DISKUZE K ČLÁNKU Alonsa těší, že poráží Kimiho. Ví, v čem se Ferrari musí zlepšit, aby dostihlo Mercedes

Závodní jezdec Ferrari Fernando Alonso přesně ví, v čem se musí Ferrari zlepšit, aby se jejich vůz dostal na špici současné Formule 1.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Alonsa těší, že poráží Kimiho. Ví, v čem se Ferrari musí zlepšit, aby dostihlo Mercedes

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 42, poslední 01.04.2014 13:13 Vložte komentář

Nejlepší názory

» skejpa (Hlasovalo 25 lidí) 31.03.2014 14:09
Fernando... ... Fernando už začíná s malýma… »
» skejpa (Hlasovalo 14 lidí) 31.03.2014 14:35
Závodí se například na konci druhého nebo… »
» uzivatel000733 (Hlasovalo 10 lidí) 31.03.2014 12:01
Já bych počkal do půlky sezóny i u Lotusu si… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • uzivatel001480

    uzivatel001480

    141.0.8.XXX
    mapovanie valne som napisal fly .videl si ako letel kobajasi a to mal brzdit.standardizovanu ecu dobry programator obide ako nic .hadam si nemyslis ze si tymy daju pozerat interny softver.nikdy na to nikomu neprisli .a dalsie tak ako generator prud vyraba tak ho vie aj minut

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Jens

      109.81.245.XXX
      Jde vidět, že tomu vůbec nerozumíš. Fly by wire je něco jiného, ale jsem rád, že ses nesnažil alespoň vykroutit z toho, jak jsi špatně popsal jeho funkci.
      Pokud jde o software - nejen, že si to myslím, ale týmy mají i povinnost je dávat FIA, která ho pravidelně kontroluje. Přemýšlel jsi, kam by si asi ten tajný software uložili? Ale i kdyby měli TC, proč by tedy u nich pořád docházelo k protáčení kol?

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001480

    uzivatel001480

    141.0.9.XXX
    tento rok rozhodne softver v spolupraci s dobrym motorom tento rok ,ako to ja vidim .ferari aj meclaren su z boja o titul vonku. Bude rozhodovat softver a aj ked mercedes motory maju aj ine tymi .mercedes asi hlavne z pohladu na odchod meclarenu ku honde neposkytne tovarny pretekovy softver vid priklad renault red bul -toro rosso a lotus,
    A vsetci co trosku rozumeju alektrike tak napr tak ako fly by wire dodava energiu pri brzdeni -tak ju vie aj pouzit pri akceleracia a napr trakcna kontrola bude nekontrolovatelna .dalej generator v turbe tiez obojstranny pohon co napriklad v nizkych otackach vedia elektricky pomoct turbu a ziskat s motora masivny vykon- takze vsetko toto naladit je uloha tymu inzinierov programatorov a testovanie na dyname a kto na to ma je mercedes a red bull -ostatny utru nos

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Jens

      109.81.245.XXX
      Mapování je klíčové, ale občas pleteš páté přes deváté.. jaký fly by wire? Nic takového ve vozech F1 není.
      Pokud jsi myslel brake by wire, tak ten energii při brzdění nedodává, spíše řídí brzdný moment (snižuje zásah jezdce o moment pro dobíjení MGU-K).
      S tou trakční kontrolou si děláš asi legraci - jak ji chceš využívat při standardizované ECU a jejímu řídicímu softwaru?

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Zbynek Havrda

    178.41.180.XXX
    Mohol pockat este 2 preteky nez sa zacne naparovat V australii prvy pretek tazil zo SC a prednostneho prezuvania, teraz mal kimi defekt tak uz sa hra na hviezdu prvej velkosti 18

    + 15 / − 11

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Dawes

      89.103.228.XXX
      Taky má důvod se napařovat, za celou kariéru má lepší výsledky než Kimi 12

      + 7 / − 15

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Nasir

      188.175.189.XXX
      Je vtipné, čemu některá individua říkají "naparovat se" a "hvězda první velikosti", když o týmovém kolegovi je tam jedna věta a celý článek je o výkonnosti Ferrari. 03
      Nemluvě o tom, že týmového kolegu chce porazit každý a někteří to řekli přímo, že to je první, čeho chtějí dosáhnout. (byl to Webber, Grosjean?)

      + 10 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Zbynek Havrda

        178.41.180.XXX
        Kimi alonsa nepotrebuje porazit. jemu staci ze zajazdi svoj standart. Potrebuje si auto nastavit na seba a to trva mozno 5 velkych cien. Alonso sa poraza poslednych 6 rokov sam. Ci ta prerezana pneumatika uz nebola Magnusenova sluzbicka pre alonsa ked pride po tomto roku do Mclarenu. Spaniel nevedel udrzat hubu a uz sa musi chvastat po 2 preteku aky je dobry ze chytil 4 miesto, pritom ho Vettel porazil na absolutnej plecke so slabym motorom 18

        + 9 / − 6

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Liborrr

    78.156.157.XXX
    Prosím, nedomýšlej si skutečnosti, které se ti hodí... Já rozhodně nejsem antifanda Alonsa. Právě naopak, přeju mu alespoň jeden další titul, protože dle mého názoru je to v poslední době jeden z nejkonzistentnějších jezdců.
    Ale jak už několik let Alonso vystupuje, tak je jasné, že jeho prohlášení mělo právě vyzdvihnout jeho výkony oproti Kimimu. A dovolím si tvrdit, že Alonsa tako skutečnost opravdu těší!
    Obviňovat redakci z toho, co jsi napsal, je skoro kacířství... Tento web je nejobjektivnější v ČR a SR. Pokud chceš smyšlené informace v duchu tvého obvinění, běž na konkurenční web zaštiťovaný TV Nova, tam si můžeš obrávněně nadávat.
    Když už chceš uporornit na skutečnost, která je podle tebe zavádějící, zkus to příště slušnější cestou...

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • forhe

    195.168.126.XXX
    max rychlosti Mna by este zaujimalo, ako maju timy nastavene prevodovky. Ci na obidvoch monopostoch rovnako, alebo rozdielne. Alebo ako k tomu pristupili vztazne k celej sezone a roznym okruhom. Ci napriklad pocitali aj s tym, ze vykon pohonnych jednotiek este stupne a pod. Pride mi to ako slusna loteria navrhnut pred sezonou prevodovku, ked nepoznaju maximalny vykon. Tipujem, ze aj toto ma vplyv na sucasne maximalne rychlosti. Pri tych maximalkach by mohla byt zaujimava aj tabulka vsetkych kol doplnena o poznamku s DRS alebo bez. Teoreticky by sa z toho mohlo dat aj vycitat aky vplyv ma ERS a ako dlho trva dobitie a pod.

    + 3 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Kimi s tým nič neurobí,.. ...keď mu mladíci ako Kevin robia diery do pneumatík a Fernandovi nie. Je to o šťastí a to môže v Bahrajne mať na svojej strane zase Kimi a karty budú vyrovnané. 01

    + 15 / − 9

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • skejpa

    skejpa

    88.146.158.XXX
    Fernando... ... Fernando už začíná s malýma kydama aby rozhodil týmového kolegu a udělal z něj dvojku :-) Že se na suchu v tréninkách skoro o vteřinu nechytal nebo že v závodě kimimu prořízli pneu se rozhodl radši nevytahovat. Jasně, na mokru umí líp ale tyhle jízlivé komentáře jsou k smíchu.

    + 25 / − 18

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Book

      212.185.43.XXX
      Ono se v trénincích o něco závodí? Já myslel, že tréninky jsou o ladění auta a pneumatik pro kvalifikaci a závod. Nepočítají se náhodou do bojů o poháry jen kvalifikace (pole position) a závody (body)?

      + 9 / − 11

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • skejpa

        skejpa

        88.146.158.XXX
        Závodí se například na konci druhého nebo třetího tréninku o čas na kolo, čímž si testují připravenost na kvalifikaci. A tam na suchu Fernando ztrácel. Jasně, že se počítá jen závod ale copak za to Kimi mohl, že mu Kevin prořízl pneu ? Myslíš, že by Kimi po závodě, kdy někdo prořízl pneu Alonsovi, řekl, že je příjemné vítězit nad týmovým kolegou ? Já myslím, že oba tušíme, že by to vůbec nekomentoval.

        + 14 / − 12

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Jens

          109.81.245.XXX
          Na konci druhého tréninku se moc "nezávodí," to se připravují na závody s těžkými vozy, takže časy jsou téměř vždy a u všech horší, než v jeho první polovině.

          + 3 / − 4

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • skejpa

            skejpa

            88.146.158.XXX
            Normálně to tak bývalo ale letos s ohledem na náročnost oprav radši zrychlují již ve druhém tréninku .

            + 2 / − 3

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Jens

              109.81.245.XXX
              Na konci druhého tréninku mají dokument s časy: [odkaz na stránku]
              Jak vidíš, tak ve druhém tréninku nezrychluje ani letos nikdo (totéž se nedělo ani v Austrálii).

              + 3 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • skejpa

                skejpa

                88.146.158.XXX
                Podívej se na týmové kolegy. Všichni zajeli nejrychlejší kolo +- ve stejným kole jako jejich parťáci. Vždycky mají nějaký podobný program a jedou v těch podmínkách oba naplno aby se ukázalo na co mají.

                + 4 / − 3

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
  • еR

    62.245.107.XXX
    Williams musí mít hrozně malý odpor vzduchu. Dosahují nejvyšších maximálek a přitom mají zdaleka nejnižší spotřebu paliva.

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Jens

      109.81.245.XXX
      Ono to spolu zkrátka souvisí: nízký odpor = vysoké max. rychlosti a nízká spotřeba.

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: Přehodnotil jsem své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama