DISKUZE K ČLÁNKU Nejlepší sektory a maximální rychlosti: Opět suverénní Mercedes a zlepšení Renaultu
ŠANGHAJ - NEJRYCHLEJŠÍ SEKTORY A MAXIMÁLNÍ RYCHLOSTI; Podrobnější pohled na výkonnost vozů prostřednictvím nejlepších časů v sektorech a maximálních dosažených rychlostí. Patrná je nadvláda Mercedesu a jejich pohonné jednotky, výborná aerodynamika Red Bullu, ale i zlepšení Renaultu.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Nejlepší sektory a maximální rychlosti: Opět suverénní Mercedes a zlepšení Renaultu
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
seven
16:09 22.04.2014 93.153.124.XXX2redakce: jenom dotaz k udávaným hodnotám, aby nemusel pátrat :)
1) Rozumím správně , že v sektoru 2 je udáváno jako maximum druhá nejvyšší hodnota (skutečný max. je speed trap)?
2) Sektorové časy jsou brány jako nejlepší hodnoty ze všech jízd v kvalifikaci nebo jako nejlepší hodnoty z kol, které jezdec absolvoval při výjezdu ve kterém dosáhl nejlepšího času?-
Petr
16:27 22.04.2014 78.157.160.XXX1) Maximální rychlost ve sloupci "Sektor 2" je myšlena maximálka naměřená na pomezí druhého a třetího sektoru, nikoliv druhá nejvyšší hodnota. Speed Trap se v Číně nacházel na konci rovinky, ale nejedná se (žel) vždy o nejrychlejší místo trati (např. ve Spa je hned na konci Eau Rouge, na začátku rovinky, místo na jejím konci).
2) Sektorové časy jsou brány ty nejlepší hodnoty v daném sektoru z průběhu celé kvalifikace. U jednoho jezdce tedy může jít o hodnoty ze tří odlišných kol, málokomu se povede zajet ideální kolo, tj. poskládat své nejrychlejší sektory do jednoho kola.-
seven
04:23 23.04.2014 85.160.43.XXXOK, díky za info ...
ad 1) otázku jsem nenaformuloval nejlíp. Zajímá mně obecně (tj. pro všechny tratě) zda maximální rychlost udávaná v sektoru je nejvyšší rychlost, která byla v sektoru dosažena (kdekoliv). Pokud ano, je-li tato max. rychlost v sektoru kde je měřen i speed trap volena jako druhá nejvyšší (tj. v jiném místě sektoru) v případě, že hodnota speed trap je díky jeho umístění v daném sektoru (např. konec dlouhé rovinky) sama o sobě nejvyšší. Jinak, předpokládám že i v tomto případě se opět jedná o maximální hodnoty dosažené během průběhu celé kvalifikace?
V zásadě mně jde pouze o to dát si přesně do souvislostí, co všechny uvedené čísla znamenají s ohledem na výkonnost auta v danných podmínkách. V každém případě velké díky za zpracování tohoto statistického souhrnu ke každé kvalifikaci-
Petr
13:09 23.04.2014 109.81.245.XXXad 1) Ne, jde o rychlost, která je dosažena na pomezí 2. a 3. sektoru, tj. v místě, kde 2. sektor končí a začíná třetí - viz mapa. Na okruhu jsou vždy čtyři čidla měřící rychlost: pomezí sektorů + speed trap. Proto vždy přikládám mapu, abyste si udělali obrázek o pozici měření těchto hodnot a o čem budou vypovídat (dle toho, zda se nachází v zatáčce / těsně po ní / na konci rovinky).
A ano, jedná se o maximální hodnoty dosažené jezdcem kdykoliv v průběhu kvalifikace (tedy údaje jsou na řádku obvykle poskládány z různých kol). Pokud někdo poskládá dohromady ideální kolo, snažím se na to v textu upozornit.
-
-
-
-
Kapor
09:28 22.04.2014 194.160.178.XXXAko vidieť Mercedes urobil zase krok navyše,... ...Red Bull a ani Ferrari mu nestačili. Horšie na tom je však to, že vo Ferrari idú na jedno auto, lebo Kimi ho mal úplne iné, ako keby na ňom len utreli prach a vo vzduchových filtroch ešte ostal Bahrajnský piesok. -
-
-
anonym
20:03 19.04.2014 94.112.144.XXXtak to je přece logický, ale vzhledem k tomu že 20 km je mega rozdíl a v číně jsou 2 skoro kilometrové rovinky, kde jsou na top speedu dost dlouho před další zatáčkou, tak o to víc se tam dá nahnat/ztratit... takže ten přítlak a celkově aerodynamiku bude mít redbull asi o něco lepší než ostatní
-
-
-
Lord Mystic
14:44 19.04.2014 92.62.227.XXXrychlejší rosberg stále nechápu jak mohl být rosberg do těch hodin o 0.6s rychlejší než ham když ros měl horší jak první tak druhý sektor. to musel ve třetím sektoru ros najet na ham cca. 0.8 až 0.9s a to v místech kde jde dlouhá rovinka kde měl ham lepší max. rychlost než ros. to mi opravu vůbec nevychází jak k tomu přišli. také sem sledoval live timing a tam měl v tom svém posledním kole ros horší první i druhý sektor. takže mě napadá jediná věc - live timing udával špatné časy a špatné časy jsou i tady v tabulce, jinak si to nedokážu vysvětlit....-
Lord Mystic
15:02 19.04.2014 92.62.227.XXXhm tak už je to asi objasněno, ros byl lepší o půl sekundy proti svému času a ne proti času ham, čili buď se to vytratilo v překladu nebo to ros špatně pochopil co mu ukazoval volant...
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek