DISKUZE K ČLÁNKU Montezemolo se na výkony Ferrari nemohl dívat, z Bahrajnu odletěl předčasně

Prezident Ferrari Luca di Montezemolo se nemohl dívat na trápení svého týmu v průběhu Velké ceny Bahrajnu. Místo útoku na vítězství a letošní titul se plahočili na konci bodované desítky, proto 12 kol před koncem závodu odletěl domů.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Montezemolo se na výkony Ferrari nemohl dívat, z Bahrajnu odletěl předčasně

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 32, poslední 08.04.2014 19:29 Vložte komentář

Nejlepší názory

» mi88ki (Hlasovalo 19 lidí) 07.04.2014 13:13
Tak to brr. Montemoula byl ten, který rozbil… »
» Mac_ (Hlasovalo 11 lidí) 07.04.2014 09:38
Důležité je, že údaje z aero tunelu jsou… »
» CaesarF1 (Hlasovalo 9 lidí) 07.04.2014 17:54
Měl jít spíše za Laudou a ten by mu zopakoval tu… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Mac_

    Mac_

    78.102.252.XXX
    Důležité je, že údaje z aero tunelu jsou spolehlivé 18

    + 11 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Cestou na letište,... ...sa zastavil v miestnej drogérii a kúpil manželke šnúru na vešanie prádla. Snad se neoběsí na hajzlíku ? 18 11

    + 8 / − 12

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • ABC

    194.228.20.XXX
    ... Bohužel, pořád ta samá písnička... 05

    + 12 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      82.119.113.XXX
      pokiaľ konečne neurobí personálne zmeny, nič sa neudeje. len dinosauri, ktorí sa priživujú na značke, a hlavne peniazoch ... 03

      + 13 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • ABC

        194.228.20.XXX
        Asi tako no... jinak si proste nedovedu vysvetlit, ze tym s takovymi zdroji a zazemim je sezonu co sezonu v pr... a jedina reakce sefa tymu je takova, ze se urazi a odjede pryc...

        + 15 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • PC

          212.47.2.XXX
          Tak, tak. A je zajímavé, že máte jen zelené plusy. Já jsem vloni za stejný názor dostával spoustu mínusů. Že by konečně zaslepenci prohlédli?13

          + 2 / − 12

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • Pepa

          78.45.168.XXX
          To není šéf týmu, ale prezident Ferrari. Šéf týmu, tam už dávno měl bejt jinej. A Montezemolovi se nedivým, že od té tragédie ujel a doufám, že šéfa týmu vyhodí a nejen jeho, protože již několikátou sezónu dělají h...o.

          + 10 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • mi88ki

            mi88ki

            165.72.200.XXX
            Tak to brr. Montemoula byl ten, který rozbil trio Todt-Brown-Schumi. On už ten odchod Schumiho v roce 2006 byl hlavně kvůli Lukymu. Problém nebyl ani v tom, že angažovali Kimiho, ale problém byl v tom, že o tom rozhodnul Luca bez dohody s touto trojící. Luca, chtěl získat zpět hlavní vliv, který ztratil díky úspěchům tohoto tria na začátku tisíciletí a kde Luca hrál jen takového panáka v pozadí. Proto, jakmile přišla "neúspěšná" sezóna 2005, tak začal domlouvat Kimiho. Tím, že ho do týmu protlačil a vzešlo to od něj, ostatní pochopili, že Luka chtěl jen ukázat a začali se pakovat z týmu, který uměl dělat výsledky. Tím se Ferrari přehouplo zpět do období, které Ferrari zná téměř celou druhou polovinu 80´ a začátek 90´ let, tedy plně vedeném Lukou. Tedy období kde panoval chaos, amaterství a hlavně neschopnost postavit konkurence-schopné přibližovadlo špatné výsledky i přes obrovský rozpočet. Lukovy se samozřejmě vzkříšení Ferrari líbilo a do vedení týmu nijak nezasahoval a veškeré HR nechával na Todtovi s Brownem. Ale časem pochopil, že tím přichází i o moc, což se mu pramálo líbilo a výsledek jeho snahy vidíte nejen dnes.

            Někdo může podotknout, že Alonso ve dvou sezónách byl jediným, který mohl zastavit Vettela. Ale ruku na srdce, Ferrari i v této době nemělo konkurence-schopný vývoj vozu a čerpali jen z chyb RB. Že by bylo Ferrari nejrychlejší na trati bylo jen velkou výjimkou a na konci sezóny neměli na RB nárok i když Alonso dělal co mohl. A že Ferrari udělalo ještě titul v roce 2007 a v 2008 o něj do poslední chvíle bojovala bylo spíš jako takový dojezd, když vezmeme, že na konci roku 2006 bylo Ferrari nejrychlejším vozem a naopak Renault šel hodně výkonnostně dolů. A nebýt nesnášenlivostí uvnitř McLarenu tak by jim ten titul do klín nespadnul. A to ještě v týmu do sezóny 2008 setrvával aspoň Todt, který nějakou kontuinutu zaručil. S jeho odchodem přišel do Ferrari klasický chaos, technické problémy a chyby týmu.

            + 19 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Zbynek Havrda

              178.41.179.XXX
              zabudol si na angazovanie neschopneho maskota schumachera na murik kde pokaslal strategie v mnozstve pretekov

              + 1 / − 3

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • Pepa

              78.45.168.XXX
              Pamatuji si to dobře, dokonce i období osmdesátých let. To že došlo k odchodu Todta a Brawna a nejen jich, team nebyl Italský a proto vyhrával (Italů tam byla menšina), byla ta největší chyba a toto je důsledek. Montezemolo chtěl tým vrátit Italům a protože taloši uměj kulový, teda kulový asi ne, ale s jejich přístupem k práci to bude stát za prd do doby, než mu to dojde. Pokud chce, aby Ferrari vyhrávalo, tak jediný co v tom týmu může Ital dělat, je nosič vody. Měl by si uvědomit, že auta pro silniční provoz nejsou formule jedna. Chápu, že ho to musí hodně s..t, protože je vlastenec, ale někdy vlast hold nevyhrává, za to má ale můj obdiv. Ve svém příspěvku výše jsem jen upřesňoval jeho pozici. Nicméně s Tebou souhlasím.

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • mi88ki

                mi88ki

                86.49.79.XXX
                Jo bylo to i v Schumiho autobiografii. První zkušenost, v devět začinal test, tak v 9:10 se objevili první talouši a šli dát cappucino 18

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama