DISKUZE K ČLÁNKU Dvojnásobný bodový zisk v posledním závodě kritizuje i Vettel, Red Bull byl proti

Náladu v F1 přesně vystihuje fakt, že nové pravidlo FIA, které zajišťuje dvojnásobný bodový zisk při posledním závodu příští sezony v Abú Zabí, kritizuje i čtyřnásobný mistr světa tohoto sportu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Dvojnásobný bodový zisk v posledním závodě kritizuje i Vettel, Red Bull byl proti

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 15, poslední 11.12.2013 12:53 Vložte komentář

Nejlepší názory

» jako (Hlasovalo 9 lidí) 10.12.2013 19:20
Ano Ferrari ktere ma vzdy na konci sezony horsi… »
» uzivatel001374 (Hlasovali 5 lidé) 10.12.2013 18:44
. Teraz si predstavte že kandidát na titul s… »
» uzivatel001378 (Hlasovali 4 lidé) 10.12.2013 20:42
Ferrari je určitě v tom zainteresované a… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Jaja

    217.170.102.XXX
    A je to tady, Seb má strach, aby ho někdo v posledním závodě nesejmul (bodově). Nedovu ani odhadnout kolik lidí by to potěšilo. První místo bez ukazováku.03 17 18

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Biblbrox

    94.138.104.XXX
    F1 jen bude kopírovat hokej. Tam se bude také v sezóně 2014/2015 počítat gól v poslední třetině 2x.

    + 1 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • tom11

      tom11

      77.48.94.XXX
      nemáš dobré informace, příteli. v hokeji bude v první třetině gól platit za jeden, ve druhé za dva a ve třetí za tři..........03

      + 1 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • eR

    62.245.107.XXX
    Tak, že je za tím Ferrari, tím jsem si byl jistý. S šejky z Abu Dhabi jsou jedna ruka, mají tam vybudovaný Ferrari World a jsou to oni, kdo poslední roky pořád dotahují (alespoň se snaží) náskok někoho jiného.

    Proč pro to byl Mercedes je mi záhadou, ale možná se Lauda zbláznil.

    A ti pánové z FIA, to je kapitola sama o sobě. Ti jsou zřejmě naprosto mimo už několik let a dávají přednost penězům před sportem.

    + 10 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • jako

      jako

      46.135.17.XXX
      Ano Ferrari ktere ma vzdy na konci sezony horsi a horsi auto oproti konkurenci hlasovalo pro aby RB a Seb ziskaval tituly s jeste vetsim naskokem..zkuste nekdy přemýšlet a ne hned hazet vinu na nekoho..kdyz jde jen o spekulace.. Jestli pro Ferrari bylo nebo nebylo se asi dozvime pozdeji i jejich duvody proc jsou pro nebo proti..ale zatim zase kydat spinu na Ferrari je zbytecne...Podle spekulaci pro bylo vice teamu a melo se to tykat poslednich ctyrech zavodu..to aby podle vasi teze postavilo Ferrari jeste tri zabavne parky v mistech poslednich velkych cen..

      + 9 / − 7

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel001378

        uzivatel001378

        88.100.224.XXX
        Ferrari je určitě v tom zainteresované a vlastně všichni. Každý chce dohnat a předehnat RB to snad víme.

        Necháme se překvapit s čím přijde Ferrari.

        + 4 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • jako

          jako

          46.135.17.XXX
          S tim souhlasim.Je jasny ze kazdy kdo byl pro nebo proti ma sve duvody..Libi se mi ze například Ch.Horner za RB byl proti, protoze kdyz se nad tim clovek zamysli tak pro ne by to byla spise vyhoda.Oni maji neomezene prostredky a mozna jako jedini dokazi a muzou vyvijet auto do posledniho zavodu, progres jakym zlepšují auto je take na nejvyssi urovni, tak je mi sympaticke ze jsou proti.I kdyz na venek si muzou rikat co chteji, treba si mysli opak.Ale me nadzdvihl hned uvod toho prispevkh od eR..ze za tim stoji Ferrari...nevim kdo s tim stupidním napadem prisel..jestli Ferrari tak me zustava rozum stat..a i vsichni co chteji dohnat RB za tim vidi neco vice nez my..kdyz to nesmetli ze stolu..protoze me prijde ze v zadnem případe to nepomuze nikomu dohnat RB.Buh (Fia) vi co za tim bude...

          + 3 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • uzivatel001378

            uzivatel001378

            88.100.224.XXX
            Ferrari má vývoj auta v 2 půlce hodně špatný až kritický a nedivím se , že jsou pro takovu změnu.
            I když se hodně spekuluje co by se stalo kdyby to pravidlo platilo už 4 roky tak nevím.
            V 2010 mi vyjde, že stejně by vyhrál SV
            2011 - bez šance něco změnit posledním závodem
            2012 - zde je velký precedens i díky tomu, že MW nepodržel SV atd., ale předpokládám, že pokud by něco takového platilo tak by se možná kvalifikace, start i celý závod vyvíjel úplně jinak. Tým by se pak musel k tomu postavit týmově.
            2013 - bez šance něco změnit posledním závodem

            Ale je to prostě nefér, protože celý rok vyvíjíš jak vůl a v posledním závodě Ti někdo prořízne gumu apod. a celá sezóna je v pikách.

            + 2 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001374

    uzivatel001374

    78.99.200.XXX
    . Teraz si predstavte že kandidát na titul s menej vplyvnej stajne, ako Lotus, dostane do Abú Zabí trest 10 miest na štarte a počas preteku stop&go za nedovolenú obranu alebo inú volovinu, titul získa Ferrari21 20

    + 5 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Je to nerovnosť šancí,... ...a ak to ináč nejde, je to napadnuteľné, na Európskom súde pre ľudské práva v Štrazburgu, lebo je to do neba volajúca volovina a Sebastian aj Daniel majú naprosto prevdu. To snáď nie je možné, aby sa niekto sústreďoval a pripravoval na to, ako to dopadne hlavne v poslednom závode. 02

    + 8 / − 12

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      89.24.204.XXX
      Náhodou, to bude sranda. Už vidím, jak se týmové dvojky změní v posledním závodě na kamikadze a budou taranovat kandidáty na titul. A zavedl bych to do všech sportů. Třeba gol v posledních 20 minutách by platil za dva, v posl. 10 min za tři, v poslední minutě za 4 a třeba v nastavení za 5. Když chaos, ta pořádnej! Nejdříve stálý čísla a teď tohle, FIA jednoznačně 02

      + 10 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • anonym

        178.23.219.XXX
        Stačí se kouknout na atletiku, tam to funguje už pár let zpět a nic nehorázného se neděje.
        Prostě pravidla jsou pro všechny stejná...

        + 2 / − 6

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • zeto

          85.71.36.XXX
          Co v atletice funguje pár let? Že se čas dělí dvěma? Nebo hod násobí dvěma?

          + 2 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • zeto

        85.71.36.XXX
        Přesně to s tím kamikadze mě napadlo také. A myslím, že pro takovou porci bodů je to velmi, velmi pravděpodobná možnost. 05

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Maxe čeká náročný závěr sezóny

Verstappena čeká v Brazílii další penalizace, Pérezova budoucnost je dle Marka otevřená

Max Verstappen se pozvolna stává doslova personou non grata (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě v Mexiku

Juki Cunoda si po Mexiku může připsat titul „vrchní rozbíječ“ - byť ne vždy byla vina na jeho straně (ilustrační foto)

Drama se vším všudy, Verstappen potrestán, Sainz jr. dominoval

Valtteri Bottas po dlouhé době okusil pocit postupu do Q2

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci - lkaní kvůli červené vlajce, Verstappen i Norris jsou skromní

Oscar Piastri bude chtit na mexickou kvalifikaci rychle zapomenout

Kvalifikaci možná překvapivě vyhrál Sainz jr., selhání Péreze a Piastriho

Oscar Piastri v závodě v Maďarsku

Závěrečný trénink na GP Mexika v režii McLarenu

Součástí druhého tréninku byl test pneumatik Pirelli pro příští rok

Druhý trénink také červený, Verstappen v problémech, Sainz jr. naopak v pohodě

Oliver Bearman se opět posadil do Ferrari, ale mnoho štěstí neměl

Dvě červené vlajky, Leclercův vůz poškozen, nejvíc se smál Russell

George Russell s Mercedesem W15

Mercedes vysvětluje výkonnostní špičky, které způsobily katastrofu. V Mexiku se sveze Antonelli

Dovolte nám vzpomínku na jednoho pozapomenutého pilota F1

F1 se rozloučila s nejrychlejším leteckým ředitelem, nestal se novým Huntem

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama