém tankování. Navíc jejich kvalita nebyla nikterak omezena požadavky týmů a FIA, naopak měly být co nejlepší. Divím se Pirelli, že do toho šlo, akorát z toho má blbou reklamu a blbci z nich mají srandu. Nedivím se Bridgestonu, že odešel. Tento rok se k šetření pneu přidalo i šetření paliva. Nemyslím, že by omezené množství paliva bylo špatný nápad, klade to na um výrobce daleko vyšší nároky a to myslím, že je dobře. Úsměvné je, že některé týmy dokáží s rozpočty, které mají, dosáhnout času GP2.
    Pan Matešic si ztěžuje jen proto, že jeho tým nevyhrává. Kdyby byly v pozici Mercedesu, pěl by chválu, snad. Možná by říkal "koukejte na nás, jezdíme na plno a závodíme, nestěžujeme si jako jiní". Jsem rád, že Medvěd jezdí tak jak jezdí, ač jsem fanouškem jiné firmy. Je na nich vidět, že si s tím poradili nejlépe a dokonce dokáží jezdit na plno a závodit mezi sebou dost dlouho. Ale letos se s takovými reakcemi dalo počítat. Přeci jen je tento sport vyhrazen určité povahově specifické skupině lidí.

    + 6 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • odin

      odin

      77.240.96.XXX
      Naprostý souhlas. Jen dodám, že v minulosti, když RedBull vyhrával a ostatní měli podobné výhrady zaznívalo od RedBullů: "Pracujeme více a lépe, než naši soupeři a to je celé tajemství našeho úspěchu."18
      Tak ať nebrečí a vrátí se k té jejich lepší práci, pokud možno bez politikaření a podvodů.

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001299

    uzivatel001299

    213.29.16.XXX
    Nejrychlejší pilot nevyhrával posledních několik sezón 03

    + 10 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Pepan

    Pepan

    89.24.157.XXX
    Promiňte, prosím, pochopil jsem to správně, že podle Mateschitze Mercedes, který zbytku startovního pole nadělí na kolo i více než vteřinu, není v závodním poli ten nejrychlejší?

    + 18 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel001026

      uzivatel001026

      90.178.78.XXX
      vypadá to tak

      + 2 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      93.99.87.XXX
      Nebuď tak hrr. Nic takového přece neřekl. Prostě poukázal na fakt, že piloti musí víc šetřit, než jezdit naplno. A to není žádná novinka a kritizuje se to minimálně rok. Včetně RB. Momentálně se šetří navíc i palivo. 03

      + 4 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Prokop S.

        Prokop S.

        89.102.97.XXX
        palivo se šetřilo vždy.. nikdo nechce vozit zbytečné litry paliva když se počítá každý gram váhy. Motory mají letos spotřebu mnohem nižší než loni a ještě se nestalo, že by někdo musel výrazně ubrat během závodu aby dojel. Spíše jim na konci zbude více paliva než je třeba. Letos se nestalo, že by někdo po konci závodu nedojel do boxu nebo že by pilot dostal příkaz "šetři palivo" jako loni..

        + 5 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          93.99.87.XXX
          Jo, mají teď lepší přehled o spotřebě a dokáží si lépe vypočítat, kolik jim toho chybí nebo přebývá. Ono o tom palivu to prioritně není. Ale rozhodně pořád musí šetřit gumy jezdit v zatáčkách "ne moc rychle", aby je neodvařili. Stejně jako loni, ikdyž jsou letos u Pirelli po loňských zkušenostech konzervativnější. Tudíž je to pořád hlavně o šetřící jízdě. Prostě nic nového. 03

          + 3 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • zeto

        195.113.70.XXX
        Ne, řekl naprosto jasně, že nevyhrává ten nejrychlejší.

        + 3 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          93.99.87.XXX
          Samozřejmě se to dá vyložit několika významy a záleží na tobě, který si zvolíš. Podle mne naprosto jasně říká, že principiálně nevyhrává ten nejrychlejší pilot, ale ten co nejvíc umí zacházet s gumama a spotřebou. Což je věc, která je tu všeobecně propírána minimálně celou loňskou sezonu a rozhodně ne jen jím.
          Ale samozřejmě pokud ho potřebuješ nesnášet, můžeš si to vyložit tak, že řekl, že Mercedes není nejrychlejší. 03

          + 3 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: Přehodnotil jsem své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama