DISKUZE K ČLÁNKU Marko: Renault začal s vývojem motoru pozdě, Ricciardo zatím zaostává
Helmut Marko: Zvuk motorů by se měl změnit. F1 děláme pro diváky, ne pro inženýry.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Marko: Renault začal s vývojem motoru pozdě, Ricciardo zatím zaostává
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» Jake HorseRadisher
(Hlasovalo 21 lidí)
16.04.2014 18:51
Ani to nemusím číst Ani to nemusím číst a vím… »
» Jake HorseRadisher
(Hlasovalo 21 lidí)
16.04.2014 18:54
A ještě jsem zapomněl, že určitě zmínil, že… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Hr3bec
10:52 17.04.2014 85.135.106.XXXJe vážně komické jak najednou RB, který po celé roky dominance koukal jen na sebe a díky svému vlivu bojkotoval vše co jen minimálně mohlo ohrozit jeho výhodu ba co víc si ještě dopomáhal k úpravám pravidel (pneumatiky) pro vlastní profit, teď najednou brečí a paktuje se s dalším týmem co kdysi dominoval, ale teď je neschopný se vrátit na trůn a brečí už vlastně každou novou sezonu po té, co před sezonou má plnou pusu slibů a titulů a já nevím čeho...Ferrari, že zlý Mercedes nechce přijít o výhodu, kterou má díky vlastní lepší práci na motoru a háže neuvěřitelnou špínu na partnera díky kterému měl v posledních letech mimo jiného dominanci právě on :-D. A apeluje na fanoušky, že jim jde o jejich dobro a že všechno dělají pro ně atd... :-D To je spíš výsměch všem fanouškům co F1 sledují! -
Kapor
09:56 17.04.2014 194.160.178.XXXTu nejde o to, že začali neskoro,... ...ale zvolili zlú filozofiu, lebo v Renaulte vychádzali s tých starých 1,5 Turbo, ktoré len vyľahčili a mysleli si, že s tým dobijú svet a nestalo sa, lebo medzi tým veda a technika v tejto oblasti značne pokročila a zaskočilo ich nie to, že na závod bol určený limit 100 kg paliva, čo sa ešte dalo nejako zvládnúť, ale aj obmedzený prietok 100 kg/hod. s toleranciou + - 1 kg/hod. čo je veľká nepresnosť pri závodnom motore, kde rozhoduje každý gram. Ak sa im Toto aj s Nikim smejú a zavádzajú ich s turbokompresorom, je to volovina, lebo hoci už dávno mohli na to prísť, že plniť motor maximálnym tlakom 5 barov je úplne zbytočne, ak im na to nrpostačuje palivo, aby z toho bola výbušná zmes. Sú to všetko odborníci motorári a miesto toho, aby už vymenené motory repasovali a urobili na nich úpravy tak, že znížia preplňovací tlak a pôjdu hore s kompresným pomerom, kde je hoci v menšej pomernej časti 1/x menej vzduchu, ku ktorému aj keď dajú menej paliva, za vyššieho tlaku zápalná zmes horí nielen rýchlejšie, ale aj intenzívnejšie a tým pádom dostanú nielen vyššiu prácu na piest, ktorá podmieňuje vyšší krútiaci moment, ale aj výkon. Potom už ostáva upraviť len časovanie a mapy motorov, pre hlavnú riadiacu jednotku a zmenšiť intercolen, aby ubudlo aj hmotnosti. To je podstata, aby Renault a Rerrari dobehli deficit 80 koní a nie upravovali turbínu, aby sa zvýšil hluk, čo je úplná debilina, ktorá môže vzísť len z hlavy chorého mozgu, lebo ak budem mať dostatok paliva môžem ísť spokojne na maximálne otáčky 15 000 ot/min. a je len logické, že ak viac otáčok, tým väčší objem aj rýchlosť plynov vo výfukovom potrubí a koncovka s Lavalovou dýzou, kde ak plyny budú prúdiť rýchlosťou zvuku, tak to bude aj riadny hrmot, najmä na rovikách. Dovtedy však, ak to neurobia nebude nič, ani výkon a ani hrmot, lebo nejaký Mattiaci alebo iný šašo, nemá čarovný prútik, aby pohonnú jednotku pošibal a bolo všetko O.K.-
uzivatel000548
10:53 17.04.2014 78.156.157.XXXNezapomněl jsi náhodou, že motory jsou již homologované? Pochybuji, že by právě takové úpravy byly povoleny...-
Kapor
11:38 17.04.2014 194.160.178.XXXA čo na tom,... ...veď ide o ten istý motor, kde zvýšim len kompresný pomer, čo je povolená úprava a zmenším plniaci tlak prestavením ventilu a drisme tam menší a ľahší výmeník, ktorý nie je sledovaný ani ako výmenný diel. Si pozri. Zase uvádzaš sprostosti, len aby si vŕtal. Trochu zdravého uvažovania, by ti neuškodilo. čo povieš ?-
uzivatel000548
13:12 17.04.2014 78.156.157.XXXJá jsem jenom vyjádřil pochybnost, že změna kompresního poměru by byla možná v rámci pravidel. A jakým způsobem by jsi toho docílil (chtěl bych slyšet konkrétní způsob, ne obecný ve smyslu, že ho změním)?
A už vůbec si myslím, že "odborníci motorári" (jak jsi správně uvedl) o tom vědí daleko více, než ty. Proč už dávno nepracuješ pro některý z týmů, když máš řešení na každý problém, co se vyskytne?-
Kapor
16:10 17.04.2014 194.160.178.XXXNuž ty si ale mysliteľ ! Som to ani nečakal, že to budeš vedieť a tí *** v tímoch nech sa trápia, keď sú glúpi ako seňor Druppy, ako povedajú vyhodňare. Nuž podľa predpisov to musíš urobiť tak, aby si nezmenil objem a vykúzlil menší spaľovací priestor. Urob si analýzu a dostaneš riešenie. Potom mi ho oznám a ja ti poviem, či si trafil. Viem že som ti to sťažil, lebo teraz ťa budem kritizovať zase ja.
Příspěvek byl redakčně upraven.-
uzivatel000548
20:11 17.04.2014 213.226.233.XXX...
To bylo naposled, co jsem se s tebou rozhodl diskutovat, protože je to jen ztráta času. Navíc si člověk uvědomí, jací psychicky labilní lidé existují.
P.S. Všem slušným lidem se omlouvám za takto přehnanou reakci, ale už se to nedalo vydržet...
Příspěvek byl redakčně upraven.
-
-
-
-
-
-
odin
08:27 17.04.2014 77.240.96.XXXNázory dr. Marka V nedávné minulosti, (vlastně ještě loni), jsem ze žvástů dr. Marka a některých zdejších jedinců, nabyl dojmu, že nejlepším pilotem je Vettel. A najednou po třech závodech je to Hamilton? Tak to mi hlava nebere. Ale co vlastně čekat od lidí, kteří mění své názory častěji než spodní prádlo, že? Sebík chvíli nemá dominantní auto a najednou má problém porážet svého týmového kolegu. O ostatních pilotech ani nemluvě.
Naštěstí se na tom už v RedBullu pracuje. Úzce spolupracují s týmem Toro Rosso a spojili se s Lucou di Montezemolem proti Mercedesu. Mechaniky od Webbera si také ponechali pro Ricciarda. A RedBullácké strategie týmové dvojky, na které si zkouší různé čachry a podfuky, jako na laboratorních myších, se nevzdali ani v těchto horších dobách.
Celkově vzato, Renault má za úkol začít znovu a lépe pod ostřížím dohledem pánů z RBR a STR. Sebík má naštěstí před svým kolegou bodový náskok, tak není důvod k panice.
Mám tyto nové žvásty dr. Marka brát tak, že už neplatí výhrůžka odchodu RedBullu z F1? Soud jim přeci nevyhověl?
A mám si snad myslet, že pan Marko už nechce vyrábět své pohonné jednotky?
Už dnes se těším, s čím zase příště tento geniální tlučhuba příjde. Naštěstí tu má dost lidí, kteří mu věří i ty nejbizarnější výmysly, tak že o posluchače mít nouzi rozhodně nebude.-
Nasir
16:23 17.04.2014 188.175.189.XXXHamiltona zmiňoval, protože ho teď považují za největšího soupeře. Ale Helmut už po třech závodech ví, že Ricciardo bude stejně dobrý, i když momentálně prý zaostává. Taková klasická helmutovská demagogie. Možná nám chce sdělit, že jejich horší jezdci jsou na úrovni jedniček jinde. A ještě si přisadí, že... "v Red Bullu naštěstí pracují odborníci, kteří vidí daleko dopředu." Ano. Hlavně že těmto machrům přes piloty trvalo tři roky, než prohlásili, že Buemi a Algersuari údajně na titul nemají a musí se pakovat. Helmut je opravdu směšný.
-
-
Eracer
07:47 17.04.2014 62.168.11.XXXNikdo nikdy Nevíte jak se věc kolem Ricciarda opravdu má, on na oko může vypadat rychle ale třeba opravdu zaostává, když měli oba vyrovnaný vůz tak jej Vettel v Malajsii zničil. V bahrajnu se Vettel propadal jen díky technické poruše na voze a ztrátě výkonu. Upozorňuji ,že nejsem fanouškem Vettela ba naopak :-D Ale je třeba k tomu přistupovat objektivně a pravdou je ,že když měl Vettel stejně výkoný vůz jako Ricci tak zkrátka nestíhal. On se Vettel ještě ukáže nebojte. ;-) -
-
-
Jake HorseRadisher
18:51 16.04.2014 94.113.104.XXXAni to nemusím číst Ani to nemusím číst a vím přesně co je v tom článku napsáno, Red Bull je nejlepší, za to kde je může Renault, a jen Renault, a mít motor Mercedesu, tak je Red Bull o vteřinu před všemi...
Ať se jde Marko vycpat, to že celé testy stáli především kvůli chybě Neweyho, který nevyřešil chlazení je taky určitě chyba Renaultu!
Kdybych měl vybrat jednoho člověka který si zaslouží shnít v pekle, tak hned po velkých diktátorech je tento člověk nejžhavější kandidát na kotel!!!-
Jake HorseRadisher
18:54 16.04.2014 94.113.104.XXXA ještě jsem zapomněl, že určitě zmínil, že Vettel je nejlepší a, že nebýt Renaultu, který způsobil všechny jeho problémy tak je v cíli o půl hodiny před všemi!!! Jak jsem mohl zapomenout na to, žeby Helmutík vychvalovat svoje štěnátko Vettlíka do nebes!!!
-
Tom
18:51 16.04.2014 90.182.20.XXX.. Ten mi ale pije krev! Ricciardo zaostává? Zaostává RB který mu není schopen zajistit vyhovující spotřebu paliva a řádnou spolehlivost..
„V minulých letech jsme byli zvyklí jezdit i se slabším motorem, protože jsme měli převahu v jiných oblastech." - Tohle ani komentovat nebudu!!!!!
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek