DISKUZE K ČLÁNKU Minardi se přidává ke kritikům nových pravidel v F1

Giancarlo Minardi: Někteří fanoušci ani nepoznají jezdce Formule 1 kromě těch, kteří si chodí na stupně vítězů po ocenění.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Minardi se přidává ke kritikům nových pravidel v F1

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 6, poslední 21.12.2013 11:36 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Tomur (Hlasovalo 14 lidí) 20.12.2013 17:15
že ti není trapně dávat si u každého svého… »
» Tomur (Hlasovali 5 lidé) 20.12.2013 17:41

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • anonym

    188.120.195.XXX
    "automobilky jsou schopny lépe využít svojí účast ve vytrvalostních závodech pro převod technologií do sériově vyráběných automobilů"

    Těžko říct, kolik se toho nakonec do sériovek dostane, ale jedno je jisté - z F1, která se z 90 % motá okolo specifické aerodynamiky a drtivá většina potenciálně zajímavých technologií je v ní zakázaná, se pravděpodobně nedá přenést nic, takže by pro automobilky mohla být zajímavá leda z hlediska propagace značky, ale na to je příliš drahá.

    Podle mě by se měla FIA brzy zaměřit na výrazné ořezání aerodynamiky i za cenu částečné standardizace šasi/křídel. Stejně už jsou si dávno vozy tvarově na první pohled podobné jako vejce vejci a myslím, že by to bylo efektivnější než namátkově kontrolované restrikce používání tunelů, CFD, simulátorů a bůhví čeho ještě.

    + 3 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • dannak

      176.12.115.XXX
      To uz ale nekteri rikaji dlouho, ze soucasna F1 je prilis o aerodynamice a naopak pouzitelne technologie - zaveseni/tlumice, motory - jsou upozadovany a/nebo omezovany stale nesmyslnejsimi pravidly.
      Je potreba se probudit a uznat, ze bez silnych partneru - automobilek - F1 proste nemuze byt vystavkou nejvyspelejsich technologii, protoze jsou prilis drahe. Standardizace sasi snad nutna neni. Cele tohle ma, podle me, puvod ve snaze omezit dominanci ferrari, a to presmerovanim durazu na aerodynamiku. Od te doby skutecne F1 logicky nemuze byt pro automobilky prilis zajimava z pohledu vyvoje pouzitelnych technologii. Je treba urcit novy smer, jestli to mz byt o zcela nezavislych tymech, nebo spickovych technologiich. Podle me v soucasnem svete uz oboji zaroven dobre nejde.

      + 3 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Konečne Giancarlo,... ...povedal to, čo už dávno malo zaznieť na margo celého diania v F1, lebo F1 sa musí priblížiť fanúšikom a zakazovanie a uzatváranie boxov pred nimi, hoci si riadne zaplatili, je nemysliteľné. Samozrejme, že tam musia byť nablízku ochrancovia poriadku, aby k niečomu nedošlo, ale to je predovšetkým vec usporiadateľ, aby vymedzil zóny prístupu tak, aby si fanúšik autá F1 mohol prezrieť, ale nemohol ich chytať, niečo do nich vložiť, alebo ich prípadne poškodiť tomu, komu nefandí. Sú totiž medzi nami čoraz ďalej väčší a väčší fanatici, čo to v hlavách majú vymetené, so vzývaním satana a podobných hlúpostí, s úchylkami mysle, čo vonkoncom do motoristického športu nepatrí a možno preto tá opatrnosť, zo strany tímov aj FIA, lebo každé pochybenie a malé poškodenie, môže mať za následok haváriu aj s následkom smrti, čo je neprípustné, lebo štatistiky v posledných rokoch boli aj v F1 veľmi priaznivé a nič mimoriadne okrem prejdenia domáceho traťového komisára žeriavom, sa tu neudialo. 11 18

    + 7 / − 15

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Adrian Newey přemýšlí o své budoucnosti

Odejde Newey k Ferrari? K překvapivému kroku se vyjadřuje jeho kamarád Patrese

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

  • Pátek

    • Trénink (18:30 - 19:30)
    • Kvalifikace (22:30 - 23:14)
  • Sobota

    • Závod (18:00 - 19:00)
    • Kvalifikace (22:00 - 23:00)
  • Neděle

    • Závod (22:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama