DISKUZE K ČLÁNKU Ani rozpočet 250 milionů liber nepomohl Ferrari k titulu
Magazín Autosport odhaduje výši letošních rozpočtů týmů Formule 1. Ferrari sumu popírá.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Ani rozpočet 250 milionů liber nepomohl Ferrari k titulu
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
uzivatel000208
20:43 27.11.2013 109.80.56.XXXnejlevnejsi investice byt mister sveta je koupit Vettel-a, ca 20 mio -
-
Pepan
16:40 27.11.2013 89.24.157.XXXWebbův pořadavek na přesné rozdělení příjmů týmům bez ohledu na pořadí v poháru a dalších podmínek je dost mimo mísu. Týmy, které jsou ve vedení, investovaly do vývoje mnohem více peněz než týmy z konce tabulky a kromě toho se většina diváků kouká na závody kvůli týmům jako je Ferrari, McLaren, Red Bull. Kdyby ve startovním poli byly jenom takové týmy jako je Caterham, Marussia a pod, seriál F1 by byl na okraji sledovanosti a rozhodně by to pro týmy a ani pro Bernieho nebyl takový byznys.-
Mil
22:48 27.11.2013 89.177.60.XXX"...a kromě toho se většina diváků kouká na závody kvůli týmům jako je Ferrari, McLaren, Red Bull. Kdyby ve startovním poli byly jenom takové týmy jako je Caterham, Marussia a pod, seriál F1 by byl na okraji sledovanosti..."
Hloupost. Před pár lety žádný RedBull nebyl a sledovanost byla. Naopak spousta historicky úspěšných a kdysi zavedených týmů zanikla a F1 to přežila. Popravdě velká většina fanoušků, co dnes fandí např. Vettlovi v RedBullu nebo Alonsovi ve Ferrari by prostě fandila klidně Bianchimu v Marussii, pokud by byla dlouhodobě na špici. Popravdě z dlouhodobého hlediska se většina fanoušků, ať už fandí komukoli, obecně dělí na ferraristy a mclarenisty. A nevšiml jsem si, že by letos kvůli absolutnímu propadáku McL ubylo diváků. Nebyl RedBull, Mercedes ani Lotus a kolik mají fanoušků-protože jsou na špici. Být tam někdo jiný, má fanoušky někdo jiný.-
Pepan
06:33 28.11.2013 89.24.157.XXXPokud je to podle Tebe hloupost, tak proč Bernie vyplácí Ferrarri zvláštní příspěvek za věrnost formuli jedna? Když si vezmeš průměrného konzumenta sportovních přenosů, který nesleduje konkrétní disciplinu pravidelně, ale po nedělním obědě si "něco" pustí a zeptáš se ho na nějaký tým formule jedna, co asi myslíš, že Ti odpoví? Ferrari, Mclaren, Mercedes, Lotus a Red Bull. Na nějaký Sauber Marussii nebo Caterham si nevzpomene ani náhodou. A ujišťuji Tě, že takových je většina. To, že měl Mclaren slabou sezónu, nic neznamená. Vyrábí sportovní vozy, takže příští sezónu přijde silnější a hlavně poučený. Určitě nejsou na odpis. A věř mi že tohle si uvědomují jak týmy, tak i Ecclestone. A proto si myslím, že je stávající systém férovéjší než systém "všem stejně". Ostatně, týmy, které vedou tabulku, jsou v závodě více vidět a protože F1 žije i z reklam a televizních práv, tí, kteří se při závodě pohybují více vpředu, jsou častěji v televizních záběrech a jejich reklamy jsou častěji divákům na očích. Teda s jednou výjimkou, kterou je Vettel. Ten svou dominancí poskytuje svým sponzorům medvědí službu. Protože se v průběhu závodu ví, kdo je v čele, kamery jej nezabírají tak často jako další vozy, které bojují o pořadí a výsledkem je, že konkrétně jeho vůz bývá v záběrech možná ještě méně než vozy konce závodního pole. Asi by s tím Dr. Marko měl něco udělat.-
Mil
21:41 28.11.2013 85.93.104.XXXNo ale vždyť to je to, co píšu. Jak píšeš, průměrný konzument si vybaví Ferrari, McLaren, Mercedes, Lotus a Red Bull. Ale pokud by byly na špici řekněme 2-3 roky Ferrari, McLaren, Marussia, Caterham a ToroRoso, tak budou znát tyhle. Je to právě o tom, že jsou známí, protože vyhrávají. Vždy koneckonců u většiny je to jenom jméno. Žádný z těchto konzumentů nebude mít ani šajnu, že než se to jmenovalo RedBull a jezdil v tom Vettel a vyhráli 4 tituly, že to byl průměrný Jaguar a předtím tuším Stewart.-
anonym
05:48 29.11.2013 188.120.195.XXXŽe vám do toho skáču - pravdu máte podle mě zčásti oba. Pepan v tom, že Ferrari, jediný tým, který je v F1 od začátku, a navíc světově prosloulý výrobce sportovnách vozů, má zdaleka největší fandovskou základnu a to bez ohledu, zda zrovna vyhrává, což mu dává určitou zvláštní pozici, kterou si Bernie evidentně hodně cení.
Mil má podle mě pravdu v tom, že běžný divák zná mimo Ferrari vlastně jenom týmy pohybující se na špičce a kdyby třeba takový Sauber dneska skončil, co se běžného diváka týká, ani pes po něm neštěkne. Dokonce se dopustím kacířské myšlenky, že by se to mohlo stát každému velkému týmu s výjimkou Ferrari, včetně McLarenu. Vím, že to zní hrozně, ale podívejte se na Williams. Kdyby teď skončil, myslíte, že by si toho běžný divák všiml? Ani náhodou! Přitom jde o tradiční a historicky velice úspěšný tým, ale stačí jedna dekáda horších výsledků a může klidně zmizet v propadlišti dějin. Plakat budou jenom skalní fandové a pamětníci, kterých je jen malé procento. Běžnému divákovi to bude putna.
-
-
-
-
-
uzivatel001385
15:40 27.11.2013 89.103.251.XXXRozpočet Peníze, peníze, a zase jenom peníze. O ničem jiném formule jedna není. Je to primárně jeden velký byznys.
Rozpočty týmů jsou velice směrodatné. Ovšem pochopitelně ne zcela. Je tady více faktorů, které ovlivňují úspěšnost. Pouze nejvyšší suma na kontě vám ještě nezajistí, že budete vyhrávat šampionáty. Aby byl tým úspěšný ve své finanční politice, tak musí mít v prvé řadě velice schopný tým, který dokáže ony finance efektivně přetavit v pokrok týmu. Pokud toto nemáte, tak nemůžete pomýšlet na úspěch.
Formule jedna je sice jeden velký byznys, ale výhru si koupit zkrátka nelze. -
Kapor
15:18 27.11.2013 194.160.178.XXXTreba povedať však to,... ...že Ferrari tam započítalo všetko, teda investície do nového aerotunela, motorárne pre výrobu nových motorov 1,6 V6 Turbo + ERS a tiež novej administratívnej budovi, ktorá má zlepšiť pracovné podmienky zamestnancov. Red Bull tam naopak nezarátal mnohé výdaje, ktoré ukryl za niečo úplne iné a preto všetka česť, že Ferrari zverejnilo transparentne to, čo na oltár F1 v r. 2013 dalo.-
observer
18:04 27.11.2013 91.219.132.XXX:-)
oficiální vyhlášení Ferrari:
....pravda o našich ekonomických aspektech provozu týmu zůstane důvěrná. Ekonomika týmu, stejně jako naše technologie, jsou pro nás významným faktorem závodění
Kapor:
....všetka česť, že Ferrari zverejnilo transparentne to, čo na oltár F1 v r. 2013 dalo
:-)-
anonym
19:27 27.11.2013 178.255.168.XXXKdybys ten článek četl pořádně, tak by ses dočetl, že bylo řečeno, že uvedené číslo je holý nesmysl....
Osobně je mi proti srsti řešit finance, každý stejně utratí co sežene. Četl jsem údaj pro redbull kolem 1,5 miliardy, jenže to taky nikdo nepotvrdí, že
-
-
anonym
20:49 27.11.2013 178.255.168.XXXno jenže to je ten problém, jak chceš oddělit financování F1 od chodu automobilky, když do účetnictví nevidíš? Zrovna tak, jak chceš rozluštit rozpočet redbullu, když jede v několika motoristických disciplínách a v F1 má dvě stáje? Zkrátka je to jen odhad některých novinářů. Já bych si z toho spíš vzal to, že letos je odhad někde kolem 250 mil a před 5 lety do toho sypaly top týmy kolem 400 mil. I v roce 96 kdy šel do ferrari schumacher, tak byl rozpočet ferrari 280 mil a to se holedbali, že příchodem schumiho získali 100+-
-
-
-
observer
15:13 28.11.2013 78.141.120.XXXDobra rada nad zlato.
Hore vidim jasne napisane:
"Magazín Autosport odhaduje výši letošních rozpočtů týmů Formule 1. Ferrari sumu popírá"
a nizsie v clanku:
"K uvedeným částkám se vyjádřilo oficiální vyhlášení Ferrari, ve kterém se popírá suma 250 milionů liber jako rozpočet Scuderie Ferrari"
1. Takze este raz, odkial cerpas informacie o transparentnom financovani?
2. Pokial citas "libry" ako "dolare", mal by si navstivit ocneho radsej sam
3. Zopakuj si gramatiku. Napoviem Ti, si asi slepý....
-
-
-
-
-
-
-
-
Aktuálně
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek