DISKUZE K ČLÁNKU Pizzonia: Williams má všechno potřebné pro návrat na vrchol
Brazilec Antonio Pizzonia věří svému bývalému týmu: Doufám, že se situace v současnosti mění a tým se může posunout výš
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Pizzonia: Williams má všechno potřebné pro návrat na vrchol
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel001437
(Hlasovalo 6 lidí)
10.02.2014 15:57
Tak samozřejmě. Finance jsou vysoce důležité,… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Kapor
09:29 11.02.2014 194.160.178.XXXS Antoniom možno v podstate,.. ...súhlasiť, až na jednu vec, že F1 urobila krok späť. Práve naopak Antonio, F1 dobieha súčastnosť, lebo hybridy v komerčných autách sú zavedené už viac ako 5 rokov a F1 mala byť priekopníkom. Rekuperáciu termálnej energie však BMW rieši úplne ináč a to inštaláciou parnej turbíny do výfukového potrubia (v BMW rady 5) , inak niečo podobné, ako MGU-H v komerčných autách neuvidíme, lebo to predražuje nielen motorovú jednotku, ale aj chladiaci systém, preto toto zavedenie vo forme ako je to v F1, v osobných a úžitkových autách, určite neuvidíme.
Pre F1 to zrejme má význam len v tom, že to vráti pohonnej jednotke nejakú stratenú termálnu energiu, ktorá sa uvolní pri spaľovaní, avšak zo stratami do systému, ktorá sa potom použije na premenu a uloženie do batérií a potom cez MGU-K, na zlepšenie trakcie a pri dosiahnutí maximálnej rýchlosti v zóne DRS, s tým, aby neboli prekročené limity spáleného paliva, ktoré sú pre závod stanovené. Aj keď časy sú zatiaľ nižšie, ako u pohonnej jednotky V8 + KERS, všetci sú optimistický a hovoria o obrovskom pokroku, ktorý príde k slovu od prvých závodu a ja dúfam, že piloti a ľudia motajúci sa okolo F1, hovoria pravdu. -
zlo
18:36 10.02.2014 94.113.8.XXXrychlost Je to sice OT, ale stejně mě zajímá, jaké budou letos v Monze rychlosti. Osmistupňová převodovka a výkon motorů okolo 850 koní by nás mohl dostat alespoň za hranici 350 kmh. Záleží, jak dlouhou osmičku budou mít. Loni byly převody největším zabijákem top speedu.
Kde jsou časy rychlostí Pizzonia 369, Raikkonen 370, Montoya 372... -
Tomur
16:55 10.02.2014 95.173.85.XXX„Pro mladé jezdce bude jednodušší přizpůsobit se F1, protože rozdíl oproti GP2 se zmenšil" ... no nevím, brutální kroutící moment a nízký přítlak na výjezdu ze zatáček udělalo z F1 těžko zvladatelné monstrum, což je sice dobře pro atraktivitu závodů, ale určitě to nikomu neusnadní přestup z GP2 -
uzivatel001437
15:39 10.02.2014 89.103.251.XXXWilliams Neříkám, že by se mi návrat tohoto sympatického týmu na vrchol nelíbil, ale moc tomu nevěřím. Už jen z hlediska rozpočtu se nemůže s aktuálními top týmy moc poměřovat. A ať už se nám to líbí, nebo ne, tak prachy jsou ve světě F1 jednou z nejdůležitějších věcí potřebných pro úspěch.-
FWMonty
15:51 10.02.2014 80.82.145.XXXano peníze jsou důležité,ale TOYOTA měla mega balím peněz a titul neslavila.Jde o to něco vymyslet,aby ostatní měly málo času to okopírovat.
V roce 2012 měl WILLIAMS dobré auto do konce sezony bylo rychlé byly závody jako Korea kde měly problémy,ale hned to vyřešily.Krom Španělska mohly mít bednu v Singapůru nebo v Abu Zabí,ale technika byla proti.
WILLIAMS má špičkovou továrnu,takže pokud budou každý rok postupovat v poháru výš a výš tak budou mít i nějaké peníze z pohárů.-
uzivatel001437
15:57 10.02.2014 89.103.251.XXXTak samozřejmě. Finance jsou vysoce důležité, ale samy o sobě úspěch netvoří. Jde o to, jak efektivně je dokážete využít.
Doufejme, že se to Willíku povede na jedničku.
-
-
anonym
09:46 11.02.2014 178.40.128.XXXwilliams az taky maly rozpocet nema
po TOP4 a lotuse(tu je ale otazne dokedy budu majitelia dotovat ten tim) nasleduje hned williams
s takym rozpoctom ak pracuju efektivne a vymyslia nejaku vychytavku tak boj o 4-5 miesto v PK nieje nerealne
ale tento rok bude vela zavisiet od motora, ak by bol mercedes fakt najlepsi tak by to williams mal trochu lahsie, za predpokladu ze nepostavia srot ako v 2011 a 2013
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek