DISKUZE K ČLÁNKU Ve druhém tréninku Mercedes opět neporažen, třetí Alonso ztrácí více než sekundu

BAHRAJN - 2.TRÉNINK; Mercedes opět neporažen, Hamilton a Rosberg mají náskok na nejlepšího ze zbytku pole, třetího Alonsa, více než sekundu. Ostatní rozestupy jsou mnohem menší.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Ve druhém tréninku Mercedes opět neporažen, třetí Alonso ztrácí více než sekundu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 36, poslední 08.04.2014 15:03 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel001112 (Hlasovalo 14 lidí) 04.04.2014 20:03
https://www.youtube.com/watch?v=BSyOF_bLktY … »
» uzivatel001447 (Hlasovalo 9 lidí) 04.04.2014 18:51
namiesto toho aby si bol rad, ze je treti sa… »
» Pepan (Hlasovalo 6 lidí) 04.04.2014 20:45
Kimi si pustil od Zagorové "Já se vznáším,… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Trautenberg

    Trautenberg

    90.183.82.XXX
    Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

    + 6 / − 24

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel001447

      uzivatel001447

      188.123.100.XXX
      namiesto toho aby si bol rad, ze je treti sa rozculujes. ved treti znamena najlepsi zo zbytku01

      + 9 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Arnoux

        217.66.164.XXX
        No že je Alonso třetí bych tak netvrdil.V delších simulacích jezdil časy kolem 1:41,5 zatímco RIC skoro trvale pod 1:41 a ROS jen asi jednou šel přes 1:40,8.
        Vypadá to na boj mezi RB a Mercedesem o podium a zbytek pole trochu šlape vodu.

        + 13 / − 12

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • tom

          85.237.227.XXX
          A???

          prehliadol som este informaciu o mnozstve paliva tychto jazdcoch.
          Alebo to nieje dolezite pre porovnavanie?

          + 11 / − 5

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Arnoux

            217.66.164.XXX
            A jaký myslíš Tome,že je ve druhym treninku při závodní simulaci mezi týmy rozdíl ve váze paliva? Čim víc si tým věří-tím víc má naloženo, ale jinak plus minus všichni podobně.Co by asi malým množstvím získali neviš?

            + 3 / − 4

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • tom

              85.135.240.XXX
              Áno určite tankujú podľa toho ako si veria :-)

              To Maldonádo má vždy plnú nádrž nie?

              + 3 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
    • FF

      37.221.245.XXX
      Vzhledem k tomu, že je nejrychlejší ze zbytku světa, tak je to podle mne podstatná informace.

      + 15 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Nikos

        213.195.215.XXX
        Ono i dalsi podstatna informace je ze RB vymenil na obou vozech uz motor ... ferrari zatim ne. No Jsem hodne zvedavej jak to pujde, Jinak treti misto Alikovy preju

        + 9 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Kapor

          194.160.178.XXX
          Ve Ferrari šetří ! 11 Kto šetří, ma za tři ! 11

          + 2 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • Petr

          Petr

          78.157.160.XXX
          [odkaz na stránku]

          + 2 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Jake HorseRadisher

            Jake HorseRadisher

            85.207.90.XXX
            Tak ze srandy jsem si spočítal, kolik měnil jednotlivý výrobce motorů dílů v poměru na jedno auto.
            Renault: 3,125
            Ferrari: 1,83
            Mercedes: 0,25
            Musím uznat, že Renaultu a Ferrari dělají ostudu hlavně "novější týmy" tedy Caterham a Marrusia, takže bez nich to vychází:
            Renault: 2, 66
            Ferrari: 0,75
            Takže to zatím vypadá, že Renault nejen, že postavil nejméně výkonný, ale i nejméně spolehlivý agregát, a podle dat ze Sepangu o spotřebě, tak to vypadá, že i nejžíznivější motor...
            Renault byl můj předsezóní typ na nejlepší motor, ale opět jsem se mýlil :)

            + 5 / − 3

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Arnoux

              217.66.164.XXX
              To máš Kubíku naprostou pravdu.Ten motor od Renaultu je hroznej,poruchovej a strašně slabej.
              Proto byl asi ve dvou kvaldách v první řadě před jedním z medvědů a v závodě dvakrát na podiu.11 11 11

              + 2 / − 8

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Jake HorseRadisher

                Jake HorseRadisher

                85.207.90.XXX
                Ty kvaldy bych nebral v potaz, upřímně byly obě dvě tak trochu extrémní a vypovídající spíše o aerodynamice a stabilitě vozu, než o výkonu motoru... Já neříkám, že Renaulty jsou úplné šmejdy, například rychlost Torro Rosso není ohledně údajů maximální rychlosti moc daleko od aut poháněných Mercedesem, takže si myslím, že deklarovaných 80 koni je blbosti, ale já tady spíš pokazuju na spolehlivost, protože s takovou by to mohlo skončit tak, že od půlky sezóny budou Renaultem poháněné monoposty startovat z boxové uličky, protože použijou součást navíc...Navíc RedBull je tam kde je jen díky asi nejlepší aerodynamice(myslím, že jsou na tom stejně s Mercedesem, možná jsou na tom aerodynamicky o chloupek lépe)...Jinak o všem hovoři tohle:
                Body získané výrobci motorů za první 2 závody:
                Mercedes 150
                Ferrari 30
                Renault 22
                Takže tak :)

                + 3 / − 2

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Arnoux

                  217.66.164.XXX
                  No tak v globale máš samozřejmě pravdu,ale jestli ti připadá fer srovnávat Ekipu Mercedesu,která má MCL,WIL,FI s Renaultem který má mimo RB na slušné finanční urovni jen TR. Lotus + CAT jsou týmy finančně na suchu téměř před krachem.

                  Všechny tyhle a podobný propočty jsou k ničemu.Každý si je překroutí tak jak potřebuje.Fakta jsou jasná.Po testech kdy jste mysleli,že se Renault nebude kvalifikovat do závodů má k dnešku 2x první řadu při startu + 2x podium.Po Mercedesu nejúspěšnější výrobce motoru.Tečka-konec diskuse.

                  I progres TR je obrovský i když první desítku vyklidil Lotus.Je tam ale zase Wil, takže sázka TR na Renault je výhra.

                  A pokud jde o spolehlivosti motoru jednou to zdechlo Lewisovi a jednou Sebovi,tak nevím kde je ten problém?Podle Lotusu nebo Caterhamu nejde soudit kvalitu motoru.Nemaj peníze tak ojebá... všechno co jde a pak se nemůžou divit,že pořád stojí.
                  Jaktože Ferrari nemá s motorem problém a zbylé týmy s jejich motorem víc stojí než jezdí?

                  A nech těhle prognoz ohledně motorů Renaultu.Vzpomen si na svoje komentáře po testech a přitom dneska bude Vettel na PP zatímco Williams horko těžko do desítky. 12 12

                  + 1 / − 5

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Jake HorseRadisher

                    Jake HorseRadisher

                    85.207.90.XXX
                    Máš hodně zaslepené oči Vettelem, že? A nechceš si namluvit, že tím, že třeba Vettel použil už třetí řidíci elektroniku motoru, to taky svědčí o kvalitě motoru, to že ostatní týmy bojují s Renaultem ještě hůře, krom Grosjeana... To svědčí o kvalitě motoru, Hamovi selhala jen nějaká hloupá hadička a byla to jen mega smůla, že mu to prasklo, ale je rozdíl vyměnit hadičky než vyměnit motor, baterie apod.

                    Jinak nevím jestli si včera sledoval tréningy, ale komentátoři SkySportu si všimli, že Vettel zařadil narozdíl od Mercedesů nebo Ferrari jezdil na nejdelší rovince 8 převodový stupeň, což znamená kratší zpřevodování, takže nechci vidět co budou dělat v Monze nebo ve Spa :/

                    Jinak odmítám s tebou dále komunikovat, až nebudeš mluvit jako zaslepenec, ale trošku objektivně tak se ozvi... :/

                    + 4 / − 1

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
            • Chasnik

              217.117.213.XXX
              v průběhu sezóny očekávám postupné prodloužení životnosti komponent, jak se budou postupně systémy dolaďovat. Každopádně třeba Cati to už mají špatný, Kamujovi do první penalizace chybí 2 baterky a už jenom 1 řídící elektronika, s tím asi zbytek sezóny nedojezdí.

              A to, že někdo nasadil druhej motor, ještě na 100% neznamená, že ten první je kaput. Je možné, že v závěru sezóny bude ještě v závodu znovu nasazen, až inženýři budou mít více dat a budou schopni přesněji odhadnout možnosti toho konkrétního motoru.

              + 1 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Lando Norris ve Velké ceně Kanady

Red Bull si stěžuje na přední křídlo McLarenu: ohýbá se až příliš

Šampionát 1983 s jedním palivovým škraloupem

Byl Piquetův titul v roce 1983 opravdu spravedlivý, nebo se dočkal nepovolené pomoci?

Max Verstappen ve vedení GP Kanady

Marko o vývoji Red Bullu: "Vylepšení fungují, data jsou slibná. Ferrari i McLaren za sebou udržíme!"

Esteban Ocon s vozem Alpine A524

Ocon si stěžuje na těžké auto a kritizuje tým za neférový přístup. Za koho bude závodit příští rok?

Charles Leclerc v dešti v závodě v Kanadě

FOTO z GP Kanady: Slunce, déšť a pár bouraček

Sergio Pérez bude v Red Bullu pokračovat

Péreze prodloužení smlouvy s Red Bullem nenakoplo: po mizerném závodě bude ve Španělsku potrestán

Max Verstappen po GP Kanady

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappen slaví 60. triumf

Max Verstappen zpět na trůnu, ovšem rozhodně neměl lehký život (ilustrační foto)

GP KANADY: Kulička rulety s počasím se zastavila na čísle 1 - Verstappen opět vítězí

George Russell mohl být z nerozhodné kvalifikace samozřejmě spokojen (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Všichni očekávají nepředvídatelný závod

Verstappen zajel nejlepší čas, a přesto pole-position nemá (ilustrační foto)

Kvalifikace v Kanadě skončila nerozhodně, Ferrari a Pérez zpytují svědomí

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama