DISKUZE K ČLÁNKU Räikkönen: Je skvělé vrátit se znovu do Maranella, a jestli se to líbí i fanouškům, je to bonus
Ve svém prvním videorozhovoru pro tiskovou službu Ferrari Kimi Räikkönen promluvil o tom, jak probíhá jeho návrat do týmu a o přípravě na novou sezonu.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Räikkönen: Je skvělé vrátit se znovu do Maranella, a jestli se to líbí i fanouškům, je to bonus
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
Nasir
16:11 18.01.2014 188.175.189.XXXStručně a s nadsázkou: Kimi by závodil i zadarmo, protože to má rád. Co nemá rád, dělá za peníze. Lotus neplatil, tak co by se dřel na simulátoru...
Ferrari platí jinak a určitě má simulátor ve smlouvě, takže normálně maká.
Cesta do Maranella - Kimi prý málem zabloudil. Škoda, že u toho nikdo nebyl a nenatočil to na video. Kimi je odborník na hledání "alternativních tras".-
anonym
22:40 18.01.2014 178.40.221.XXXto ze by pretekal zadarmo tak to je ale totalna sprostost
napriek tomu ze kimiho fanusikovia o nom tvrdia ze on prachy nepotrebuje tak skutocnost je uplne ina, kimi praveze patri k tym ktory pod cenu nepojdu
jeden z dovodov preco napriklad nesiel do williamsu bol ze jednoducho si pytal vysoky plat
lotus bol vtedy jediny tim ktory bol ochotny splnit jeho vysoke financne naroky
co myslis ze preco sa vratil do f1 ked rely tak miloval? neboli vysledky => neprisli lukrativne ponuky
inak niekto(teraz si nespominam kto presne) z lotusu sa vyjadril ze kimi dobre vedel ze jeho vyplata nebude nacas a prvorady bude vyvoj auta a jeho plat sa vyriesi az po sezone-
hixaxon
00:26 19.01.2014 89.177.88.XXXČti pořádně, první věta Nasir(a): "Stručně a s nadsázkou: ..."
Nasire, zasmál jsem se :)
Btw, kdyby nebylo nejhůř, taky bych se taktéž neprodal pod cenou. Kdo ano? A to jsem se jednou dostal dost blízko dna (z mého pohledu) (vždy se dá klesnout níže). Proč bych to dělal, když mi některé věci jdou poměrně dobře?-
anonym
09:14 19.01.2014 178.40.221.XXXkto hovori ze ma jazdit zadarmo? ja teda urcite nie
a preto nechapem naco jeho fans pustaju take blbosti ako ze on peniaze nepotrebuje on by jazdil aj zadarmo lebo on to miluje a pod.
"Stručně a s nadsázkou: ..." sa to o jazdeni zadarmo da povedat o kazdom jednom jazdcovi ale vacsinou take hlasky davaju len kimifans aby zneho urobili nieco extra
-
-
-
-
-
odin
10:35 22.01.2014 77.240.96.XXXArnouxi vzpamatuj se. E21 byla dobrým autem tak maximálně první dva měsíce. Ale každé auto se musí vyvíjet a tam už byl, díky nedostatku peněz Lotusu, problém. Lidé, kteří pracují v dnešní době zadarmo, nepodávají maximální výkony. To bývalo v pionýrských dobách, kdy F1 existovala díky nadšencům. Mělo to své výhody, ale i nevýhody. Dnes, kdy F1 je především tvrdý byznys, jde o peníze vždy v první řadě. A bez peněz nemá ani zaměstnavatel takový vliv na své podřízené. Tak že Kimi mohl dělat, co ho bavilo. A co ne, nedělat. S takovýmto přístupem, (nejen Kimiho) nelze bojovat o tituly. Nebo mi snad chcete anonymové, jensone a Arnouxi tvrdit, že všichni, kteří Lotus během sezóny opustili, byli zrádci, jež věděli, (tak jako Kimi), že dostanou zaplaceno po sezóně? To je blbost.
Kimi je stejný profesionál, jako Alonso, Vettel, Hamík a mnoho dalších. Tak nevidím důvod, proč by neměl testovat na simulátoru? Mě také některé činnosti v mém zaměstnání nebaví a přesto je dělám, protože vím, že jsou potřeba. Stejné je to u Kimiho. Jen v mém případě o tom nikdo nepíše nesmysly. Kimi má tu smůlu, že ať udělá cokoliv (bude testovat na simulátoru, nebo nebude), vždy se najdou hlupáci, kteří za tím budou chtít vidět senzaci.
-
-
-
kronos
11:09 18.01.2014 93.185.2.XXXZkusíme – uvidíme To je celý Kimi . Už dlouho jsem se netěšil na novou sezónu jako letos . Už aby ten cirkus začal a že mě Kimi nezklame jako jezdec i jako člověk o tom jsem přesvědčen . Po delší době zase můžu fandit stáji vzpínajícího se koníka -
-
Aktuálně
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek