DISKUZE K ČLÁNKU Co všechno způsobí spotřeba? Letos se z ní stává rozhodující veličina
V závodech se může stát, že v určitých fázích nebude udávat tempo nejrychlejší auto, ale rozhodující bude spotřeba paliva. Právě ona bude jezdcům diktovat styl jízdy, na boxové zídce bude rozhodovat o strategii a u inženýrů o nastavení auta a motoru.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Co všechno způsobí spotřeba? Letos se z ní stává rozhodující veličina
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» Jake HorseRadisher
(Hlasovali 3 lidé)
28.02.2014 00:30
Taky si nemyslím, to má Mercedes nějak vyčíhané… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Kapor
09:27 28.02.2014 194.160.178.XXXNesporne aerodynamika,... ...a pomer prítlaku k odporu bude hrať prim, lebo už medzi kvalifikáciou a závodom, bude menší kompromis v nastavení, lebo hmotnosť paliva klesla o 50 kg, čo je o jedno vrecko cementu menej a niekto by mohol namietať, veď že to je nič, čo ale je ale pre monopost F1 dosť veľa, keď si predstavíme, ako sa ono dynamicky pohybuje po závodnej dráhe pri zrýchlení aj spomalení, preto aj nové zistenia pilotov a ich úprava jazdeckého štýlu sú veľmi dôležité. Ak sa každý z tímov rozhodol riešiť šetrenie paliva inak, tak potom aj práca jazdcov a ich skúsenosti budú hrať prim u starších pretekárov a u mladých dynamický prístup k problému a odskúšanie si rôznych simulácií, s porovnaním dát a podrobnou analýzou, ktorá odhalí, čo je pre kvalifikáciu a závod to najlepšie a ako v sezóne napredovať na jednotlivých tratiach. Nesmierne dôležité je však využiť potenciál 4MJ elektrickej energie na kolo, pri podpore 1,6 V6 Turbo z MGU-K, pri výjazde z pomalých zákrut a pri predbiehaní v zóne DRS, lebo tá najviac bude vplývať na spotrebu a tiež uložiť maximum elektrickej energie pri brzdení cez alternátor MGU-K a tiež druhý HGU-H pri zužitkovaní termálnej energie z Turba. -
-
-
Arnoux
07:56 28.02.2014 217.66.164.XXXNo tak tomu věř.Oproti tomu jak řídí (nebo spíš chce řídit ) motor Renault a Ferrari je to jen kus "železa".
Ono je to ale stejně jedno,protože pokud Medvědi zjistí,že to žere jak tryskáč-udělaj tajný testy a FIA změní množství paliva na 150kg a jedem dál.
Dnes je homologační den a od zítřka je možné sice na motoru dělat, ale nelze měnit jeho konstrukci.
Od zítřka si myslím,že Renault i Ferrari začne v zatáčkách divně štěkat.Mimochodem mají pod plynem naprosto stejný zvuk a stejné hybridní komponenty.
Držím palce at to začne konečně fungovat.Už se není třeba bát odkrýt řídící HighTech...... -
Jake HorseRadisher
00:30 28.02.2014 85.207.90.XXXTaky si nemyslím, to má Mercedes nějak vyčíhané :) Navíc jako jediný motor už zvládl několikanásobně simulaci závodu, takže se zrovna o Mercedes nebojím :) Třeba budou Ferrari a Renault uspornější, ale jak jsem již psal, tak Renaulty ani neodstartují (zatím se o to nikdo nepokoušel, aby jim neexplodoval motor) A Ferrari uvidíme s čím se vytasí :)
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek