DISKUZE K ČLÁNKU Williams: Status zákaznického týmu Mercedesu nám nevadí
Williams si je jistý, že být zákaznickým týmem výrobce, který má v F1 svůj vlastní tým, nijak nepřibrzdí jejich sezonu roku 2014.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Williams: Status zákaznického týmu Mercedesu nám nevadí
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel000635
(Hlasovalo 7 lidí)
06.02.2014 14:30
Tak pokud půjdeme proti toku času ve F1, tak… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Zix.
19:39 06.02.2014 78.102.27.XXXWilliams a motory Mercedes Je vidět,že Williams tentokrát udělal tím přechodem nejspíš dobře,protože Mercedesy zatím vypadají nejlíp a Renaulty,který měli doposud.
To,že by byli "B tým"(vim že se píše jen o tom jak sou zákazníci) Mercedesu jim v současnej době může jedině pomoct,protože stejně asi boje o tituly nehrozí a díky by Wolffovi mohli dostávat slevu na motory nebo jiný součástky a navíc by jim tam někdy mohli nacpat nadějnýho mladíka.
Kdyby náhodou o tituly bojovali a byli teda soupeři Mercedesu,tak by to bylo trochu jiná věc,protože by asi Mercedes nebyl nadšenej,že podporuje hlavního konkurenta a jakákoliv závada by hned vyvolávala pro ně blbý spekulace,podobně jako u McLarenu kdyby spolu bojovali o titul.-
FWMonty
22:49 06.02.2014 80.82.145.XXXpokud vím tak MERCEDES má finance na to,aby byl úspěšný navíc stáhnul k sobě plno inženýrů.
U WILLIAMSU taky nezahálely a snažily se posílit technickou část vývoje a pokud by se týmu podařilo být více ve předu než MERCEDES,tak si myslím,že by to bylo hloupé kdyby úspěchy Williamsu Mercedes sabotoval.-
Zix.
22:54 06.02.2014 78.102.27.XXXJá netvrdím,že by měl ty jejich případný dobrý výsledky sabotovat,byla by to kravina. Ale v dalších letech by s tím asi něco dělali,protože by tím akorát pomáhali 1 z hlavních soupeřů.
Ale myslim si,že v nejbližších letech stejně nehrozí,aby Williams zas bojoval o tituly,tedy je to zbytečný řešit. A i kdyby náhodou postavili ještě o třídu lepší vůz než v roce 2012,tak by bohužel asi neměli nejlepší piloty na boje o tituly. Pokud by teda Massa neožil a po letech nepřekvapil.-
FWMonty
23:10 06.02.2014 80.82.145.XXXTřeba BOTTAS vypadá dobře a myslím si,že potrápy soupeře ve předu ať už ve Williamsu nebo v jiném týmu.
Jinak WILLIAMS má šéfa aerodynamiky za doby BMW je u nich Pat Symonds,který má na kontě nějaké tituly a podařilo se stáhnout inženýry přes aerodynamiku od Lotusu a Red Bullu a taky další od Force indie provozního inženýra,pak zas od Lotusu testovacího inženýra Roda Nelsona.Jo a ještě je tu Rob Smedley který čeká jakou funkci dostane,takže s toho určitě bude dobrý výsledek letos pro WILLIAMS-
-
anonym
08:09 07.02.2014 178.40.128.XXXterajsie testy velku vypovedaciu hodnotu nemaju
v minulom roku sa po testoch williams vytesoval ake auto spravili a ked prisli do australie tak zostali dost zaskoceni ake je to auto slabe a to sa nic dramaticke medzi 2012 a 2013 nemenilo
teraz je to s predpovedanim velmi takze kto ako na tom bude na zaklade testov
dokonca ani v australii to nemusi byt este uplne jasne-
B2SoS
11:22 07.02.2014 193.165.69.XXXJasný, že ne velkou, píši, že alespoň nějakou - například, že Williams byl relativně dobře připraven a má tedy oproti ostatním docela dobrý start.
Neměnil Williams dodavatele motorů mezi 2012-2013?
Taky píši, že uvidíme více po závodech a jistí si budeme až po sezoně :-)
-
-
-
-
-
-
-
Kapor
13:58 06.02.2014 194.160.178.XXXTieto slová ma teda zaskočili,... ... a nie sú pravdivé, ak to niekto tu tvrdí, lebo ak by sa mal niekto učiť, tak pracovníci Mercedesu AMG Petronas od tých z Williamsu, ktorý je v F1 nepomerne dlhšie, ako tím Mercedes AMG Petronas a majú skúsenosti nielen s inými motormi, ako napr. Cosworth a Renault, ale aj výrobou príslušenstva, ktoré predsa predávali, ešte minulý rok Marusii.-
uzivatel000635
14:30 06.02.2014 88.101.0.XXXTak pokud půjdeme proti toku času ve F1, tak současný tým Mercedesu vznikl z Brownu, ten z Hondy, ta z BAR a ten z Tyrrellu, který začal působení ve F1 v r. 1968 a před tím ještě 10 let ve F3. Proti tomu tým Williams je ve F1 od r. 1978. Kdo by se tedy měl od koho učit? Ale jinak dobrý pokus-
Kapor
16:46 06.02.2014 194.160.178.XXXHovoríme o konkrétnych tímoch,.. ...Mercedes a Williams, nie o predchodcoch, lebo z tímu BAR v Mercedese nik už nefiguruje ani z Hondy, dokonca ani z Brawnu, keď som to podrobne pozeral. Tak o čom tu meleš ? Asi len preto, aby si tu niečo zavesil, aj keď je to ...
Příspěvek byl redakčně upraven.-
-
-
anonym
07:51 07.02.2014 178.40.128.XXXtak z baru a hondy tam moze byt este celkom slusny kopec ludi
samozrejme vela ludi poodchadzalo a ini zas prisli ale to sa predsa deje aj v timoch ktore nemenia vlastnikov
si zober takeho pata symondsa ten bol prakticky od svojho vstupu do f1 stale v tom istom time toleman-benetton-renault a mozno by bol este aj v lotuse ak by nedostal ten trest
a takyto ludia su urcite aj v inych timoch
-
-
-
B2SoS
19:08 06.02.2014 193.165.69.XXXJe to tak s tou kontinuitou (dat), vybavuje se mi článek, dokonce možná nějaký soukromý blog, kde autor píše o koupi monopostu Honda F1 (rok si nevybavím) a shánění dat k němu. Hondou samotnou byl odkázán přímo na tým, což už v té době byl Mercedes. A byl to prý přímo šéf Brawn, kdo mu je nakonec poskytl. Souhlasil bych tedy spíš s Midou, snahu tady za každou cenu něco zavěsit vidím u někoho jiného. -
-
-
Zix.
19:32 06.02.2014 78.102.27.XXXTy data tak velkou hodnotu nemaj,když sou úplně jiný motory a jiný auta,který mají na ty motory jiný nároky.
Jiný by to bylo kdyby se vozy neměnili a pravidla by byli jiný jen pro motory. Nebo naopak kdyby se měnili pravidla pro vozy a pro motory ne.-
uzivatel000635
09:24 07.02.2014 88.101.0.XXXto přece není jen o momentálních pravidlech. To je celé o zkušenostech lidí, o procesech, technologiích a mnoha dalších věcech, kterým se obecně říká know-how. To přece nejde odnést, to se nevypaří, to zůstává v původním týmu. Když nastoupil Bar na místo Tyrrellu, tak přivedl svůj management a peníze (sponzory), ale koupil jinak zavedený a fungující tým (včetně zázemí, nějak fungující továrny, rozpracovaných věcí atd.) včetně nějakého know-how. Takže v podstatě mohli rovnou vyrazit na dráhu. Samozřejmě, že do toho živoucího organismu museli nějak zasáhnout a udělat a nastavit nějaké věci po svém, ale to jsou procesy, které se většinou neprojeví ihned. Žádný z těch týmů v Tyrrelově linii (Bar - Honda - Brown - Marcedes) přece nikdy nezačínal z bodu nula.
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek