DISKUZE K ČLÁNKU Vettel nadává na zvuk nových motorů, Button vzkazuje: Komu se to nelíbí, ať závodí jinde

Nové šestiválcové turbo motory byly po závodě v Austrálii kvůli jejich tichosti velkým tématem. Nyní se k nespokojeným fanouškům přidal také čtyřnásobný mistr světa. Sebastian Vettel má totiž ohledně zvuku nové éry jasno. A rozhodně není fanouškem.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Vettel nadává na zvuk nových motorů, Button vzkazuje: Komu se to nelíbí, ať závodí jinde

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 27, poslední 29.03.2014 07:48 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Jake HorseRadisher (Hlasovalo 8 lidí) 27.03.2014 19:00
Zvyknem si Já si myslím, že si zvyknem... Já si… »
» uzivatel001447 (Hlasovalo 7 lidí) 27.03.2014 19:25
tak neviem ci mate klid okolo zemana podla mna… »
» Jake HorseRadisher (Hlasovalo 7 lidí) 27.03.2014 19:39
Jako jo, samozřejmě mám taky názor na "… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Jaja

    217.170.102.XXX
    Rachot Mazánek Vettel měl možnost dost dlouho poslouchat zvuk motorů z boxové zdi. Za volantem by na to čas neměl. Snad si ten zvuk poslechne ještě jednou a třeba zjistí, že není zas tak špatnej.18 10 A teď hurá na mínusy.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Gregorius

    78.45.201.XXX
    Hezky... Jenson boduje ... 03

    + 11 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • CaesarF1

    CaesarF1

    109.202.82.XXX
    Zase takový rozdíl to není viz: https://www.youtube.com/watch?v=PGp8mYR8soE . Kdyby chtěli, tak by šli poladit výfuky a určitě by potěšili fandy,kteří mají radši silnější hluk. Ted ale týmy musí řešit spolehlivost a rychlost, pak se možná někdo odhodlá na tuning04

    + 3 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Duncan66

      Duncan66

      89.29.32.XXX
      mi teda ten rozdil prijde docela zasadni.
      uz to tady nekdo hazel. nevim jestli si autor zamerne pohral s hladinou zvuku, ale podle toho co jsem zatim sam vypozoroval mi to prijde jako verohodne a ten rozdil je teda zcela markantni. Bohuzel.

      https://www.youtube.com/watch?v=jS4Dh_EAfJI

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • CaesarF1

        CaesarF1

        109.202.94.XXX
        JJ toto jsem též shlédl, ale je to rovinka v Melbourne, kde to valí na 7 nebo dneska snad 8 stupeň, co by tady jako lidi chtěli? Slyšet desetiválce? Na rozjezdech a při podřazování ten zvuk není tak tichý, ale to každý vníá trochu jinak. Stejně s tí nic neuděláme, ani Bernie s tí nehne03

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • anonym

    46.13.25.XXX
    Zvuk by mi nevadil ale pokud má být F1 špičkou motorismu dal bych volnou ruku konstruktérům a stájím, aby se ukázalo kdo co dokáže vyrobit a kdo má chytřejší konstruktéry. Tohle omezování a zakazování různých vylepšení sráží F1 dolů. Za chvilku mohou jezdit v sériově vyráběných automobilech. Tato omezení formule prostě kazí. Stává se z toho nudná komedie. Kde jsou doby kdy jezdil Fittipaldi nebo šestikoky Tyrell02

    + 12 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • enzo

    enzo

    89.177.132.XXX
    Vettel... ... nepodlízej! 04

    + 5 / − 8

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • NsT

    88.100.74.XXX
    Jsi jinde! Řešil bych spis pointu toho, co jsem napsal... Každy fanoušek by si pral lepsi zvuk, ale to ty neresis. Ty resis jak kdo neco formuluje. Jestli te to baví, tak svoji zálibu přenes do školství, tam je více takových lidi potřeba.

    + 1 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Jake HorseRadisher

    Jake HorseRadisher

    85.207.90.XXX
    Zvyknem si Já si myslím, že si zvyknem... Já si myslím, že po pár závodech bude ticho...
    Je to jako loni, kdy byl zvolen Zeman prezidentem, na facebooku všichni náctiletí nadávali, že emigrují a podobně a jak to skončilo? Po týdnu nikdo ani necekl, a je klid. Tady ta adaptace bude trvat trochu déle, ale taky si zvykneme :)
    https://www.youtube.com/watch?v=IljWGIDXy5Y
    Mi se ten zvuk docela líbí, je tichý, to je pravda, ale ten zvuk při podřazování je super! Jinak řešení bych viděl v tomto odkazu... Nejhezčí zvuk V6, a to díky šidítku ve výfuku, takže bych to napral i do Formulí !!!

    + 8 / − 8

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel001447

      uzivatel001447

      188.123.100.XXX
      tak neviem ci mate klid okolo zemana podla mna nie12 kazdu chvilu ten ozran niekde tropi neplechu a robi vam poriadnu hanbu02 aj ked samozrejme 10x lepsi ako nas dosluhujuci senilny *uj.

      + 7 / − 7

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Prokop S.

        Prokop S.

        89.102.92.XXX
        "kazdu chvilu ten ozran niekde tropi neplechu a robi vam poriadnu hanbu" ..jako s těmi motory.. člověk si zvykne 04

        + 3 / − 6

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Jake HorseRadisher

        Jake HorseRadisher

        85.207.90.XXX
        Jako jo, samozřejmě mám taky názor na "pána" prezidenta, ale prostě jen říkám, že mladí lidé na facebooku první dny docela dost nadávali, ale po nějaké době už ani nikdo nereaguje na jeho abscesy... Takže si myslím, že si za chvíli taky zvykneme, a kdybych přirovnal prezidenty k motorům, tak Havel byl V12, Klaus V8 a Zeman je... no on není ani tá V6, on je spíš naftový tříválec...
        Takže taky kvalita taky pořád klesala ale taky nám prostě nezbyde nic jiného než si zvyknout 09

        + 7 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • NsT

    88.100.74.XXX
    Jako pořád nechápu, proč PAKA z FIA chtěli taková omezení u nových F1?! Jako že F1 za rok ubere z celosvětové produkce ropy polovinu, tak proto ty nesmysly??? Zvýšit otáčky a průtok a bům kolem zvuku by byl částečně pryč... Ale to by tam nesměli sedět důchodci, jenž mají stejné zelené smyšlení. Nic proti důchodcům 03 13

    + 3 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • m4nitou

      83.208.107.XXX
      1) Samozřejmě jde o vývoj technologií, ne o několik stovek tisíc litrů ušetřených za sezonu monoposty F1; názory na to, jestli cena za to není příliš vysoká, se různí.
      2) Dávat to za vinu jen "důchodcům" není úplně fér 04
      3) Zájmeno "jenž" bych doporučil užívat jen v případě, že jej umíš skloňovat, nahrazovat jej slovem "který" není hanba 03

      + 7 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • uzivatel001447

      uzivatel001447

      188.123.100.XXX
      uz som tu pochopil, ze to motoristickym fanusikom nevysvetlim, ale v skutocnosti je uz najvyssi cas ak nie neskoro dramaticky znizovat spotrebu ropy na svete. F1 je to prave miesto kedze su tu najlepsi inzinieri na svete, kde by sa mali robit prve kroky

      + 5 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    F1 bola vždy o tom,... ...že autá boli najvýkonnejšie a najrýchlejšie, zo všetkých sérií, ktoré kedy boli na závodnej dráhe, ale že by mali byť najhlučnejšie natoľko, aby to spôsobovalo traumu je chorobný syndróm niektorých notorických uctievateľov samo poškodzovateľov svojho zdravia a Jenson, má na to podobný názor, preto mu fandím. 01

    + 10 / − 14

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Palo

      188.167.226.XXX
      Nemôžem súhlasiť. Bol som na F1 v Spa v Belgicku. Ten zvuk sa dal pekne porovnať. Najprv išli Porsche, to bolo síce hlučné, ale neškodné, potom išli formule BMW, to už bzučalo silnejšie. Keď išli Formule 3 (alebo 3000...), to už bola iná káva. Ale keď naštartovali v depe motory F1, ozývalo sa to celým údolím. No a keď išli pred závodom zavádzacie kolo, tak mi dunela celá hruď, nehovorím o tom, keď vyrazili po štarte. Keď išli v prvom kole okolo našej tribúny, tak to bol presne ten zážitok, kvôli ktorému F1 doporučujem každému aspoň raz v živote. A brzdiť na konci rovinky dolu kopcom z 270 na asi 130 km/h je fantastické. Ja ich obdivujem všetkých, od prvého po posledného. A odvtedy viem, čo to znamená burácanie, alebo rev motorov - to je F1.

      + 23 / − 6

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • anonym

        80.82.146.XXX
        Přesně tak, naprostý souhlas. Ten zvuk naháněl respekt a husí kůži.04

        + 8 / − 6

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Kapor

          194.160.178.XXX
          Hlavne škodil,.. ...preto to FIA musela zmeniť. Teraz je už husia koža minulosťou. 06

          + 3 / − 12

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: Přehodnotil jsem své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama