DISKUZE K ČLÁNKU Abiteboul: Spatřit cíl v první závodě není zárukou bodů

Šéf týmu Caterham se domnívá, že už v Melbourne budou vozy mnohem spolehlivější, než v průběhu testů

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Abiteboul: Spatřit cíl v první závodě není zárukou bodů

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 5, poslední 05.03.2014 14:10 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Biblbrox

    94.138.104.XXX
    Klidně se vsadím, že při dodržení předpisů v kvalifikaci i v závodě bude případný dojezd jakéhokoli auta znamenat body!

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      188.120.195.XXX
      To je otázka. Spolehlivost je v dnešní F1 úplně jinde, než bývala před 15 lety. Na druhou stranu změna v technice byla obrovská a řadu věcí budou týmy vychytávat minimálně několik závodů/měsíců.

      Jen pro zajímavost - odpad v 1. závodě z předminulé dekády:
      2004 6/20
      2003 9/22
      2002 12/22
      2001 9/22
      2000 12/22
      1999 13/21
      1998 11/22
      1997 12/21
      1996 9/20
      1995 16/26
      1994 14/26

      V průměru nevidělo v předminulé dekádě v 1. závodě cíl 11 aut z 22 startujících. Jsem dost zvědavý, o kolik se bude letošní výsledek lišit. 04

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Biblbrox

        94.138.104.XXX
        4 Mercedesy, 3 Ferrari a 1 Renault a vím jistě, že Vettel to nebude. Nedodrží pokyny z boxů, šlápne na to a skončí.

        + 0 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • rock

        37.188.230.XXX
        Upozorňuji, že je to lehce zkresleno. Bavíme-li se o spolehlivosti a neodladěnosti techniky, tak je nefér započítat do odpadnuvších všechny, co nebyli klasifikováni

        např. v r.2002
        9 skončilo kvůli různým kolizím a jenom 3 odpadli pro technickou poruchu
        v r. 1994
        9 skončilo kvůli různým kolizím a jenom 5 odpadlo pro technickou poruchu.

        V jiných letech bylo míň kolizí, ale přeci jen byly. Tím nechci rozporovat to, že spolehlivost bývala obecně mnohem nižší, s tím faktem jako takovým samozřejmě souhlasím.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Z lietadlom sa to nedá zrovnať,... ...z jedného dôvodu, že let lietadla a všetky veci na jeho riadenie sú dávno známe a overené a je v nich omnoho menej premenných, ako pri jazde automobilu, ktorý môže ísť v ľubovolných režimoch na rôzne prevodové stupne a pritom používať pri akcelerácii a brzdení rôzne módy spolupráce 1,6 V6 Turbo s ERS, ktoré si jazdec volí nielen podľa svojho jazdeckého štýlu, ale aj situácie ta trati a to je niekoľkonásobne viac premenných, ktoré musí riadiaci SW riadiacej jednotky vyriešiť veľmi rýchlo a veľmi spoľahlivo, podľa dobre nastavených podmienok a to je to, čo musí nielen Renault, ale aj zákaznícky tím doriešiť k ich spokojnosti , lebo inak neuvidia cieľ a že to nie je nič jednoduché, to sme videli v predsezónnych testoch a určite ešte uvidíme aj úvodných závodoch sezóny 2014. 11

    + 5 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Lando Norris ve Velké ceně Kanady

Red Bull si stěžuje na přední křídlo McLarenu: ohýbá se až příliš

Šampionát 1983 s jedním palivovým škraloupem

Byl Piquetův titul v roce 1983 opravdu spravedlivý, nebo se dočkal nepovolené pomoci?

Max Verstappen ve vedení GP Kanady

Marko o vývoji Red Bullu: "Vylepšení fungují, data jsou slibná. Ferrari i McLaren za sebou udržíme!"

Esteban Ocon s vozem Alpine A524

Ocon si stěžuje na těžké auto a kritizuje tým za neférový přístup. Za koho bude závodit příští rok?

Charles Leclerc v dešti v závodě v Kanadě

FOTO z GP Kanady: Slunce, déšť a pár bouraček

Sergio Pérez bude v Red Bullu pokračovat

Péreze prodloužení smlouvy s Red Bullem nenakoplo: po mizerném závodě bude ve Španělsku potrestán

Max Verstappen po GP Kanady

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappen slaví 60. triumf

Max Verstappen zpět na trůnu, ovšem rozhodně neměl lehký život (ilustrační foto)

GP KANADY: Kulička rulety s počasím se zastavila na čísle 1 - Verstappen opět vítězí

George Russell mohl být z nerozhodné kvalifikace samozřejmě spokojen (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Všichni očekávají nepředvídatelný závod

Verstappen zajel nejlepší čas, a přesto pole-position nemá (ilustrační foto)

Kvalifikace v Kanadě skončila nerozhodně, Ferrari a Pérez zpytují svědomí

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama