DISKUZE K ČLÁNKU Výhody a nevýhody pozdního vstupu Hondy do F1
Letos čeká výrobce motorů v F1 velká změna: přechod z atmosférických 2,4litrových V8 agregátů na 1,6litrová turba. Honda se však přidá až v roce 2015, kdy bude pohánět McLareny. Jaké jsou výhody a nevýhody jejího opožděného nástupu?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Výhody a nevýhody pozdního vstupu Hondy do F1
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel000792
(Hlasovalo 10 lidí)
10.01.2014 09:22
Testovanie na trati Neverim, ze Honda nebude… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
uzivatel000792
09:22 10.01.2014 213.160.185.XXXTestovanie na trati Neverim, ze Honda nebude testovat. Moze od McLarenu kupit starsie auto a do neho zapasovat motor. Honda nie je v tomto roku ucastnik F1, cize sa na nu pravidla nevztahuju. Moze si robit co chce.-
-
rock
19:11 11.01.2014 46.33.96.XXXMůžou ho narvat do GP2, FR3.5, vyřazené Dallary Indy...
Možností je spousta a náklady na zástavbu by byly zanedbatelné ve srovnání s celkovou sumou na vývoj motoru. Vždyť jenom potřebují zjistit, jak se motor bude chovat v reálným provozu (vibrace, přetížení, chlazení atp), a to by jim nasimuloval i takovýdle hybrid.
-
-
-
-
-
Kapor
09:21 10.01.2014 194.160.178.XXXOno to nie je celkom tak,.. ...lebo ak si Ferrari už svoju pohonnú jednotku odskúšalo na svojej skúšobnej trati vo vozidle LaFerrari, tak aj Honda si to môže vyskúšať na podobnom športiaku McLarenu, ktorrý má tento tím k dispozícii a určite bude môcť aj Honde povedať, aké destské nemoci sa vyskytli u pohonnej jednotky Mercedesu a čo treba robiť, preto Honda bude mať jednoznačne výhodu a jej motor nebude určite v r. 2015 zaostávať.-
Adi
13:35 10.01.2014 81.19.5.XXXTo je sice hezká představa, ale předpokládám, že Mercedes si bude svá data hlídat a jak říkal Taffin z Renaultu, zpětná vazba několikati týmů za celou sezónu 2014 je nenahraditelná... jestli bude Honda zaostávat nebo nebude, na to si musíme počkat na sezónu 2015. Jakýkoliv výroky typu "bude mať jednoznačnou výhodu a jej motor určite nebude v r. 2015 zaostávať" jsou nyní čisté spekulace, popřípadě tvá přání. Já jsme hlavně rád, že se Honda vrací do F1 a jejim motorářům věřím, ale že by za rok přišli a ostatní výrobce deklasovali, tomu moc nevěřím, spíš bude úspěch, když budou konkurenceschopní...uvidíme :)
-
Aktuálně
Poslední závod 21.4.2024
GP ?íny56 kol (305.066 km)
Shanghai International Circuit
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 05.05.2024
GP Miami 57 kol (308.326 km)
Miami International Autodromední | hod | min | sek