DISKUZE K ČLÁNKU Prezident Ferrari se obává, že se z F1 stane závod taxíků

Luca di Montezemolo se obává, že by se z Formule 1 mohlo kvůli nutnosti šetřit pneumatiky a palivo stát závody taxíků. Mnohem více by se mu líbilo, kdyby jezdci po celou dobu museli jezdit naplno.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Prezident Ferrari se obává, že se z F1 stane závod taxíků

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 11, poslední 13.03.2014 09:49 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mike17 (Hlasovalo 11 lidí) 12.03.2014 07:42
souhlas Naprosto souhlasím, není k tomu co dodat. »
» Mike17 (Hlasovalo 10 lidí) 12.03.2014 08:44
Od té doby, co je platí ze svého? 13 »
» uzivatel000615 (Hlasovali 5 lidé) 12.03.2014 09:25
Ale furt jich je miminum. A i když mají… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Ja sa o to nebojím,... ...ako Luca, lebo taxík na rovinke nemá rýchlosť 340 km/hod. a ak Ferrari nájde ešte nejaký prítlak, čo sa určite stane, časy z minulého roku budú prekonané a po vyladení pohonných jednotiek, to budú závody jedna báseň. Všetko si vyžaduje čas, trpezlivosť a vývoj, čo istotne posunie ľudí k novým poznaniam, že existujú aj cesty, ako zas zmenou predpisov pohonné jednotky zjednodušiť, prihliadnúc na najnovšie poznatky vedy a techniky v oblasti hybridných vozidiel a tak zaručiť nielen zníženie nákladov, ale aj neprekročenie povinného finančného stropu, ktoré bude od r. 2015 povinné a ktorý tím každoročne vkladá spolu s jeho sponzormi na stavbu a manažovanie nových aut, aby tento šport išiel nielen ruka v ruke s vývojom najnovšej techniky, ale bol príťažlivý aj pre diváka. 01

    + 9 / − 17

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • FF

      37.221.245.XXX
      Myslím, že jsi článek vůbec nepochopil. Nebojí se rychlosti samotné ale toho, že kvůli šetření paliva a pneumatik tu rychlost nebudou schopni využívat.

      + 18 / − 7

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Kapor

        194.160.178.XXX
        Ja som to pochopil dobre,... ...lebo využitie elektrickej energie a využitie energie z paliva, je prepočítané tak, že nijak neovplyvní rýchlosť, lebo tá sa dosahuje na rovinke tak, že ju dotáča trakčný elektromotor na maximálu a sklopí sa zadné krídlo. Pneumatiky sú tvanlivejšie, čiže majú aj menší odpor, čo je pre spotrebu určujúce. 11 18

        + 7 / − 12

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000615

    uzivatel000615

    90.182.189.XXX
    Taxík? z politického hlediska Luca samozřejmě musí tato prohlášení vydávat. Ale od kdy taxíky (resp. taxikáři) šetří pneu a palivo?... 03

    + 3 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      93.99.87.XXX
      Od té doby, co je platí ze svého? 13

      + 10 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • anonym

      178.255.168.XXX
      Když vykoukneš z té naší uprděné zemičky ven, zjistíš, že v zahraničí jezdí ve velkých městech spousta taxíků nebo autobusů na hybridní pohon nebo alternativní palivo a velká města s hustým provozem celkem tlačí na to, aby jich bylo co nejvíc. 03

      + 6 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel000615

        uzivatel000615

        90.182.189.XXX
        Ale furt jich je miminum. A i když mají hybridní pohon nebo alterpalivo, tak nešetří ničím.
        A třeba v takových USA taxikáři nešetří lautr nic. Občas se z tý naší "zaprděný" zemičky podívej ven.

        + 5 / − 7

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • anonym

          178.255.168.XXX
          Minimum? New York měl v 2012 podíl hybridů 45 %, Chicago 40 %, San Francisco už v 2010 dokonce 57 %, v Paříži jezdí přes 500 Priusů, Hamburg měl už v 2008 130 ekotaxíků...

          Jestli šetří nebo nešetří je otázka na delší diskusi. Akumulátory jsou svinstvo, ale třeba spalování CNG...

          + 6 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • anonym

          78.136.166.XXX
          A byl jsi tam někdy? Já osobně seděl několikrát v taxi na kombi pohon protože musí splňovat limity v inverzních městech.

          + 2 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • pidro

        88.100.206.XXX
        To ano,ale taxikář nemusí jet na půl plynu aby někam dojel.

        + 2 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Mike17

    Mike17

    93.99.87.XXX
    souhlas Naprosto souhlasím, není k tomu co dodat.

    + 11 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari před GP Miami

Ferrari se barví do modra, v Miami představí nového hlavního sponzora + VIDEO

McLareny ve Velké ceně Austrálie

Jak velké vylepšení veze McLaren do Miami?

Adrian Newey přemýšlí o své budoucnosti

Odejde Newey k Ferrari? K překvapivému kroku se vyjadřuje jeho kamarád Patrese

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

  • Pátek

    • Trénink (18:30 - 19:30)
    • Kvalifikace (22:30 - 23:14)
  • Sobota

    • Závod (18:00 - 19:00)
    • Kvalifikace (22:00 - 23:00)
  • Neděle

    • Závod (22:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama