DISKUZE K ČLÁNKU Ferrari varuje před překračováním technických pravidel
V nové éře F1 se nemění jen motory, ale také spousta dalších významných součástek. To s sebou samozřejmě přináší také různé výklady pravidel a právě předtím teď varuje Ferrari.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Ferrari varuje před překračováním technických pravidel
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel000190
(Hlasoval 1 člověk)
14.03.2014 14:20
Monte kecá hodně, ale je divné, že by z ničeho… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Kapor
15:15 14.03.2014 194.160.178.XXXPravidlá nie sú nikdy dokonalé,... ...lebo rýchly vývoj do homologácie ukáže, ako kto pokročí aj v tejto oblasti a je to len na ňom, ako si vyloží pravidlá, ktoré vie presadiť u FIA, že nič neporušil, len využil šírku klziska od mantinelu k mantinelu, čo najefektívnejšie a vie vyrobiť niečo lepšie ako konkurencia a dostať sa týmto pred ňu. Myslím, že to je normálne v rámci zlepšovania pohonnej jednotky v rámci voľného súťaženia a je samozrejmé, že niektorí sa dostanú ďalej a iný zas nie. Ten kryt je hlúposť, lebo tým, že turbokompresor je spriahnutý s motorgenerátorom MGU-H, nikdy otáčky tohto sústroja nemôžu prekonať kritické, pri ktorých k deštrukcii môže prísť, tým že pri nich vznikajú zázneje preto (amplitúda narastá s časom), lebo je brzdený v regulačnom pásme nad medzou plnenia motora stlačeným vzduchom, po efektívnu hodnotu otáčok, pre výrobu 2MJ energie na kolo a uloženie do ion-lítiových batérií, kde generátor MGU-H svojim momentom brzdí rotor turbokompresora. Takže tak páni z Mercedesu a od Renaultu.-
uzivatel000190
16:25 14.03.2014 194.228.20.XXXNo další věc je jak se kontroluje tok a množství energie, že pokud vůz vygeneruje nad ty 2MJ za kolo nedělá další energii, kterou si posílají na přímo ty elektromotory na pomoc a zároveň se to vejde do toho limitu 4MJ, ale tohle musí být asi vše ošetřené, protože když to napadlo mě tak to rozhodně napadne všechny kdo to píšou a kontrolují.
-
-
uzivatel000190
14:20 14.03.2014 194.228.20.XXXMonte kecá hodně, ale je divné, že by z ničeho nic v době kdy se ještě nic neodjelo přišel s tímhle?
Takže si myslím, že se k němu možná něco doneslo... a co by to tak mohlo být?
Tajná nádrž nebo spíše možnost oklamat měřič průtoku paliva? To by se, ale ukázalo na hmotnosti... Jak to vůbec je s těma 100 kg? formule nesmí mít v nádrži více jak 100 kg nebo může mít kolik chce a nesmí spotřebovat více jak 100 kg?
A s tím sw, mě napadá snad jen kontrola trakce, ale otázka je zda jí nemají spíše v nějaké podobě všichni když elektronicky regulují nabíjení a vypouštění energie z ers?-
anonym
19:13 14.03.2014 178.23.219.XXXPrůmyslová špionáž... jinak by ostatní nevěděli o turbu Ferrari.
Může vézt více paliva, ale je dané maximální množství a maximální průtok,který se může spotřebovat.je tady o tom článek
Jo kontrola trakce už mne taky napadla, ale při tak obrovském výkonu by regulace byla pěkné ohniště...-
uzivatel000190
19:51 14.03.2014 194.228.20.XXXMoc díky za info jak v první tvé odpovědi tak ve druhé, ani jedno jsem netušil. Tak jako tak pokud jsou nějaké pochybnosti ohledně spotřeby tak by to určitě vyřešilo, že žádné auto nemůže mít v nádrži např. více jako 110kg, ale pokud to někdo dělá tak ho prozradí vážení pokud tedy probíhá i před závodem, nevím jak teď, ale dříve se to i zveřejňovalo, když se ještě tankovalo.
Pokud by to byla kontrola trakce takovým způsobem tak i když je zakázaná, tak je otázka zda by tohle bylo možné vůbec prokázat?
To prohlášení na mě dělá dojem, že Monte se opravdu něco dozvěděl a tímhle dává jen najevo pořádně si rozmyslete zda to chcete opravdu takhle dělat...
-
-
-
uzivatel001447
14:00 14.03.2014 188.123.100.XXXKapor aspon to okno si mohol odtial dat d...
Příspěvek byl redakčně upraven.
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek