DISKUZE K ČLÁNKU Berger: Vettel zůstane v Red Bullu ještě pár let

Bývalý pilot Formule 1 Gerhard Berger se vyjádřil, že Sebastian Vettel je nejlepším ze současných pilotů F1.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Berger: Vettel zůstane v Red Bullu ještě pár let

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 11, poslední 28.11.2013 13:48 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel001385 (Hlasovalo 15 lidí) 27.11.2013 11:44
Berger Do poslední tečky s tímto jeho… »
» enzo (Hlasovalo 10 lidí) 27.11.2013 12:25
Mark Webber Přišlo mi, že Mark jezdil posledních… »
» Pepan (Hlasovalo 8 lidí) 27.11.2013 12:35
Mark měl jedinou slabinu a sice horší starty. I… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • RiLCO

    78.98.21.XXX
    Pan Berger nezohladnil jeden faktor, sice malo pravdepodobny, ale stat sa moze, že RedBull v roku 2015 pohorí. Napr. pohonne agregaty nebudu spolahlivé, začne Vettel odstupovať počas pretekov kôli technike. Stať sa to môže.

    Všimol som si, že Vettel ešte nemal smolu v rozhodujúcich momentoch. Resp. sa zo smoly ešte dokázal vylízať.

    + 4 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Gerhard nepostrehol jednu zásadnú vec,.. ...že auto sa dá stavať dokonale, len na dominantného závodníka v tíme, podľa jeho muskulatúry, pričom sa kladie dôraz aj na jeho jazdecký štýl a jeho pripomienky a ten druhý je tam do počtu a buď mu to vyhovuje menej, alebo viac, lebo v podstate ide o kompromis. A takto je to v každom tíme. Čiže auto je stavané predovšetkým podľa jedného závodníka a podriaďuje sa jeho požiadavkám a to je v Red Bulle Sebastian a ak sú obaja celkom iného vzrastu, tak Mark mal jednoducho smolu, lebo potom to auto mu tak nesedí, ako Sebastianovi a môže robiť s nastavením čo chce, vždy je to bude len menšie zlo, ale výborné to nikdy nebolo a ani nebude, keď tam bude sedieť aj Markov nástupca, ktorý má tiež vyššiu postavu. Sebastian je samozrejme vyzretý jazdec a 4. násobný majster sveta, ktorý si pred rokmi postavil plán prípravy, zapojil do toho aj svojho šikovného psychológa a dopracoval sa k takej dokonalosti, že už mu tohto roku mohol dať zbohom, aby zas pripravoval hokejistky v rodnej zemi, lebo on získal všetky návyky, ktoré dokonalý závodník získať mal a tak, jeho forma môže len ostať na vrcholnej úrovni niekoľko rokov, až kým neurpí nejaký úraz, alebo traumu, ktorá spôsobí jej pokles. Inak ak na rok dostane Seb zase víťazné auto, tak nepochybujem, že titul neobháji, lebo dostal chuť vyhrávať a tá mu len tak neodíde ako ho dobre poznám. Bude sa biť určite dovtedy, kým neprekoná Michaela a keď bude šanca, ešte aj potom. Je to skrátka závodník telom aj dušou a bude v Red Bulle dotiaľ, kým tam bude aj Adrian a bude pre neho stavať víťazné autá, lebo v iných tímoch sú na to impotenti. 01

    + 6 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • AAA

      147.229.208.XXX
      Chlapče, si slovák tak si prosím ťa prečítaj naše stránky kde je Neweyho rozhovor. Jasne sa tam hovorí, že Newey nestavia a nikdy nestaval auto na žiadneho jazdca. Jeho prioritou je naštudovať pravidlá, nájsť v nich skuliny a potom postaviť čo najviac konkurencieschopné auto, ktorému sa jazdec musí prispôsobiť. Myslím, že história to aj dokazuje ak zalovíš v pamäti.

      + 9 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • PC

        212.47.2.XXX
        Myslím, že montuješ dvě různé věci dohromady. Adrian vyhodnotí skuliny v pravidlech a navrhne všechny systémy vozu tak, aby byl co nejvýkonější, nejrychlejší a pro všechny okruhy co nejlépe nastavitelný a dále snadno inovovatelný. A pak nastoupí úpravy druhého řádu, tzn. že se auto maximálně přizpůsobí týmové jedničce. Pokud je týmová jednička takového typu, že má od přírody talent zacházet s mizernými pneumatikami, pak je výsledkem nepřekonatelná kombinace a titul je jistý. Týmová dvojka má šanci jedině pokud se zpočátku nedaří vyladit vůz pro potřeby jedničky. Jak se to ale povede, dvojka se stává spíš nulou a je tam prakticky do počtu. Tedy Adrian nejdříve navrhne co nejlepší vůz podle maximálních hranic pravidel a ten teprve potom přešije na míru týmové jedničce. Myslím, že konkurenční týmy se stále nepoučily a snaží se postavit vůz "podle běžných zvyklostí" a s maximálními výkony už z počátku. Pak počítají s tím, že vůz budou jen "průběžně modifikovat". Protože se to tak dělalo vždycky a všichni to tak dělali, stačilo to. Jenže po nástupu RedBullu s jeho novým způsobem stavby, nastavení a vývoje vozu to už nikdy stačit nebude.
        A Gerhard tady podle mě uvádí neobyčejné bláboly. Jako by jen opisoval od dvorních vychvalovačů RedBullu a ani F1 v posledních letech nesledoval.

        + 7 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          93.99.87.XXX
          i kdyby to tak bylo, pak má RB štěstí, že to Newey dělal právě tak. Protože kdyby to dělal jinak, pravděpodobně by vůz nebyl tak rychlý a nevyhrával by ani jeden. 03

          + 1 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • enzo

    enzo

    89.177.134.XXX
    Mark Webber Přišlo mi, že Mark jezdil posledních pár závodů (někde od Suzuki nebo tak) v podstatě stejně rychle jako Vettel a dominovali oba RB. Ať už to bylo z jakýchkoliv důvodů, ukazuje to, že Mark zas táááák horší není nebo naopak, že Vettel zas táááák lepší není. Čímž se opět dostáváme k tomu, že je to o autě.

    + 10 / − 10

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Pepan

      Pepan

      89.24.157.XXX
      Mark měl jedinou slabinu a sice horší starty. I když vybojoval pole, tak jej obvykle blonďák z horší strany po startu převálcoval.

      + 8 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        93.99.87.XXX
        Částečně souhlas. Jen si myslím, že větší podíl na tom měly kvalifikační výsledky (17:2). Když nestartuje z první řady, pak je těžké využít silných stránek RB. Tím myslím po startu rychle odjet a pak už jen hlídat vedení.

        + 1 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • uzivatel000208

      uzivatel000208

      109.80.56.XXX
      taaaak proc ale ani jednou nevyhral?12

      + 8 / − 12

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • anonym

        78.24.10.XXX
        Proč nevyhrál třeba v Malajsii nebo v Japonsku?...
        Nechci tvrdit, že Mark je Sebovi úplně vyrovnaným partnerem nebo dokonce lepším, ale tak výrazná dominance je přiživována týmem a není to čistě o výsledcích na závodní dráze.

        + 6 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001385

    uzivatel001385

    89.103.251.XXX
    Berger Do poslední tečky s tímto jeho prohlášením souhlasím. 01 Když jsem jej četl, tak jsem měl velice intenzivní pocit, že mi mluví takřka z duše.

    + 15 / − 8

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Sergio Pérez měl našlápnuto k lepšímu výsledku, ale skončil předčasně v předposledním kole (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Piasti v euforii, Leclerc zpytuje svědomí, Verstappen propadá mírně skepsi

Oscar Piastri se dočkal vítězství díky vlastnímu dobrému výkonu (ilustrační foto)

GP ÁZERBAJDŹÁNU: Piastri ustál Leclercovy ataky, Monačan ani napočtvrté nezúročil pole-position

Lewis Hamilton v závodě v Austrálii

Lewise Hamiltona na startovním roštu v Baku neuvidíme

Vozy Alpine by dosavadní průběh Grand Prix v ulicích Baku vymazaly (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ PO KVALIFIKACI: Všichni čekají nepředvídatelný závod

Sergio Pérez v letošní sezóně poprvé v kvalifikaci porazil svého kolegu (ilustrační foto)

Leclercovi Baku svědčí zajel tu čtvrté pole-position v řadě, Norris fatálně propadl

Alexander Albon stejně jako jeho nový týmový kolega v Baku překvapili (ilustrační foto)

Třetí trénink plný dramat: dvě červené vlajky a výborný Williams, těsně triumfoval Russell

George Russell téměř celou první polovinu prostál v boxech (ilustrační foto)

Leclerc těsně pokořil Péreze v druhém tréninku, smůlu měl Norris

Max Verstappen v závodě v Monaku

První trénink v Baku ovládl Verstappen. Leclerc a Colapinto bourali

Newey nastupuje k Aston Martinu

Newey přechází k Aston Martinu. S Alonsem a Hondou očekává opět úspěšné partnerství

Model monpostu McLarenu v aerodynamickém tunelu

Proč McLaren stále nenasadil to největší vylepšení a díky čemu předčí při vývoji své soupeře?

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama