DISKUZE K ČLÁNKU Horner: "V prvním závodě může vypadnout až polovina startovního pole"
Christian Horner hovoří o dvojnásobném bodování v posledním závodě či klíčovém prvku příští sezóny - spolehlivosti. Podle něj je možné, že až polovina startovního pole úvodní velkou cenu vůbec nedokončí.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Horner: "V prvním závodě může vypadnout až polovina startovního pole"
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel000635
(Hlasovali 5 lidé)
16.01.2014 10:04
Přesně tak. A pokud v prvních závodech dojedou… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Kapor
09:22 16.01.2014 194.160.178.XXXSú to zbytočné obavy,... ...Christiana, lebo čo predpovedá im vôbec nehrozí ani teoreticky a on nie je bojovník za ľudské práva, preto nechápem, že ich trápia problémy iných tímov. Ak im totiž v Red Bulle bude chýbať palivo tak je to chyba výrobcu pohonnej jednotky Renault, ktorý mal nájsť cestu ako to aplikovať na nejakom modeli pohonu, ako to urobili vo Ferrari na športiaku LaFerrai, kde tento hybrid vyladili s atmosferickým V12 tak, že ušetrili 40% paliva, pričom overili na ňom všetky módy jazdy včetne otvorenia zadného krídla, ktorý tento športiak má a nebolo to na úkor spoľahlivosti a ušetrené palivo oproti klasike V12 bez KERSu, hovorí samo za seba. Odskúšali a dosiahli pozoruhodných výsledkov vyladenia tejto pohonnej jednotky v tom, že trakčný elektromotor spriahnutý s V12 auto rozbieha, čomu vďačí stály krútiaci moment počas celého priebehu otáčok, ak potom vo vyšších iniciatívu preberá V12 a potom tiež pri dosiahnutí maximálky mu trakčák dodá další impuz sily pri otvorenom zadnom krídle.
Ono v podstate by sa dalo povedať, že z pohľadu pravdrpodobnosti sa tá spoľahlivosť zmenší o nejaké to percento s tým, že tých komponentov je viac a preto aj pravdepodobnosť výskytu poruchy je väčšia. Toď vše ! Ale z pohľadu spotreby pilotom rozhodne nehrozí to, že ostanú na trati bez paliva, ak je pohonná jednotka správne vyladená na daný okruh, čom doteraz bol Renault z hľadiska máp najlepší, tak nechápem ten plač z radov Red Bullu. -
еR
18:45 15.01.2014 62.245.107.XXXHodně lidí spolehlivostí straší, ale podle mě výrobci motorů už na testovacích stolicích odjeli desítky tisíc kilometrů a jsou dobře připraveni. Samozřejmě, čím víc systémů pod kapotou bude, tím víc věcí se může pokazit, ale i kdyby polovina jezdců odpadla, tak už jsme to před pár lety v Austrálii viděli a nemůžu říct, že by to byl nudný závod. V každém případě bych ale žádnému jezdci nepřál, aby mu hned v prvním závodě shořel motor, když jich mají jen 5 na sezónu.
Jsem jen zvědav jestli víc lidí odpadne kvůli poruše techniky nebo kvůli jezdecké chybě. Přeci jen nižší přítlak, vyšší krouťák, ocelové barriéry hned u trati ...-
-
-
Pepan
22:50 15.01.2014 89.24.157.XXXNěco jiného je sterilní prostředí fabriky a opak je potom na závodní dráze. Pokud by se dalo všechno spočítat, nebyly by zapotřebí předsezónní testy. Jenomže pak přijdou závody a teprve v nich se skutečně pozná, jestli ten složitý stroj zvaný formule jedna funguje dobře třeba v závějích písku v Abu Dhabí a nebo za deště v Malajsii.-
anonym
05:15 16.01.2014 188.120.195.XXXTak, tak. Odstředivé síly, teploty, vibrace a řada dalších faktorů, z nichž některé se sice dají na stolici simulovat, některé se dají spočítat, ale... Kombinace všech nepříznivých vlivů se naplno projeví až ve voze na trati. Navíc nejde jenom o motor. V autě bude nacpaná složitější elektronika a třeba zrovna Red Bull měl v minulosti poměrně dost problémů i s v porovnání s novým ERS jednoduchým KERSem.
Těším se jak malý kluk!-
uzivatel000635
10:04 16.01.2014 88.101.0.XXXPřesně tak. A pokud v prvních závodech dojedou do cíle jezdci slabších týmů, bude mít celý šampionát zajímavé bodové rozložení. Nedělám si iluze i tom, že ten (přiznejme si to) všemi fanoušky očekávaný "chaos" na začátku sezóny potrvá nějak dlouho, ale pár bodů i týmům z chvostu pole to může vynést - tedy samozřejmě za podmínky, že jim vydrží technika i palivo.
Jsem strašně zvědavý jak na první testy (ty hodně napoví), tak i na první 3 - 4 závody. Potom se to dle mého soudu srovná.
-
-
-
-
-
-
Trautenberg
18:29 15.01.2014 90.183.82.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
Lewis HAMILTON - 2. Trénink (9:00 - 10:00)
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek