DISKUZE K ČLÁNKU Nejlepší sektory a maximální rychlosti: Opět suverénní Mercedes a zlepšení Renaultu

ŠANGHAJ - NEJRYCHLEJŠÍ SEKTORY A MAXIMÁLNÍ RYCHLOSTI; Podrobnější pohled na výkonnost vozů prostřednictvím nejlepších časů v sektorech a maximálních dosažených rychlostí. Patrná je nadvláda Mercedesu a jejich pohonné jednotky, výborná aerodynamika Red Bullu, ale i zlepšení Renaultu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Nejlepší sektory a maximální rychlosti: Opět suverénní Mercedes a zlepšení Renaultu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 14, poslední 23.04.2014 19:21 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Petr (Hlasovalo 10 lidí) 19.04.2014 15:07
Nic se nevytratilo v překladu, je to můj… »
» Lord Mystic (Hlasovali 3 lidé) 19.04.2014 14:44
rychlejší rosberg stále nechápu jak mohl být… »
» Lord Mystic (Hlasovali 2 lidé) 19.04.2014 15:02
hm tak už je to asi objasněno, ros byl lepší o… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • seven

    93.153.124.XXX
    2redakce: jenom dotaz k udávaným hodnotám, aby nemusel pátrat :)

    1) Rozumím správně , že v sektoru 2 je udáváno jako maximum druhá nejvyšší hodnota (skutečný max. je speed trap)?

    2) Sektorové časy jsou brány jako nejlepší hodnoty ze všech jízd v kvalifikaci nebo jako nejlepší hodnoty z kol, které jezdec absolvoval při výjezdu ve kterém dosáhl nejlepšího času?

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      78.157.160.XXX
      1) Maximální rychlost ve sloupci "Sektor 2" je myšlena maximálka naměřená na pomezí druhého a třetího sektoru, nikoliv druhá nejvyšší hodnota. Speed Trap se v Číně nacházel na konci rovinky, ale nejedná se (žel) vždy o nejrychlejší místo trati (např. ve Spa je hned na konci Eau Rouge, na začátku rovinky, místo na jejím konci).

      2) Sektorové časy jsou brány ty nejlepší hodnoty v daném sektoru z průběhu celé kvalifikace. U jednoho jezdce tedy může jít o hodnoty ze tří odlišných kol, málokomu se povede zajet ideální kolo, tj. poskládat své nejrychlejší sektory do jednoho kola.

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • seven

        85.160.43.XXX
        OK, díky za info ... 01

        ad 1) otázku jsem nenaformuloval nejlíp. Zajímá mně obecně (tj. pro všechny tratě) zda maximální rychlost udávaná v sektoru je nejvyšší rychlost, která byla v sektoru dosažena (kdekoliv). Pokud ano, je-li tato max. rychlost v sektoru kde je měřen i speed trap volena jako druhá nejvyšší (tj. v jiném místě sektoru) v případě, že hodnota speed trap je díky jeho umístění v daném sektoru (např. konec dlouhé rovinky) sama o sobě nejvyšší. Jinak, předpokládám že i v tomto případě se opět jedná o maximální hodnoty dosažené během průběhu celé kvalifikace?

        V zásadě mně jde pouze o to dát si přesně do souvislostí, co všechny uvedené čísla znamenají s ohledem na výkonnost auta v danných podmínkách. V každém případě velké díky za zpracování tohoto statistického souhrnu ke každé kvalifikaci 11

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Petr

          Petr

          109.81.245.XXX
          ad 1) Ne, jde o rychlost, která je dosažena na pomezí 2. a 3. sektoru, tj. v místě, kde 2. sektor končí a začíná třetí - viz mapa. Na okruhu jsou vždy čtyři čidla měřící rychlost: pomezí sektorů + speed trap. Proto vždy přikládám mapu, abyste si udělali obrázek o pozici měření těchto hodnot a o čem budou vypovídat (dle toho, zda se nachází v zatáčce / těsně po ní / na konci rovinky).

          A ano, jedná se o maximální hodnoty dosažené jezdcem kdykoliv v průběhu kvalifikace (tedy údaje jsou na řádku obvykle poskládány z různých kol). Pokud někdo poskládá dohromady ideální kolo, snažím se na to v textu upozornit.

          + 1 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Ako vidieť Mercedes urobil zase krok navyše,... ...Red Bull a ani Ferrari mu nestačili. Horšie na tom je však to, že vo Ferrari idú na jedno auto, lebo Kimi ho mal úplne iné, ako keby na ňom len utreli prach a vo vzduchových filtroch ešte ostal Bahrajnský piesok. 11

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • anonym

    94.112.144.XXX
    red bull top speed sodovkáři asi na tom nejsou špatně vzhledem k umístění prakticky na topu a maximálním rychlostem, které byly o dost menší než u šípů

    + 7 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      213.195.228.XXX
      Tak to měli i dřív... TS závisí i na přítlaku...

      + 4 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • anonym

        94.112.144.XXX
        tak to je přece logický, ale vzhledem k tomu že 20 km je mega rozdíl a v číně jsou 2 skoro kilometrové rovinky, kde jsou na top speedu dost dlouho před další zatáčkou, tak o to víc se tam dá nahnat/ztratit... takže ten přítlak a celkově aerodynamiku bude mít redbull asi o něco lepší než ostatní

        + 4 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Prokop S.

          Prokop S.

          89.102.97.XXX
          kilometrová je jedna.. pak jedna pidi na konci 2. sektoru a cílová rovinka je obyčejná.. s tím, že RB bude mít výhodu v nájezdu.. a nějakých 100m taky brzdí..

          + 1 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • Fanda.LH

          213.195.228.XXX
          Spíš mají nastavený větší přítlak... Nejezdili by s ním, kdyby nevěřili, že tak budou rychlejší... Jen jsem chtěl říct, že rychlost RB nepředstavuje rychlost Renaultu...

          + 1 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • Lord Mystic

    Lord Mystic

    92.62.227.XXX
    rychlejší rosberg stále nechápu jak mohl být rosberg do těch hodin o 0.6s rychlejší než ham když ros měl horší jak první tak druhý sektor. to musel ve třetím sektoru ros najet na ham cca. 0.8 až 0.9s a to v místech kde jde dlouhá rovinka kde měl ham lepší max. rychlost než ros. to mi opravu vůbec nevychází jak k tomu přišli. také sem sledoval live timing a tam měl v tom svém posledním kole ros horší první i druhý sektor. takže mě napadá jediná věc - live timing udával špatné časy a špatné časy jsou i tady v tabulce, jinak si to nedokážu vysvětlit....

    + 3 / − 10

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Lord Mystic

      Lord Mystic

      92.62.227.XXX
      hm tak už je to asi objasněno, ros byl lepší o půl sekundy proti svému času a ne proti času ham, čili buď se to vytratilo v překladu nebo to ros špatně pochopil co mu ukazoval volant...

      + 2 / − 10

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Petr

        Petr

        78.157.160.XXX
        Nic se nevytratilo v překladu, je to můj autorský článek, žádný překlad. A v textu jasně uvádím, že se jedná o srovnání s jeho osobním maximem, nikoliv s Hamiltonovým. Rosberg nic špatně nepochopil, měl probémy s displejem.

        + 10 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama