DISKUZE K ČLÁNKU Renault přiznává, že zaostal za svými očekáváními, Red Bull v odvolání podpoří

Jak hodnotí své výkony v úvodním závodě sezóny společnost Renault Sport F1, která své pohonné jednotky dodává týmům Caterham, Lotus, Toro Rosso a Red Bull?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Renault přiznává, že zaostal za svými očekáváními, Red Bull v odvolání podpoří

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 43, poslední 19.03.2014 17:50 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Prokop S. (Hlasovalo 13 lidí) 17.03.2014 09:46
jenže pilot, mechanici, vedoucí pracovníci atd… »
» McMatej (Hlasovalo 6 lidí) 17.03.2014 13:27
Zdravím. To neřeš, to chápe jen málokdo. 03 »
» uzivatel001447 (Hlasovali 4 lidé) 17.03.2014 18:26
..tak sa nic nezmeni12 »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • zlo

    94.113.8.XXX
    Díky, to je vcelku velký rozdíl oproti tréninkům.

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • zlo

    94.113.8.XXX
    top speed Nemohl by někdo disponující placeným live timingem uvést, o kolik v závodě zaostával renault na top speedu?

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      78.157.160.XXX
      [odkaz na stránku]

      + 3 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mil

        89.203.168.XXX
        Zajímavý maglajz. Pokud pominu vypadnuvší řekněme v prvních 5 kolech, tak rozdíl kolem 20 km/hod u týmových kolegů je dost zvláštní (McL, TR). Pokud bych bral pouze výrobce motorů, tak Mercedes nahoře, Ferarri tak uprostřed a Renault spíš dole, z čehož se ovšem vymyká Kvjat.

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • AAA

    213.204.193.XXX
    Ako je to tými pohonnými systémami? Znamená to, že jazdci Lotusu musia vymeniť svoje MGU-K a de facto už vyčerpali 1z5? Dúfam, že sa tu časom objaví nejaká prehľadná tabuľka kto čo vymenil a koľko mu toho ešte zostáva inak to bude po troch závodoch už poriadny guláš.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Pre Daniela je diskvalifikácia trest,... ...ktorý nemal dostať, lebo jazdec nemá s kalibráciou prietoku paliva nič spoločné a FIA mala potrestať finančne tím a nie diskvalifikovať jazdca. Terajšia F1 je úplná debilina, preto ju prestávam sledovať. 02 Je to závodenie, ktoré vedia je hlavičkou degenerovaného starca a na miestach komisárov FIA sedia choré mozgy ! 01 08

    + 7 / − 22

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Prokop S.

      Prokop S.

      89.102.92.XXX
      jenže pilot, mechanici, vedoucí pracovníci atd tvoří právě ten tým kde platí jeden za všechny všichni za jednoho..

      + 13 / − 6

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Kapor

        194.160.178.XXX
        Příspěvek byl smazán na základě porušení podmínek diskuze.

        + 1 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • anonym

          78.45.168.XXX
          A co má měřič společného s průtokem? Krom toho, že ho měří? Může ho ovlivnit? Kdo vlastně ovlivňuje nastavení průtoku? FIA? Tým? Pokud byl měřič vadný, žádná diskvalifikace být neměla, protože je to vada na straně FIA, která zařizuje měřiče, když to zjednoduším. Pokud měřil a naměřil vyšší průtok než je povolená mez, je vina na straně týmu, nikoli senzoru. Ano jezdec tohle neovlivní, podal skvělí výkon. V tomto případě bohužel i on je součástí týmu. Seděl v autě které překročilo povolené limity a následovala diskvalifikace. Pokud se prokáže, že byl průtok nižší a senzor neměří přesně, měla by být zrušena. A že bych mu to ze srdce přál, protože jel parádně.

          + 7 / − 5

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Kapor

            194.160.178.XXX
            Ako si to čítal ? ... Merač prietoku asi kalibruje nezávislý kontrolný orgán dodávateľa. Senzor o spotrebe vysiela dáta aj tímu, ale povinnosť kontrolovať ho majú komisári FIA, v ich centrálnom počítači, ktorým by to tam malo blikať, že u auta x,y sú prekročené parametre v I. tréningu a oni majú dať príkaž senzor prekalibrovať, alebo dať vymeniť, za taký, ktorý zodpovedá predpisom. Dúfam, že si to pochopil ! 04
            Příspěvek byl redakčně upraven.

            + 5 / − 8

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Kapor

              194.160.178.XXX
              Inak,... ...menovitá hodnota prietoku nie je celé číslo, ale rozpätie povolených hodnôt-pásmo, v ktorých sa prietok musí pohybovať a každý si to želá nastaviť tak, že sa to veľmi blíži k hornej hrane.

              + 5 / − 8

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Mr_B

                85.193.24.XXX
                Je limitovaný maximální průtok paliva na 100 kg/hod. Žádné rozpětí.

                + 7 / − 5

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Kapor

                  194.160.178.XXX
                  Áno, a ak sa oprieš o to,.. ...že aj netolerované parametre majú svoje rozpätie - toleranciu, tak mi teda povedz, ako by si 100 kg/hod. presne nastavil ty, ak výrobca senzoru to urobil podľa predpisu dobre a nezávislý kontrolný orgán to prekalibroval a po zaplombovaní s tým tím Red Bull nič nerobil a bol diskvalifikovaný ? 14

                  + 5 / − 6

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Mr_B

                    85.193.24.XXX
                    Nechápu o čem píšeš, FIA hlídá pouze horní hranici aktuální spotřeby, která je stanovená na 100 kg/hod. Nižší průtok je nezajímá (například v době, kdy auto brzdí, nebo nejede pod plným plynem). FIA tento parametr hlídá on-line a několikrát RBR upozorňovala na to, že je tento parametr překračován.

                    + 5 / − 3

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Kapor

                      194.160.178.XXX
                      V predpise malo byť uvedené,... ...že sa jedná o prietok 100 kg/hod. + 0,000 kg/hod. -horná medza
                      - 0,001 kg/hod. -dolná medza.
                      Inak senzor môže byť ovplyvnený vysokou teplotou v motorovom priestore a jeho presnosť je iná, ako pri kalibrácii v labáku, na základe ktorej ho FIA homologovala pre všetky tímy. Naopak prepúšťací ventil, na Danielovom vozidle je od externého dodávateľa a nezávisle certifikovaný iným subjektom, napr. Veritas a jeho tolerancia je užšia (je prenejší), preto tvrdím, že daniel bol potrestaný nezaslúžene. 02

                      + 3 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                    • McMatej

                      McMatej

                      212.79.110.XXX
                      Zdravím. To neřeš, to chápe jen málokdo. 03

                      + 6 / − 4

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • Kapor

                        194.160.178.XXX
                        To sú základné veci,... ...v technike. Ako potom pochopíš rozpínanie kosmu ? Keď nechápeš tak jednoduchú pozemskú vec ! 18 11

                        + 2 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
            • Mr_B

              85.193.24.XXX
              Vždyť FIA je několikrát upozorňovala na to, že překračují limit a mají aktuální spotřebu upravit.

              + 9 / − 4

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Kapor

                194.160.178.XXX
                Ja sa Vás pýtam,.. ...úplne normálne, s akou presnosťou nastavíte hornú hranicu menovitej hodnoty obecne a akú má odchyku, ak predpis o tom nehovorí, len o menovitej hodnote. Ak neviete odpovedať, tak tu nepíšte hlúposti, lebo to len dokazuje, že ste takí tupci ako tí vo FIA, ktorí diskvalifikovali Daniela pre to, že predpisu a nastavovaniu menovitých hodnôt sami nerozumejú, lebo tam nie je udaná ani tolencia a ani trieda presnosti menovitej hodnoty, čo malo byť v predpise uvedené a ak nie je treba to tam doplniť, lebo po odvolaní Daniela a tímu Red Bull, on nebude diskvalifikovaný, lebo nič porušené neboloa nie je na to relevantný dôkaz. Ako vidieť, všetci ste tu okrem skladacieho metra nič v živote presne nenamerali a nemáte o metrológii ani duns ! 02

                + 5 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Mr_B

                  85.193.24.XXX
                  1. Pokud bys hned od začátku psal o toleranci měření a ne o nějakém rozpětí (protože rozpětí měření je něco absolutně jiného), tak by nemuselo docházet k podobným diskuzím. Takže s nadávkama do tupců začni u sebe.

                  2. Tolerance je dána specifikací výrobku a jsem si jist, že ji FIA zná moc dobře a ve svém měření s ní počítá.

                  + 3 / − 4

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: Přehodnotil jsem své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama