DISKUZE K ČLÁNKU Renault má problém, na který doplácejí jeho týmy, zatím nejvíce Red Bull

Problémový vstup do zimního testování Red Bullu pokračuje i dnes. Jízdy Sebastiana Vettela ukončil problém s baterií.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Renault má problém, na který doplácejí jeho týmy, zatím nejvíce Red Bull

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 16, poslední 29.01.2014 20:08 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Pepan (Hlasovalo 7 lidí) 29.01.2014 16:12
To zrušení tiskovky chápu Vykládat novinářům, že… »
» Pepan (Hlasovali 4 lidé) 29.01.2014 16:34
Za tu nadsázku by Tě asi u Lotusu pěkně… »
» Pepan (Hlasovali 2 lidé) 29.01.2014 16:21
Nemyslím si že na tom Lotus nějak vydělal. Ty… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • AAA

    178.41.56.XXX
    Tak testy sú od toho aby sa takéto problémy vyriešili. Horšie však bude ak sa problémy budú opakovať aj pri druhých testoch.

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Môže to byť chyba SW,... ...ktorá sa prejaví len za určitých podmienok a túto hravo iste Renault odstráni. Ako vidieť Seb sa naštval a ostal po ňom v Jeréze len benzínový smrad z tým pár kôl, čo odjazdil. No žiadna sláva okolo RB10, sa tohto roku nekoná. 02

    + 6 / − 10

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Scuderiák

    88.81.73.XXX
    Legrační Srovnávat kola je trochu nefér s ohledem na rozdílný počet vozů. Legrační ale je, že když vezmete počet kol Mercedesu a vydělíte 4 (Mercedes, Williams, Force India a MCL), dostanete 28 a něco kol na tým, což je stejné jako u Ferrari (56/2 - Ferrari a Sauber).

    + 10 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Nasir

      188.175.189.XXX
      V článku přece nešlo o srovnání Mercedesu a Ferrari. Týmy s těmito motory jezdí a testují. Srovnávalo se s odběrateli Renaultu. Ti zatím skoro nic nenajeli.

      + 10 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • anonym

      178.255.168.XXX
      Nefér, nefér... pokud jde o to, kolik odjel který výrobce motorů kol, je úplně jedno, v kolika to bylo autech. 04

      + 8 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • RiLCO

      78.98.16.XXX
      Ale tu sa bavime ohladom agregatov, ber to z pohladu Mercedesu - ako vyrobcu motora = cca 115 kol. A potom to ber z pohladu Renaultu, nejakych 11 co je bieda.


      Cize z mojho pohladu, po 2 dnoch testovania ak mam pod kapotou Mercedes, zatial spim kludnejsie, nez keby som tam mal Renault.

      + 15 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Nasir

    188.175.189.XXX
    Jak je výhodné stavět si vlastní motor Jak je výhodné stavět si vlastní motor v praxi. Mercedes a Ferrari jezdili s vlastními motory hned první den. Sauber a McLaren s dodanými motory řešili různé detaily, nakonec Sauber vyjel ke konci dne a McL jezdí druhý den. Odběratelé Renaultu mají zatím celkem smůlu, ať mají doma sebevýkonnější simulátory.

    Nakonec na tom Lotus ještě docela vydělal, že neztrácel čas a peníze za první testování. 03 (s nadsázkou samozřejmě)

    + 21 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • FWMonty

      80.82.145.XXX
      Nakonec na tom Lotus ještě docela vydělal......jak se to vezme03
      Týmy co teď testují můžou do Barhajnu přivézt dobrý balík v oblasti chlazení,ale Lotus nebude vědět jestli to bude stačit.Zatím co ostatní budou pilovat výkonost vozu Lotus bude ladit spolehlivost a chlazení.

      + 7 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Nasir

        188.175.189.XXX
        Samozřejmě, základním testům se Lotus taky nevyhne, takže každý den se hodí. Proto jsem napsal, že je to míněno s nadsázkou.

        + 3 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • Pepan

      Pepan

      89.24.157.XXX
      Nemyslím si že na tom Lotus nějak vydělal. Ty problémy, které jiné týmy odstraňují na prvních testech, budou Lotus pronásledovat v další sérii testů, kdy se ti ostatní budou kromě spolehlivosti soustředit i na výkon na trati.

      + 2 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Nasir

        188.175.189.XXX
        Viz co jsem napsal v závorce... 03

        + 2 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Pepan

          Pepan

          89.24.157.XXX
          Za tu nadsázku by Tě asi u Lotusu pěkně probrali. Dovedeš si přestavit, jak je se.e že v Jerezu nejsou. Ty kecy Brojlera, že všechno jde podle plánu, byly jenom zástěrkou pro to, že nemají prachy a proto se vývoj zpozdil. Takže tam pohnojil co se dalo, pak sbalil fidlátka a šel k McLarenu. Jenom doufám, že se Lotus z té krize vykřeše a aspoň v druhé půlce letošní sezóny bude štikou v rybníce.

          + 4 / − 5

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Nasir

            188.175.189.XXX
            Samozřejmě, že to byly kecy. Změn je tolik, že oni potřebují testovat. Jen mi to přišlo jako vtipný paradox, že to vzdali a teď se ukazuje, že by toho asi stejně moc nenajeli. 03

            Jinak Bojler kecal hned dvakrát. Tvrdil, že nebudou jediní, kdo bude chybět v Jerezu. Pokud Marussia nekecá, tak svůj vůz ještě stihne nastartovat, takže ani v tomhle Bojler nebude mít pravdu. A do třetice Bojler ještě uteče do McL, kde se bude snažit nenaštvat Dennisovu kliku, to je tedy gól.

            + 4 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • Mr.B

            194.228.32.XXX
            Byl by zázrak, kdyby se stal Lotus letos nějakou štikou po tom, co od nich odešli snad všichni, co měli nohy. I kdyby je nahradili noví technici, tak než se v Lotusu usadí bude chvíli trvat.

            + 7 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • Pepan

    Pepan

    89.24.157.XXX
    To zrušení tiskovky chápu Vykládat novinářům, že mají s vozem problémy, by bylo nošením dříví do lesa a o pocitech z jízdy s novým vozem se zatím povídat nedá. Třeba jim ty další dny vyjdou líp.

    + 7 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Carlos Sainz přijíždí do boxů po svém vítězství v Austrálii

"Mohli jsme vyhrát," lituje Ferrari po nasazení novinek v Imole. Leclerc viní Red Bull a McLaren z 'podivností'

Lando Norris se stává sběratelem trofejí (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají

George Russell prohrál týmový duel, ale získal bod útěchy

GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře

Max Verstappen získal v Imole osmou pole-position v řadě, jako druhdy legendární Ayrton Senna

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit

Piastrimu úspěch na Imole poněkud zhořkl (ilustrační foto)

Pořadí na startu GP Emilia Romagna se mění, Piastri přišel o první řadu

Sergio Pérez si připsal další nepovedený výkon

GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo

Fernando Alonso si před kvalifikací řádně zkomplikoval život

McLaren vyhrál v dramatickém závěru poslední, dvakrát přerušený trénink

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

Lando Norris zkoušel zpočátku konstrukční prvky, takže k měřeným časům se dostal až v druhé části tréninku (ilustrační foto)

Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku

Charles Leclerc

Ferrari do Imoly přivezlo velká vylepšení, Leclerc před nimi varuje

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama