DISKUZE K ČLÁNKU Polovina startovního pole bude mít problém s kvalifikováním se do závodů

Po významných technologických změnách ve formuli 1 je startovní pole v testech roztaháno do rozestupů 10 vteřin mezi nejlepším a nejhorším vozem. Z toho logicky vyplývá, že pro část týmů bude zejména na začátku sezóny problém samotné kvalifikování se do závodů podle pravidla 107%.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Polovina startovního pole bude mít problém s kvalifikováním se do závodů

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 46, poslední 27.02.2014 22:24 Vložte komentář

Nejlepší názory

» odin (Hlasovalo 14 lidí) 27.02.2014 11:45
Dobře. Já jsem jen měl pocit, že F1 sleduješ… »
» odin (Hlasovalo 11 lidí) 27.02.2014 10:44
V minulosti se mnohokrát stalo, že pilot, který… »
» Jake HorseRadisher (Hlasovalo 10 lidí) 27.02.2014 09:33
A proč by měli zůstat 2 kola před cílem? mají… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • odin

    odin

    77.240.96.XXX
    Trpělivost máš obří.

    A teď si představ, že tu diskutuji s anonymem, přesvědčuji ho o svých názorech a vyvracím jeho. Když se on dostal do slepé uličky, tak mi napsal, že některé názory nebyly jeho a že to mohl napsat kdokoliv. To se mi opravdu stalo.
    Jak mám rozlišit anonym1 od anonym2? Ty tu napíšeš názor na Jense. Dáš i odkaz jeho vystupování. OK. Ale pro mne je Jens i přes vše, co tu napsal, jaksi "morálně výš". Neschovává se za anonymitu. Pod své názory se nebojí podepsat. A i když si nebere servítky, snažím se pochopit o co mu jde. Samozřejmě si každý nick nějak "zaškatulkuji" a mám možnost v případné diskuzi dohledat jeho názor před rokem, dvěma... a polemizovat s ním.
    Diskuze s anonymy tyto možnosti nedovolují. Anonymní názory jsou z mého pohledu zbabělé plácání lidí, kteří si nevěří a tudíž si ani neváží sami sebe.
    Nechápu, proč nejste ochotni si zvolit nějakou značku a pod ní vystupovat? Spousta anonymních názorů je slušných, odborně zdatných a přínosných, tak proč se za ně stydět? A pak jsou tu ti trollové, kde se ani nedivím, že se nepodepíší. To se nechtějí ti rozumní anonymové odlišit od těch idiotů? Nechápu.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • odin

    odin

    77.240.96.XXX
    Dnes poslední reakce na tebe.
    To, co popisuješ NENÍ V ŽÁDNÉM PŘÍPADĚ PRAVDA. Takto uvažuješ ty a tobě podobní. Proto také obhajujete nespravedlnost. Když tě člověk usvědčí z šíření nesmyslů, s klidem napíšeš, že jsi to ty nepsal a že anonymů je tu spousty. Jak už se mi to také stalo.
    Já mám nějaký morální kodex a podle něho posuzuji činy a názory druhých. Tak že mi nedělá problém názory jedince zde sepsout a za týden se k jinému jeho názoru připojit. Buď s tím souhlasím, nebo nesouhlasím. A řekl bych, že takových je zde více. Mockrát se mi stalo, že jsem se s někým pohádal, nebo on se mnou a u jiného článku jsme si přizvukovali. Tak že jakápak zaujatost? Jaképak předem negativní, či pozitivní smýšlení o druhých? estli to máš ty, tak já určitě ne.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Prokop S.

    Prokop S.

    89.102.92.XXX
    podepisovat se pod své názory by mělo být samozřejmé.

    1) rád vím s kým mluvím, především když to víš ty

    2) znamení, že se svůj názor nestydíš a stojíš si za ním

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • anonym

    178.255.168.XXX
    To se IMO nestane. Popravdě kvalifikace už ve skutečnosti dávno není kvalifikací (celkový počet aut je nízký a startovat tak mohou všechna), takže kdyby hrozilo, že by kvůli limitu 107 % nebyl do závodu připuštěn větší počet vozů, pravidlo se briskně změní, případně dostanou všichni nějakou výjimku, která jim umožní startovat. Přecejen peníze (od sponzorů, TV společností a nakonec i diváků) jsou až na prvním místě.

    Kdo nevěří, ať si vzpomene na USA 2005 a jaký to byl tehdy průser. Tomu se bude snažit Bernie i FIA za každou cenu vyhnout. 14

    + 5 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • zlo

    94.113.8.XXX
    nesmysl O tom hodně pochybuju. Několikrát bylo řečeno, že motory renaulty nejedou zatím naplno. V kvalifikacích budou rozdíly podle mě větší než v závodě, ale ne 10s. mercedes postavil super motor, co se výkonu týká. V kvalifikacích, kde jim nebude vadit spotřeba budou zřejmě dominovat. V závodě to může být jinak.

    + 6 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Jake HorseRadisher

    Jake HorseRadisher

    94.113.104.XXX
    Nejsou blbci Myslím si, že týmy které budou vyhrávat kvaldu, tak se nějak nebudou snažit je vyřadit aby nezasáhli do závodu...protože přecejen je pro ty týmy lepší, když auta s Renaultem nedojedou a ještě jim odejde motor 11

    + 0 / − 8

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      89.103.251.XXX
      Oni blbci nejsou, a... Kdyby se týmy s motory Renault nedokázaly díky předním týmům kvalifikovat do žádného ze závodu, tak to má naprosto stejný bodový efekt, jako, kdyby se kvalifikovaly, ale nedokázaly dojet do cíle, což je nula. Proč by tedy měla mít "špička" startovního pole zájem na kvalifikování se oněch týmů s motory Renault? ..Dumej! 03
      Příspěvek byl redakčně upraven.

      + 9 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Prokop S.

      Prokop S.

      89.102.92.XXX
      když budou jezdit, budou mít možnost motor postupně vylepšovat.. když, ale do závodu vůbec nenastoupí, budou mít za sezonu až o nějakých 6.000 km méně dat 03

      + 5 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Jake HorseRadisher

        Jake HorseRadisher

        85.207.90.XXX
        No ano, ale když nastoupí do závodu, tak se jim ten motor může pokašlat, tudíž kdyby se nakonec fakt začali zlepšovat, tak potom jim budou chybět motory, protože se pokazily v prvních závodech :) A data můžou sbírat i z třech tréningů, kde jich posbírají mnohem víc :)
        Ale stejně si myslím, že i kdyby se do toho 107% limitu nevlezli, tak je stejně pustí do závodu :)

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Prokop S.

          Prokop S.

          89.102.92.XXX
          pro Renaulty bude lepší startovat s penalizací 10 míst a mít šanci na posun než nestartovat
          pro ostatní budou lepší Renaulty, které nevystartují vůbec než s nimi bojovat na dráze..

          ale čím méně toho Rencky najezdí letos, tím horší pozice pro příští sezonu 03

          + 1 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
    • anonym

      95.102.251.XXX
      referencny cas sa berie v Q1 a vtedy naozaj tie top timy nejazdia naplno takze s kvalifikovanim zas az taky problem nebude

      + 3 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • jc

        89.190.50.XXX
        Doted to tak bylo diky tomu, ze rozdily byly male. Ale ted je situace jina a mohla by z toho byt zajimava takticka moznost. Staci aby s jednim autem zajeli dobre a mohou svym souperum (kteri je v minulych letech porazeli) hodne zkomplikovat situaci. A cim vic jim ted uskodi, tim lepsi to pro ne bude v prubehu a na konci sezony.

        + 3 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • anonym

          95.102.251.XXX
          neni to tak jednoduche
          rychle auta v Q1 nasadia vacsinou len tvrdsiu z dodanych zmesi, urcite si nebudu nicit maksiu sadu len zo skodoradosti k redbullu a to hned moze spravit 1-1.5s k dobru pre pomale auta

          + 0 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    No, uvidíme... ...čo na to zákaznické tímy Renaultu povedia, lebo ak nesplnia limit 107% na kvalifikáciu a v závode zase rýchle vozy s pohonnými jednotkami od Ferrari a Mercedesu ostanú stáť na trati s prázdnou nádržou 2 kolá pred cieľom, tak to bude nič dobré pre oko diváka a fanúšikovia určite dajú najavo, že sú nespokojný a niečo sa bude musieť udiať, aby sa vyrovnali hendicapy medzi autami jednotlivých tímov aspoň čiastočne a mohlo sa závodiť a nie krúžiť. Aj tak si myslím, že táto sezóna začína dosť nešťastne. 11

    + 8 / − 15

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Jake HorseRadisher

      Jake HorseRadisher

      94.113.104.XXX
      A proč by měli zůstat 2 kola před cílem? mají snad měřič průtoku paliva, kterým jím defacto udává spotřebu, kterou si snad vypočítají??? Prostě jen pojedou na nižší výkon, no... To spíš pokud se Renaulty kvalifikují, což si RedBull určitě vybrečí aby mohli nastoupit do závodu, tak v to oni spíš zastaví po 2 kolech v závodě 11

      + 10 / − 12

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • anonym

        89.103.251.XXX
        To by mě zajímalo, jak by si mohl někdo vybrečet potřebný čas. 12 Když Red Bull nezajede potřebný čas jak v kvalifikaci, tak ani v tréninku, tak si ho následně jen horko těžko někde "vybrečí", jak píšeš. To jen tvá nutkavá potřeba kopnout si do týmu, který evidentně nesnášíš tě vede k takovým ...no řekněme... "méně inteligentním" komentářům. 03

        + 7 / − 10

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • anonym

          95.102.251.XXX
          na zaciatku sezony ak by limit nesplnilo viac aut tak daju vynimku aj v pripade ak ten limit nedosiahnu ani v treningu

          + 5 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • odin

          odin

          77.240.96.XXX
          V minulosti se mnohokrát stalo, že pilot, který nezajel potřebných 107% v kvalifikaci, byl nakonec připuštěn ke startu závodu. Že RedBull má "dlouhé prsty" snad zpochybňovat nemíníš? Opět mohu uvést několik pofidérních rozhodnutí komisařů a FIA, která zvýhodnila RedBull. Tak že proč by měl být názor kubyk(a)002 méně inteligentní?
          Ono to totiž klidně může dopadnout tak, že týmy s Renaultem budou mít problémy se kvalifikovat (díky jiné strategii v ladění motoru), ale v závodech mohou mít výhodu. A pak by mne zajímalo, jak by komisaři postupovali?
          Dám příklad: Mercedes vsadí na sílu a výkon, bude zajíždět Q o 6-8 sec. rychleji a Renaulty vyřadí z kvaldy. Ale v závodech bude muset jezdit stejná kola, nebo i pomaleji než byly výkony Renaultů v Q. Jinak by Mercedesy nedojely do cíle. A když spočítáš náklady týmů s Renckem pod kapotou, sponzory a další ztráty z neúčasti v závodech, bude tlak na komisaře a FIA obrovský, až si tito spočítají, že by v závodech měli šanci i na vítězství. Tak proč méně inteligentní názor? Trochu jsem to pro názornost zveličil, ale něco podobného klidně může nastat.

          + 11 / − 8

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • anonym

            89.103.251.XXX
            Můžeš trochu víc rozebrat ty "pofidérních rozhodnutí komisařů a FIA", která podle tebe měla zvýhodnit RedBull?
            Nevím, jak dlouhé prsty má Red Bull, ale moc asi ne. Není žádným tajemstvím, že letošní rozsáhlá změna pravidel měla jeden jediný primární cíl - sesadit RBR z trůnu. Škodí to prý sledovanosti. Myslíš, že kdyby měli podplacenou celou FIA, tak by něco takového dovolili? ..Takže jejich "dlouhé prsty" nebudou zase tak moc dlouhé, viď? Pokud hledáš tým, který tahá v zákulisí za nitky, tak se koukni k Ferrrari, a jejich výsostnému postavení, díky vlastnictví práva veta. RBR je možná bohatý tým, ale rozhodně nemá ani poloviční moc, co Ferrari.

            + 6 / − 12

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • odin

              odin

              77.240.96.XXX
              Dám ti jedinou otázku. Vlastně dvě. Jak dlouho sleduješ F1? A jak dlouho jsou ti známy změny ke kterým letos došlo?
              Až tohle si zodpovíš (sám sobě) druhou mojí otázku, pak zjistíš, že píšeš nesmysly.

              + 8 / − 8

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama