DISKUZE K ČLÁNKU Budou týmy ve třetím tréninku kvůli náročnosti oprav nových vozů raději stát v garážích?
FIA sice potvrdila úpravy kvalifikace, které by měly zabránit tomu, aby vozy v Q3 stály v garážích, tento problém však může nově nastat během třetích tréninků. Proč? A co na to říká FIA?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Budou týmy ve třetím tréninku kvůli náročnosti oprav nových vozů raději stát v garážích?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Kapor
15:38 13.03.2014 194.160.178.XXXVýmena pohonnej jednotky trvá,... ...1,5 hodiny tímu mechanikov. Ak sa do výmeny započítava aj naštartovanie a diagnostika, tak 3 hodiny. Čo by ste chceli na tom robiť 7 hodín ? Za ten čas musia zmontovať celý monopost, samozrejme s podskupín vybratých debien.-
-
-
uzivatel000968
00:55 14.03.2014 95.105.152.XXX... Mohol by si definovať "s podskupín vybratých debien" ...
Ďakujem-
Kapor
10:23 14.03.2014 194.160.178.XXXZ podskupín sa montuje len záložné vozidlo,.. ...lebo monoposty oboch pilotov sa prepravujú zmontované a riadne zabezpečené. A aby si nemal zas pindy, tak si to môžeš presne zistiť na letisku v Melbourne, keď ich sťahovali z prepravného lietadla na okruh u ktoréhokoľvek tímu aj čo to stálo a nebombaroval ma tu otázkami decka zo škôlky.
-
-
-
eR
15:20 13.03.2014 62.245.107.XXXTu hodinu a půl nikomu nevěřím, protože v testech jsme viděli delší prostoje kvůli úplným drobnostem. Nejde taky jen o čas na výměnu motoru, ale o čas na diagnostiku. Williamsu trvalo v testech 3 hodiny, než zjistili, že problém je v palivovém čerpadle a další 4 hodiny jeho výměna, plus minimálně půl hodiny až hodina na kontrolu po opravě, že je vše správně zapojeno a systémy fungují jak mají, protože jinak hrozí, že po nastartování odpálíte něco jiného.
Vždyť v testech i běžná výměna převodovky trvala 3 hodiny. Porucha ve 3 tréninku, nebo nedej bože havárie, znamená v současné době přijít o kvalifikaci.-
smidke
17:02 13.03.2014 89.173.88.XXXvidíš,takže tímy,ktoré mali problémy so spoľahlivosťou v testoch,si mohli natrenovať výmenu motora,prípadne súčiastky v pohonnej jednotke a získať tým prax Preto Williams je vlastne v nevýhode,lebo sa kochal tým,že má spoľahlivý voz,ale čo ak ..... ? -
Kapor
17:06 13.03.2014 194.160.178.XXXAk nemáš k dispozícii dokonalú diagnostiku,.. ...t.j. diagnostická SW a chybu nezistíš ihneď, je lepšie vymeniť celú jednotku, včetne prevodovky a jazdiť ďalej so záložnou a toto by si mali uvedomiť aj tí mamľasi vo FIA. Ak prídeš s VW do servisu s poruchou prevodovky, tak ti ju vymenia komplet a nezisťujú vôbec závadu, pričom tú porúchanú pošľú ako reklamáciu výrobcovi, ak to nie je veterán, lebo je na ňu záruka x..km. A to isté by mali praktizovať aj v F1, predsa tím nebude plytvať peniazmi na to, že dodavateľ, pohonnú jednotku včetne prevodovky dodal zle odbrzdenú, lebo chyba sa na nej počas skúšok neojavila ale až v tréningu, lebo na predsezónnych testoch, čo mali záložnú takto postupovali.
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek