DISKUZE K ČLÁNKU Whiting vysvětluje změny: Omezení průtoku paliva, 107 %, homologace motorů a další
Ředitel závodu vysvětluje změny v pravidlech a svůj názor na novinky. Dotýká se pneumatik, pětisekundových penalizací, měření průtoku paliva, homologace pohonných jednotek, pravidla 107 % a dalších zajímavých záležitostí.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Whiting vysvětluje změny: Omezení průtoku paliva, 107 %, homologace motorů a další
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Nasir
20:31 24.03.2014 188.175.189.XXXPneu jen pro ty horší? "Piloti, kteří do Q3 nepostoupí, tuto sadu navíc mohou použít v závodě - jde o drobný bonus pro ty, kdo do poslední části kvalifikace nepostoupí."
Co je to za hloupost? Ti, kdo podají horší výkon, jsou odměněni pneu pro závod, zatímco ti lepší nikoliv? -
-
-
-
-
Petr
08:13 27.03.2014 109.81.245.XXXTakže se ani nejednalo o článek, aha.. Nevím, kterou diskusi myslíš (pochybuji, že bych se v tom spletl, ale vzhledem k tomu, že na příspěvky někdy odepisuji rychle a každý se občas plete, tak to 100% popřít samozřejmě nemůžu), ale vím o spoustě technických článků, kde jsem detailně psal o motorech, převodovkách či pohonném ústrojí obecně a odborníci vůči nim neměly výhrady, dokonce z nich citují a odvolávají se na ně.
A pokud to nechceš řešit v diskusi a chceš být diskrétní, proč jsi to tedy v úvodním příspěvku vytáhl a nenapsal jsi nám to do emailu? Tu poslední větu, slovo v závorce sis mohl odpustit. Zrovna tebe jsem považoval za rozumnějšího člověka.
Tohle je navíc přímo od FIA (od Whitinga), a já nechci jeho vysvětlování překrucovat a dle libosti si jeho citace upravovat, to je nepřijatelné:
[odkaz na stránku]
Málokdo ocenil, že jsme to přeložili kompletní.. a kdo chce, ten si kaňku vždy najde.-
McMatej
10:53 27.03.2014 176.67.230.XXXVytáhl jsem to proto, že jsem doufal, že se to v tichosti opraví jako jindy pravopisné chby a podobné nepřesnosti. Vážně se v tom nechci šťourat.
Takže k věci:
Vážně trváš na tom, že kroutící moment se sníží o 120 kW?
Ten první článek je tento [odkaz na stránku] a v něm se mi jedná o toto:
Je pravdou, že se motory prakticky nikdy nevytočí na maximální hodnotu 15 000 otáček za minutu?
AC: Při 10 500 otáčkách za minutu dochází k maximálnímu průtoku paliva - 100 kg/hod. Od nich dál po 15 000 ot/min už je křivka krouticího momentu plochá. Při vyšším vytáčení tedy dochází jenom k většímu tření a také spotřebě paliva, výkon ale neroste.
Vážně myslíš, že při konstantním průtoku paliva je křivka krouticího momentu plochá, že dochází k větší spotřebě?-
Petr
11:32 27.03.2014 109.81.245.XXXNechceš se v tom šťourat, ale přesto v tom pokračuješ, dobrá. Jak si můžeš ověřit v odkazu, který jsem ti uvedl výše, nejedná se o pravopisnou chybu, jde o citaci oficiálního dokumentu FIA, takže smysl tvé otázky nechápu (ještě méně tvou prvotní narážku "pořád," ale když si myslíš, že ti to prospívá a díky tomu v očích druhých rosteš, budiž. Možná by ti taky vadilo, kdyby tě veřejně někdo obviňoval, že pořád děláš nějakou chybu, aniž bys ji doopravdy udělal).
Samozřejmě, že krouticí moment se neuvádí v kW, ale když překládám výroky druhých (nyní Whiting), tak si je neměním k obrazu svému, podle toho, co je správné podle mě (totéž druhý odkazovaný článek - to nebyl rozhovor se mnou, ale s Andym Cowellem z Mercedesu, takže na tom, co si myslím, v tomto případě opravdu vůbec nezáleží). Pokud se ti takový bulvární způsob novinařiny líbí, máš naštěstí prostor si vybrat, které servery navštěvovat budeš a které nebudeš. My ale rozhodně budeme i nadále pokračovat v přesných překladech citací.
-
-
-
-
-
-
Chasnik
15:50 24.03.2014 78.24.10.XXXPřání si napiš do dopisu Ježíškovi... "[Špičky nosu] jsou méně strukturální, než bychom si přáli,... "
Už vidím, jak jsou všecny týmy hrrrr, aby plnili nějaká přání. Přání si strč někam, měli jste to jasně specifikovat. Pokud FIA nestanovila minimální sílu nárazu, kterou nos musí vydržet, tak ho týmy mohou vyrobit asi klidně z papíru a bude to podle pravidel, přání nepřání.
Osobně je mi vcelku buřt, jestli se ty čumáky rozpadnou chvilu poté, co se na ně někdo škaredě podívá, ale udivuje mně, že lidé, kteří mají k tvorbě pravidel co říct, tak potom překvapeně koukají, jaká pravidla to vlastně vytvořili :) Že by nedostatečná příprava? ;)
-
m4t35
14:18 24.03.2014 88.100.160.XXXBBW Moc systému BBW nerozumím, takže možná trochu hloupý dotaz: jaktože došlo k nehodě Kobajashiho, která snad byla v důsledku selhání BBW, když Whiting uvádí toto: "Pokud by brake-by-wire systém selhal, nemusí být tak efektivní, nedojde však k ohrožení jezdce či ostatních jezdců kolem."
Prosím o odpověď kohokoli kromě kapora, děkuji :-)-
jc
15:34 24.03.2014 89.190.50.XXXIMHO to rekl spatne (nebo je to ztraceno v prekladu). Kdyz nebude brzdovy system "tak efektivni"*, MUZE dojit k nehode. Jde spis o snizeni rizika a priblizeni se k normalu. V pripade Kobayashiho to ocividne nestacilo. Na druhou stranu prvni zatacka po startu je specialni situace.
* Efektivita brzd / brzdeni se bude bezne menit i v prubehu zavodu a bude na to mit vliv dost veci vc. tlacitek na volantu a dost mozna i povely z pocitacu na boxove zidce.
-
-
Kapor
13:11 24.03.2014 194.160.178.XXXVeď Red Bull sa držal bližššie k tejto hranici 100 +0,000,... ...lebo mal presnejšie meradlo ako to homologované FIA a bolo by namieste, keby zverejnili jeho presnosť dolnej medze 100 -0,0.. , aby sme to konečne vedeli, lebo zadať do predpisu len menovitú hodnotu 100, je málo na to, aby tak fundovaný človek, za ktorého som Whitinga mal, to mal vedieť. Ak dôjde k prejednaniu priestupku na Danielovom aute, tak mu to nezávislí špecialisti iste vysvetlia a bude zas o niečo múdrejší. -
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek