DISKUZE K ČLÁNKU Renault má problém, na který doplácejí jeho týmy, zatím nejvíce Red Bull

Problémový vstup do zimního testování Red Bullu pokračuje i dnes. Jízdy Sebastiana Vettela ukončil problém s baterií.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Renault má problém, na který doplácejí jeho týmy, zatím nejvíce Red Bull

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 16, poslední 29.01.2014 20:08 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Pepan (Hlasovalo 7 lidí) 29.01.2014 16:12
To zrušení tiskovky chápu Vykládat novinářům, že… »
» Pepan (Hlasovali 4 lidé) 29.01.2014 16:34
Za tu nadsázku by Tě asi u Lotusu pěkně… »
» Pepan (Hlasovali 2 lidé) 29.01.2014 16:21
Nemyslím si že na tom Lotus nějak vydělal. Ty… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • AAA

    178.41.56.XXX
    Tak testy sú od toho aby sa takéto problémy vyriešili. Horšie však bude ak sa problémy budú opakovať aj pri druhých testoch.

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Môže to byť chyba SW,... ...ktorá sa prejaví len za určitých podmienok a túto hravo iste Renault odstráni. Ako vidieť Seb sa naštval a ostal po ňom v Jeréze len benzínový smrad z tým pár kôl, čo odjazdil. No žiadna sláva okolo RB10, sa tohto roku nekoná. 02

    + 6 / − 10

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Scuderiák

    88.81.73.XXX
    Legrační Srovnávat kola je trochu nefér s ohledem na rozdílný počet vozů. Legrační ale je, že když vezmete počet kol Mercedesu a vydělíte 4 (Mercedes, Williams, Force India a MCL), dostanete 28 a něco kol na tým, což je stejné jako u Ferrari (56/2 - Ferrari a Sauber).

    + 10 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Nasir

      188.175.189.XXX
      V článku přece nešlo o srovnání Mercedesu a Ferrari. Týmy s těmito motory jezdí a testují. Srovnávalo se s odběrateli Renaultu. Ti zatím skoro nic nenajeli.

      + 10 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • anonym

      178.255.168.XXX
      Nefér, nefér... pokud jde o to, kolik odjel který výrobce motorů kol, je úplně jedno, v kolika to bylo autech. 04

      + 8 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • RiLCO

      78.98.16.XXX
      Ale tu sa bavime ohladom agregatov, ber to z pohladu Mercedesu - ako vyrobcu motora = cca 115 kol. A potom to ber z pohladu Renaultu, nejakych 11 co je bieda.


      Cize z mojho pohladu, po 2 dnoch testovania ak mam pod kapotou Mercedes, zatial spim kludnejsie, nez keby som tam mal Renault.

      + 15 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Nasir

    188.175.189.XXX
    Jak je výhodné stavět si vlastní motor Jak je výhodné stavět si vlastní motor v praxi. Mercedes a Ferrari jezdili s vlastními motory hned první den. Sauber a McLaren s dodanými motory řešili různé detaily, nakonec Sauber vyjel ke konci dne a McL jezdí druhý den. Odběratelé Renaultu mají zatím celkem smůlu, ať mají doma sebevýkonnější simulátory.

    Nakonec na tom Lotus ještě docela vydělal, že neztrácel čas a peníze za první testování. 03 (s nadsázkou samozřejmě)

    + 21 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • FWMonty

      80.82.145.XXX
      Nakonec na tom Lotus ještě docela vydělal......jak se to vezme03
      Týmy co teď testují můžou do Barhajnu přivézt dobrý balík v oblasti chlazení,ale Lotus nebude vědět jestli to bude stačit.Zatím co ostatní budou pilovat výkonost vozu Lotus bude ladit spolehlivost a chlazení.

      + 7 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Nasir

        188.175.189.XXX
        Samozřejmě, základním testům se Lotus taky nevyhne, takže každý den se hodí. Proto jsem napsal, že je to míněno s nadsázkou.

        + 3 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • Pepan

      Pepan

      89.24.157.XXX
      Nemyslím si že na tom Lotus nějak vydělal. Ty problémy, které jiné týmy odstraňují na prvních testech, budou Lotus pronásledovat v další sérii testů, kdy se ti ostatní budou kromě spolehlivosti soustředit i na výkon na trati.

      + 2 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Nasir

        188.175.189.XXX
        Viz co jsem napsal v závorce... 03

        + 2 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Pepan

          Pepan

          89.24.157.XXX
          Za tu nadsázku by Tě asi u Lotusu pěkně probrali. Dovedeš si přestavit, jak je se.e že v Jerezu nejsou. Ty kecy Brojlera, že všechno jde podle plánu, byly jenom zástěrkou pro to, že nemají prachy a proto se vývoj zpozdil. Takže tam pohnojil co se dalo, pak sbalil fidlátka a šel k McLarenu. Jenom doufám, že se Lotus z té krize vykřeše a aspoň v druhé půlce letošní sezóny bude štikou v rybníce.

          + 4 / − 5

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Nasir

            188.175.189.XXX
            Samozřejmě, že to byly kecy. Změn je tolik, že oni potřebují testovat. Jen mi to přišlo jako vtipný paradox, že to vzdali a teď se ukazuje, že by toho asi stejně moc nenajeli. 03

            Jinak Bojler kecal hned dvakrát. Tvrdil, že nebudou jediní, kdo bude chybět v Jerezu. Pokud Marussia nekecá, tak svůj vůz ještě stihne nastartovat, takže ani v tomhle Bojler nebude mít pravdu. A do třetice Bojler ještě uteče do McL, kde se bude snažit nenaštvat Dennisovu kliku, to je tedy gól.

            + 4 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • Mr.B

            194.228.32.XXX
            Byl by zázrak, kdyby se stal Lotus letos nějakou štikou po tom, co od nich odešli snad všichni, co měli nohy. I kdyby je nahradili noví technici, tak než se v Lotusu usadí bude chvíli trvat.

            + 7 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • Pepan

    Pepan

    89.24.157.XXX
    To zrušení tiskovky chápu Vykládat novinářům, že mají s vozem problémy, by bylo nošením dříví do lesa a o pocitech z jízdy s novým vozem se zatím povídat nedá. Třeba jim ty další dny vyjdou líp.

    + 7 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama