DISKUZE K ČLÁNKU Ferrari varuje před překračováním technických pravidel

V nové éře F1 se nemění jen motory, ale také spousta dalších významných součástek. To s sebou samozřejmě přináší také různé výklady pravidel a právě předtím teď varuje Ferrari.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Ferrari varuje před překračováním technických pravidel

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 8, poslední 14.03.2014 19:51 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel001447 (Hlasovali 2 lidé) 14.03.2014 14:00
Kapor aspon to okno si mohol odtial dat d... »
» uzivatel000190 (Hlasovali 2 lidé) 14.03.2014 16:25
No další věc je jak se kontroluje tok a… »
» uzivatel000190 (Hlasoval 1 člověk) 14.03.2014 14:20
Monte kecá hodně, ale je divné, že by z ničeho… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Pravidlá nie sú nikdy dokonalé,... ...lebo rýchly vývoj do homologácie ukáže, ako kto pokročí aj v tejto oblasti a je to len na ňom, ako si vyloží pravidlá, ktoré vie presadiť u FIA, že nič neporušil, len využil šírku klziska od mantinelu k mantinelu, čo najefektívnejšie a vie vyrobiť niečo lepšie ako konkurencia a dostať sa týmto pred ňu. Myslím, že to je normálne v rámci zlepšovania pohonnej jednotky v rámci voľného súťaženia a je samozrejmé, že niektorí sa dostanú ďalej a iný zas nie. Ten kryt je hlúposť, lebo tým, že turbokompresor je spriahnutý s motorgenerátorom MGU-H, nikdy otáčky tohto sústroja nemôžu prekonať kritické, pri ktorých k deštrukcii môže prísť, tým že pri nich vznikajú zázneje preto (amplitúda narastá s časom), lebo je brzdený v regulačnom pásme nad medzou plnenia motora stlačeným vzduchom, po efektívnu hodnotu otáčok, pre výrobu 2MJ energie na kolo a uloženie do ion-lítiových batérií, kde generátor MGU-H svojim momentom brzdí rotor turbokompresora. 01 Takže tak páni z Mercedesu a od Renaultu. 11 18

    + 3 / − 13

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel000190

      uzivatel000190

      194.228.20.XXX
      No další věc je jak se kontroluje tok a množství energie, že pokud vůz vygeneruje nad ty 2MJ za kolo nedělá další energii, kterou si posílají na přímo ty elektromotory na pomoc a zároveň se to vejde do toho limitu 4MJ, ale tohle musí být asi vše ošetřené, protože když to napadlo mě tak to rozhodně napadne všechny kdo to píšou a kontrolují. 04

      + 2 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • anonym

        178.23.219.XXX
        MGU-H může dobíjet neomezeně
        To co si pošlou ty dva "motory" není započteno do limitu
        Co se bude dít s přebytkem MGU-K? pokud nepůjde využít jinak, zřejmě energii spotřebují v rezistoru. Tím zatíží generátor naprázdno by tolik nebrzdil 03

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000190

    uzivatel000190

    194.228.20.XXX
    Monte kecá hodně, ale je divné, že by z ničeho nic v době kdy se ještě nic neodjelo přišel s tímhle?
    Takže si myslím, že se k němu možná něco doneslo... a co by to tak mohlo být?
    Tajná nádrž nebo spíše možnost oklamat měřič průtoku paliva? To by se, ale ukázalo na hmotnosti... Jak to vůbec je s těma 100 kg? formule nesmí mít v nádrži více jak 100 kg nebo může mít kolik chce a nesmí spotřebovat více jak 100 kg?
    A s tím sw, mě napadá snad jen kontrola trakce, ale otázka je zda jí nemají spíše v nějaké podobě všichni když elektronicky regulují nabíjení a vypouštění energie z ers?

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      178.23.219.XXX
      Průmyslová špionáž... jinak by ostatní nevěděli o turbu Ferrari.
      Může vézt více paliva, ale je dané maximální množství a maximální průtok,který se může spotřebovat.je tady o tom článek

      Jo kontrola trakce už mne taky napadla, ale při tak obrovském výkonu by regulace byla pěkné ohniště...

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel000190

        uzivatel000190

        194.228.20.XXX
        Moc díky za info jak v první tvé odpovědi tak ve druhé, ani jedno jsem netušil. Tak jako tak pokud jsou nějaké pochybnosti ohledně spotřeby tak by to určitě vyřešilo, že žádné auto nemůže mít v nádrži např. více jako 110kg, ale pokud to někdo dělá tak ho prozradí vážení pokud tedy probíhá i před závodem, nevím jak teď, ale dříve se to i zveřejňovalo, když se ještě tankovalo.
        Pokud by to byla kontrola trakce takovým způsobem tak i když je zakázaná, tak je otázka zda by tohle bylo možné vůbec prokázat?
        To prohlášení na mě dělá dojem, že Monte se opravdu něco dozvěděl a tímhle dává jen najevo pořádně si rozmyslete zda to chcete opravdu takhle dělat...

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001447

    uzivatel001447

    188.123.100.XXX
    Kapor aspon to okno si mohol odtial dat d...
    Příspěvek byl redakčně upraven.

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • anonym

    37.188.235.XXX
    jak to vedi To by me zajimalo jak vedi ze tam ten kryt nemaji, vzdyt tam neni vydet?

    + 0 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama