DISKUZE K ČLÁNKU Berger: Vettel už je lepší než Alonso, Hamilton na ně nemá
Podle bývalého jezdce Formule 1 Gerharda Bergera je už Sebastian Vettel lepším jezdcem než Fernando Alonso.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Berger: Vettel už je lepší než Alonso, Hamilton na ně nemá
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
anonym
10:33 15.01.2014 46.135.32.XXXJe zas nekdo neprekousne jaky je Alonso clovek..jako by na tom zalezelo..i tak je jeden z nejlepsich pilotu v poslednich deseti letech..ignorace modrych vlajek a ruzny zdrzovani a takovy blbosti vidame kazdy druhy zavod...a to co pises po incidentu z Hamem v Madarsku (jeho nejvetsi prohřešek) jsou totalni zvasty..nepodlozene a vycucane..Nejvtipnejsi cast - vynuceni sabotaze partakova vozu na ktereho nestacil..ha ha..omilani nefandu Alonsa stale dokola..Alo mel stejne bodu a v kvalifikacich ho predcil..a to byl Ham snad nejleoe pripraven na sezonu nez kterykoli jiny i aktivni pilot.a byla to jeho nejlepsi sezona..Nebo jsem se nasmal ze byl arogatni...to je vetsina jezdcu..nebo ze maval vyhruzne na Petrova. To je prohresek to jeste zadny pilot v historii neudela..skoda ze nechybi vycet nastvanych pohledu alonsa, nebo odseknutych rozhovoru..okamzite si to najdi odatumuj to a dopis to srm jako vycet jeho prohresku...-
plačkobijec
12:17 15.01.2014 46.13.250.XXXSundej si prosím růžové brýle, neboť vše negativní o našem "géniovi" je 100 % pravda, a Tvůj rádoby pokus o jeho obhajobu je zcela zbytečný, kdy se pokoušíš hájit něco naproto neobhajitelného.
P.S. Jeho zasloužená porážka od naprotého nováčka v F1 je ostudou století!!!-
anonym
13:45 15.01.2014 46.135.32.XXXJa Alonsa vubec nehajim, jen ho radim mezi nejlepsi jezdce posledni dekady a je povazovan i jako jeden z nejlepsich vubec..Stejne veci si myslim i o Sebovi a Kimim...jen je zbytecny tady placat neoverene nesmysly.. To se pak clovek akorat pobavi nad blbosti nekterych nesnasenlivcu Alonsa..A kdyz nekdo prohlasi ze vsechny spekulace jsou na sto procent pravda to uz nejde nevydrzet se nesmat..jasne ze vsem neco bude..ale jestli to bude pravda nebo lez je stejna pravdepodobnost...jsou to jen spekulace..Co me bavi nejvice je ovsem fakt, ze Berger tady prohlasuje ze je Vettel nejlepsi ze vsech a clanek je hlavne o Sebovi.. ale devadedat procent komentu tady se týkají Alonsa.Doufam ze jeho nesnasenlivci si jeste dlouho neuvedomi ze oni mu delaji reklamu nejvetsi a ze oni hlavne vymysli ty kecy typu ze on zdima z auta maximum..ze je neomylny..ze za nic nikdy nemuze..to auto.a bla bla bla..ale jo kluci bavte nas dal..
-
-
-
-
Zbynek Havrda
14:27 14.01.2014 78.98.13.XXXAlonso v dolezitych okamihoch kariery zlyhal Latino povaha sice lahodi mediam a fanusikom, ale psychicky je rosypany. Drzali ho v izolacii ako panenku 4 roky nemal konkurenta, rozrazali mu vzduch,, v teame ale pohar trpezlivosti pretiekol. -
odin
09:59 14.01.2014 77.240.96.XXXBerger Bergera jsem nikdy nebral příliš vážně. Jeho tvrzení se o nic neopírají, možná jenom prosazuje německy mluvící piloty a týmy. Taková prohlášení od Bergera, jakožto Rakušana, jsou pro mne pochopitelná.
Vettel jistě patří do úzké špice těch nejlepších. Ale tvrdit o něm, že letos předstihl Alonsa a naznačovat při tom, že lépe vedl tým? Co si pod tímto tvrzením mám představit? To si ta auta sám stavěl, jak se kdysi tvrdilo o Schumacherovi? Nebo chodil a cpal se do všech zadků celého RedBullu? Nebo cvičil mechaniky? Jaká je vedoucí úloha pilota ve svém týmu? Vyštípat svého konkurenta? To považuje Gerhard Berger za lepší vedení týmu pilotem? Jednoznačně odvedl 100% práci pilota, ale co je ta nejlepší práce ve vedení týmu.
Hamiltona Berger nepochopitelně degradoval na horšího jezdce, aniž by vzal v úvahu, že u Merglu jel první sezónu. Že se teprve s autem sžíval a že to auto bylo postaveno více na styl Rosberga, než jeho. Přesto výsledné body hovoří jasně. Hamilton 189b ; Rosberg 171b. Což opět panu Bergerovi nevadí a prohlásí Rosberga za podceňovaného pilota.
Alonso, který si dovolil kritiku svého týmu, je Bergerem odsunut z pozice s odůvodněním, že nezvládl vést tým. I našim kočkám je jasné, že tým nevedou piloti, ale ředitelé, potažmo majitelé. Že auta nestaví piloti, ale konstruktéři a designéři. A servis si opět neprovádí každý pilot sám, ale provádí jim ho hromada mravenečků, nazývající se mechaniky. A jestliže tento zjednodušený komlpet lidí nepracuje na maximum, nelze vítězit. Když Alonso na toto upozornil, ztratil v Bergerových očích kredit a přišel o své umístění. Naštěstí pouze u pana Bergera.
Pro pobavení dobrý článek, ale vážně se brát nedá. Protože jak si Berger myslí, že je Rosberg podceňován, tak si já myslím, že je Vettel přeceňován.-
Prokop S.
10:10 14.01.2014 89.102.94.XXXohledně pilota a jeho vůdcovství je třeba brát ohled na to, že právě pilot je tou nejviditelnější postavou. Že za Ferrari jezdí Fernando a Felipe, to ví téměř každý. Kdo je ředitelem/presdentem týmu to není tak známé. Takže když něoc řekne pilot, má to vliv na nohem větší skupinu lidí. I když nedeleguje ostatní zaměstnance, jeho vyjádření a chování jsou pro chod týmu a především jeho obraz u veřejnosti velmi podstatné..-
Duncan66
10:23 14.01.2014 89.102.3.XXXa ona ma verejnost nejaky vliv na vykon vozu? To jako, kdyz bude pilot pindat libive veci, tak bude auto lepe fungovat? PR a veci uvnitr tymu jsou prece dve ruzne veci. Ale prat spinave pradlo na verejnosti, to by si Alonso, Montezemolo a pripadne i dalsi meli odpustit, to opravdu nemusi delat dobrotu. Pusobi potom stejne trapacky jako nasi politici.-
PC
10:39 14.01.2014 46.13.21.XXXJenže když ti při příchodu naslibovali hory doly a ty pak sleduješ jen směšné neefektivní snažení a utíkající léta, tak to by nevydržela jinačí povaha než Alonso! Já si naopak myslím, že Alonsovu veřejnou kritiku potřebovalo Ferrari jako prase drbání a ve výsledku je to třeba konečně donutí k pořádné práci. Měli by Alonsa za to spíš ocenit, ale je vidět, jací nafoukaní křiváci sedí ve vedení. Pochybná mediální pověst je pro ně důležitější než udělat si dobrou pověst kvalitními výsledky perfektní práce.-
Duncan66
11:06 14.01.2014 89.102.3.XXXMozna nemel Alonso po celou dobu nejlepsi auto, ale z jezdcu bojujicich o titul se na spolehlivost sveho vozu mohl spolehnout jako nikdo dalsi. Stejne tak nemel defekty apod. V obou sezonach, ve kterych bojoval o titul az do posledniho zavodu se sam dopustil alespon jedne chyby. 2010 Belgie, kdy to na mokru napral do bariery a 2012 kolize s Kimim. 2013 na zacatku sezony tym vcetna Alonsa udelal par chyb, neco jako Mcl 2012 a ikdyz meli asi nejlepsi auto co se zavodni rychlosti tyce, tak toho nedokazali vyuzit. A potom se uz asi vykaslali na vyvoj, zvlast po zmene pneu. Takze podle me to neni tak cernobile jak se nekteri snazi nastinit.-
PC
17:37 14.01.2014 46.13.21.XXXjá ale nemluvím o jezdeckých chybách, ale o tzv. praní špinavého prádla Alonsem na veřejnosti, za což je tady ze všech stran kritizován. Měli by jste si všichni uvědomit (a vidíme to i každý den u sebe v práci), že propagovat politiku, že všechno je perfektní, všichni jsme jedna rodina a všichni novinářům sypou jen nicneříkající PR-kecy je kontraproduktivní. Výsledkem nutně je, že jsou oprávnění kritici zastrašeni, chyby a problémy jsou ignorovány, lidi se začnou hlídat, aby nepřišli o práci a firma se dostává do totální stagnace. Na povrch se všichni usmívají, všichni a všechno je "happy", ale přitom jsou výsledky podprůměrné a nikdo (jakože) neví, jak je to možné. Je z toho prostě normální diktatura.-
PC
17:40 14.01.2014 46.13.21.XXXpodle mě by F1 byla mnohem zajímavější, kdyby ty stížnosti a nářky byly slyšet právě i na veřejnosti. Lecos špinavého by se vytáhlo na světlo, leckdo by konečně táhl jinam a vyčistil by se vzduch pro dobrou práci. A novináři by se měli v čem hrabat, personál by měl dojem svobody - všichni by byli spokojení-
Duncan66
19:13 14.01.2014 89.29.32.XXXcely zivot by byl zajimavejsi, kdyby se provalilo ruzne spinave pradlo na verejnost. Radsi bych znal pozadi ruznych politickych kauz, aby se vysetrily miliardy, nez co si povidaji u rudych
Nemyslim si, ze tvoje liceni "nesvobody" ma nejaky realny zaklad. Podle me to bude docela v pohode, zadne mega nervy tam nebudou a drtiva vetsina lidi je v pohode, jenom "manazerske" pozice maji obcas stazene pulky, ale to je zcela normalni.
-
-
Duncan66
19:10 14.01.2014 89.29.32.XXXno nevim. mnoho oborniku si prave mysli, ze ve Ferrarri zadny rozhodny sef neni a prave proto se topi v problemech. PR kecy a komunikace uvnitr tymu jsou dve ruzne veci. Neni to vina PR kecu, ale asi tedy problem vnitrni komunikace, ze si musel Alonso postezovat na verejnosti. Zadna rozumna firma nikdy nebude ventilovat vlastni problemy pres "PR". Pokud k necemu takovemu dojde, je to prakticky vzdy vina selhani komunikace uvnitr a selhani konkretnich jedincu, kteri neunesou nervy, v tomto pripade Alonso.
A ja jsem prave reagoval na tvoje reci o nejakych slibech apod. Pokud by Alonso sam nedelal chyby, mohl mit teoreticky dalsi dva tituly a jeho nalada by urcite byla uplne jina. Misto toho od nej slysime jak jsou jeho vykony perfektni apod. a za vsechno muze pouze tym. Behem sezony Alonso prohlasuje, ze 2013 je nejlepsi co se jeho dovednosti tyce a na konci sezony sam rekne, ze letos to zase zadna slava nebyla, ze mel rezervy a ze doufa, ze v te pristi poda vykony jako ve 2012.-
Nasir
14:47 15.01.2014 188.175.189.XXXTy jsi z kritického vyjádření nějakému novináři vydedukoval problém vnitřní komunikace? A to na základě čeho - velké fantasie nebo tajného přání? Víš, když se novinář ptá, tak většina jezdců odpovídá. Nevím jak ty, ale já jsem naopak rád, že jezdec nevyprávěl nějaké hezké PR pohádky, ale odpověděl popravdě a kriticky. Tedy ne nějak přehnaně, ale kriticky. Inženýři včetně Domenicalliho později přiznali, že se jim vývoji nepovedl a udělali chyby, takže nepřímo potvrdili, že Alonso měl pravdu. Jeho kritika byla možná i docela potřebná, i když zpočátku nepříjemná.
Kdyby kdyby... kdyby se x věcí stalo jinak, mohl také získat titul. Taky třeba mohl vyhrát, kdyby Valencie 2010 nebyla organizátorsky zmršená, na což někteří doplatili (viz výjezd SC a provinění mnoha pilotů). Taky jsi zapomněl, že 2010 udělal Vettel daleko více chyb (boural do soupeřů, schytal zbytečné penalizace) a přesto titul vyhrál. Takže mi přijde docela zcestné něco vyčítat jeho soupeřům.
A ještě k té kritice Ferrari - když tak vehementně tvrdíš, jak to bylo trapácké, nevím, co potom byla kritika McL od Hamiltona, který nejenže něco sdělil do médií, ale navíc tomu nasadil korunu, když zveřejnil na FB týmovou telemetrii, což se nesmí. To bys nazval jak? Vrchol trapnosti? Myslel jsem, že máš o Hamiltonovi lepší mínění.-
Duncan66
15:43 15.01.2014 89.29.32.XXXNarozdil od Seba nemusel v 2010 Alonso odsotupid 2x z jasneho prvniho mista. Taky nemel Alonso tymoveho kolegu, ktery mu nedaroval ani centimetr a se kterym mel Seb kolizi apod. Ale to je irelevantni.
Jde o princip. Pokud delam sam chyby, diky kterym jsem prisel o titul, tak neni na miste hazet spinu vsude kolem sebe. Nevsiml jsem si, ze by se na verejnosti propiralo, ze by nejaky zamestanec tymu Alonsa osocil, ze jeho chybou v Belgii pripravil Ferrarri o titul, kdyz mu tym dal v te sezone velice spolehlivy vuz, ktery Alonsa ani jednou nezradil narozdil od jeho konkurentu a rychlostne na tom byl taky velmi dobre. Jenom rychlost neni vse, jak jsme mohli videt v sezone 2012 u Mcl, ze? Nekdy s "pleckou", ktera dojede kazdy zavod ziskate mnohem vice bodu, nez nejrychlejsi vuz v poli, ktery ma problem se spolehlivosti. Na to je treba nezapominat.
Vypada to, ze jsi dost dospely na to, abys vedel, ze kdyz se propira spinave pradlo na verejnosti, tak uvnitr nejsou vztahy idealni. Pokud by byli uvnitr vsichni spokojeni a vyrikali si to v pohode mezi sebou, tak neni treba se chovat infantilne na verejnosti.
Samozrejme jsem vdecny za kazdy unik informaci, ktery neni PR, ale je treba se na to divat i z te druhe strany a verim, ze jako reditel bys byl radsi, kdyby se takove excesy ve tve firme nedely, pokud by to nebyla nejaka ucelova zakulisni mocenska hra, o ktere bys vedel dopredu a odehravala se podle tveho scenare-
Nasir
16:20 15.01.2014 188.175.189.XXXJednu věc řeknu hned - ty jsi jedná osoba, co znám, která má mindrák dokonce i z blbé spolehlivosti Ferrari. Jsi jediný člověk na f1new, který už poněkolikáté omílá, jak je ta spolehlivost Ferrari úžasná a že si toho jako mají piloti vážit. Ty jsi musel mít velké trauma z toho, jak má McL 2012 pořád problémy a Ferrari ne. Řekni nám, k čemu je aspirantovi na titul spolehlivé auto, kterému schází rychlost? On už někdo někoho předjel spolehlivostí? Když to vezmu z jiné části tabulky, k čemu bylo takovému Chiltonovi spolehlivé auto, můžeš nám na to odpovědět?
Já ti povím, co ho stálo titul. Že mu chyběly 3, 4 nebo podobný počet bodů. A ten se dal získat různými způsoby. Tvoje spekulace, že nějaká údajná chyba ho stála titul je hloupost. Stejně tak může kdokoliv tvrdit, že prohrál kvůli horšímu vozu, nebo nachlazení v nějakém závodě, nebo pomalému pitu, nebo nevolnosti z oběda atp. Jak mu to chceš vyvrátit, pokud to stálo pilota pár bodů? Každý příšel o nějaké body. Ale na to přijdeš, až se nad tím zamyslíš.
Odpovědět novinářům bez vyhlaných frází je podle tebe infantilní a propírání špinavého prádla nebo házení špíny? Asi si trochu pleteš pojmy. Aby se mohlo propírat špinavé prádlo, muselo by se vynést ven něco tajného a interního. Špatný progress Ferrari to není zádná novinka, pokud ti to "náhodou" uniklo. Ten se propírá poslední 3 roky. Takže jsi na omylu. A proč inženýři a šéf jeho slova potom potvrdili? Jsou tam podle tebe všichni infantilní? Ne, já ti to povím stručně. Infantilní je akorát způsob, jak o tom referuješ. Protože kdybys to nepodával infantilně, tak by ta tvoje kauza splaskla jak nafouknutá bublina. Což je asi tak shrnutí obsahu tvých komentářů.
-
-
-
-
-
-
-
odin
10:47 14.01.2014 77.240.96.XXXDávám ti za pravdu, že špinavé prádlo se nemá prát na veřejnosti. Ale já Alonsovi rozumím. Má ty nejvyšší ambice a už po několik let končí vždy druhý. Občas mu chybí trocha štěstí, občas lepší technika a když už má obojí, tak mu to pos...e tým strategií. Asi mu už došla trpělivost. Je to přirozené, vždyť i Hamiltonovi ruply nervy a veřejně se pustil do McLarenu. I on měl prominentní postavení v týmu a vždy se "něco" nepovedlo, tak že na druhý titul čeká dodnes. A rozhodl se o něj bojovat s Merglem. I jemu rozumím.
-
-
-
Aktuálně
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek