DISKUZE K ČLÁNKU Jezdci Red Bullu jsou u prognóz pro Sepang opatrní
Sebastian Vettel a Daniel Ricciardo považují vysokou teplotu a vlhkost vzduchu za faktory, které můžou nejvíc ovlivnit nejbližší závod F1 v Malajsii
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Jezdci Red Bullu jsou u prognóz pro Sepang opatrní
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel000968
(Hlasovalo 13 lidí)
23.03.2014 10:34
... som rád, že si pochopil, že na štart sa… »
» uzivatel000968
(Hlasovalo 12 lidí)
23.03.2014 13:34
... Som rád, že sme sa pochopili...a z Tvojho… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Kapor
08:29 24.03.2014 194.160.178.XXXVerme, že Daniel našiel recept,... ...Ako zvládnuť RB10 k spokojnosti pilota a po odvolaní, ktoré Red Bull využil, mu 1á bodov bude vrátených, lebo pravda o presnosti merania paliva je jasn na strane Red Bullu, preto čakám od Daniela a Sebastiana, dobré výsledky aj v Malajzii a Bahrajne.-
Mr.B
09:15 24.03.2014 85.193.24.XXXUž Ti to bylo 100x vysvětleno a Ty si jedeš pořád tu svojí písničku.
F1 se jezdí pod hlavičkou FIA, která vytváří pravidla podle kterých se soutěží. Tým RBR tyto pravidla porušil a dostal diskvalifikaci. To, že v běžném světě se měření provádí podle jiných norem a postupů nemá s pravidly FIA vůbec nic společného a FIA se jimi nemusí řídit.
Co když ostatní týmy jely také díky špatnému měření pouze na 95% skutečného maximálního průtoku a přesto se pravidlům FIA podřídily? Proč by to u RBR nemělo platit?-
-
-
Kapor
11:09 24.03.2014 194.160.178.XXXSprávne nastavené,.. ...a používané meradlá, meracie metódy a podmienky, patria k vyspelosti takého tímu, ako je Red Bull a ak sa na strane FIA a ich meračov, kde neboli zohľadnené meracie podmienky, t.j. vysoká teplote v motorovom priestore, za akých sa metanie odohráva zohľadnené a chyba merania sa potvrdí, nezávisle po odvolaní, je na FIA, aby urobila opatrenia do budúcna, aby sa neopakovali, lebo hlúpe uposlúchnutie je ..., ktoré sa tímy snažia zakamuflovať to, že postupujú podľa pravidiel, hoci sa tak nejednalo, ale urobili to zo strachu pred trestom.Ak má človek pravdu, ako v tomto prípade Red Bull, tak sa vôbec netreba báť.
Příspěvek byl redakčně upraven.-
Mr.B
11:45 24.03.2014 85.193.24.XXX"K vyspelosti takého tímu, ako je Red Bull" by mělo být v první řadě dodržování pravidel. Pokud s nimi RBR nesouhlasí, nebo má nějaký problém s homologovanými součástkami, popřípadě s měřícími metodami, lze vznést na FIA stížnost. Nevšiml jsem si, že by RBR do GP Austrálie nějakou podobnou stížnost na FIA oficiálně vznesl. Dá se tedy předpokládat, že s použitým měřícím přístrojem i metodou souhlasili a není tedy přípustné, aby kvuli tomu nedodržovali pravidla.-
Kapor
11:57 24.03.2014 194.160.178.XXXNik nevedel predvídať,... ...že nastane problém, lebo FIA sa dopredu nezaujímala, kde bude senzor namontovaný a aké tam budú podmienky pri ktorých bude senzor merať prietok paliva. A keď je tu broblém, je dobre, že sa nezávisle posúdi, lebo FIA bezhlavo niečo predpisuje a trestá, pričom nevidí to, že niektoré veci nedokáže správne predvídať, ako sú podmienky merania a ich čidlá, ktoré v plnej miere nevyhoveli tejto požiadavke, lebo to čidlo nie je stavané, aby meralo presne v motorovom priestore, čo sú diamtrálne iné podmienky, ako pri jeho nakalibrovaní a odskúšaní v laboratóriu, pri teplote okolia.
-
-
-
-
-
-
-
kakaa
22:00 23.03.2014 85.71.39.XXXno i když je nemám rád, tak jsem rád že na tom nejsou tak špatně jak to vypadalo i když to zase vypadá, že jsou na tom líp než bych chtěl, diskvalifikace z podia na úvod takovéhle sezony je malá tragedie pro tenhle sport, kdo je vinen buhví, zřejmě rb -
-
uzivatel000968
01:34 23.03.2014 95.105.152.XXX... Nelegálne monoposty, predsa neprejdú technickou kontrolou FIA a následne im nie je umožnené sa postaviť na štart pretekov ...
... Ale toto...každý bežný a snáď i rekreačný fanúšik ovláda ...
......
-
uzivatel001447
07:46 23.03.2014 188.123.100.XXXaha, no podla mna je mozna aj diskvalifikacia po pretekoch, ale diki, ze si mi to tak skvele objasnil, emerson-
uzivatel000968
10:34 23.03.2014 95.105.152.XXX... som rád, že si pochopil, že na štart sa môže postaviť len legálny monopost...
... ktorý pre svoje správanie (nalomená, či poškodená časť, hroziaca odtrhnutím, alebo pre znečisťovanie trate únikajúcim olejom , či nedosahujúcim predpísaný minimálny hmotnostný limit a pod.) môže byť počas pretekov, či po ich dokončení diskvalifikovaný...
......
-
uzivatel001447
12:09 23.03.2014 188.123.100.XXXokej, emerson, napisem to tak, aby si to pochopil aj ty, ok?
mohli by im tentokrat aspon vopred povedat, ci ich pre ich spravanie nebudu zasa musiet diskvalifikovat pre zaciatok-
uzivatel000968
13:34 23.03.2014 87.197.127.XXX... Som rád, že sme sa pochopili...a z Tvojho textu vypadla narážka na legálne auto...
... Inak, musím priznať, že neviem...a tiež ma to celkom zaujíma...ako sa budú správať...hlavne teraz, keď podali oficiálny protest...a ten sa nebude (podľa termínu FIA) riešiť do štartu najbližšej GP (slovensky VC). Myslím, že tým termínom ich tak troška FIA drží v šachu...
... a som teda fakt zvedavý, ako sa im to podarí vyriešiť... Či obetujú prípadné získané ďalšie body a tvrdo, až do zasadania si budú stáť za svojim...a možno sa k ním pridá i Ferrari, ktoré ich na Twitteri podporilo...alebo sa podvolia FIA a tým im nepriamo dajú za pravdu...
... Odpoveď vieme...maximálne "do týždňa"...
......
-
-
-
-
Nadcházející závod 28.7.2024
GP Belgie44 kol (308.052 km)
Circuit of Spa Francorchamps
-
Pátek
- 1. Trénink (13:30 - 14:30)
Max VERSTAPPEN - Kvalifikace (17:00 - 18:00)
- 1. Trénink (13:30 - 14:30)
-
Sobota
- 2. Trénink (12:30 - 13:30)
Lando NORRIS - 1. Závod (16:00)
- 2. Trénink (12:30 - 13:30)
-
Neděle
- 2. Závod (15:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek