DISKUZE K ČLÁNKU Průtokoměry paliva v Malajsii zlobí Red Bull i Toro Rosso, Horner hodlá jednat s FIA
Další problémy s čidly měřícími průtok paliva dnes zažil Red Bull v Malajsii. Ve druhém tréninku nefungovaly ani v jeho dceřiné stáji Toro Rosso, Christian Horner ztrácí trpělivost.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Průtokoměry paliva v Malajsii zlobí Red Bull i Toro Rosso, Horner hodlá jednat s FIA
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
kakaa
16:52 28.03.2014 85.71.39.XXXno jsem rád že tu toro rosso je(alonso asi ne), ale někdy mi příjdou trapnější než politika ferrari, nejen že jsem párkrát viděl jak vettelovi uhybali v souboji o pozici a stejně jí nikdy vůči němu nijak moc nebránili což se nedá říct o soubojích se soupeři redbullu ty byly kolikrát úporný, pak když se rb nehodily gumy, bum tr otočí gumu trochu víc nafoukne a už máme televizní skandál na oblíbeném silverstonu a teď když se jim nehoděj průtokoměry co myslíte že udělaj... myslím si že chápu :) jak to mezi nima je, ale někdy jim mažou jak v mariáši a to je moc -
Chasnik
14:39 28.03.2014 217.117.213.XXXTen senzor prostě fungovat "nesmí"... ..., i kdyby nakrásně fungoval. A kdyby náhodou měřil správně, tak ten kablík připojte tak, aby během jízdy vypadl a přestával odesílat data, ať máme další "munici" na svoje bojůvky.
Už jsou s tím trapní, čtyřnásobní šampioni po sobě a kopou kolem sebe jako malé nevychované děcko. A ještě do toho zapojí sesterský tým, jak trapné. Chápu, že určitá politická obratnost je pro úspěch potřebná, ale všeho moc prostě škodí. -
Kapor
14:11 28.03.2014 194.160.178.XXXNo teda,.. ...kto by to povedal, že za šmejd si firma vyrábajúca aj tá, čo senzory kalibruje, príde takto celkom na svoje, ak za to pýta také peniaze. Leboa ak každý z tímov kúpi na sezónu okolo 50 ks, lebo sa jedná o dve autá na tím + nejaká rezerva, tak tie firmy musia určite prosperovať. -
Liborrr
13:40 28.03.2014 78.156.157.XXX"U nás byl problém ten, že senzor ujížděl, nebylo to o nekonzistenci, šlo o konstantní odchylku od přívodu paliva. Potřebujeme čidlo, které udává konzistentní hodnoty jako rozdělovač paliva, což je ten nejdůležitější faktor."
Tak co, je konzistentní, nebo ne? Chudák pan Horner se v tom svém slovíčkaření sám ztratil...
Konstantní odchylku už jim v Austrálii FIA povolila osdtranit, tak v čem mají pořád problém? -
anonym
13:39 28.03.2014 178.40.192.XXX"šlo o konstantní odchylku od přívodu paliva."
no tak toto normalne nieje, bud senzor alebo strekovanie je zle nakalibrovane
tie senzory kalibruju takze nieco take ako konstantna odchylka by nastat nemala lebo to potom znamena ze to ta firma zle nakalibrovala
ale tiez mozu mat zle nakalibrovane strekovanie
pokial su tie senzory kalibrovane jednou firmou a jednou a tou istou metodou tak nieje mozne aby boli medzi tymi senzormi rozdiely a aby jeden ukazoval 102kg/h a druhy 98kg/h
toto uz zavana fakt velkym podvodom od redbullu
ak budu v pretekoch zas prekracovat limit treba im dat ciernu vlajku a nech sa potom sudia-
-
Kapor
16:30 28.03.2014 194.160.178.XXXPrene tak,.. ...a ak u prietoku paliva je 1% tolerancia a odchylka + - 0,5% tak pri prietoku 100 kg/hod. je tolerancia je 1kg/hod. paliva a odchylka + - 0,5 kg/hod., čo nie je nič presné, lebo systém, ktorý uviedol Christian, je omnoho presnejší. Ak by to bolo o rád nižšie, t.j. 0,05%, tak by to O.K. Lebo to zodpovedá tomu, ako sú nakalibrované trysky, aby nedodávali motoru rozdielne množstvá paliva pre jednotlivé valce, čo by viedlo k nekonzistnému chodu 1,6 V6 Turbo. Dúfam, že to teraz všetci pochopili. Ak nie, tak na tomto svete nechápu nič.-
uzivatel000968
16:44 28.03.2014 91.127.213.XXX... napísal si im to...?
... alebo sa spoliehaš, že si chodia po rozumy priamo na túto stránku...?
...
-
-
anonym
20:01 28.03.2014 178.40.192.XXX
-
-
-
dannak
12:52 28.03.2014 193.245.34.XXXnebylo by tedy nejjednodussi nechat jen omezeni celkoveho mnozstvi plaiva, at si tymy ridi prutok jak chteji ? kdyz se seknou, nedojedou do cile.
Chapu, ze chteji mit zelenejsi F1 - byt je to samo na povazenou. OK, znizilo se mnozstvi paliva na zavod. Proc ale regulovat jeste prutok ? Nechapu, cemu a jak tohle omezeni prospiva, krom toho ze tedy jedno cidlo stoji tolik penez a navic casto nefunguje jak ma. Cim dal casteji si rikam, ze se pred par lety tymy mely domluvit a odejit a zalozit si vlatni serii s Berniem.-
eR
13:31 28.03.2014 62.245.107.XXXKvůli tomu, že si dvě stáje se stejným majitelem stěžují? Měnit pravidla v rozjeté sezóně? Ať řeknou kdo vyrábí ten jejich senzor, který je dle nich tak přesný a bezchybný a kde ho kalibrovali a kolik stojí.
Toto je jen součást špinavé hry Red Bullu. V minulém roce tak dlouho kritizovali Pirelli, až díky změně gum získali sekundu na kolo před ostatními, a díky tomu dnes taky musíme čelit dvojnásobným bodům za poslední závod. Protože ty byly zavedeny pouze kvůli dominanci RB a z toho vyplývají nudě na konci sezóny.
Každý kdo v této kauze podporuje RB, nechť si uvědomí, že zrušení limitu bude mít přesně stejný efekt = RB odjede ostatním o sekundu a můžeme sezónu zabalit. Kdyby je ten limit tak nepálil, tak by do médií nedávali dvě zoufalá prohlášení denně. Takže se dá předpokládat, že už si spočítali, jak to pro ně bude výhodné.
Je to cílená mediální kampaň ve snaze získat nefér výhodu nad ostatními, protože teď jsou podmínky pro všechny stejné a každý kdo RB věří, je nenapravitelná naivka.
RB řekne "senzory jsou špatné" a všichni jak tupé stádo to po nich začnou opakovat, včetně toho komentátora na Nově. Ale jedná se o senzory o kterých víme kdo je vyrábí, kdo je kalibruje a i to, že si jiné stáje nestěžovali. Kdežto o tom jejich senzoru, kterým se pořád tak ohání, nevíme vůbec nic. To už všichni přestali používat mozek nebo co?-
-
anonym
13:50 28.03.2014 178.40.192.XXXurcite to robi RB z nejakeho dovodu a urcite to nieje preto ze by chceli setrit peniaze a nemohli si nakupit desiatky tych senzorov a vybrat ten pre nich najlepsi
ich argument je ze senzor je drahy a niektore top timy ich nakupili cez 100 a teraz vyberaju ten najlepsi a to je velmi drahe ale ved RB ma jeden z najvacsich rozpoctov, pre nich nieje problem kupit aj 200 senzorov a vybrat ten co bude ukazovat mensiu spotrebu ako realne maju a ziskali by malu vyhodu
tu ale pojde o nejaku vacsiu vyhodu ktoru by ziskali ak by sa islo len na celkovy limit 100kg/pretek
ak by boli tie senzory take nepresne tak vyplakavaju aj ine timi ale teraz vyplakava len RB a ich b-cko-
Duncan66
14:25 28.03.2014 89.29.32.XXXjejich argument je uplne jiny. Prave jde o to, aby bohate tymy nekupovali desitky ci stovky takovych senzoru a pouzivaly by ty, ktere jsou nakalibrovane tak, ze ukazuji 100 ale pritom skutecny prutok by byl treba 105. A chude tymy by koupili jenom par a doufali by ve stesti. a kdyz by stesti nemeli, tak by tratili i diky nejakemu pitomemu senzoru, ikdyz auto muze podat lepsi vykon.
Jiste ze z urcite strany to bude i hra RB, ale tvrdit, ze by zrusenim toho senzoru davali najednou vsem sekundu na kolo a dojeli by bez problemu do cile je podle me kravska blbost.-
eR
14:47 28.03.2014 62.245.107.XXXKaždý ví, že RB má i letos nejlepší auto pro technické pasáže. A tím že jim umožníme překročit limit maximálního průtoku (používá se pouze na rovinkách protože jinde není třeba), tak jim umožníme, aby se díky tomu udrželi před ostatními i na rovince a v technické pasáži jim opět poodjeli. Stačí se podívat na časy závodu a kvalifikace v Austrálii a časy dnešního tréninku, aby bylo každému jasné, že RB ne špici neztrácí téměř nic. A s jeho rozpočtem, pokud mu FIA ještě půjde na ruku, to tu sekundu na kolo, během pár závodů dá. Konec konců, zvládli to už dříve.
"Kravská blbost" je myslet si, že by snad RB něco dělal kvůli chudým týmům.
-
-
-
-
Aktuálně
Nadcházející závod 5.5.2024
GP Miami57 kol (308.326 km)
Miami International Autodrome
-
Pátek
- Trénink (18:30 - 19:30)
- Kvalifikace (22:30 - 23:14)
-
Sobota
- Závod (18:00 - 19:00)
- Kvalifikace (22:00 - 23:00)
-
Neděle
- Závod (22:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek