DISKUZE K ČLÁNKU Button: Proč bude v roce 2014 řízení vozů F1 náročnější?
Pilot McLarenu Jenson Button hovoří o tom, jak se změní kvůli novým předpisům ovládání vozu v příštím roce a v čem bude náročnější.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Button: Proč bude v roce 2014 řízení vozů F1 náročnější?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Chasnik
23:11 05.12.2013 78.24.10.XXXVětší riziko chyby? OK! "... protože to bude mnohem snadnější dopustit se chyby..."
Tak tahle věta (resp. její část) se mi zamlouvá. Pokud Jenson odhadl dobře princip řízení a závodění pro příští sezónu, tak to bude plus.
Současní piloti jezdí příliš strojově, velké jezdecké chyby téměř nevidíme a to je škoda. Ne, že bych některému jezdci přál, aby předčassně skončil, ale vrcholné závody se musí jezdit na hraně a potom se občas nějaká ta chyba stane.
Ještě by to chtělo omezit vyasfaltované únikové zóny a potom se teprve ukáží schopnosti pilotů ;) -
seven
12:40 03.12.2013 93.153.124.XXXBude zajímavé to sledovat. Nejenom jak se s tím srovnají týmy při vývoji auta, ale i samotní jezdci. Je docela možné, že i tady se přeskupí síly a vyniknou nové "talenty", jejichž jezdeckému naturelu víc vyhovuje větší výkon auta. Mlhavě si vybavuju, že i Lauda kdysi prohlásil, že nebyl příliš úspěšný v nižších kategoriích, protože prostě s nevýkoným autem jezdit neuměl. -
-
Kapor
09:37 02.12.2013 194.160.178.XXXTo, čo hovorí Jenson je volovina,... ...lebo prevody budú celkom iné, bude o jednu rýchlosť viac a aj keď to bude náročné nadefinovať tú prevodovku na celý seriál , bez zmeny, v postate nezáleží na krútiacom momente, či je o niečo väčší, ale ako sú volené prevody a prevod v tej ktorej zátačke a pred vjazdom do nej a nie od krútiaceho momentu motora. Ten bude užitočný ešte aj s forsážou z ERS, ktorého bude ďaleko viac na rovinkách a predbiehanie v zónach DRS aj mimo nich by nemalo byť nijak obmedzené, preto to bude o to zaujímavejšie aj v tom, že aj predbiehaný sa bude môcť lepšie a dlhšie brániť a kapitulovať až vtedy, ak sa mu ERS pokazí, alebo uvarí turbo alebo motor, čo nebude žiadne prekvatenie v úvodných podujatiach MS v F1.-
-
-
Mobil1
11:04 02.12.2013 90.177.148.XXXKdyby to byl příspěvek někoho s IQ alespoň nad 50 tak bych mu vysvětlil, že Jeson mluví o průběhu kroutícího momentu v závislosti na otáčkách motoru, který je u přeplňovaných motorů úplně jiný než u atmosférických a na ten nemají převody žádný vliv...
Ve tvém případě by to ovšem byla Sisyfovská práce (najdi si na Googlu)...
-
-
-
-
-
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek