DISKUZE K ČLÁNKU Allison a Whitmarsh: Týmy čeká chaotické předsezónní období, v Jerezu "masakr"

Lotus již oznámil, že na první testování v Jerezu nedorazí ani se starým vozem. Ani ostatní týmy však nečeká jednoduchá příprava na přelomovou sezónu Formule 1 se spoustou technických změn.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Allison a Whitmarsh: Týmy čeká chaotické předsezónní období, v Jerezu "masakr"

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 14, poslední 10.01.2014 07:41 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Prokop S. (Hlasovalo 12 lidí) 09.01.2014 09:16
spolehlivost "Není to tak dávno, kdy na… »
» Pepan (Hlasovalo 8 lidí) 09.01.2014 09:57
Ta jsem zvědavý, kolik týmů k prvním testům … »
» Pepan (Hlasovali 5 lidé) 09.01.2014 09:54
Přesně tohle mě napadlo, ale je fakt, že v… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Pepan

    Pepan

    89.24.157.XXX
    Ta jsem zvědavý, kolik týmů k prvním testům dorazí. Zatím oficiálně nedorazí Lotus a Brojler věští z křišťálové koule že určitě nebudou sami. I když bude chladnější počasí, týmům ty první testy mohou hodně napovědět.

    + 8 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Ja v Jeréze vôbec nepredpokladám,... ...že sa niečo bude kaziť, alebo prehrievať, lebo druhá polovica januára sa má postupne ochladzovať a v Jereze bude studené počasie, teda žiadne uvarené motory ! 11 *Pokiaľ bude SW na riadenie spolupráce 1,6 V6 Turbo s MGU-K a MGU-H urobený dobre a budú riadne fungovať všetky čidlá a signalizácia na volat pilota F1, tak nie je možné, aby došlo k nejakej väčšej závade. Však ostaviť auto na kraj a odtiahnúť, pre malú závadu a odstrániť ju, nie je snáď problém pre delegáciu mechanikov, ktorých má tím k dispozícii. Ja naopak očakávam v Jereze hodne najazdených kilometrov a nevidím v zmene pohonnej jednotky pre r. 2014 žiadny problém. 01 Ešte by to chcelo od r. 2015 aj stop/štart systém a prejazd boxov len na el. pohon. 11 Ak to vedia na každej križovatke dnes všetky moderné osobné autá, nevidím dôvod, aby to nevedeli nainštalovať aj do monopostov F1. 14

    + 5 / − 20

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Liborrr

      78.156.157.XXX
      Systém stop/start v F1??? 12 to mě zase pořádně pobavilo 12

      + 15 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Kapor

        194.160.178.XXX
        Pošlem ti čiapku so zvončekmi,.. ...to ťa pobaví ešte viac. 18 11

        + 3 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Kapor

        194.160.178.XXX
        Inak mi prezraď ty intelektuál,.. ...ako vypneš inak na F1-čke 1,6 V6 Turbo motor ? Lebo natočiť ho cez MGU-K nie je problém. Len pre tieto úkony musia byť v aute F1 urobené úpravy, Jelimánku. 11

        + 4 / − 6

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • anonym

          178.23.219.XXX
          Proč člověk který si říká Kapor uráží lidi kteří nesouhlasí s jeho názory?

          + 3 / − 6

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Jarda

            78.157.160.XXX
            Proč se normální člověk neumí podepsat?

            + 6 / − 4

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • Kapor

            194.160.178.XXX
            Ja neurážam,.. ...len žartujem. 18 Pri žartoch sa urážajú len hlupáci. 02 To by si už mohol vedieť. Dúfam, že už máš 18. 11

            + 5 / − 5

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
        • Liborrr

          78.156.157.XXX
          Já nezpochybňuju to, že by to nebylo proveditelné.... Mě jenom uniká podstata toho, proč by to měl někdo dělat. Ušetřit palivo? To pochybuju. Rázy spojené s opakovaným vypnutím a zapnutím motoru navíc s velkým rozdílem teplot by pěkně daly zabrat motorům. Pan Brundle sice předpovídá, že by se v pomalých zatáčkách mohlo jezdit na elektromotor díky jeho vyššímu točivému momentu už při nízkých otáčkách, avšak nepředpokládám, že by se spalovací motor při tomto vypínal. To už mi přijde logičtější, že motor poběží na volnoběžné otáčky.
          Jinak systém start/stop v osobních automobilech je podle mě absolutně zcestný. Úspora paliva je absolutně zanedbatelná a společně s ničením motoru (například vydíráním kluzných ložisek klikového hřídele při nedostatečném mazaní při znovunastartování a ihned rozjetí vozidla) je tento systém jen umělá eko-blbost mající nalákat zákazníky.
          P.S. příště si odpust svoje urážky...

          + 4 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • Honza

    78.102.172.XXX
    Spolehlivost Upřímně, pokud navzdory proklamacím týmy odjezdí už první testy bez větších problémů, bude to pro týmy dobře, ale pro diváky špatně.

    + 3 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Prokop S.

    Prokop S.

    89.102.94.XXX
    spolehlivost "Není to tak dávno, kdy na boxové zídce panovalo při vedení napětí, protože se věci mohly pokazit. Spolehlivost je teď tak dobrá, že si během závodu nedělám starosti o to, zda dokončíme, jak to bylo kdysi," vzpomíná Whitmarsh.

    o tom by Lewis mohl vyprávět 11

    + 12 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Pepan

      Pepan

      89.24.157.XXX
      Přesně tohle mě napadlo, ale je fakt, že v sezóně 2013 toho McLaren zase tak moc nepodělal, teda kromě jedné takové drobnosti, že neměl skoro celý rok konkurenceschopné auto.12

      + 5 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama