DISKUZE K ČLÁNKU Kobajaši: Renault nemá na to, aby si to mohl rozdat s ostatními výrobci motorů
Renault momentálně není v situaci, aby si to rozdal s dalšími výrobci motorů v F1 - Ferrari a Mercedesem, nechal se slyšet Kamuj Kobajaši.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Kobajaši: Renault nemá na to, aby si to mohl rozdat s ostatními výrobci motorů
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Kapor
16:05 21.02.2014 194.160.178.XXXMôj ty bože,... ...je to ale pre Renault katastrofa a už vidím na rok Hondu, ako im zobere všetkých zákazníkov a ostanú im len oči pre plač a hanba na dlhé roky, aj napriek tomu, že voľakedy vstúpili do F1 ako priekopníci v turbotechnike. Je to teda riadny prúser, ak to takto otvorene povedal tak skúsený jazdec, akým Kobi, bezpochyby je. -
uzivatel001445
15:15 21.02.2014 37.188.238.XXXSnad to nějak kluci zvládnou. Budu jim fandit! Držte se! -
eR
13:35 21.02.2014 62.245.107.XXXUvidíme už příští týden, jestli se výkonnost motoru Renault zvýší. Pokud ne, tak to budou mít jejich týmy v Austrálii a následně i Malajsii dost složité.
Renault samozřejmě může zvýšit výkon motoru i mezi třetími testy a startem sezóny, ale nasazení nového řešení přímo do závodu, bez předchozího testu na dráze, spolehlivosti nepřidá, a situace, kdy by týmu odešel motor už v prvním závodě, by byla pro každého naprostou katastrofou, protože na zbývajících 18 závodů, včetně posledního dvojbodového, by měli už jen 4 motory.-
-
Nikos
16:48 21.02.2014 213.195.215.XXXa to je ono Jak se rikalo ze jim budou chybet testy v Jezenu a ostatni na to ... nebudou stejne se moc nejezdilo ale opak byl pravdu ferrari a mercedes najezdili pres tisic kilomentru a tim padem jsou o level vis. Tedkom muzou uz testovat nove mapovani atd zvyseni vykonu a overit si zase chlazeni a vse okolo a renaul teprve ma to co ostatni v jezenu a za tyden uz se budou snazit tymy s toho mackat maximum a overit si ze to pujde a renaul zjistovat zda dokazou zrychlit o neco zas a uchladit atd ... a jestli skoci behem tydne o dva leveli vis bude to o drzku ... takze si myslim ze jsou o tridu pozadu oproti motoru mercedes a ferrari a krute na to zacinaji doplacet ... ted už to pujde raz na raz zitra konec pak tyden znovu a pak uz zavod a na ostro a uz neni cas na nejake vypadky. už by se meli ukazovat nejake vysledky.
-
-
Shaze
17:19 21.02.2014 89.203.142.XXXUž vidím jak budou po prvním závodě Red Bull a ostatní brečet, že mají horší motor než ostatní a budou žádat FIA o výjimku ať Renault může svůj motor ještě poladit úplně stejně jako to bylo když zaváděli V8. To byla jedna z největších sviňáren v F1 a teď se bude historie opakovat ...-
erdedy
18:07 21.02.2014 178.41.22.XXXblbost ziadat vynimku bolo regulerne povolene! A ked sme uz pri tom - kolko vynimiek ziadal mercedes (aj ferrari) za cely ten cas? Hlavne prvy menovany tych "post"-uprav vykonal !evidentne! nasobne viac ako ktorykolvek iny vyrobca, so zamienkou vylepsenia spolahlivosti (sa zvysil aj "nepriamo" vykon)!!! Dokonca MB mali jeden pripad, ked si v "opojeni" z vlastnej dokonalosti mysleli, ze zastavia RedBull a "vybavili" zakaz mapovania (Renaultu/RedBullu)!
Ked zachvilu zistili, ze najviac uskodili sebe, okamzite ziadali pre seba vynimku na styri valce!!! Aj im bola udelena! ("Mimochodom" RedBullu nie hned, az na dalsie preteky!)
Ze sa o tom nehovorilo tak frekventovane ako o Renaulte/Redbulle je zas len spinava politika!
Takze ak chces nadavat, najprv si nieco pohladaj/prever o "svojich" idoloch a potom pis...-
Arnoux
19:33 21.02.2014 217.66.164.XXXZdravím tě Erdedy.Koukám,že si se trochu rozčílil.Chce to zachovat klid.V testech se ještě nikdo mistrem světa nestal i když podle zdejších komentářů je asi hotovo.
Méďa-Béďa sice jezdí jako drak,ale na to,že Renault lítá na tři čtvrtiny výkonu to začíná být nadějný.
Až to tam Kamikadzemu nafoukaj naplno-rozštípe auto ve druhý zatáčce.
Oni jsou asi v Renaultu samý blbci a udělali slabej motor,se kterým je auto o 30km/h pomalejší než ostatní..Pro Kamuje zatím hláška roku.
Kilometry narůstaj a vše se mění k lepšímu.A hlavně nezapomen na to co jsem psal už minule.RB a Lotus mají něco v oblasti řízení motoru co ostatní ne.jak to začne fachat-budeme rychlejší v zatáčkách a dáme jim na prd...
Zítra prý roztočí motor Caterhamu na plno,tak jsem sám zvědav.Že by čas do dvou sekund třeba za MCL?-
erdedy
20:23 21.02.2014 178.41.22.XXXAhoj Arnoux!
asi som tam napisal moc vykricnikov, tak to teraz vypada, ze som rozculeny... Nie niesom, "momentalne" (uz aj par mesiacov..?) nemam "cas" byt, problem/y F1 sledujem vylozene okrajovo (trochu rano a trochu vecer. Dufam, ze sa ro zmeni...(?)). Len som "prizvukoval" uz tisickrat napisane/povedane.
Kiez by sa im to podarilo vyladit a co najskor, aspon ten Caterham kruzi! Za toto by mali byt nasi pani aj RB nekonecne! vdacny - asi Caterham nie je etalon aero, ale tie zatazenia a vobec "motohodiny" na drahe su nezaplatitelne!
S tym systemom som nieco-niekde (velmi chabo)... ale neviem sam co to ma presne byt, netrufam si povedat ako vyznamny dopad na vykonnost... Jedno co "viem/e isto" (len dedukujem), ze zrejme pracuju (zasa) na zvyseni prev. teplot (asi prev. tekutin ci kritickych sucasti). V tomto sa im zvycajne dost darilo, lepsie povedane - predbehli asi vsetkych. Otazka znie, kde je konkurencia teraz v tejto chvili (?). Vyzera, ze vsetci +/- zasa v bode "0". Uvidime.
Zajtra (ci az buduci tyzden?) budu tocit u Caterhamu plny knedlik? Fuuu - tak to som vazne zvedavy!!! Uplne si dam pohov od "povonnosti"! Aj to je dalsie plus k tomu co som spominal v predch. odstavci!
Priznam sa, ze mi nervy zere jedna otazka - ktorou "filozofiou" (pristupom) sa vo Viry vybrali - urobit extremne nadupany motor/spolahlivy "v ramci moment. moznosti" a potom ho ladit k dokonalosti, alebo urobit "len" nejaky "standard" vykon k nejakej myslenej spolahlivosti (vsetky varianty asi v sumare s chladenim apod.) a potom "sa uvidi", co sa bude dat postelovat...
Zatial mam sem-tam pocit, ze to prve... Ale vzapäti Caterham natoci (skoro) hravo denne aj 100k, sice neni najrychlejsi (dnes uz aj vieme preco) a ani nie "vcelku", ale proste to zvlada! Tak velky nepomer by som medzi dvoma extremami (RB/Caterham) necakal. To nechcem Caterham podcenovat co sa tyka aero, ba prave - ich aero nemoze byt o "taky" kusisko (hned odzaciatku) pozadu - resp. ten omielany pomer aero/chladenie... Neverim, ze tu pomyselnu latku (ktoru Newey "rad" prekracuje), maju o "tolko" nizie (konzervativny navrh akebo ako to nazvat).
Jasne, neviem ako to je riesene u jednych ci druhych, ale vysledok nemoze byt tak priepastny...
Tak dufajme, ze nabuduce vykrutia ten "pohon" uz konecne na nejaku slusnu uroven aby sa mohlo zacat uz konecne makat na inych veciach... Uz je to na mna prilis dlho...
-
-
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek