DISKUZE K ČLÁNKU Kolik nevydařených sezón ještě může přežít Domenicali v roli šéfa Ferrari?

Ferrari navzdory svým ambicím opět do sezóny nevstoupilo s nejrychlejším vozem. Šéf závodního týmu Stefano Domenicali odpovídá na otázky ohledně své budoucnosti - kolik takových sezón může ještě přežít?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Kolik nevydařených sezón ještě může přežít Domenicali v roli šéfa Ferrari?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 30, poslední 03.04.2014 21:32 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Pepan (Hlasovalo 15 lidí) 02.04.2014 15:26
Loni byl problém Ferrari Massa, letos je Alonso… »
» Pepan (Hlasovalo 9 lidí) 02.04.2014 16:22
Souhlasím že Alonso je sobec, ale aby získal… »
» Duncan66 (Hlasovalo 7 lidí) 02.04.2014 18:03
jako jediny dokazal bojovat s RB prave diky… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • anonym

    91.148.41.XXX
    ved on sam odstupovat nemusi ... ..... staci ked ho vyhodi Montezemolo !!!! A co najskor !
    Ferrari malo v poslednych rokoch dve vyrazne slabiny Masssu sa zbavili (skoda ze mu nebolo vidiet do ksichtu ked mu volali uz aj z williamsu : "Uhni a nezavadzaj rychlejsim") a dalsim je nepochybne Demenicali !!!!

    + 3 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • g0dlike

    213.192.60.XXX
    není to one man show... takže vinit jednotlivce z neúspěchu celýho týmu je blbost. Samozřejmě on je ten, na koho kritika dopadá nejvíc. Nicméně šéf by měl být autorita...A Domenicali na mě tímhle dojmem teda nepůsobí

    + 3 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • henkka

    90.181.29.XXX
    Ferrari zatáhne, ještě se budou všichni divit03 01

    + 3 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • anonym

    178.23.219.XXX
    Až povedete tým lidí o padesáti lidech tak Vás smích přejde 03
    A v jeho týmu je těch lidí o hodně více.

    Samozřejmě nejsem spokojen s tím že nevyhrávají, ale tak to funguje.
    Ostatní se také snaží...

    + 2 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • kronos

    93.185.2.XXX
    Kolik nevydařených sezón ještě může přežít Domenicali ? Těžko říct . Nikdo nemá úspěch zaručen byť má jakkoliv velká očekávání - už v minulosti čekali na titul mistra světa předlouhých 21 let . Doby dlouhé šňůry vítězství jsou bohužel pryč .

    + 3 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Zbynek Havrda

    91.127.76.XXX
    Problem ferrari sa vola megahviezda Alonso dostava 22 milionov rocne a jedine co za to dal ferrari ze si buduje svoju slavu hviezdneho pilota. Oznacil auto ako srot, ponizil Massu, 5 rokov sa tam vozi bez titulu a nehra s teamom. Mali ho davno vykopnut a zobrat popri Raikkonenovi Hulkenberga, Grosejana, Magnussena. Grosejan bol v renaulte pri Alonsovi uboziak, pri Raikkonenovi vyrastol na superpilota. Spanielsky hajzel tam narobi dalsi rok zbytocne rozbroje a bude si prihrievat vlastnu polievku a ferrari sa nepohne dalej a Alonso im odide po sezone prec. Pri kimim si uz mohli vychovavat buducu hviezdu mladu a perspektivnu. Dalsie posobisko kde po Alonsovi zostane len popol a prach.

    + 25 / − 22

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Pepan

      Pepan

      89.24.157.XXX
      Loni byl problém Ferrari Massa, letos je Alonso Ale tým vede Domenicalli a za úspěch či neúspěch by měl být v prvé řadě odpovědný on. Takže pokud Ferrari nezíská v letošním roce žádný titul, měl by v prvé řadě opustit svoji sesli šéf týmu, protože by to byl už šestý neúspěch v řadě. A Kimiho bych zase tak nepřeceňoval. Je to sice on, kdo pro Ferrari získal poslední titul, ale tehdy dva závody před koncem ztrácel na vedoucího jezdce šampionátu 17 bodů (za vítězství bylo tehdy 9 bodů) a jenom díky tomu že při něm stáli všichni svatí i s náhradníky a díky tomu, že jezdci Renaultu byli rozhádaní, podařilo se tehdy Ferrari získat oba tituly. Kimi tehdy využil toho, co ve Ferrari nastolil Schummacher. V dalším roce ale už nezazářil a skončil i za dvojkou týmu Massou.

      + 15 / − 13

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • anonym

        84.21.109.XXX
        Proč byl problémem Massa? Za to, co se s Massou stalo, si může Domenicalli sám - furt lezl alonsovi do prdele... Boží mlýny melou - sám na to brzo doplatí a poletí taky, no alonso se na ně za nějakou dobu taky vykašle. Kimi jim bude k ničemu - šel tam jako posila, a je naprosto neschopnej - evidentě lepší jak Massa, že...?

        + 0 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Zbynek Havrda

        91.127.76.XXX
        Raikkonena zobrali aby pri nom vyrastla nova hviezda Ferrari. Alonso je problem je to sebec a ked nedokaze 5 rokov ziskat titul mal by sa pakovat uz 2 roky dozadu bolo neskoro. V Lotuse rozmyslali nadcasovo. Dali do kopy skusenosti kimiho a mladeho Romana a vysledok sa dostavil Grosejan uz jazdi ako pan. Kupovanie majstrov sveta dneska uz nefunguje. Ked si ferrari mysli ze kupi hotoveho majstra sveta a posadi ho do svojho auta a vyhra vsetko tak toto uz nefunguje. Domenicali co moze robit ruky ma zviazane, podarilo sa mu aspon posilnit aerodynamiku, na alonsa site auto je k nicomu pokial on na nom neziska titul tak kimiho nastavenie bude prospesnejsie pretoze aj v lotuse dokazali drzat krok az do poslednych zavodov a ked pride novy pilot miest alonsa tak skor zapadne. Raikkonen tam uz dosluzi a nutne potrebuju zobrat perpektivneho pilota co potiahne ferrari nasledovnych 5 rokov a preberie skusenosti. Sebec a chrapun alonso nikomu nic neda on hra len na seba a pokial nedokaze vyjazdit titul tak by ho mali okamzite vyhodit a orientovat sa na noveho mladeho pilota zakial su niektory volny....

        + 13 / − 20

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Pepan

          Pepan

          89.24.157.XXX
          Souhlasím že Alonso je sobec, ale aby získal titul, tak by mu musel Ferrari postavit konkurenceschopné auto. Pořád je to Pan Pilot, který dokázal v posledních letech jako jediný bojovat s nadvládou Red Bullu a vybojoval i se slabším vozem v posledních letech aspoň druhé místo v šampionátu. Loni v letní přestávce Ferrari předělalo aerodynamiku vrchní části vozu, čímž se vůz stal horší než před pauzou. V tom omylu pokračovali až do konce sezóny, čímž Alonsovi znemožnili boj o titul. Kimi byl přijat do Ferrari proto, že Massu odepsali díky slabým výsledkům a kvůli špatnému vozu hrozilo, že na konci sezóny by odešel i Alonso. Ferrari by se tak ocitlo v situaci, kdy by nemělo jediného pilota a Kimi, kterému Lotus dlužil roční plat, byl nejschůdnějším řešením. Jo a mimochodem. Lotus sice loni bojoval o pódiová umístění, ale jenom díky tomu, že navzdory velkým dluhům vrhli všechny prostředky do konce sezóny 2013. Tím se podařilo Brojlerovi několik věcí. Vyčerpal všechny prostředky, takže pak neměl peníze na vývoj vozu 2014 a tým se teď potácí na konci tabulky, Nebyli schopni platit ani svým pilotům, což Kimi vyřešil po svém. Rozhodl se vyřešit problémy se zády před koncem sezóny, do posledních dvou závodů nenastoupil a dal tak přednost přípravě pro svého nového zaměstnavatele. Lotus si už nepolepšil v poháru konstruktérů, skončil ve větší ztrátě než se původně čekalo a Brojler, který měl za tohle největší díl odpovědnosti, zbaběle sbalil fidlátka a přesunul se k McLarenu.

          + 9 / − 11

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Duncan66

            Duncan66

            89.29.32.XXX
            jako jediny dokazal bojovat s RB prave diky svemu vozu. Jako jediny z konkurence mel naprosto spolehlive auto jak v roce 2010 tak v roce 2012. Mit Lewis stejne spolehlive auto, mozna by mel dnes 3 tituly. To jen tak na okraj, ze vsechno nebylo jen zasluha Alonsa.

            + 7 / − 14

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Nasir

              188.175.189.XXX
              To je nesmysl. Jak mohl bojovat s RB díky pomalejšímu vozu? To nedává smysl. K čemu byl takovému Chiltonovi spolehlivý vůz, můžeš nám to říct? Spolehlivost je ti při boji o titul celkem k ničemu. Jaká je pravděpodobnost, že rychlejší vůz bude mít tolik poruch, aby tě spolehlivost vynesla bodově před něj? No jo, je těžké se nad tím zamyslet, když tebe pořád šílně žere, jak byl McL v nedávné době nespolehlivý. Kdybych tě neznal, tak bych nevěřil, že nějaký fanboy Lewise bude Ferrari závidět spolehlivost a pomalost. 12

              + 2 / − 3

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
          • anonym

            88.102.44.XXX
            Včera, 16:22 Pepan : přesně tak Pepane, lépe bych mu to trulovi nenapsal 01 a teď bude škodit zase u mekáču, bravo pane Zbyňku Havrdo.02

            + 4 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
        • anonym

          88.102.44.XXX
          Zbynek Havrda - neregistrovaný -tím volným myslíš ty trotle toho kazišuka Grožána? nenech se vysmát, 18 ale na tvoji obhajobu : jako dodatečný apríl to je ale dobrý příspěvek trulo.

          + 4 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • anonym

          84.242.110.XXX
          Chtěl bych vidět Grosjeana ve Ferrari, když je takový úžasný superjezdec...

          + 4 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • Prokop S.

        Prokop S.

        89.102.97.XXX
        za vítězství bylo 10 bodů a byli to jezdci McLarenu. Ten navíc přišel o všechny body v PK, kterých měl víc než Ferrari..

        + 4 / − 8

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Pepan

          Pepan

          89.24.157.XXX
          Sorry, máte pravdu. Ale je fakt že Kimi měl neskutečnou kliku a nebýt toho že Alík s Hamíkem mezi sebou bojovali, mohlo vše dopadnout jinak.

          + 5 / − 5

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Prokop S.

            Prokop S.

            89.102.97.XXX
            to nepopírám, McL je nedokázal ukočírovat.. však známe dva se perou, třetí se směje 04 a nikdy nezapomenu ten nával zoufalství když to Ham v Číně zaparkoval ve štěrku.

            + 3 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
        • Zbynek Havrda

          91.127.76.XXX
          a vdaka komu prisli o vsetky body a dostali pokutu 100 milionov. vdala alonsovi ktory isiel svedcit aby dostal imunitu a miesto vo ferrrari 18
          teraz 5 rokov oxyduje vo ferrari a hlavu maju v smutku taliani

          + 14 / − 13

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: Přehodnotil jsem své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama