DISKUZE K ČLÁNKU Opravy vozů trvají i čtyřikrát déle: "Kvůli vadnému senzoru je třeba rozebrat i půl motoru"

Letošní vozy Formule 1 jsou díky novým pohonným jednotkám, systémům pro rekuperaci kinetické energie a dalším novinkám velmi komplexní stroje. S tím stoupá i čas potřebný pro jejich opravy.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Opravy vozů trvají i čtyřikrát déle: "Kvůli vadnému senzoru je třeba rozebrat i půl motoru"

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 11, poslední 26.02.2014 17:40 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Andy

    62.168.11.XXX
    Lakatos Aneb klasicky zvukovy zaznam rozebirani slavneho traktoru :-D.

    + 8 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • kronos

      93.185.2.XXX
      Měl jsi naprosto stejnou myšlenku :-) Předběhl jsi mě než jsem to našel tak na odlehčení kdyby to někdo neznal : https://www.youtube.com/watch?v=K2soPIUt6mI#t=28

      + 5 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • anonym

        94.197.121.XXX
        tady je cela a lepší verze https://www.youtube.com/watch?v=SiUz_akTmcY11 12

        + 2 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • kronos

          93.185.2.XXX
          Jo všichni se tomu smějeme ale ona to vůbec legrace není. Můj známý je majitel autoservisu a občas spravuje bratrovi onen skvělý stroj , ten mi potvrdil že tomu tak skutečně je . Neskutečný stroj , nechtěl bych se jako konstruktér toho veledíla dostat se do blízkosti těch chudáků co to musí spravovat 18 . Mám obavy že na tu trubku by opravdu mohlo dojít.

          + 3 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • anonym

          94.197.121.XXX
          takhle nadávají v RB na Frantíky ne?12 18

          + 1 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • anonym

        213.168.188.XXX
        tak to mě skoro zabilo11

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • eR

    62.245.107.XXX
    Toto je opravdu velký problém, protože přijít o trénink či dva, kvůli triviální chybě, jejíž náprava ale zabere skoro celý den, je v závodním víkendu nedostižitelná ztráta. Takový tým by následně musel startovat s nějakým základním nevyzkoušeným nastavením, což by se na rychlosti v kvalifikaci i závodě zřejmě dost projevilo.

    Jediné řešení je snad zvýšit počet senzorů a zdvojit je nebo ztrojit. Pokud potom jeden senzor ukazuje chybu, zatímco ostatní dva umístěné na stejném místě jsou OK, letí se dál a servis se dělá až po přistání (konci závodního víkendu).

    + 11 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Áno spoľahlivosť je kľúčová,... ...preto je potrebné aj pri inštalovaní senzorov a ich porúch skúmať otázku :"Prečo sa senzor poškodil?" A v prípade, že neexistuje rozumná odpoveď inštalovať viac senzorov, ktoré sú určite veľmi malé a sledovať výber 2 z 3, ak jeden zareve,tak stále dostávam odozvu, alebo urobiť senzor tak, aby sa nepoškodil a bol v súčinnosti so životnosťou pohonnej jednotky, ktorá nevykazuje nejakej veľkej trvanlivosti.
    Veľmi dôležitá je aj otázka zmontovateľnosti a rozmtovateľnosti, čo je doménou konštruktérov monopostov F1, ktorý si musia byť vedomý, že buď jednotlivé agregáty a ich časti navrhnú, vyrobia a zmontujú tak, aby vydržali plánovanú životnosť, alebo tak, aby sa dali dobre v prípade poruchy vymeniť, čo platí o každej neoverenej jednotke, hneď na začiatku, preto ten plač je úplne zbytočný. 11 Je to všetko v rukách tých, ktorí sú krstnými otcami auta. 18

    + 8 / − 17

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • stanly01

      85.237.227.XXX
      Kapor, dakujem za komplexne a detailne spracovanu problematiku oblasti senzorov a pohonnej jednotky. Zajtra posielam svoje CV do F1!!03

      + 2 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Kapor

        194.160.178.XXX
        Neďakuj,... ...ak to nie je úprimné a nadávaj, ak máš prečo. Buď vždy asertívny ako ja a ak máš na vec iný názor, tak sa zaň nehanbi. 01

        + 6 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama