DISKUZE K ČLÁNKU Jordanovi chybí řev motorů, F1 by se k němu měla vrátit

Bývalý majitel týmu F1 Eddie Jordan favorizuje v boji o letošní titul mistra světa jezdece týmu Mercedes Rosberga a Hamiltona.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Jordanovi chybí řev motorů, F1 by se k němu měla vrátit

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 11, poslední 20.03.2014 10:51 Vložte komentář

Nejlepší názory

» virtual (Hlasovalo 7 lidí) 19.03.2014 19:40
"Jinak pokud někomu chybí hluk, tak si… »
» uzivatel001447 (Hlasovali 5 lidé) 19.03.2014 20:37
absolutny suhlas z mojej strany. zvuk je fajn,… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • anonym

    89.173.178.XXX
    FEFE Ecclestone povie že ten zvuk je naprd. Jordan povie že ten zvuk je naprd. Domenicali povie že zvuk je dôležitý pre show. Pat Symonds povie že štart bol moc tichý atd. Ale dvadsať trolov, čo nikdy nevideli pretek naživo tu bude mudrovať, že si máme dať hlasnejšie televízor. 02

    + 5 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • wrt

    88.80.244.XXX
    . Jordan asi nezažil ten krásny zvuk parných lokomotív. To by boli motory.

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • anonym

    85.70.74.XXX
    Všichni remcalové by měli zvednou zadek a jít vysvětlovat Mercedesu, Ferrari, Renaultu a Hondě, že miliony € za vývoj V6 s turbem spláchli do záchodu, protože to nedělá randál a mají začít vyhazovat další peníze oknem za vývoj technologií, které si mimo svět F1 můžou strčit za klobouk. Mě se nový zvuk docela líbí a nízká hlasitost je prostě daň za turbo. Nemá žádný smysl nadávat na zvuk, nikdo s ním minimálně dalších 5 let než přijde nová specifikace motorů nic zázračného vymýšlet nebude. F1 má další problémy, které se dají řešit bez radikálních změn koncepce. Tak ať se nadává třeba na absolutně nesmyslné pravidlo o průtoku, ať se nadává na nízké množství paliva na závod, ať se nadává na nutnost použít obě směsi pneumatik a startovat na sadě z kvalifikace a tak dále. S tím se s trochou vůle dá něco dělat, takže v takovém případě má remcání smysl.

    + 7 / − 9

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel001447

      uzivatel001447

      188.123.100.XXX
      absolutny suhlas z mojej strany. zvuk je fajn, zvuk je velmi atraktivny, bohuzial nerobi hluk .. co uz

      + 5 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • rogi

        rogi

        109.107.208.XXX
        Když do výfuku zařadíš dvě turba, tak se žádný velký hluk nedá čekat. Leda že by do povinné výbavy přidali repráky a výkonný zesiloač.... 18 No při pohledu na poslední vývoj pravidel by to i mohlo přijít! 02

        + 0 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • kronos

    93.185.2.XXX
    Řev motorů Fanouškům kterým hluk nechýbá si mohou počkat na "elektro" F1 tam si ticha užijí dosytosti a navíc to bude dle ekoteroristů dostatečně "EKO" . Vsadím se že F1 v téhle podobě nezůstane (nejde jen o hluk) : Ubudou diváci , peníze a budou se dít věci ...

    + 12 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      193.165.74.XXX
      Nestane se vůbec nic

      + 4 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • airwar

      176.74.128.XXX
      Neubudou, tohle "ticho" už Formule 1 jednou zažila, a to když nastoupila turba poprvé, zkuste si porovnat rozdíl mezi atmosferickým Cosworthem a přeplňovaným TAG Porsche ... přeplňovaný motor je hlučností poloviční, ale díky tomu, že tehdy mohli spolu jezdit jak atmosferické tak turbo motory to nikdo neřešil, protože důležitější bylo to že ten tišší motor dává tomu hlučnějšímu na prdel.

      Jinak pokud někomu chybí hluk, tak si může zesílit televizi...a na živo stačí místo sluchátek na tlumení hluku použít ušní náslouchátko...a hluku budou mít habaděj.18

      + 2 / − 11

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • virtual

        virtual

        91.197.117.XXX
        "Jinak pokud někomu chybí hluk, tak si může zesílit televizi..."

        Ono ale nejde o absolutní hlasitost, ale jak to zní. Současná F1 má zvuk (odmyslíme-li zvuk turba a celýho ERSu), za který by se nestyděly 6válcová Porsche a Baworáky a v závodní úpravě tak i znějí a je to pěkný zvuk. Ovšem 12válcové vysokootáčkové motory dob minulých byly zvukem úplně jiná liga (stejně jako je F1 jiná liga než plechová závodní auta) a tu sílu člověk vnímal už při startování a zahřívání motoru v garáži...

        + 7 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • wrt

        88.80.244.XXX
        . Aj by som to urobil, ale ktosi tam neustále tára.

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Mne naopak hluk nechýba,.. ...ale chýba mi zabezpečenie spoľahlivosti oboch vozidiel tímu, nielen pripravených do tréningov, ale hlavne do kvalifikácie a závodov, čo svedčí o nízkej kvalite diagnostiky, hlavne SW, ktorý nevie ešte pre svoju nedokonalosť, ešte pred závodom včas vyhodnotiť odchylky od optima jednotlivých sledovaných hodnôt za pomoci senzorov, čo vedie neskôr k poruche a odstaveniu, zo strany hlavnej riadiacej jednotky a s čím pilot F1 nič neurobí, nech je akokoľvek kvalitný. To by sa malo zlepšiť aj u Mercedesu, lebo jedno auto v závode je málo a dve je viac, preto ja dávam šancu skôr do budúcich závodov McLarenu, ak Mercedes, nezmení túto stránku prípravy, aby oba vozy v závode fungovali bezchybne. 11 14

    + 3 / − 22

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama