DISKUZE K ČLÁNKU Lauda: S dominancí pracujeme lépe než Red Bull
Niki Lauda je překvapen, že Mercedes dominuje úvodu sezony, protože platí úplně nová pravidla.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Lauda: S dominancí pracujeme lépe než Red Bull
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Chasnik
15:42 05.05.2014 78.24.10.XXXNiki, Niki... A vy jste v Merglu snad loni neměli prověřené motory? A Ferko taky nemělo prověřené motory? Jasně, všichni měli "pod kapotou" ouplně nový nádobíčko jenom RB tam měl prověřenej motor.
A vyhrát 9 závodů po sobě, to je opravdu jednoduché. Ty už si fakt do tej hu*y nevidíš...
Nejsem rozhodně fanda RB, ale některé výkony si zaslouží jednoznačně respekt. A ani trojnásobný mistr světa by si neměl dovolit je takto trapně zlehčovat.Protože ve finále ztrapní akorát sebe-
-
-
Fanda.LH
20:47 05.05.2014 213.195.228.XXXOn srovnává. Tudíž vlastně netvrdí, že to bylo snadné ale, že to bylo snazší než teď...
Celá pointa těchto z kontextu vytržených řádků : RB to měl loni jednoduší, když vyhrál 9 závodů v řadě, neboť se nemusel tolik obávat o spolehlivost svého motoru. Naproti tomu letos to má Mercedes těžší, protože motory jsou nevyladěné...
PS: Jestli se chystáš napsat, že proč to Mercedes nedokázal loni, tak zoufale dodám, že nejde o porovnání RB a Mercedesu, ale o porovnání !Dominantních! vozů v roce 2013 a 2014... Aneb není v tom žádné velké moudro => S dominantním vozem se lono vítězilo snáze => Tak si trochu pohoníme triko, že to zvládáme letos, při stížených podmínkách...-
Chasnik
21:58 05.05.2014 217.117.213.XXXCituji: "Pokud máte prověřené motory jako loni Vettel, je jednoduché vyhrát devět závodů v řadě."
Z toho tedy vyplývá jednoznačná otázka: A Mercedes jako prověřené motory neměl? A co teda v F1 dělali, když je neměli?
Anebo teda měli ty prověřené motory a když je to tak snadné, získat 9 závodů po sobě, tak jsou teda asi v Mercedesu troubové, když to nedokázali. Tím neříkám, že si to myslím, jenom interpretuji slova jejich nevýkonného ředitele.
Tolik tedy k té jedné hloupé větě. A k celé té myšlence asi takto: v momentě, kdy se skokově mění pravidla, tak je větší možnost udělat velký pokrok ve vývoji a odskočit tak konkurenci. Kdežto v době, kdy je vývoj z velké části zmražen a týmy už mají spoustu věcí vychytaných, tak je složitější najít prostor pro zlepšení. Takže odskočit konkurenci v takovém prostředí je složitější.
A navíc k tomu všemu. 4 není ani polovina z 9, jen taková drobnost na závěr...
Čili úplně celé to prohlášení je postavené na hlavu.
-
mc-l
09:38 06.05.2014 80.92.240.XXXMyslim si ze v originale bylo Pokud máte prověřené motory jako loni Vettel, je jednodžší vyhrát devět závodů v řadě. Coz je pravda protoze se castecne eliminuje jeden prvek nespolehlivosti. Pokud by jsi se nad tou větou zamyslel mozna by ti došlo co tim chtel Lauda říci. Me spíse připadají tvoje otázky A Mercedes jako prověřené motory neměl? hloupe. Jasně že měl, ale neměl tak dobrou aerodynamiku. Je to opravdu těžší když je riziko poruchy u nových motorů vysoké. Viz Hamiltonovo auto v Austrálii. On prostě chtěl pochválit svůj tým že se mu letos daří. Kdo by to neudělal. Vzpomeň si na loňská prohlášení o vydřeném výtězství Vetela od Hornera, které znělo minimálně stejně hloupě po té co Seb dokázal ujíždět po restartu o více než 1s na kolo. Ja si vydřené výtězství představuji třeba po těsném souboji Hamiltona s Rosbergem.-
erdedy
10:58 06.05.2014 195.80.165.XXXJasne, takze ked nemal s kym bojovat***, mal radsej spomalit a pockat na supera? Neni to tak trochu stejne ("hlupe") ako pises v tomto pripade opacne?
Viem, ze po preklade moze kadeco vyzniet inak, preto aj beriem Tvoje prve dve vety.
*** - meritkom mu bol Webber, ktory proste vobec nestihal a ked uz sme pri tom - "vydrene" mohol tiez Horner mysliet ako napr. "brutalnou pripravou". Neni tajomstvo, ze Vettel uz v tom simulatore byva (bydli). Neni to len o simulacii okruhu (obecne), on tam trenoval den/noc "styl" ako dostat z vetdajsej technologie absolutne maximum. Som presvedceny, ze "musel" potlacit aj niektore navyky a naucit sa ovladat (nielen) pedale/systemy - napr. ich nacasovanie proste inak ako u konvencneho (nefukaneho) riesenia. To sice kazdy, ale nie kazdy si mohol dovolit to co jemu technika RB/Renaultu dovolovala. A teraz - (ako som pisal vyssie) Webber neni nejaky "sragor" jazde a predsa to nezvladal tak ako VET - Je teda na tom nieco nevydrene?
Nic v zlom, len teda ked sa da vysvetlit vyjadrenie Laudu, da sa aj Hornera.
P.S.: RedBull neni moj team a z duse neznasam tu ich zasr.nu politiku a ani VET neni moj oblubeny jazdec. -
anonym
14:21 06.05.2014 78.24.10.XXXmc-l: Jsem rád, že mluvíš třeba o té lepší aerodynamice RB, je vidět, že přemýšlíš trošku komplexněji, než Niki Lauda ;) Ten se prostě snažil bagatelizovat výsledek konkurence (což bych mu nevyčítal), ale udělal to hodně hloupě, protože si tím nakálel do vlastního hnízda.
Mimochodem, neřekl "jednodušší", ale "jednoduché", v angl. originále easy, nikoli easier nebo more easy.
Tímto prohlášením degradoval svojí vlastní stáj, protože jestli to podle něj bylo jednoduché, tak je ostuda Mercedesu, že to taky nezvládli - podotýkám znovu, že ne podle mého mínění, ale podle vyjádření JEJICH nevýkonného ředitele.
Prostě Lauda šlápl vedle, no co už. Stane se. Akorát je úsměvné, že se někdo snaží jeho vyjádření domýšlet nad rámec řečených slov, aby to ve finále nevyznělo tak hloupě, avšak výsledkem je opak.
Zamýšlet se nad větou samozřejmě umím, ale pokud je jednoznačná, není nad čím se zamýšlet.
P.S.: pokud někdo ovládáte hovorovou angličtinu lépe než já, prosím o ověření, zdali výraz "shitty engines" jsou opravdu "prověřené motory", nějak se mi to nezdá...
-
-
-
-
-
-
-
Kapor
14:18 05.05.2014 194.160.178.XXXNiky zabudol na jednu vec,.. ...že Adrian bol tak sústredený na aerodynamiku auta od doby kedy boli zavedené dvojité difuzory až po fúkané, že to auto len každý rok vylepšoval spolu so svojim tímom, až k jeho vrcholnej dokonalosti, čo bol r. 2013. Naopak iné tímy skúšali nové veci, lebo ako Ferrari a McLaren ťažné vzpery vpredu a iné vtákoviny, čo viedlo k úplnej dezorientácii pilotov, lebo tu chýbala kontinuita a možnosť zlepšovať sa od závodu k závodu, ako to robil práve Red Bull, Aj Mercedes skúšal najprv krátke potom dlhé auto, lebo sa mu nepodarilo urobiť auto pre fúkaný difuzor tak, ako Red Bull, pričom atmosferický motor Renault V8 mal majlepšie mapy k aerodynamickým charakteristikám auta a v rukách Sebastiana to bola zbraň s ktorou ho nebolo možné poraziť ani s výkonnejším motorom, ktorý aj vtedy Mercedes mal, no bol mu úplne na nič, lebo im ten prekoňovaný motor zničil predčasne zadné pneumatiky a boli úplne v háji. Tento rok je to o niečom inom. Od prvopočiatku pohonná jednotka Renaultu a jej riadiaci SW bola pod psa a sebelepšia aerodynamika to dodnes nevie u Red Bullu ani iných eliminovať a naopak Aldo v Mercedese je konečne vo svojej koži, lebo autá sa stavajú ako voľakedy, ako keď bol vo Ferrari, lebo už žiaden prítlak negenerujú výfukové plyny a nové auto Mercedesu je od začiatku sezóny veľmi aerodynamicky čisté a pohonná jednotka má nie 5 P, ale 10 P a je zo všetkých dodavateľov najlepšia a najspoľahlivejšia, preto sa nie je čo čudovať, že Mercedes dominuje. -
-
-
-
-
erdedy
19:38 05.05.2014 178.41.23.XXXJa fakt nemam nic proti ludom pokrocileho veku (mne uz tiez vynechava, ani nemusim mat tolko co Lauda... Tak to proste je, samozrejme individualne - "kus od kusa") ale toto co ten clovek vypusta posledne mesiace, je uplny magorizmus... A s Helmutom si naozaj mozu podat ruky.
Ajnkeselbuntes!
A opravujem - nie len pred nastupom ale aj pocas vykonu funkcie. verim, ze "on" a Helmut by "nepresli", aj vodicak by im vzali.
-
-
-
Eracer
12:53 05.05.2014 62.168.11.XXXUž další článek který mne utvrzuje v tom že pan Niki Lauda byl skvělý závodník, ale to je asi tak všechno...nevím přesně co je jeho náplní práce v Mercedesu, protože si myslím že on je zbytečná osoba v řadách mercedesu a ještě k tomu zbytečně drahá. Niki co řekne je prostě plevel a odpad...např. "„Pokud máte prověřené motory jako loni Vettel, je jednoduché vyhrát devět závodů v řadě. Ale udělat to nyní, zvítězit čtyři závody v řadě, to je úplně o něčem jiném.“"
Tak Niki....proč jste tedy nevyhráli vy 9 závodů v řadě? Jezdce jste na to určitě měli. Je to přeci jednoduché. Niki táhne ke mlýnu tolik vody kolik jen jde uvidíme až voda doteče...Každopádně Niki u mě vyhrává cenu za největší odpadní prohlášení...-
Fanda.LH
14:11 05.05.2014 62.209.192.XXXNiki je spolumajitel, nevím tedy zda něco bere (Zda je drahý)... Jestli skutečně řekl tohle... V daném kontextu to nedává žádný smysl... Podle mého porovnává dominance => Chce říct, že dominance Mercedesu je větší úspěch než ta RB, protože přišla po opravdu velké změně pravidel...
-
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek