DISKUZE K ČLÁNKU Jordanovi chybí řev motorů, F1 by se k němu měla vrátit
Bývalý majitel týmu F1 Eddie Jordan favorizuje v boji o letošní titul mistra světa jezdece týmu Mercedes Rosberga a Hamiltona.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Jordanovi chybí řev motorů, F1 by se k němu měla vrátit
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel001447
(Hlasovali 5 lidé)
19.03.2014 20:37
absolutny suhlas z mojej strany. zvuk je fajn,… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
anonym
10:51 20.03.2014 89.173.178.XXXFEFE Ecclestone povie že ten zvuk je naprd. Jordan povie že ten zvuk je naprd. Domenicali povie že zvuk je dôležitý pre show. Pat Symonds povie že štart bol moc tichý atd. Ale dvadsať trolov, čo nikdy nevideli pretek naživo tu bude mudrovať, že si máme dať hlasnejšie televízor. -
anonym
17:33 19.03.2014 85.70.74.XXXVšichni remcalové by měli zvednou zadek a jít vysvětlovat Mercedesu, Ferrari, Renaultu a Hondě, že miliony € za vývoj V6 s turbem spláchli do záchodu, protože to nedělá randál a mají začít vyhazovat další peníze oknem za vývoj technologií, které si mimo svět F1 můžou strčit za klobouk. Mě se nový zvuk docela líbí a nízká hlasitost je prostě daň za turbo. Nemá žádný smysl nadávat na zvuk, nikdo s ním minimálně dalších 5 let než přijde nová specifikace motorů nic zázračného vymýšlet nebude. F1 má další problémy, které se dají řešit bez radikálních změn koncepce. Tak ať se nadává třeba na absolutně nesmyslné pravidlo o průtoku, ať se nadává na nízké množství paliva na závod, ať se nadává na nutnost použít obě směsi pneumatik a startovat na sadě z kvalifikace a tak dále. S tím se s trochou vůle dá něco dělat, takže v takovém případě má remcání smysl.-
uzivatel001447
20:37 19.03.2014 188.123.100.XXXabsolutny suhlas z mojej strany. zvuk je fajn, zvuk je velmi atraktivny, bohuzial nerobi hluk .. co uz
-
-
kronos
16:24 19.03.2014 93.185.2.XXXŘev motorů Fanouškům kterým hluk nechýbá si mohou počkat na "elektro" F1 tam si ticha užijí dosytosti a navíc to bude dle ekoteroristů dostatečně "EKO" . Vsadím se že F1 v téhle podobě nezůstane (nejde jen o hluk) : Ubudou diváci , peníze a budou se dít věci ...-
airwar
19:00 19.03.2014 176.74.128.XXXNeubudou, tohle "ticho" už Formule 1 jednou zažila, a to když nastoupila turba poprvé, zkuste si porovnat rozdíl mezi atmosferickým Cosworthem a přeplňovaným TAG Porsche ... přeplňovaný motor je hlučností poloviční, ale díky tomu, že tehdy mohli spolu jezdit jak atmosferické tak turbo motory to nikdo neřešil, protože důležitější bylo to že ten tišší motor dává tomu hlučnějšímu na prdel.
Jinak pokud někomu chybí hluk, tak si může zesílit televizi...a na živo stačí místo sluchátek na tlumení hluku použít ušní náslouchátko...a hluku budou mít habaděj.-
virtual
19:40 19.03.2014 91.197.117.XXX"Jinak pokud někomu chybí hluk, tak si může zesílit televizi..."
Ono ale nejde o absolutní hlasitost, ale jak to zní. Současná F1 má zvuk (odmyslíme-li zvuk turba a celýho ERSu), za který by se nestyděly 6válcová Porsche a Baworáky a v závodní úpravě tak i znějí a je to pěkný zvuk. Ovšem 12válcové vysokootáčkové motory dob minulých byly zvukem úplně jiná liga (stejně jako je F1 jiná liga než plechová závodní auta) a tu sílu člověk vnímal už při startování a zahřívání motoru v garáži...
-
-
Kapor
14:41 19.03.2014 194.160.178.XXXMne naopak hluk nechýba,.. ...ale chýba mi zabezpečenie spoľahlivosti oboch vozidiel tímu, nielen pripravených do tréningov, ale hlavne do kvalifikácie a závodov, čo svedčí o nízkej kvalite diagnostiky, hlavne SW, ktorý nevie ešte pre svoju nedokonalosť, ešte pred závodom včas vyhodnotiť odchylky od optima jednotlivých sledovaných hodnôt za pomoci senzorov, čo vedie neskôr k poruche a odstaveniu, zo strany hlavnej riadiacej jednotky a s čím pilot F1 nič neurobí, nech je akokoľvek kvalitný. To by sa malo zlepšiť aj u Mercedesu, lebo jedno auto v závode je málo a dve je viac, preto ja dávam šancu skôr do budúcich závodov McLarenu, ak Mercedes, nezmení túto stránku prípravy, aby oba vozy v závode fungovali bezchybne.
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek