DISKUZE K ČLÁNKU Průtokoměry paliva v Malajsii zlobí Red Bull i Toro Rosso, Horner hodlá jednat s FIA

Další problémy s čidly měřícími průtok paliva dnes zažil Red Bull v Malajsii. Ve druhém tréninku nefungovaly ani v jeho dceřiné stáji Toro Rosso, Christian Horner ztrácí trpělivost.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Průtokoměry paliva v Malajsii zlobí Red Bull i Toro Rosso, Horner hodlá jednat s FIA

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 28, poslední 29.03.2014 09:18 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Duncan66 (Hlasovalo 9 lidí) 28.03.2014 13:34
muzes prosim konkretne napsat jakou vyhodu a… »
» Duncan66 (Hlasovali 5 lidé) 28.03.2014 14:25
jejich argument je uplne jiny. Prave jde o to,… »
» Prokop S. (Hlasovali 4 lidé) 28.03.2014 13:46
asi je to nějaký senzor co používají na… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • kakaa

    85.71.39.XXX
    no jsem rád že tu toro rosso je(alonso asi ne), ale někdy mi příjdou trapnější než politika ferrari, nejen že jsem párkrát viděl jak vettelovi uhybali v souboji o pozici a stejně jí nikdy vůči němu nijak moc nebránili což se nedá říct o soubojích se soupeři redbullu ty byly kolikrát úporný, pak když se rb nehodily gumy, bum tr otočí gumu trochu víc nafoukne a už máme televizní skandál na oblíbeném silverstonu a teď když se jim nehoděj průtokoměry co myslíte že udělaj... myslím si že chápu :) jak to mezi nima je, ale někdy jim mažou jak v mariáši a to je moc11

    + 5 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Tomur

    Tomur

    95.173.85.XXX
    Ať si od příští sezóny každý tým vždy před závodem vylosuje dva průtokoměry, nebo ať jim omezí jen to celkové množství paliva, jak už tady zaznělo. Ale v téhle sezóně ať už do toho proboha nevrtají, nebo se z těch soudních tahanic nevylížou 17

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Chasnik

    217.117.213.XXX
    Ten senzor prostě fungovat "nesmí"... ..., i kdyby nakrásně fungoval. A kdyby náhodou měřil správně, tak ten kablík připojte tak, aby během jízdy vypadl a přestával odesílat data, ať máme další "munici" na svoje bojůvky.

    Už jsou s tím trapní, čtyřnásobní šampioni po sobě a kopou kolem sebe jako malé nevychované děcko. A ještě do toho zapojí sesterský tým, jak trapné. Chápu, že určitá politická obratnost je pro úspěch potřebná, ale všeho moc prostě škodí.

    + 9 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    No teda,.. ...kto by to povedal, že za šmejd si firma vyrábajúca aj tá, čo senzory kalibruje, príde takto celkom na svoje, ak za to pýta také peniaze. Leboa ak každý z tímov kúpi na sezónu okolo 50 ks, lebo sa jedná o dve autá na tím + nejaká rezerva, tak tie firmy musia určite prosperovať. 11 18

    + 3 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Liborrr

    78.156.157.XXX
    "U nás byl problém ten, že senzor ujížděl, nebylo to o nekonzistenci, šlo o konstantní odchylku od přívodu paliva. Potřebujeme čidlo, které udává konzistentní hodnoty jako rozdělovač paliva, což je ten nejdůležitější faktor."

    Tak co, je konzistentní, nebo ne? 12 Chudák pan Horner se v tom svém slovíčkaření sám ztratil...

    Konstantní odchylku už jim v Austrálii FIA povolila osdtranit, tak v čem mají pořád problém?

    + 5 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • anonym

    178.40.192.XXX
    "šlo o konstantní odchylku od přívodu paliva."

    no tak toto normalne nieje, bud senzor alebo strekovanie je zle nakalibrovane
    tie senzory kalibruju takze nieco take ako konstantna odchylka by nastat nemala lebo to potom znamena ze to ta firma zle nakalibrovala
    ale tiez mozu mat zle nakalibrovane strekovanie

    pokial su tie senzory kalibrovane jednou firmou a jednou a tou istou metodou tak nieje mozne aby boli medzi tymi senzormi rozdiely a aby jeden ukazoval 102kg/h a druhy 98kg/h

    toto uz zavana fakt velkym podvodom od redbullu

    ak budu v pretekoch zas prekracovat limit treba im dat ciernu vlajku a nech sa potom sudia

    + 4 / − 8

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      178.23.219.XXX
      kalibrace neznamená něco nastavovat, ale ověřit vlastnosti, zda jsou v určené toleranci. Přesnost senzorů je 0,1%, nevím kolik požaduje FIA

      + 3 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Kapor

        194.160.178.XXX
        Prene tak,.. ...a ak u prietoku paliva je 1% tolerancia a odchylka + - 0,5% tak pri prietoku 100 kg/hod. je tolerancia je 1kg/hod. paliva a odchylka + - 0,5 kg/hod., čo nie je nič presné, lebo systém, ktorý uviedol Christian, je omnoho presnejší. Ak by to bolo o rád nižšie, t.j. 0,05%, tak by to O.K. 01 Lebo to zodpovedá tomu, ako sú nakalibrované trysky, aby nedodávali motoru rozdielne množstvá paliva pre jednotlivé valce, čo by viedlo k nekonzistnému chodu 1,6 V6 Turbo. 14 Dúfam, že to teraz všetci pochopili. 08 Ak nie, tak na tomto svete nechápu nič. 02

        + 3 / − 6

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • anonym

        178.40.192.XXX
        [odkaz na stránku]

        overenie vlastnosti je len castou(podmnozinou) kalibracie

        + 3 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • zeto

    89.102.65.XXX
    Hm... A že zrovinka náhodou jim a TR.12 Začínají vypadat dost trapně. Mám pocit, že to schválně bojkotují a něco úmyslně kazí, aby to vypadalo, že mají pravdu. Nemají, jsem o tom přesvědčen a to přesto, že s tímto omezením hluboce nesouhlasím.

    + 13 / − 9

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • anonym

    93.99.205.XXX
    No loni chudáčci měli problémy s pneumatikami, tak jim je předělali a teď doufají, když ty krumply od renaultu co mají místo motoru netáhnou, že FIA odstraní i čidlo které má průtok hlídat.

    + 12 / − 9

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • dannak

    193.245.34.XXX
    nebylo by tedy nejjednodussi nechat jen omezeni celkoveho mnozstvi plaiva, at si tymy ridi prutok jak chteji ? kdyz se seknou, nedojedou do cile.
    Chapu, ze chteji mit zelenejsi F1 - byt je to samo na povazenou. OK, znizilo se mnozstvi paliva na zavod. Proc ale regulovat jeste prutok ? Nechapu, cemu a jak tohle omezeni prospiva, krom toho ze tedy jedno cidlo stoji tolik penez a navic casto nefunguje jak ma. Cim dal casteji si rikam, ze se pred par lety tymy mely domluvit a odejit a zalozit si vlatni serii s Berniem.

    + 15 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • eR

      62.245.107.XXX
      Kvůli tomu, že si dvě stáje se stejným majitelem stěžují? Měnit pravidla v rozjeté sezóně? Ať řeknou kdo vyrábí ten jejich senzor, který je dle nich tak přesný a bezchybný a kde ho kalibrovali a kolik stojí.

      Toto je jen součást špinavé hry Red Bullu. V minulém roce tak dlouho kritizovali Pirelli, až díky změně gum získali sekundu na kolo před ostatními, a díky tomu dnes taky musíme čelit dvojnásobným bodům za poslední závod. Protože ty byly zavedeny pouze kvůli dominanci RB a z toho vyplývají nudě na konci sezóny.

      Každý kdo v této kauze podporuje RB, nechť si uvědomí, že zrušení limitu bude mít přesně stejný efekt = RB odjede ostatním o sekundu a můžeme sezónu zabalit. Kdyby je ten limit tak nepálil, tak by do médií nedávali dvě zoufalá prohlášení denně. Takže se dá předpokládat, že už si spočítali, jak to pro ně bude výhodné.

      Je to cílená mediální kampaň ve snaze získat nefér výhodu nad ostatními, protože teď jsou podmínky pro všechny stejné a každý kdo RB věří, je nenapravitelná naivka.

      RB řekne "senzory jsou špatné" a všichni jak tupé stádo to po nich začnou opakovat, včetně toho komentátora na Nově. Ale jedná se o senzory o kterých víme kdo je vyrábí, kdo je kalibruje a i to, že si jiné stáje nestěžovali. Kdežto o tom jejich senzoru, kterým se pořád tak ohání, nevíme vůbec nic. To už všichni přestali používat mozek nebo co?

      + 17 / − 11

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Duncan66

        Duncan66

        89.29.32.XXX
        muzes prosim konkretne napsat jakou vyhodu a jak by dali sekundu na kolo vsem, pokud by vsichni najednou nemuseli dodrzovat onen stanoveny prutok a byl by pouze limit 100kg na cely zavod?

        + 9 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • anonym

          178.40.192.XXX
          urcite to robi RB z nejakeho dovodu a urcite to nieje preto ze by chceli setrit peniaze a nemohli si nakupit desiatky tych senzorov a vybrat ten pre nich najlepsi

          ich argument je ze senzor je drahy a niektore top timy ich nakupili cez 100 a teraz vyberaju ten najlepsi a to je velmi drahe ale ved RB ma jeden z najvacsich rozpoctov, pre nich nieje problem kupit aj 200 senzorov a vybrat ten co bude ukazovat mensiu spotrebu ako realne maju a ziskali by malu vyhodu

          tu ale pojde o nejaku vacsiu vyhodu ktoru by ziskali ak by sa islo len na celkovy limit 100kg/pretek

          ak by boli tie senzory take nepresne tak vyplakavaju aj ine timi ale teraz vyplakava len RB a ich b-cko

          + 6 / − 5

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Duncan66

            Duncan66

            89.29.32.XXX
            jejich argument je uplne jiny. Prave jde o to, aby bohate tymy nekupovali desitky ci stovky takovych senzoru a pouzivaly by ty, ktere jsou nakalibrovane tak, ze ukazuji 100 ale pritom skutecny prutok by byl treba 105. A chude tymy by koupili jenom par a doufali by ve stesti. a kdyz by stesti nemeli, tak by tratili i diky nejakemu pitomemu senzoru, ikdyz auto muze podat lepsi vykon.
            Jiste ze z urcite strany to bude i hra RB, ale tvrdit, ze by zrusenim toho senzoru davali najednou vsem sekundu na kolo a dojeli by bez problemu do cile je podle me kravska blbost.

            + 5 / − 7

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Liborrr

              78.156.157.XXX
              Snad si vážně nemyslíš, že úmysly RB jsou ušetřit malým týmům náklady...

              + 6 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • eR

              62.245.107.XXX
              Každý ví, že RB má i letos nejlepší auto pro technické pasáže. A tím že jim umožníme překročit limit maximálního průtoku (používá se pouze na rovinkách protože jinde není třeba), tak jim umožníme, aby se díky tomu udrželi před ostatními i na rovince a v technické pasáži jim opět poodjeli. Stačí se podívat na časy závodu a kvalifikace v Austrálii a časy dnešního tréninku, aby bylo každému jasné, že RB ne špici neztrácí téměř nic. A s jeho rozpočtem, pokud mu FIA ještě půjde na ruku, to tu sekundu na kolo, během pár závodů dá. Konec konců, zvládli to už dříve.

              "Kravská blbost" je myslet si, že by snad RB něco dělal kvůli chudým týmům.

              + 7 / − 3

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Pavel D.

                194.213.34.XXX
                eR - opravdu je to tak nepřežitelné, že by Red Bull dal ostatním vteřinu na kolo? Nebo kde je problém? Pořád mám pocit, že tohle je váš největší, že neřešíte ani jestli má Red Bull pravdu nebo ne..

                + 2 / − 4

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit

Aktuálně

McLareny ve Velké ceně Austrálie

Jak velké vylepšení veze McLaren do Miami?

Adrian Newey přemýšlí o své budoucnosti

Odejde Newey k Ferrari? K překvapivému kroku se vyjadřuje jeho kamarád Patrese

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

  • Pátek

    • Trénink (18:30 - 19:30)
    • Kvalifikace (22:30 - 23:14)
  • Sobota

    • Závod (18:00 - 19:00)
    • Kvalifikace (22:00 - 23:00)
  • Neděle

    • Závod (22:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama