DISKUZE K ČLÁNKU Horner: "V prvním závodě může vypadnout až polovina startovního pole"

Christian Horner hovoří o dvojnásobném bodování v posledním závodě či klíčovém prvku příští sezóny - spolehlivosti. Podle něj je možné, že až polovina startovního pole úvodní velkou cenu vůbec nedokončí.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Horner: "V prvním závodě může vypadnout až polovina startovního pole"

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 10, poslední 16.01.2014 10:04 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Pepan (Hlasovalo 6 lidí) 15.01.2014 20:31
Něco jiného jsou desítky hodin na testovací… »
» Pepan (Hlasovali 5 lidé) 15.01.2014 22:50
Něco jiného je sterilní prostředí fabriky a… »
» uzivatel000635 (Hlasovali 5 lidé) 16.01.2014 10:04
Přesně tak. A pokud v prvních závodech dojedou… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Sú to zbytočné obavy,... ...Christiana, lebo čo predpovedá im vôbec nehrozí ani teoreticky a on nie je bojovník za ľudské práva, preto nechápem, že ich trápia problémy iných tímov. Ak im totiž v Red Bulle bude chýbať palivo tak je to chyba výrobcu pohonnej jednotky Renault, ktorý mal nájsť cestu ako to aplikovať na nejakom modeli pohonu, ako to urobili vo Ferrari na športiaku LaFerrai, kde tento hybrid vyladili s atmosferickým V12 tak, že ušetrili 40% paliva, pričom overili na ňom všetky módy jazdy včetne otvorenia zadného krídla, ktorý tento športiak má a nebolo to na úkor spoľahlivosti a ušetrené palivo oproti klasike V12 bez KERSu, hovorí samo za seba. Odskúšali a dosiahli pozoruhodných výsledkov vyladenia tejto pohonnej jednotky v tom, že trakčný elektromotor spriahnutý s V12 auto rozbieha, čomu vďačí stály krútiaci moment počas celého priebehu otáčok, ak potom vo vyšších iniciatívu preberá V12 a potom tiež pri dosiahnutí maximálky mu trakčák dodá další impuz sily pri otvorenom zadnom krídle.
    Ono v podstate by sa dalo povedať, že z pohľadu pravdrpodobnosti sa tá spoľahlivosť zmenší o nejaké to percento s tým, že tých komponentov je viac a preto aj pravdepodobnosť výskytu poruchy je väčšia. Toď vše ! Ale z pohľadu spotreby pilotom rozhodne nehrozí to, že ostanú na trati bez paliva, ak je pohonná jednotka správne vyladená na daný okruh, čom doteraz bol Renault z hľadiska máp najlepší, tak nechápem ten plač z radov Red Bullu. 11

    + 7 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • anonym

    212.79.110.XXX
    Red Bull To je jen předem avizované odpadnuti Ricciarda ... 11

    + 8 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Pepan

    Pepan

    89.24.157.XXX
    Horner si samozřejmě vůbec nepřipouští že by mezi těmi odpadlíky byly vozy RB.12

    + 3 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • еR

    62.245.107.XXX
    Hodně lidí spolehlivostí straší, ale podle mě výrobci motorů už na testovacích stolicích odjeli desítky tisíc kilometrů a jsou dobře připraveni. Samozřejmě, čím víc systémů pod kapotou bude, tím víc věcí se může pokazit, ale i kdyby polovina jezdců odpadla, tak už jsme to před pár lety v Austrálii viděli a nemůžu říct, že by to byl nudný závod. V každém případě bych ale žádnému jezdci nepřál, aby mu hned v prvním závodě shořel motor, když jich mají jen 5 na sezónu.

    Jsem jen zvědav jestli víc lidí odpadne kvůli poruše techniky nebo kvůli jezdecké chybě. Přeci jen nižší přítlak, vyšší krouťák, ocelové barriéry hned u trati ...

    + 7 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Pepan

      Pepan

      89.24.157.XXX
      Něco jiného jsou desítky hodin na testovací stolici, něco jiného v závodě, kdy na motor působí silné odstředivé síly a laboruje se s chlazením.

      + 6 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • eR

        62.245.107.XXX
        Jsem si jistý, že to výrobci dobře ví a počítají s tím.

        + 4 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Pepan

          Pepan

          89.24.157.XXX
          Něco jiného je sterilní prostředí fabriky a opak je potom na závodní dráze. Pokud by se dalo všechno spočítat, nebyly by zapotřebí předsezónní testy. Jenomže pak přijdou závody a teprve v nich se skutečně pozná, jestli ten složitý stroj zvaný formule jedna funguje dobře třeba v závějích písku v Abu Dhabí a nebo za deště v Malajsii.

          + 5 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • anonym

            188.120.195.XXX
            Tak, tak. Odstředivé síly, teploty, vibrace a řada dalších faktorů, z nichž některé se sice dají na stolici simulovat, některé se dají spočítat, ale... Kombinace všech nepříznivých vlivů se naplno projeví až ve voze na trati. Navíc nejde jenom o motor. V autě bude nacpaná složitější elektronika a třeba zrovna Red Bull měl v minulosti poměrně dost problémů i s v porovnání s novým ERS jednoduchým KERSem.

            Těším se jak malý kluk! 11

            + 4 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • uzivatel000635

              uzivatel000635

              88.101.0.XXX
              Přesně tak. A pokud v prvních závodech dojedou do cíle jezdci slabších týmů, bude mít celý šampionát zajímavé bodové rozložení. Nedělám si iluze i tom, že ten (přiznejme si to) všemi fanoušky očekávaný "chaos" na začátku sezóny potrvá nějak dlouho, ale pár bodů i týmům z chvostu pole to může vynést - tedy samozřejmě za podmínky, že jim vydrží technika i palivo.
              Jsem strašně zvědavý jak na první testy (ty hodně napoví), tak i na první 3 - 4 závody. Potom se to dle mého soudu srovná.

              + 5 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
  • Trautenberg

    Trautenberg

    90.183.82.XXX
    Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

    + 35 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Oscar Piastri se dočkal vítězství díky vlastnímu dobrému výkonu (ilustrační foto)

GP ÁZERBAJDŹÁNU: Piastri ustál Leclercovy ataky, Monačan ani napočtvrté nezúročil pole-position

Lewis Hamilton v závodě v Austrálii

Lewise Hamiltona na startovním roštu v Baku neuvidíme

Vozy Alpine by dosavadní průběh Grand Prix v ulicích Baku vymazaly (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ PO KVALIFIKACI: Všichni čekají nepředvídatelný závod

Sergio Pérez v letošní sezóně poprvé v kvalifikaci porazil svého kolegu (ilustrační foto)

Leclercovi Baku svědčí zajel tu čtvrté pole-position v řadě, Norris fatálně propadl

Alexander Albon stejně jako jeho nový týmový kolega v Baku překvapili (ilustrační foto)

Třetí trénink plný dramat: dvě červené vlajky a výborný Williams, těsně triumfoval Russell

George Russell téměř celou první polovinu prostál v boxech (ilustrační foto)

Leclerc těsně pokořil Péreze v druhém tréninku, smůlu měl Norris

Max Verstappen v závodě v Monaku

První trénink v Baku ovládl Verstappen. Leclerc a Colapinto bourali

Newey nastupuje k Aston Martinu

Newey přechází k Aston Martinu. S Alonsem a Hondou očekává opět úspěšné partnerství

Model monpostu McLarenu v aerodynamickém tunelu

Proč McLaren stále nenasadil to největší vylepšení a díky čemu předčí při vývoji své soupeře?

Oscar Piastri slaví vítězství po závodě v Maďarsku

"Norris mistrem světa? Poslední věc, která by Piastriho nadchla." Brundle chválí jeho zabijácký instinkt + VIDEO

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama