DISKUZE K ČLÁNKU Technický ředitel Ferrari: Vůz vyniká v rychlých zatáčkách, výkonnost ale byla nepřijatelná

Již včera jsme psali o rozpačitém hodnocení výkonu nového vozu, své k tomu přidává i technický ředitel Ferrari James Allison, který shrnuje silné i slabé stránky nového vozu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Technický ředitel Ferrari: Vůz vyniká v rychlých zatáčkách, výkonnost ale byla nepřijatelná

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 11, poslední 18.03.2014 14:59 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel000733 (Hlasovali 4 lidé) 18.03.2014 11:05
Hodláme se probojovat na roštu zpět do čela. … »
» uzivatel001447 (Hlasovali 3 lidé) 18.03.2014 07:43
brzdy no jo..stabilitu brzdenia musia naozaj… »
» uzivatel000190 (Hlasovali 3 lidé) 18.03.2014 09:46
Myslím, že ten údaj je matoucí spíše by byl… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • anonym

    178.143.142.XXX
    Ferrari To ze je Ferrari rychle v rychlych zatackach je len a len dobre. Znamena to aerodynamicky pokrok oproti minulym rokom :)

    + 6 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000733

    uzivatel000733

    194.228.198.XXX
    Hodláme se probojovat na roštu zpět do čela. Zpět kam??? Možná zpět do středu pole20

    + 4 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Ostáva len dúfať,... ...že sa to tímu Ferrari podarí, lebo aj tímy od Renaultu sa zlepšujú a ak by chlapci z Ferrari niečo zanedbali, tak by už o čelné priečky určite prestali bojovať. Tak len do toho koníky z Maranella, aby to v Malajzii bolo o pódiách. 01

    + 7 / − 14

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • anonym

    217.170.98.XXX
    Rychlost na rovinkách???? Rychlost na rovinkách chtějí zlepšit? A proč? Alonso má 4. nejvyšší rychlost!

    + 4 / − 10

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      109.81.245.XXX
      Třeba proto, že je před nimi i Renault a na Mercedes Magnussena ztráceli až 12,4 kmh?

      + 10 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • anonym

        217.170.98.XXX
        Nekdo asi neumi cist.
        Alonso mel 4. nevyssi maximalni rychlost, je tam dalsich 18 aut s nizsi max rychlosti.
        Cemu nerozumite?

        + 2 / − 6

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • anonym

          109.81.245.XXX
          Pokud někdo neumí číst, pak jsi to ty. Co z toho, co jsem v 9:37 uvedl, není podle té tabulky pravda?

          A nerozumíme třeba tomu, proč si myslíš, vozu F14 T, že tomu rozumíš lépe než technický ředitel Ferrari? Po 8 griotkách je v hospodě každej chytrej!

          18

          + 8 / − 4

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
    • uzivatel000190

      uzivatel000190

      194.228.20.XXX
      Myslím, že ten údaj je matoucí spíše by byl zajímavý průměr maximální rychlosti bez otevřeného křídla, ale to je asi nereálný údaj.

      + 3 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Kubyk002

        37.48.54.XXX
        Prprotok, proste tyhle maximalky moc nerikaji, protože třeba Rosberg je na tom docela spatne, ale to jen proto, ze ani jednou nepozil DRS :) A navic taky záleží na kolik % vyuzivali vykon motoru a vykon ERSka... prumer času bez drs by byl mnohem relevantnejsi, ale taky ponekud nepresny, protože kdyz jezdci meli moznost vyuziti drs, tak si myslím, ze vyuzivali i vic vykonnu motoru... takze myslim, ze nejobjektivnejsi srovnani maximalnich rychlosti bude sepangu v kvalde, pokud se v jejím průběhu nezmění počasí :)

        + 1 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • anonym

          178.143.142.XXX
          V poslednych rokoch v Sepandu stale prsi. Este viac to citit, ked sa start posunul na neskorsiu hodinu, Kedze v Malajzdii prsi kazdy den podvecer.

          + 5 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001447

    uzivatel001447

    188.123.100.XXX
    brzdy no jo..stabilitu brzdenia musia naozaj vylepsit, nielen ze tam riadne stracaju, ale je to aj hrozne vidiet a vyzera to hrozne

    + 3 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Vozy Alpine by dosavadní průběh Grand Prix v ulicích Baku vymazaly (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ PO KVALIFIKACI: Všichni čekají nepředvídatelný závod

Sergio Pérez v letošní sezóně poprvé v kvalifikaci porazil svého kolegu (ilustrační foto)

Leclercovi Baku svědčí zajel tu čtvrté pole-position v řadě, Norris fatálně propadl

Alexander Albon stejně jako jeho nový týmový kolega v Baku překvapili (ilustrační foto)

Třetí trénink plný dramat: dvě červené vlajky a výborný Williams, těsně triumfoval Russell

George Russell téměř celou první polovinu prostál v boxech (ilustrační foto)

Leclerc těsně pokořil Péreze v druhém tréninku, smůlu měl Norris

Max Verstappen v závodě v Monaku

První trénink v Baku ovládl Verstappen. Leclerc a Colapinto bourali

Newey nastupuje k Aston Martinu

Newey přechází k Aston Martinu. S Alonsem a Hondou očekává opět úspěšné partnerství

Model monpostu McLarenu v aerodynamickém tunelu

Proč McLaren stále nenasadil to největší vylepšení a díky čemu předčí při vývoji své soupeře?

Oscar Piastri slaví vítězství po závodě v Maďarsku

"Norris mistrem světa? Poslední věc, která by Piastriho nadchla." Brundle chválí jeho zabijácký instinkt + VIDEO

Adrian Newey už asi dumá, co mu nové angažmá přinese

Oficiální oznámení nového působiště Adriana Neweye je podle médií otázkou dní

Adrian Newey s trofejí pro vítězný tým

"Newey by nám pomohl se z toho dostat," lituje Marko. Ale už nepomůže, z auta je monstrum

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama