DISKUZE K ČLÁNKU Vettel: Dal bych přednost 12 nebo 10-válcům s výkonem 1000 koní

Sebastian Vettel pokračuje s kritikou nových pravidel. V novém voze mu chybí pocit, že krotí draka nebo dravou zvěř.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Vettel: Dal bych přednost 12 nebo 10-válcům s výkonem 1000 koní

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 54, poslední 06.05.2014 17:41 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mr.B (Hlasovalo 7 lidí) 04.05.2014 21:12
Přesně tak, kdyby chtěl kritizovat sebe, tak… »
» Lord Mystic (Hlasovalo 6 lidí) 05.05.2014 08:04
vettel: dal bych přednost čemukoliv v čem bych… »
» Duncan66 (Hlasovali 5 lidé) 05.05.2014 10:53
vsak minulou sezonu si Lewis stezoval na to… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

                  • anonym

                    85.193.24.XXX
                    Myslím, že TOP jezdec by se měl popasovat i s vozem, který mu nesedí. Neříkám, že na takovém voze bude dosahovat nejlepších výsledků, ale měl by zůstat konkurence schopný, třeba tak, jako Lewis loni.

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Mike17

                      Mike17

                      93.99.87.XXX
                      A třeba jako Vettel s Torro Rosso?

                      + 1 / − 2

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • Mr.B

                        Mr.B

                        85.193.24.XXX
                        Tak TR byl povedený monopost a Vettel z toho těžil. V tom roce lepší, než mateřský RBR. Kromě mimořádného štěstí, které měl v Itálii, s tím ale zas až takový extra výkon nepředvedl. Ano v Itálii s tím jel pěkně, ale opakuji, bylo to za mimořádných podmínek, kdy hlavně v kavalifikaci, díky proměnlivému počasí, vypadla skoro celá špička.

                        Nicméně není to pořád nějak málo, jeden nezapomenutelný závod a jinak více-méně nic v prakticky osmileté kariéře jezdce F1?

                        + 2 / − 1

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • Mike17

                          Mike17

                          93.99.87.XXX
                          Když se na tu sezonu podíváš pořádně, pak to bylo sice jediné vítězství, ale rozhodně ne jediný skvělý výkon. Tudíž se o náhodě dá těžko mluvit. A jelikož ty skvělé výsledky byly spíš za mokra, než za sucha, tak to svědčí o tom, že to nebylo dominantním autem. 03
                          A rozhodně to nebyla jediná sezona, kdy neměl dominantní auto a nebyla jediná, ve které měl skvělé závody.
                          Z toho mi tak nějak vychází, že příspěvek pana "Dlhého" je spíš o (anti)fanouškovství, než o faktech.

                          + 1 / − 2

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • Nasir

                            188.175.189.XXX
                            Kolega mluvil o povedeném monopostu, nikoliv o dominantním autě. To zase lehce překrucuješ, Miku. A výsledky od 5-9. místa tomu zhruba odpovídají.
                            Z vaší debaty mi vychází, že tvůj příspěvek je zase hlavně o fanouškovství než o faktech. 03

                            + 1 / − 0

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                            • Mike17

                              Mike17

                              93.99.87.XXX
                              Nebudeš mi věřit, ale po odeslání svého příspěvku mne napadlo, že bych měl to spojení o dominantním autě opravit. Napadlo mě totiž, že to není přesné a někdo to vezme doslova. Nějak jsi mi napadl zrovna ty. 12
                              Takže ano, v tom máš pravdu!!! 03
                              Co se týká STR, pak by jsme mohli diskutovat, jaká umístění s tím dělal Vettelův kolega a tudíž jak moc dobré to auto bylo. Nicméně neříkám, že bylo špatné. Jen že nebylo lepší, než současný RB! Souhlasíš?
                              Citace na kterou jsem chtěl reagovat: "To je právě ten problém Vettela. Pokud má auto, které sedí jak na kolejích, tak je všechno OK, ale jakmile se vyskytne sebemenší odchylka od supervozu, je ztracen."

                              Co jsem chtěl říct, že současný RB "sedí jak na kolejích" asi víc jak tehdejší STR. Takže tím to asi nebude. Rozumíme si?

                              + 1 / − 1

                              ohodnotit kladně záporně

                              Reagovat Nahlásit
  • Dlhy

    188.123.100.XXX
    ako inak. jasne ze mu auto nefunguje! (zaujimalo by ma ci je to prekladom, alebo sa snazil naznacit, ze riccimu auto funguje ?18 ) v nicom inom problem nie je. Staci opat auto o sekundu rychlejsie a bude to stary dobry Seb. (a este iny kolega19, dodavam)

    + samozrejme zla, zla F1! zle pravidla! a tie motory!

    uz by som si rad precital od RB a sebastiana aj nieco ine..(zabudol dodat, ze renault nestoji za nic)
    napriklad trosicku, stipku sebakritiky?
    12 ale to by som asi vela ocakaval od jazdca F1, navyse od Sebastiana Vettela, ktoreho vytiera novy kolega.

    + 15 / − 13

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Ne

      80.95.126.XXX
      Všechny strašně s*aly nové motory, ale jen co se k nim přidal Vettel, tak je najednou vše oukej, F1 je v nejlepších letech, pravidla v pořádku a Vettel je jen zbytečná plačka. 20

      + 3 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • anonym

      178.143.136.XXX
      Keby vyhraval, tak by sucasnu situaciu chvalil ;)

      + 12 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Dlhy

        188.123.100.XXX
        to je samozrejma vec a tyka sa kompletne vsetkych, kto vyhrava ten sa nestazuje. ale niektori ako bonus, ked vyhravat prestanu, kopu okolo seba ako mulice

        + 6 / − 6

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          217.170.104.XXX
          Az se naucis cist clanky cele, ne jen to co se ti libi, tak tam najdes sebekritiky opravdu dost.

          + 5 / − 8

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    Hlavním viníkem všeho je ERS. Divím se že to ještě nikdo z prostředí F1 neřekl na plnou hubu.

    + 5 / − 9

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Gregorius

      78.45.201.XXX
      Hlavním viníkem není ERS, ale předpisy, které omezují jeho výkon a kapacitu. V tom by měly mít týmy volnou ruku, bylo by zajímavé, jak by někteří preferovali třeba vyšší výkon na kratší dobu a jiní nižší výkon, ale třeba nepřetržitě k dispozici. Navíc by se taky otevřel prostor k hledání nových řešení a vyššího výkonu. Další věc je restrikce okamžitého průtoku paliva max. 100 l /hod,to je ten důvod, proč motory točí jen 10 tisíc a jsou "tiché".

      + 9 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Ferda

        Ferda

        46.47.176.XXX
        Ano, za vším stojí lidé. Nejhorší je to, že týmy jsou nuceny do drahých technologií o které třeba nemají zájem. Moc by mě zajímalo jakou cestou by se týmy vydaly, kdyby si mohli vybrat buď motor s ERSem, nebo lehčí variantu samostatného motoru. Obojí bez omezení spotřeby a maximálního výkonu.

        + 2 / − 5

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Gregorius

          78.45.201.XXX
          vůbec nepochybuj o tom, že by se vydaly cestou ERS. Výrobci motorů potřebují vyvíjet technologie pro sériová auta, a tohle je způsob, jak se prezentovat ve sportu a za utracené peníze ještě vyvinout něco, co jde použít v sérii. V10 a V12 už trh nechce, nebo alespoň ne ten masový.

          + 8 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Ferda

            Ferda

            46.47.176.XXX
            Tím bych si tak moc jistý nebyl. Proč by si týmy měly dobrovolně komplikovat život těžkou, drahou a komplikovanou technikou, která není ničím prospěšná.
            A když by týmům chtěly automobilky ERS vnutit, tak by ho dávala týmům zadarmo a možná ještě připlácela za způsobené komplikace.
            Bohužel FIA je prodejná jako dáma na E55 a tak jsou týmy nucené se podvolit i proti dvé vůli.

            + 1 / − 8

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Gregorius

              78.45.201.XXX
              Týmy chtějí vždy maximalizovat výkon a turbomotor s ERS má velký potenciál v dalším možném zvyšování výkonu v porovnání s atmosférickými motory. Pokud by byla volba mezi atmosférickými a turbo-ERS motory a volba by byla jen na týmech a ne na výrobcích, zpočátku by si turbo-ERS kvůli komplikovanosti vybral jen jeden nebo dva týmy. V následujících letech by ale tyhle dva týmy díky pokroku a zvýšení výkonu jejich motorů získaly takovou výhodu, že by se k turbo-ERS musely přidat i ostatní týmy, pokud by chtěly být konkurenceschopné. v F1 to tak vždy bylo, jeden přišel s něčím novým, získal výhodu a ostatní to začali dělat po něm. Pravdu máš ale v tom, že by si asi v takovém případě automobilky nenechaly tak draze zaplatit vývoj, jako tomu bylo v tomto případě.

              + 7 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Ferda

                Ferda

                46.47.176.XXX
                Minulé turba měly obsah 1 500 ccm a motory dosahovaly výkon přes 1 000 koní.
                Současné motory mají ještě o sto ccm více a dallších 20 roků zkušeností.
                Po ERSu by neštěkl ani pes.

                + 2 / − 9

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Gregorius

                  78.45.201.XXX
                  Jenže ERS je cesta, jak k motoru přidat v dohledné době k výkonu dalších třeba 200 nebo 300 koní.
                  A krom toho 1000 koní kdysi dávaly s životností menší než 10 kol a motor se měnil po každém tréninku/závodě.

                  + 8 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Ferda

                    Ferda

                    46.47.176.XXX
                    Jenže to bylo v době, kdy se na běžných motorech dělala generálka po 100 tisících a dnes vydrží běžně 500 000 kilásků.
                    Taky musíš vzít v úvahu jízdní vlastnosti. Právě ERS dělá pilotům největší problémy s bržděním a nižší váha vozů by taky byla nemalou výhodou.

                    + 3 / − 4

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama