DISKUZE K ČLÁNKU Vettel: Dal bych přednost 12 nebo 10-válcům s výkonem 1000 koní
Sebastian Vettel pokračuje s kritikou nových pravidel. V novém voze mu chybí pocit, že krotí draka nebo dravou zvěř.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Vettel: Dal bych přednost 12 nebo 10-válcům s výkonem 1000 koní
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Mr.B
11:43 06.05.2014 85.193.24.XXXTak TR byl povedený monopost a Vettel z toho těžil. V tom roce lepší, než mateřský RBR. Kromě mimořádného štěstí, které měl v Itálii, s tím ale zas až takový extra výkon nepředvedl. Ano v Itálii s tím jel pěkně, ale opakuji, bylo to za mimořádných podmínek, kdy hlavně v kavalifikaci, díky proměnlivému počasí, vypadla skoro celá špička.
Nicméně není to pořád nějak málo, jeden nezapomenutelný závod a jinak více-méně nic v prakticky osmileté kariéře jezdce F1?-
Mike17
11:56 06.05.2014 93.99.87.XXXKdyž se na tu sezonu podíváš pořádně, pak to bylo sice jediné vítězství, ale rozhodně ne jediný skvělý výkon. Tudíž se o náhodě dá těžko mluvit. A jelikož ty skvělé výsledky byly spíš za mokra, než za sucha, tak to svědčí o tom, že to nebylo dominantním autem.
A rozhodně to nebyla jediná sezona, kdy neměl dominantní auto a nebyla jediná, ve které měl skvělé závody.
Z toho mi tak nějak vychází, že příspěvek pana "Dlhého" je spíš o (anti)fanouškovství, než o faktech.-
-
Mike17
17:41 06.05.2014 93.99.87.XXXNebudeš mi věřit, ale po odeslání svého příspěvku mne napadlo, že bych měl to spojení o dominantním autě opravit. Napadlo mě totiž, že to není přesné a někdo to vezme doslova. Nějak jsi mi napadl zrovna ty.
Takže ano, v tom máš pravdu!!!
Co se týká STR, pak by jsme mohli diskutovat, jaká umístění s tím dělal Vettelův kolega a tudíž jak moc dobré to auto bylo. Nicméně neříkám, že bylo špatné. Jen že nebylo lepší, než současný RB! Souhlasíš?
Citace na kterou jsem chtěl reagovat: "To je právě ten problém Vettela. Pokud má auto, které sedí jak na kolejích, tak je všechno OK, ale jakmile se vyskytne sebemenší odchylka od supervozu, je ztracen."
Co jsem chtěl říct, že současný RB "sedí jak na kolejích" asi víc jak tehdejší STR. Takže tím to asi nebude. Rozumíme si?
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Dlhy
16:43 04.05.2014 188.123.100.XXXako inak. jasne ze mu auto nefunguje! (zaujimalo by ma ci je to prekladom, alebo sa snazil naznacit, ze riccimu auto funguje ? ) v nicom inom problem nie je. Staci opat auto o sekundu rychlejsie a bude to stary dobry Seb. (a este iny kolega, dodavam)
+ samozrejme zla, zla F1! zle pravidla! a tie motory!
uz by som si rad precital od RB a sebastiana aj nieco ine..(zabudol dodat, ze renault nestoji za nic)
napriklad trosicku, stipku sebakritiky?
ale to by som asi vela ocakaval od jazdca F1, navyse od Sebastiana Vettela, ktoreho vytiera novy kolega. -
-
Gregorius
18:34 04.05.2014 78.45.201.XXXHlavním viníkem není ERS, ale předpisy, které omezují jeho výkon a kapacitu. V tom by měly mít týmy volnou ruku, bylo by zajímavé, jak by někteří preferovali třeba vyšší výkon na kratší dobu a jiní nižší výkon, ale třeba nepřetržitě k dispozici. Navíc by se taky otevřel prostor k hledání nových řešení a vyššího výkonu. Další věc je restrikce okamžitého průtoku paliva max. 100 l /hod,to je ten důvod, proč motory točí jen 10 tisíc a jsou "tiché".-
Ferda
19:17 04.05.2014 46.47.176.XXXAno, za vším stojí lidé. Nejhorší je to, že týmy jsou nuceny do drahých technologií o které třeba nemají zájem. Moc by mě zajímalo jakou cestou by se týmy vydaly, kdyby si mohli vybrat buď motor s ERSem, nebo lehčí variantu samostatného motoru. Obojí bez omezení spotřeby a maximálního výkonu.
-
Gregorius
19:24 04.05.2014 78.45.201.XXXvůbec nepochybuj o tom, že by se vydaly cestou ERS. Výrobci motorů potřebují vyvíjet technologie pro sériová auta, a tohle je způsob, jak se prezentovat ve sportu a za utracené peníze ještě vyvinout něco, co jde použít v sérii. V10 a V12 už trh nechce, nebo alespoň ne ten masový.-
Ferda
19:43 04.05.2014 46.47.176.XXXTím bych si tak moc jistý nebyl. Proč by si týmy měly dobrovolně komplikovat život těžkou, drahou a komplikovanou technikou, která není ničím prospěšná.
A když by týmům chtěly automobilky ERS vnutit, tak by ho dávala týmům zadarmo a možná ještě připlácela za způsobené komplikace.
Bohužel FIA je prodejná jako dáma na E55 a tak jsou týmy nucené se podvolit i proti dvé vůli.-
Gregorius
19:55 04.05.2014 78.45.201.XXXTýmy chtějí vždy maximalizovat výkon a turbomotor s ERS má velký potenciál v dalším možném zvyšování výkonu v porovnání s atmosférickými motory. Pokud by byla volba mezi atmosférickými a turbo-ERS motory a volba by byla jen na týmech a ne na výrobcích, zpočátku by si turbo-ERS kvůli komplikovanosti vybral jen jeden nebo dva týmy. V následujících letech by ale tyhle dva týmy díky pokroku a zvýšení výkonu jejich motorů získaly takovou výhodu, že by se k turbo-ERS musely přidat i ostatní týmy, pokud by chtěly být konkurenceschopné. v F1 to tak vždy bylo, jeden přišel s něčím novým, získal výhodu a ostatní to začali dělat po něm. Pravdu máš ale v tom, že by si asi v takovém případě automobilky nenechaly tak draze zaplatit vývoj, jako tomu bylo v tomto případě.-
-
-
Ferda
20:34 04.05.2014 46.47.176.XXXJenže to bylo v době, kdy se na běžných motorech dělala generálka po 100 tisících a dnes vydrží běžně 500 000 kilásků.
Taky musíš vzít v úvahu jízdní vlastnosti. Právě ERS dělá pilotům největší problémy s bržděním a nižší váha vozů by taky byla nemalou výhodou.
-
-
-
-
-
-
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek