DISKUZE K ČLÁNKU Přehled maximálních rychlostí v Jerezu: Massa na špici, motory Mercedesu dominovaly

Přinášíme přehled maximálních rychlostí, které byly při testech v Jerezu dosaženy ve čtvrtek, tedy za nejpříhodnějších podmínek na dráze.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Přehled maximálních rychlostí v Jerezu: Massa na špici, motory Mercedesu dominovaly

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 9, poslední 15.02.2014 10:02 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel001000 (Hlasovalo 9 lidí) 14.02.2014 12:53
Myslím si, že toto rozložení je zcela logické... … »
» Petr (Hlasovalo 9 lidí) 14.02.2014 14:26
Ano. Už jsem to dříve v článcích zmiňoval,… »
» Petr (Hlasovalo 8 lidí) 14.02.2014 13:32
Loni byly na speed-trapu nejrychlejší myslím… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Williams získal v minulej sezóne tým,.. ...že nevedel využiť kinetickú energiu výfukových plynov tak, ako iné tímy, preto sa venoval zlepšeniu aerodynamiky v iných oblastiach z čoho teraz v Jeréze profitoval, navyše iné tímy prišli do Jerézu z univerzálnym aerodynamickým balíkom, ktorý nebol určený na to, aby auto bolo najrýchlejšie na kolo, ale aby boli konzistentný a najazdili čo najviac kôl, na nazbieranie dát, z ktorých budú vychádzať pri predsezónnych testoch v Bahrajne a môžeme veľmi reálne čakať, že Bahrajn bude niečo celkom iné, ako sme videli v Jeréze. 11

    + 3 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001441

    uzivatel001441

    89.103.251.XXX
    Top speedy Tak top speedy víceméně reflektují i celkovou spolehlivost, a připravenost týmů, a motorů v Jerezu, takže žádné velké překvapení se nekoná.

    + 3 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • JHvP

    83.208.165.XXX
    dotaz Neví někdo prosím, kolik byla maximálka v předešlých letech?

    + 6 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      109.81.245.XXX
      Loni byly na speed-trapu nejrychlejší myslím Lotusy s Force Indií: kolem 305 km/hod. Red Bull tehdy dosáhl 291 km/hod.

      + 8 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • JHvP

        83.208.165.XXX
        Díky, tak se zdá, že letos by mohly být maximálky o chlup vyšší :-)

        + 3 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • JHvP

          83.208.165.XXX
          Teda, u Lotusu asi ne 12

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Petr

            Petr

            109.81.245.XXX
            Ano. Už jsem to dříve v článcích zmiňoval, letos by mohly být maximálky kvůli změnám v aerodynamice (vedoucí k nižšímu přítlaku a tudíž i k nižšímu odporu) o cca 15 km/hod vyšší.

            + 9 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
        • zlo

          94.113.8.XXX
          Budou výrazně vyšší. V tomto testu se ještě nejelo naplno. Vozy budou mít k dispozici vyšší výkon, výrazně menší odpor kvůli tenčímu zadnímu křídlu a navíc je na dlouhých rovinkách nebude brzdit omezovač - vrazí tam osmičku. To se projeví především na tilkedromech, kde je většinou jedna extra dlouhá rovinka a zbytek tratě klikatý.
          Rychlosti budou výrazně vyšší především v Číně, Austinu, Malajsii, Abu Dhabi a Barceloně. O něco stoupnou i v Kanadě, Belgii a Austrálii.
          Na většině okruhů se pojede k 330kmh.

          + 3 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001000

    uzivatel001000

    46.39.185.XXX
    Myslím si, že toto rozložení je zcela logické... Tak nějak jsem ro rozložení sil čekal, už jen z důvodu jak se testy vyvíjely. Když se na to podíváme z pohledu výrobců pohonných jednotek, tak Mercedes měl nejméně problémů a v podstatě všechny stáje mohly posunovat nastavení více a více směrem k extrému resp. k závodním parametrům. Naopak Renault měl problémů tolik, že v podstatě byli rádi, že ujeli pár měřených kol, o hledání nějaké výkonnosti nelze vůbec hovořit.

    + 9 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama