DISKUZE K ČLÁNKU V Bahrajnu se přes noc budou měnit obrubníky v zatáčce číslo 4

Jezdci se od FIA dozvěděli, že se přes noc budou měnit obrubníky v zatáčce číslo 4 na okruhu Sakhir v Bahrajnu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: V Bahrajnu se přes noc budou měnit obrubníky v zatáčce číslo 4

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 10, poslední 05.04.2014 15:54 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Ale ja sa čudujem,.. ...že stým tí neveriaci nič neurobili už po predsezónnych testoch, kde sa to tiež niektorí z jazdcov spomínali a miesto toho, aby to opravili, tak to nechali tak a Kimi a Pastor si na to konto aj zalietali, čo nie je obvyklé vidieť na súčasných tratiach F1, lebo takéto závady sa odstraňujú za pochodu, ako teraz. Ak by sa autá prevrátili, mohlo to mať na svedomí minimálne úraz niektorého pilota. 02

    + 9 / − 9

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Chasnik

      217.117.213.XXX
      zkuste si někdy taky přečíst více než jenom jméno přispívajícího. Chápu, že tady Kapor píše často různé podivnosti, ale to neznamená, že je to tak vždy.

      Jedině fakt, že Kapor dostane mínus už za to, že se podepíše, je zřejmě vysvětlením toho, že příspěvek nade mnou, který má hlavu a patu, má tolik mínusů...

      + 6 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • anonym

        176.249.235.XXX
        Mema hlavu ani patu.
        Veta " mohlo to mať na svedomí minimálne úraz niektorého pilota" znamena, ze prevraceni znamena automaticky uraz ci horsi. Minimalve = v nejlepsim pripade.

        + 1 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • ala6

          176.249.235.XXX
          sorry - to jsem ja

          + 1 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Chasnik

            217.117.213.XXX
            To, že pilot pokračuje dál a nastoupí třeba v dalším závodě neznamená, že se mu nic nestalo. Ono takové nadskočení auta dost zabolí i bez toho, že by se auto převrátilo. Svoje by mohl povídat Webber, kterému takhle nadskočila formule v Číně při výjezdu ze zatáčky. Sice pokračoval, ale silné bolesti zad poté cítil dlouho.
            Pokud se formule převrátí, a dopadne "na záda", tak si pilot prostě nabančí. Pevný kokpit, vysoké bočnice, helma s pomůckou na ochranu krční páteře, to všechno mu pomůže proti těžkým zraněním, ale i tak jsou síly, které na tělo pilota působí při dopadu, obrovské a právě nejčastěji páteř tím znatelně trpí.
            A to se nebavím o situaci, kdyby ta formule při dopadu trefila jiné auto a třeba křídlo nebo kolo zasáhlo v tom jiném autě třeba kokpit. Rozvádět to snad nemusím...

            + 3 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • airwar

    176.74.128.XXX
    A nemají jezdit spíše po asfaltu? Mám za to že závodní dráha je asfaltový běhoun, a že obrubník a štěrkové zóny už jsou místa které k závodní dráze nepatří, a celkem mě příjde v pořádku že jezdec co opustí trať, riskuje poškození vozu.

    Bohužel většina současných jezdců tohle nechápe, a kdyby se nedejbože posunuli v čase o 30-40 let dozadu, tak by pro ně tehdejší závodní tratě byly takovým šokem, že by se na nich pozabíjeli během jediného závodu.

    + 10 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Chasnik

      217.117.213.XXX
      Souhlas, s jednou vážnou výhradou: za těch zmiňovaných 30-40 se v oblasti bezpečnosti jezdců (a nejen jich) udělal obrovský kus práce. A takový obrubník je skutečně nebezpečný.

      Navíc, podle pravidel obrubník vlastně je součást dráhy, protože (a podle mě chybně) je průjezd mimo trať posuzován až okamžik, kdy všechny kola jsou mimo vytyčenou dráhu, tudíž jet třeba 2/3 auta za čárou je legální. Zvláštní, ale podle pravidel.

      Nemám nic proti tomu, pokud široký průjezd zatáčkou jezdce zpomalí nebo jinak rozumně znevýhodní (kačírek, tráva nebo jiný nevýhodný povrch). Pokud je ovšem auto katapultováno do vzduchu, stává se z něj neřízená střela. A to může mít nedozírné následky, nejen pro toho pilota, který chybuje, ale třeba i pro jiné.

      Z tohoto důvodu je protest některých pilotů pochopitelný a reakce pořadatelů správná.

      + 6 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • eR

      62.245.107.XXX
      Souhlas. Potřebovali by obrubníky jak bývaly na VC Mexika. Tam si přes ně nikdo nedovolil jezdit viz. ( [odkaz na stránku] ). 12

      + 3 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Biblbrox

    94.138.104.XXX
    Ještě by mohli vyměnit bariéry, tam také hrozí po vyjetí z dráhy poškození auta. Aneb, jak se určuje délka okruhu, když se pak trať zkracuje jízdou přes upravené obrubníky?

    + 10 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama