DISKUZE K ČLÁNKU Brundle je naštvaný na kritizujícího Villeneuva
Jacques Villeneuve se pustil do ostré kritiky dnešní Formule 1. A i když není zdaleka jediný, komu se novinky nelíbí, popudil proti sobě například Martina Brundla. Ten s chováním bývalého mistra světa nesouhlasí.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Brundle je naštvaný na kritizujícího Villeneuva
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel001441
(Hlasovalo 8 lidí)
18.02.2014 12:13
Jezdci S tou kritikou jezdců to celkem přepískl.… »
» Rostislav M.
(Hlasovalo 7 lidí)
18.02.2014 10:35
Jinak kritika jezdců není na místě. Myslím, že… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Kapor
12:22 18.02.2014 194.160.178.XXXKaždá líška svoj chvost chváli,... ...a taký je aj Jacques, lebo poukazuje na to, čo sa pášilo v F1 jemu ako jazdcovi F1, no ani on nemal k dispozícii stále tú najlepšiu techniku, najmä v sklonku svojej kariery a každý rok keď jazdil nezískal majstra sveta, preto treba povedať, že všetko sa vyvíja a v F1 sa stále objavujú nové výzvy. Ak by neboli a ostali by pri motoroch V8, na RB 10 by zmenili nejaké drobnosti a Seb by si išiel tohoto roku pre po 5. titul a závody F1 by nik nesledoval. Áno tak by to bolo a tým, že sa znížila sledovanosť viním FIA, že už dlho váhala a tieto motory sa mali zavieť už pred 3-mi rokmi, lebo to by bol adekvátny čas dokedy oni budú na výslní do doby, kým nadobro nezačne figurovať v F1 technika, aut poháňaných elektromotormi. Tie sú totiž budúcnosťou, ktorej silovú časť vyriešil už pred 100 rokmi dr. Nikola Testa a tú riadiacu je možné vyriešiť dnes preto, lebo už máme k dispozícii výpočtovú techniku a hlavne komponenty na zostavenie spoľahlivého riadiaceho systému, ktorý to vie všetko správne riadiť tak, aby sme dosiahli úplnej spoľahlivosti a nie tieto variče, čo je len niečo prechodného, ťažko regulovateľného aj s pohľadu skúsených tvorcou SW. Tieto ťažkopádne hybridy upotrebiteľné len v závodnom športe F1, ktoré len zhltnú veľké peniaze, po čase musí určite niečo rozumné a lepšie zákonite nahradiť preto, lebo sa jedná o pohonné jednotky veľmi drahé, ktorých systém sa nikdy neuplatní v komerčných automobiloch, nakoľko vývoj je už niekde inde a budúcnosťou sú rozhodne elektromobily. Takže tak milý Jacques aj Mrtin !-
-
-
-
Kapor
10:17 20.02.2014 194.160.178.XXXJa som zástancom,.. ...pseudoadiabatikých motorv, ktoré pre techniku F1 môžu byť to pravé orechové, lebo sú jednoduchšie ako súčasné čajníky o jeden subsystém dovoľujú použiť dokonajú aerodynamiku, ktorú A. Newey v F1 propaguje. Teito motory s chladením nemajú problém a koncepcia motora môže vychádzať s V6 Tatra 613 pre autokros, kde starí konštruktéri už vtedy určili vŕtanie 80 mm a zdvih o 22 mm väčší ako má 1,6 V6 Turbo. Ak by Tatrovka fungovala tak ako voľakedy, stačilo by motor modernizovať (hlavne rozvod) a doplniť vhodným turbom a KERSom od Williamsu a šasi by v Čechách urobili možno kvalitnejšie ako inde a tím F1 by bol na svete. Možno sa raz niekto chytí tejto myšlienky v priebehu 2, 3 rokov. Ak nie už tu bude éra Formule E, ktorá prerastie do F1 a tým je povedané všetko. Terajši čajníky sú len na smiech, žerú peniaze a v praktickom živote neprinášajú žiaden účinok, preto sa budú využívať len v F1 a nikde inde.
-
-
-
uzivatel001441
12:13 18.02.2014 89.103.251.XXXJezdci S tou kritikou jezdců to celkem přepískl. Jezdci nemůžou za to, jak je dnešní Formule jedna sešněrována těmi stupidně umělými pravidly. Jak mají ukázat, co v nich vlastně je, když k tomu nedostávají takřka žádný prostor? To je prostě nemožné. Na současné poměry tam ti jezdci předvádí skvělé výkony. Ano, už to není takové to ryzí hrdinství, jelikož F1 už dávno není sportem, kde by pilotům reálně hrozila smrt. Jezdci už nejsou obdivováni za svou odvahu ,a hrdinství. Ty dny jsou už dávno pase. Posledním hrdinou v mých očích byl Ayrton Senna. Dnešní piloti si ale také zaslouží hluboké uznání. Jen se to prostě nedá moc srovnávat. Rozdílné doby, a rozdílní jezdci z toho dělají nesrovnatelnou záležitost ,a každá taková kritika je neoprávněná.-
-
odin
11:16 26.02.2014 77.240.96.XXXMartin Brundle v žádném případě nebyl průměrný pilot. V anglické formuli bojoval se Sennou o titul. Bohužel v F1 neměl tak zdatné "PR oddělení" a tudíž ani nejezdil ve slušných týmech (autech), jako Senna.
Spousta lidí zde hodnotí piloty podle výkonnosti aut ve kterých sedí, nebo seděli. A mnohé vůbec nezajímá, jak se do těch týmů (aut) dostali.
Jinými slovy. RedBull minulých let byl pouze jeden. A fakt, že Vettel v něm získal čtyři tituly, ještě neznamená, že on je tím nejlepším pilotem a všichni ostatní jsou průměrní. I když lidem s průměrným IQ to tak může připadat. Jinak s váma oběma souhlasím. Srovnávat umění pilotů je těžké i v rámci jedné sezóny. Natož pak v rámci různých období.
A ještě k názoru kudykam(a). Pro mne piloti dnes nejsou takovými "hrdiny", nikoliv proto že se už v F1 neumírá, ale proto že i takový suverén, jako je Vettel v suverénně nejlepším autě, když se mu nedaří předjet soupeře, "brečí" do vysílačky a žádá od svých inženýrů pomoc. A ti prozkoumají telemetrii předchozího kola a poradí: " před zatáčkou č. 4 zmáčknout červené tlačítko a za zatáčkou nastavit modrý knoflík na pozici "2" atd. atd."
Dříve tohle neexistovalo a piloti předjížděli a vyhrávali závody jaksi sami za sebe. Přičtu-li k tomu rizika která do závodění vkládali, byli právem považováni za hrdiny. A i tehdá bylo hlavním předpokladem úspěchu kvalitní auto....
-
-
-
Rostislav M.
10:34 18.02.2014 109.107.201.XXXbohužel Bohužel v tomto má pravdu, F1 míří kamsi kam jsem si myslel, že nikdy mířit nebude....-
Rostislav M.
10:35 18.02.2014 109.107.201.XXXJinak kritika jezdců není na místě. Myslím, že většina z nich je řádní profíci, jen s tak svázaným autem nemohou ukázat co v nich je.
-
-
-
-
Pepan
09:53 18.02.2014 89.24.157.XXXS tou kritikou jezdců to Villeneuve trochu přestřelil, ale s ostatním celkem souhlasím. Tohle už není sport, ale Bernieho byznys. A postoj Brundla chápu. On je komentátor, musí být nestranný. Pokud by současný systém F1 kritizoval, velice rychle by přišel o místo.
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek