DISKUZE K ČLÁNKU Brundle je naštvaný na kritizujícího Villeneuva

Jacques Villeneuve se pustil do ostré kritiky dnešní Formule 1. A i když není zdaleka jediný, komu se novinky nelíbí, popudil proti sobě například Martina Brundla. Ten s chováním bývalého mistra světa nesouhlasí.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Brundle je naštvaný na kritizujícího Villeneuva

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 18, poslední 26.02.2014 11:16 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Pepan (Hlasovalo 17 lidí) 18.02.2014 09:53
S tou kritikou jezdců to Villeneuve trochu… »
» uzivatel001441 (Hlasovalo 8 lidí) 18.02.2014 12:13
Jezdci S tou kritikou jezdců to celkem přepískl.… »
» Rostislav M. (Hlasovalo 7 lidí) 18.02.2014 10:35
Jinak kritika jezdců není na místě. Myslím, že… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Každá líška svoj chvost chváli,... ...a taký je aj Jacques, lebo poukazuje na to, čo sa pášilo v F1 jemu ako jazdcovi F1, no ani on nemal k dispozícii stále tú najlepšiu techniku, najmä v sklonku svojej kariery a každý rok keď jazdil nezískal majstra sveta, preto treba povedať, že všetko sa vyvíja a v F1 sa stále objavujú nové výzvy. Ak by neboli a ostali by pri motoroch V8, na RB 10 by zmenili nejaké drobnosti a Seb by si išiel tohoto roku pre po 5. titul a závody F1 by nik nesledoval. Áno tak by to bolo a tým, že sa znížila sledovanosť viním FIA, že už dlho váhala a tieto motory sa mali zavieť už pred 3-mi rokmi, lebo to by bol adekvátny čas dokedy oni budú na výslní do doby, kým nadobro nezačne figurovať v F1 technika, aut poháňaných elektromotormi. Tie sú totiž budúcnosťou, ktorej silovú časť vyriešil už pred 100 rokmi dr. Nikola Testa a tú riadiacu je možné vyriešiť dnes preto, lebo už máme k dispozícii výpočtovú techniku a hlavne komponenty na zostavenie spoľahlivého riadiaceho systému, ktorý to vie všetko správne riadiť tak, aby sme dosiahli úplnej spoľahlivosti a nie tieto variče, čo je len niečo prechodného, ťažko regulovateľného aj s pohľadu skúsených tvorcou SW. Tieto ťažkopádne hybridy upotrebiteľné len v závodnom športe F1, ktoré len zhltnú veľké peniaze, po čase musí určite niečo rozumné a lepšie zákonite nahradiť preto, lebo sa jedná o pohonné jednotky veľmi drahé, ktorých systém sa nikdy neuplatní v komerčných automobiloch, nakoľko vývoj je už niekde inde a budúcnosťou sú rozhodne elektromobily. Takže tak milý Jacques aj Mrtin ! 11 18

    + 5 / − 13

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Jens

      109.81.245.XXX
      Myslíš Nikola Teslu Loupežníka, toho z před 100 let? Ten řádil někde u vás v Jánošikových dierách, ne? Nebo to byl Andy Warhol, který k vysokému IQ přidal i umění?

      + 5 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Kapor

        194.160.178.XXX
        To bol Nikola šohaj Loupežník,.. ...a ty zasnený z rukou v šerbli si zaspal dobu, lebo ten chlap mal viac ako 1200 podaných patentov, o ktorých tabý debil ako ty, nemôže ani snívať ! 18 11

        + 4 / − 6

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • zeto

      89.102.65.XXX
      Ty nikdy nezklameš.18

      + 4 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Kapor

        194.160.178.XXX
        Ja som zástancom,.. ...pseudoadiabatikých motorv, ktoré pre techniku F1 môžu byť to pravé orechové, lebo sú jednoduchšie ako súčasné čajníky o jeden subsystém dovoľujú použiť dokonajú aerodynamiku, ktorú A. Newey v F1 propaguje. Teito motory s chladením nemajú problém a koncepcia motora môže vychádzať s V6 Tatra 613 pre autokros, kde starí konštruktéri už vtedy určili vŕtanie 80 mm a zdvih o 22 mm väčší ako má 1,6 V6 Turbo. Ak by Tatrovka fungovala tak ako voľakedy, stačilo by motor modernizovať (hlavne rozvod) a doplniť vhodným turbom a KERSom od Williamsu a šasi by v Čechách urobili možno kvalitnejšie ako inde a tím F1 by bol na svete. Možno sa raz niekto chytí tejto myšlienky v priebehu 2, 3 rokov. Ak nie už tu bude éra Formule E, ktorá prerastie do F1 a tým je povedané všetko. 11 Terajši čajníky sú len na smiech, žerú peniaze a v praktickom živote neprinášajú žiaden účinok, preto sa budú využívať len v F1 a nikde inde. 08

        + 2 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001441

    uzivatel001441

    89.103.251.XXX
    Jezdci S tou kritikou jezdců to celkem přepískl. Jezdci nemůžou za to, jak je dnešní Formule jedna sešněrována těmi stupidně umělými pravidly. Jak mají ukázat, co v nich vlastně je, když k tomu nedostávají takřka žádný prostor? To je prostě nemožné. Na současné poměry tam ti jezdci předvádí skvělé výkony. Ano, už to není takové to ryzí hrdinství, jelikož F1 už dávno není sportem, kde by pilotům reálně hrozila smrt. Jezdci už nejsou obdivováni za svou odvahu ,a hrdinství. Ty dny jsou už dávno pase. Posledním hrdinou v mých očích byl Ayrton Senna. Dnešní piloti si ale také zaslouží hluboké uznání. Jen se to prostě nedá moc srovnávat. Rozdílné doby, a rozdílní jezdci z toho dělají nesrovnatelnou záležitost ,a každá taková kritika je neoprávněná.

    + 8 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      93.185.2.XXX
      Naprosto souhlasím s těmi jezdci to přehnal vynikajících jezdců je tam víc než ti dva . Jinak bych se podepsal pod Villeneuv názor . Možná se právě to dotklo Brundla , protože právě jeho jsem považoval za průměrného pilota . 03

      + 6 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • odin

        odin

        77.240.96.XXX
        Martin Brundle v žádném případě nebyl průměrný pilot. V anglické formuli bojoval se Sennou o titul. Bohužel v F1 neměl tak zdatné "PR oddělení" a tudíž ani nejezdil ve slušných týmech (autech), jako Senna.
        Spousta lidí zde hodnotí piloty podle výkonnosti aut ve kterých sedí, nebo seděli. A mnohé vůbec nezajímá, jak se do těch týmů (aut) dostali.
        Jinými slovy. RedBull minulých let byl pouze jeden. A fakt, že Vettel v něm získal čtyři tituly, ještě neznamená, že on je tím nejlepším pilotem a všichni ostatní jsou průměrní. I když lidem s průměrným IQ to tak může připadat.03 Jinak s váma oběma souhlasím. Srovnávat umění pilotů je těžké i v rámci jedné sezóny. Natož pak v rámci různých období.
        A ještě k názoru kudykam(a). Pro mne piloti dnes nejsou takovými "hrdiny", nikoliv proto že se už v F1 neumírá, ale proto že i takový suverén, jako je Vettel v suverénně nejlepším autě, když se mu nedaří předjet soupeře, "brečí" do vysílačky a žádá od svých inženýrů pomoc. A ti prozkoumají telemetrii předchozího kola a poradí: " před zatáčkou č. 4 zmáčknout červené tlačítko a za zatáčkou nastavit modrý knoflík na pozici "2" atd. atd."
        Dříve tohle neexistovalo a piloti předjížděli a vyhrávali závody jaksi sami za sebe. Přičtu-li k tomu rizika která do závodění vkládali, byli právem považováni za hrdiny. A i tehdá bylo hlavním předpokladem úspěchu kvalitní auto....03

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Rostislav M.

    Rostislav M.

    109.107.201.XXX
    bohužel Bohužel v tomto má pravdu, F1 míří kamsi kam jsem si myslel, že nikdy mířit nebude....

    + 5 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Rostislav M.

      Rostislav M.

      109.107.201.XXX
      Jinak kritika jezdců není na místě. Myslím, že většina z nich je řádní profíci, jen s tak svázaným autem nemohou ukázat co v nich je.

      + 7 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • jc

    82.142.64.XXX
    fotka Kdo dokaze identifikovat (vsechny) lidi a auto na fotce? :-)

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Pepan

      Pepan

      89.24.157.XXX
      Alonso, Massa, další pány neznám a auto je model s kterým jezdil Villeneuvův otec. Doplníš to?

      + 2 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • anonym

        85.93.125.XXX
        Montezemolo a Pierro Ferrari (syn Enza)... A model Ferrari 312 T4.

        + 4 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Pepan

          Pepan

          89.24.157.XXX
          Jsi dobrý. Ten mladý Ferrari je tátovi hodně podobný. U auta sem si myslel, že je to 312ka, ale která konkrétně, to jsem nevěděl. Moc díky.01

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
    • anonym

      178.143.158.XXX
      Alonso, Villneuve, L.D.Montezomolo, Massa, Piero Ferrari.

      + 3 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • dlhy

    188.123.100.XXX
    bruuuuuuuuuundle hlavna vec ze brundle sa vyjadruje neustale a vsetci v f1 ho maju za uplneho koko-.a ..staci si pozriet videa na youtube

    + 5 / − 8

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Pepan

    Pepan

    89.24.157.XXX
    S tou kritikou jezdců to Villeneuve trochu přestřelil, ale s ostatním celkem souhlasím. Tohle už není sport, ale Bernieho byznys. A postoj Brundla chápu. On je komentátor, musí být nestranný. Pokud by současný systém F1 kritizoval, velice rychle by přišel o místo.

    + 17 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama