DISKUZE K ČLÁNKU Ferrari varuje před překračováním technických pravidel

V nové éře F1 se nemění jen motory, ale také spousta dalších významných součástek. To s sebou samozřejmě přináší také různé výklady pravidel a právě předtím teď varuje Ferrari.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Ferrari varuje před překračováním technických pravidel

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 8, poslední 14.03.2014 19:51 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel001447 (Hlasovali 2 lidé) 14.03.2014 14:00
Kapor aspon to okno si mohol odtial dat d... »
» uzivatel000190 (Hlasovali 2 lidé) 14.03.2014 16:25
No další věc je jak se kontroluje tok a… »
» uzivatel000190 (Hlasoval 1 člověk) 14.03.2014 14:20
Monte kecá hodně, ale je divné, že by z ničeho… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Pravidlá nie sú nikdy dokonalé,... ...lebo rýchly vývoj do homologácie ukáže, ako kto pokročí aj v tejto oblasti a je to len na ňom, ako si vyloží pravidlá, ktoré vie presadiť u FIA, že nič neporušil, len využil šírku klziska od mantinelu k mantinelu, čo najefektívnejšie a vie vyrobiť niečo lepšie ako konkurencia a dostať sa týmto pred ňu. Myslím, že to je normálne v rámci zlepšovania pohonnej jednotky v rámci voľného súťaženia a je samozrejmé, že niektorí sa dostanú ďalej a iný zas nie. Ten kryt je hlúposť, lebo tým, že turbokompresor je spriahnutý s motorgenerátorom MGU-H, nikdy otáčky tohto sústroja nemôžu prekonať kritické, pri ktorých k deštrukcii môže prísť, tým že pri nich vznikajú zázneje preto (amplitúda narastá s časom), lebo je brzdený v regulačnom pásme nad medzou plnenia motora stlačeným vzduchom, po efektívnu hodnotu otáčok, pre výrobu 2MJ energie na kolo a uloženie do ion-lítiových batérií, kde generátor MGU-H svojim momentom brzdí rotor turbokompresora. 01 Takže tak páni z Mercedesu a od Renaultu. 11 18

    + 3 / − 13

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel000190

      uzivatel000190

      194.228.20.XXX
      No další věc je jak se kontroluje tok a množství energie, že pokud vůz vygeneruje nad ty 2MJ za kolo nedělá další energii, kterou si posílají na přímo ty elektromotory na pomoc a zároveň se to vejde do toho limitu 4MJ, ale tohle musí být asi vše ošetřené, protože když to napadlo mě tak to rozhodně napadne všechny kdo to píšou a kontrolují. 04

      + 2 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • anonym

        178.23.219.XXX
        MGU-H může dobíjet neomezeně
        To co si pošlou ty dva "motory" není započteno do limitu
        Co se bude dít s přebytkem MGU-K? pokud nepůjde využít jinak, zřejmě energii spotřebují v rezistoru. Tím zatíží generátor naprázdno by tolik nebrzdil 03

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000190

    uzivatel000190

    194.228.20.XXX
    Monte kecá hodně, ale je divné, že by z ničeho nic v době kdy se ještě nic neodjelo přišel s tímhle?
    Takže si myslím, že se k němu možná něco doneslo... a co by to tak mohlo být?
    Tajná nádrž nebo spíše možnost oklamat měřič průtoku paliva? To by se, ale ukázalo na hmotnosti... Jak to vůbec je s těma 100 kg? formule nesmí mít v nádrži více jak 100 kg nebo může mít kolik chce a nesmí spotřebovat více jak 100 kg?
    A s tím sw, mě napadá snad jen kontrola trakce, ale otázka je zda jí nemají spíše v nějaké podobě všichni když elektronicky regulují nabíjení a vypouštění energie z ers?

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      178.23.219.XXX
      Průmyslová špionáž... jinak by ostatní nevěděli o turbu Ferrari.
      Může vézt více paliva, ale je dané maximální množství a maximální průtok,který se může spotřebovat.je tady o tom článek

      Jo kontrola trakce už mne taky napadla, ale při tak obrovském výkonu by regulace byla pěkné ohniště...

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel000190

        uzivatel000190

        194.228.20.XXX
        Moc díky za info jak v první tvé odpovědi tak ve druhé, ani jedno jsem netušil. Tak jako tak pokud jsou nějaké pochybnosti ohledně spotřeby tak by to určitě vyřešilo, že žádné auto nemůže mít v nádrži např. více jako 110kg, ale pokud to někdo dělá tak ho prozradí vážení pokud tedy probíhá i před závodem, nevím jak teď, ale dříve se to i zveřejňovalo, když se ještě tankovalo.
        Pokud by to byla kontrola trakce takovým způsobem tak i když je zakázaná, tak je otázka zda by tohle bylo možné vůbec prokázat?
        To prohlášení na mě dělá dojem, že Monte se opravdu něco dozvěděl a tímhle dává jen najevo pořádně si rozmyslete zda to chcete opravdu takhle dělat...

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001447

    uzivatel001447

    188.123.100.XXX
    Kapor aspon to okno si mohol odtial dat d...
    Příspěvek byl redakčně upraven.

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • anonym

    37.188.235.XXX
    jak to vedi To by me zajimalo jak vedi ze tam ten kryt nemaji, vzdyt tam neni vydet?

    + 0 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Vozy Alpine by dosavadní průběh Grand Prix v ulicích Baku vymazaly (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ PO KVALIFIKACI: Všichni čekají nepředvídatelný závod

Sergio Pérez v letošní sezóně poprvé v kvalifikaci porazil svého kolegu (ilustrační foto)

Leclercovi Baku svědčí zajel tu čtvrté pole-position v řadě, Norris fatálně propadl

Alexander Albon stejně jako jeho nový týmový kolega v Baku překvapili (ilustrační foto)

Třetí trénink plný dramat: dvě červené vlajky a výborný Williams, těsně triumfoval Russell

George Russell téměř celou první polovinu prostál v boxech (ilustrační foto)

Leclerc těsně pokořil Péreze v druhém tréninku, smůlu měl Norris

Max Verstappen v závodě v Monaku

První trénink v Baku ovládl Verstappen. Leclerc a Colapinto bourali

Newey nastupuje k Aston Martinu

Newey přechází k Aston Martinu. S Alonsem a Hondou očekává opět úspěšné partnerství

Model monpostu McLarenu v aerodynamickém tunelu

Proč McLaren stále nenasadil to největší vylepšení a díky čemu předčí při vývoji své soupeře?

Oscar Piastri slaví vítězství po závodě v Maďarsku

"Norris mistrem světa? Poslední věc, která by Piastriho nadchla." Brundle chválí jeho zabijácký instinkt + VIDEO

Adrian Newey už asi dumá, co mu nové angažmá přinese

Oficiální oznámení nového působiště Adriana Neweye je podle médií otázkou dní

Adrian Newey s trofejí pro vítězný tým

"Newey by nám pomohl se z toho dostat," lituje Marko. Ale už nepomůže, z auta je monstrum

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama