DISKUZE K ČLÁNKU Prezident Ferrari se obává, že se z F1 stane závod taxíků

Luca di Montezemolo se obává, že by se z Formule 1 mohlo kvůli nutnosti šetřit pneumatiky a palivo stát závody taxíků. Mnohem více by se mu líbilo, kdyby jezdci po celou dobu museli jezdit naplno.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Prezident Ferrari se obává, že se z F1 stane závod taxíků

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 11, poslední 13.03.2014 09:49 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mike17 (Hlasovalo 11 lidí) 12.03.2014 07:42
souhlas Naprosto souhlasím, není k tomu co dodat. »
» Mike17 (Hlasovalo 10 lidí) 12.03.2014 08:44
Od té doby, co je platí ze svého? 13 »
» uzivatel000615 (Hlasovali 5 lidé) 12.03.2014 09:25
Ale furt jich je miminum. A i když mají… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Ja sa o to nebojím,... ...ako Luca, lebo taxík na rovinke nemá rýchlosť 340 km/hod. a ak Ferrari nájde ešte nejaký prítlak, čo sa určite stane, časy z minulého roku budú prekonané a po vyladení pohonných jednotiek, to budú závody jedna báseň. Všetko si vyžaduje čas, trpezlivosť a vývoj, čo istotne posunie ľudí k novým poznaniam, že existujú aj cesty, ako zas zmenou predpisov pohonné jednotky zjednodušiť, prihliadnúc na najnovšie poznatky vedy a techniky v oblasti hybridných vozidiel a tak zaručiť nielen zníženie nákladov, ale aj neprekročenie povinného finančného stropu, ktoré bude od r. 2015 povinné a ktorý tím každoročne vkladá spolu s jeho sponzormi na stavbu a manažovanie nových aut, aby tento šport išiel nielen ruka v ruke s vývojom najnovšej techniky, ale bol príťažlivý aj pre diváka. 01

    + 9 / − 17

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • FF

      37.221.245.XXX
      Myslím, že jsi článek vůbec nepochopil. Nebojí se rychlosti samotné ale toho, že kvůli šetření paliva a pneumatik tu rychlost nebudou schopni využívat.

      + 18 / − 7

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Kapor

        194.160.178.XXX
        Ja som to pochopil dobre,... ...lebo využitie elektrickej energie a využitie energie z paliva, je prepočítané tak, že nijak neovplyvní rýchlosť, lebo tá sa dosahuje na rovinke tak, že ju dotáča trakčný elektromotor na maximálu a sklopí sa zadné krídlo. Pneumatiky sú tvanlivejšie, čiže majú aj menší odpor, čo je pre spotrebu určujúce. 11 18

        + 7 / − 12

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000615

    uzivatel000615

    90.182.189.XXX
    Taxík? z politického hlediska Luca samozřejmě musí tato prohlášení vydávat. Ale od kdy taxíky (resp. taxikáři) šetří pneu a palivo?... 03

    + 3 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      93.99.87.XXX
      Od té doby, co je platí ze svého? 13

      + 10 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • anonym

      178.255.168.XXX
      Když vykoukneš z té naší uprděné zemičky ven, zjistíš, že v zahraničí jezdí ve velkých městech spousta taxíků nebo autobusů na hybridní pohon nebo alternativní palivo a velká města s hustým provozem celkem tlačí na to, aby jich bylo co nejvíc. 03

      + 6 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel000615

        uzivatel000615

        90.182.189.XXX
        Ale furt jich je miminum. A i když mají hybridní pohon nebo alterpalivo, tak nešetří ničím.
        A třeba v takových USA taxikáři nešetří lautr nic. Občas se z tý naší "zaprděný" zemičky podívej ven.

        + 5 / − 7

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • anonym

          178.255.168.XXX
          Minimum? New York měl v 2012 podíl hybridů 45 %, Chicago 40 %, San Francisco už v 2010 dokonce 57 %, v Paříži jezdí přes 500 Priusů, Hamburg měl už v 2008 130 ekotaxíků...

          Jestli šetří nebo nešetří je otázka na delší diskusi. Akumulátory jsou svinstvo, ale třeba spalování CNG...

          + 6 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • anonym

          78.136.166.XXX
          A byl jsi tam někdy? Já osobně seděl několikrát v taxi na kombi pohon protože musí splňovat limity v inverzních městech.

          + 2 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • pidro

        88.100.206.XXX
        To ano,ale taxikář nemusí jet na půl plynu aby někam dojel.

        + 2 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Mike17

    Mike17

    93.99.87.XXX
    souhlas Naprosto souhlasím, není k tomu co dodat.

    + 11 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama