DISKUZE K ČLÁNKU Button: Proč bude v roce 2014 řízení vozů F1 náročnější?

Pilot McLarenu Jenson Button hovoří o tom, jak se změní kvůli novým předpisům ovládání vozu v příštím roce a v čem bude náročnější.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Button: Proč bude v roce 2014 řízení vozů F1 náročnější?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 19, poslední 05.12.2013 23:11 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Ferda (Hlasovalo 11 lidí) 02.12.2013 08:15
Voda. V dešti se můžeme dočkat zajímavých… »
» Petr (Hlasovali 5 lidé) 02.12.2013 11:02
Například? Klidně navrhněte úpravu.. »
» Ferda (Hlasovali 3 lidé) 02.12.2013 14:40
Nestraš, ale pokud má Jenson pravdu, tak budou… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Chasnik

    78.24.10.XXX
    Větší riziko chyby? OK! "... protože to bude mnohem snadnější dopustit se chyby..."
    Tak tahle věta (resp. její část) se mi zamlouvá. Pokud Jenson odhadl dobře princip řízení a závodění pro příští sezónu, tak to bude plus.
    Současní piloti jezdí příliš strojově, velké jezdecké chyby téměř nevidíme a to je škoda. Ne, že bych některému jezdci přál, aby předčassně skončil, ale vrcholné závody se musí jezdit na hraně a potom se občas nějaká ta chyba stane.
    Ještě by to chtělo omezit vyasfaltované únikové zóny a potom se teprve ukáží schopnosti pilotů ;)

    + 2 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • seven

    93.153.124.XXX
    Bude zajímavé to sledovat. Nejenom jak se s tím srovnají týmy při vývoji auta, ale i samotní jezdci. Je docela možné, že i tady se přeskupí síly a vyniknou nové "talenty", jejichž jezdeckému naturelu víc vyhovuje větší výkon auta. Mlhavě si vybavuju, že i Lauda kdysi prohlásil, že nebyl příliš úspěšný v nižších kategoriích, protože prostě s nevýkoným autem jezdit neuměl.

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • anonym

    188.246.111.XXX
    MAGNUSEN A to je dle mého názoru důvod proč vzali Magnusena. Může jen překvapit a všichni jezdci jsou ve stejné situaci. Musí se učit. A na to je mladí nejlepší ... David- SCOTTak01

    + 1 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • McMatej

    McMatej

    89.29.72.XXX
    ... A proto bude mít ještě větší význam "kontrola trakce".

    + 2 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Duncan66

    89.29.32.XXX
    hm... znamena to, ze pristi sezonu diky vyssimu vykonu a nizsimu pritlaku bude pro piloty znovu adrenalinovou vyzvou takova Eua Rouge a dalsi podobna mista, ktera se posledni sezony jezdila na plny plyn bez emoci? 13

    + 3 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Olda

    89.203.220.XXX
    Překlad Nezlobte se na mě, ale ten skoro doslovný překlad je šílený, asi bych překládal volně nikoli doslovně. Nedá se to číst.

    + 6 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    To, čo hovorí Jenson je volovina,... ...lebo prevody budú celkom iné, bude o jednu rýchlosť viac a aj keď to bude náročné nadefinovať tú prevodovku na celý seriál , bez zmeny, v postate nezáleží na krútiacom momente, či je o niečo väčší, ale ako sú volené prevody a prevod v tej ktorej zátačke a pred vjazdom do nej a nie od krútiaceho momentu motora. Ten bude užitočný ešte aj s forsážou z ERS, ktorého bude ďaleko viac na rovinkách a predbiehanie v zónach DRS aj mimo nich by nemalo byť nijak obmedzené, preto to bude o to zaujímavejšie aj v tom, že aj predbiehaný sa bude môcť lepšie a dlhšie brániť a kapitulovať až vtedy, ak sa mu ERS pokazí, alebo uvarí turbo alebo motor, čo nebude žiadne prekvatenie v úvodných podujatiach MS v F1. 01

    + 5 / − 21

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mobil1

      90.177.148.XXX
      Ty jsi normálně případ pro doktora Chocholouška...

      Chytrý jak rádio, ale napsat gramaticky a významově srozumitelný text je pro tebe evidentně neřešitelný problém.

      Běž se raději léčit a nerozdávej tady svoje rádoby "moudra".

      + 21 / − 7

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Kapor

        194.160.178.XXX
        Nič neponúkaš,.. ..len tu plkáš, Mívale ! 02

        + 6 / − 14

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mobil1

          90.177.148.XXX
          Kdyby to byl příspěvek někoho s IQ alespoň nad 50 tak bych mu vysvětlil, že Jeson mluví o průběhu kroutícího momentu v závislosti na otáčkách motoru, který je u přeplňovaných motorů úplně jiný než u atmosférických a na ten nemají převody žádný vliv...

          Ve tvém případě by to ovšem byla Sisyfovská práce (najdi si na Googlu)...

          + 14 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • Mobil1

          90.177.148.XXX
          Tak mě ještě napadlo, jestli by to s tebou nemohla redakce vyřešit jako CK Rakouská armáda se Švejkem a superabitrovat tě pro blbost...

          + 10 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
    • anonym

      88.83.176.XXX
      Co jsi nam chtěl sdělit?

      + 9 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    Voda. V dešti se můžeme dočkat zajímavých situací. Věřím že příští sezóna bude na vodu štědřejší než ta letošní, kdy v závodě nepršelo ani jednou.

    + 11 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Andy

      62.168.11.XXX
      Se obávám, že mokrý závody budou pod červenou vlajkou a nebo se bude jezdit za SC dokud to nebude ani na přechodný gumy...

      + 3 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Ferda

        Ferda

        46.47.176.XXX
        Nestraš, ale pokud má Jenson pravdu, tak budou technici na vodu vytahovat z motoru jeden píst, aby jsme se nedívali na soutěž v piruetách.12

        + 3 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Sergio Pérez měl našlápnuto k lepšímu výsledku, ale skončil předčasně v předposledním kole (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Piasti v euforii, Leclerc zpytuje svědomí, Verstappen propadá mírně skepsi

Oscar Piastri se dočkal vítězství díky vlastnímu dobrému výkonu (ilustrační foto)

GP ÁZERBAJDŹÁNU: Piastri ustál Leclercovy ataky, Monačan ani napočtvrté nezúročil pole-position

Lewis Hamilton v závodě v Austrálii

Lewise Hamiltona na startovním roštu v Baku neuvidíme

Vozy Alpine by dosavadní průběh Grand Prix v ulicích Baku vymazaly (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ PO KVALIFIKACI: Všichni čekají nepředvídatelný závod

Sergio Pérez v letošní sezóně poprvé v kvalifikaci porazil svého kolegu (ilustrační foto)

Leclercovi Baku svědčí zajel tu čtvrté pole-position v řadě, Norris fatálně propadl

Alexander Albon stejně jako jeho nový týmový kolega v Baku překvapili (ilustrační foto)

Třetí trénink plný dramat: dvě červené vlajky a výborný Williams, těsně triumfoval Russell

George Russell téměř celou první polovinu prostál v boxech (ilustrační foto)

Leclerc těsně pokořil Péreze v druhém tréninku, smůlu měl Norris

Max Verstappen v závodě v Monaku

První trénink v Baku ovládl Verstappen. Leclerc a Colapinto bourali

Newey nastupuje k Aston Martinu

Newey přechází k Aston Martinu. S Alonsem a Hondou očekává opět úspěšné partnerství

Model monpostu McLarenu v aerodynamickém tunelu

Proč McLaren stále nenasadil to největší vylepšení a díky čemu předčí při vývoji své soupeře?

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama