DISKUZE K ČLÁNKU Další novinky od FIA: Trofej za pole position

K novinkám v pravidlech, které byly potvrzeny v pondělí nyní FIA přidává další: trofej za největší počet pole position v sezoně.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Další novinky od FIA: Trofej za pole position

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 18, poslední 13.12.2013 16:27 Vložte komentář

Nejlepší názory

» TunniQ (Hlasovalo 16 lidí) 12.12.2013 18:03
Penalizace do dalšího závodu Takže to znamená,… »
» uzivatel000792 (Hlasovalo 12 lidí) 13.12.2013 01:34
Prosim? "Pohonné jednotky se skládají ze… »
» uzivatel001051 (Hlasovali 4 lidé) 12.12.2013 19:15
Přesně tak :))) »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Zip

    Zip

    194.228.13.XXX
    Trofej Tak nevidím důvod proč by trofej pro pole-position sezóny nemohla být. Bude to trofej o kterou určitě budou jezdci bojovat. Kdo by nechtěl trofej? Každý přeci bojuje o stupně vítězů, a když se mu to podaří dostane cenu, trofej. Tak proč nebojovat o nejvíce pole position v sezóně? Pokud vyjdou předpoklady pro následující sezónu, tak bychom se mohli dočkat zajímavých kvalifikací. Třeba už konečně někteří nepojedou jen na 1 kolo nebo ještě méně. Domnívám se že kvalifikace může být zajímavější(pokud opět téměř vše nebude v režii Sebastiana). Ale i tak by to mohl některý jezdec risknout. Že, Lewis.

    + 3 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Ak, sa prevody nebudú meniť,... ...prevodovka to hravo vydrží a tiež pri výmene motora štartovať z boxov na tvrdších pneumatikách, môže byť v niektorom závode výhoda. Ešte by mali dať aj trofej, pre najviac trestaného závodníka - čiapku so zvončekmi ! 18 11

    + 5 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Slimák

    194.213.42.XXX
    F1 Kdysi se spekulovalo o tom, že se několik týmů trhne a založí vlastní sérii. Už aby to bylo. Tohle prznění F1 za každou cenu už mě fakt nebaví. Za chvíli z toho udělaj slátaninu jako future sporty ve Futuramě.

    + 11 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • rock

      37.188.224.XXX
      Zrovna v téhle sadě pravidel je kontroverzní jenom double v posledním závodě.
      Všechno ostatní má svoji logiku (přesouvání a evidence penalizací, pohonná jednotka rozdělená na 6 moduly měnitelné separátně) nebo alespoň nemá vliv na závody (stálá čísla, trofej za kvaldy) ...

      + 2 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • kronos

      93.185.2.XXX
      Kéž by to nebyla jen spekulace . Chci zpět pořádné závody , týmy které budou umět postavit pořádné auto bez obcházení nesmyslných předpisů a šrotových pneumatik , jezdce kteří ukáží co v nich je aby vyhrávali ti nejlepší bez nesmyslu šetření gum , motoru , paliva a třeba občas nesmyslných trestů . FIA a ti co vymýšlejí ty prasácké nesmysly by si mohli založit svou sérii podle těch předpisů a třeba ty auta tlačit - bude to eko a jako komedie to bude mít i sledovanost .

      + 4 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000792

    uzivatel000792

    88.212.36.XXX
    Prosim? "Pohonné jednotky se skládají ze šesti částí a každá z nich může být použita 5x. Pokud by se daná část ve voze objevila pošesté, následovala by penalizace 10 míst na startu."

    Tomu nerozumiem. To su timy nutene vymienat funkcne suciastky? To je cesta k znizeniu nakladov?

    + 12 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • rock

      37.188.224.XXX
      Tady doufám, že je jen nepřesnost v překladu. Dávalo by mi smysl
      "pokud by danou část pohonné jednotky zničili 5x a museli použít šestou, dostanou penalizaci".

      Stejně tak v poslední větě bych očekával "pilot bude muset svou převodovku použít V 6 PO SOBĚ JDOUCÍCH ZÁVODNÍCH VÍKENDECH"

      + 2 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • anonym

        178.23.219.XXX
        Jinak by to byla pěkná hovadina.
        Co se týká bodování kvaldy, byla by určilě lepší např. 5b za každou pole

        + 3 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • rock

          37.188.224.XXX
          Body za kvaldu mně osobně přijdou zbytečný. Víceméně to jenom kopíruje rozložení sil. Pokud to chtějí mermomocí nějak hodnotit, tak ta nezávislá trofej mi přijde přiměřená.

          Co je zajímavý, tak právě v hodnocení kvalifikací dojde uplatnění ten Bernieho systém "medailí". Buď ho to uklidní a přestane ho prosazovat do celkového hodnocení jezdců, nebo naopak začne vykřikovat, jak se to osvědčilo a za pár let budeme mít s body utrum.

          + 3 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • anonym

            178.23.219.XXX
            Tými by to motivovalo možná nastavit jinak auta.
            Pokud jeden tým dominuje, tak to nic nepřinese,jinak by to fungovalo.

            + 1 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • Huhukoktejl

    46.135.37.XXX
    Hmmm Trofej za pole position..? Absolutně zbytečná věc, kterou nebude nikdo sledovat... jen na konci sezony se to tak nějak mimochodem předá..

    + 7 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel000341

      uzivatel000341

      62.154.195.XXX
      To je spíše úhel pohledu, vemte si, koho z nás zajímá zaměstnanec měsíce vystavený v mekáči nebo jiném humus rychlostánku. Ale lidi pracující v tom kolektivu si toho cení... Třeba to bude do budoucna pro jezdce a tým cená trofej, právě z jejich úhlu pohledu, byť se to může fanouškům jevit jako zbytečnost...

      + 3 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Huhukoktejl

        37.48.39.XXX
        Vsak ja to pisu z pohledu fanouska, nebude mne to zajimat, stejne jako ji mi suma fuk kdo je zamestnanec tydne v obcerstveni.. Muj dojem navic je ten, ze kvalda je jeste vic o aute nez o jezdci..

        + 6 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • eR

    62.245.107.XXX
    Těch změn pravidel, a poměrně revolučních, je tento rok tolik, že je to jako byste místo "Člověče nezlob se" začali příští rok hrát "Dostihy a sázky" 03

    + 7 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • TunniQ

    TunniQ

    81.0.197.XXX
    Penalizace do dalšího závodu Takže to znamená, že pokud Max Chilton dostane penalizaci, tak se jí nikdy nezbaví? 12

    + 16 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: Přehodnotil jsem své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama