DISKUZE K ČLÁNKU Marko: Renault začal s vývojem motoru pozdě, Ricciardo zatím zaostává

Helmut Marko: Zvuk motorů by se měl změnit. F1 děláme pro diváky, ne pro inženýry.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Marko: Renault začal s vývojem motoru pozdě, Ricciardo zatím zaostává

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 28, poslední 18.04.2014 15:10 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Jake HorseRadisher (Hlasovalo 21 lidí) 16.04.2014 18:51
Ani to nemusím číst Ani to nemusím číst a vím… »
» Jake HorseRadisher (Hlasovalo 21 lidí) 16.04.2014 18:54
A ještě jsem zapomněl, že určitě zmínil, že… »
» Mr.B (Hlasovalo 19 lidí) 16.04.2014 19:54
Tak to by mě zajímalo, kam řadí Vettela, který… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

    • Prokop S.

      Prokop S.

      89.102.97.XXX
      slabší motor opravdu měli.. výkonem zaostávali za Mercedesem i Ferrari, ale jednotka byla lehčí, menší, žrala méně a méně náročná na chlazení..

      u Ricciho.. přijde mi, že myslel zaostávání za Hamiltonem..

      + 11 / − 7

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mr.B

        Mr.B

        194.228.32.XXX
        Tak to by mě zajímalo, kam řadí Vettela, který letos jezdí hůř, než Ricciardo.

        + 19 / − 7

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Prokop S.

          Prokop S.

          89.102.97.XXX
          hůř bych netvrdil.. v AUS neměl možnost nic převést, v MAL vypadl Ric, ale Vettel byl před ním, v BAH si pokazil kvalifikaci, ale závod o moc horší neměl.. tak jednoznačně bych to neviděl. A co se počítá jsou body a těch má Vettel více..

          + 12 / − 16

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • anonym

            37.130.224.XXX
            Byla by to pravda kdyby Vettel neměl víc bodů jen proto, že díky stupidnímu chování týmu byl Ricciardo DSQ v Austrálii, díky pitu provedenému po webberovsku v Malajsii nebodoval vůbec a ještě k tomu přišel o deset míst na roštu v Bahrajnu. Takže si strč tu demagogii za klobouk...

            + 18 / − 13

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Prokop S.

              Prokop S.

              89.102.97.XXX
              pilot je součástí týmu.. špatně dotažená matice, doplatí na to pilot.. pilot nezvládne zatáčku, doplatí na to mechanici.. s palivem to samé.. kdo ví jak by dopadl kdyby měl spotřebu v mezích.. prostě má DQ, na kdyby se nehraje..

              + 12 / − 15

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • anonym

                85.237.224.XXX
                Tak hlavně že se Vettel nemohl v AUS předvést, to bylo první kdyby které v diskuzi padlo a nevadilo ti to... V Malajsii měl Ricciardo daleko méně horší závod, než Vettel v Bahrajnu, do skaženého pitu byl za Vettelem blíž než Mazánek za Ricciardem v Bahrajnu.
                Špatně dotažená matice je zcela něco jiného než jasné ignorování pokynů stewardů, ...
                Příspěvek byl redakčně upraven.

                + 10 / − 9

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Prokop S.

                  Prokop S.

                  89.102.97.XXX
                  já neříkám žádné kdyby.. Vettel v Austrálii se nemohl předvést, PROTOŽE mu odešlo auto - chyba týmu. RIcciardo v Austrálii dostal DQ, protože porušoval pravidla, jeho výkon tady nebyl reprezentativní. Nepopírám, že v Malajsii jel Ricciardo lépe, říkám, že bych to s tím zaostáváním neviděl tak razantně.. Kdyby mu pravidelně dával okolo půl sekundy na kolo, pak jo.. ale když je mezi nimi ten rozdíl jaký je, po dvou závodech nelze hodnotit..

                  + 2 / − 3

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                • anonym

                  62.209.192.XXX
                  18 18 18 plesk02

                  + 2 / − 3

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Na podobnou pozici nebývá Max Verstappen zvyklý, proto jeho reakce po závodě byla značně rozladěná (ilustrační foto)

GP ITÁLIE: Prohlášení po kvalifikaci - Red Bull nechce podléhat panice, ale situaci musí řešit

McLareny na své spanilé cestě nijak nepolevily (ilustrační snímek)

GP ITÁLIE: V kvalifikaci McLaren ovládl v Itálii první řadu, Norris po sedmi dnech zajel další pole-position

Lewis Hamilton s Toto Wolff se mohli usmívat i po třetím tréninku

GP ITÁLIE: Red Bull dál tápe, poslední trénink ovládl Mercedes

Kevin Magnussen způsobil svým kolegům jedenáctiminutovou pauzu

Druhý trénink opět provázela červená vlajka, nejvýš vyskočil Hamilton + VIDEO

Max Verstappen slaví své 60. vítězství po zádově v Kanadě

První trénink pro Verstappena. Antonelli tvrdě boural + VIDEO

Logan Sargeant v F1 končí

Williamsu došla se Sargeantem trpělivost, už v Monze jej nahradí nováček Colapinto

Dominance Red Bullu se vytrácí

Přijde Red Bull o vedení? Marko označil výsledek GP Holandska za alarmující, reaguje na to i Max

Charles Leclerc byl svým umístěním příjemně překvapen

PROHLÁŠENÍ po závodě: Nadšení, zpytování a odhodlání se zlepšit

Lewis Hamilton se pokoušel minimalizovat ztrátu, nakonec mu nejrychlejší kolo nevydrželo

GP HOLANDSKA: Norris topí pod kotlem, domácímu idolu nedal šanci

Lewis Hamilton určitě cítí obrovské rozčarování

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Špička čeká tuhý boj, ostatní se chtějí poprat o body

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama