DISKUZE K ČLÁNKU Domenicali je frustrovaný: Ferrari mohlo skončit druhé, Massova penalizace byla přísná
Šéf Ferrari je frustrovaný kvůli tomu, že se jim nepodařilo vybojovat druhé místo v šampionátu konstruktérů. Trest pro Felipeho Massu v podobě průjezdu boxy navíc byl podle něj příliš přísný.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Domenicali je frustrovaný: Ferrari mohlo skončit druhé, Massova penalizace byla přísná
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
rock
08:53 27.11.2013 37.188.224.XXXPodle tohoto
[odkaz na stránku]
Massovi neudělali o jednu zastávku víc než Alonsovi, měli oba po dvou pitstopech. Akorát Massovi divně rozložili délku stintů a na poslední mu nazuli media. Ovšem jestli by to Massa zvládl s jednou zastávkou, to je v nebesích. Sutil startoval na tvrdých a tím trochu eliminoval problémy s těžkým autem po startu. Di Resta je tak jediný, kdo tu zmiňovanou strategii zvolil a zvládl - ale myslím, že ten startoval (narozdíl od Massy) na nových pneu a mohl tak první stint o pár kol prodloužit.
-
-
-
-
rock
08:21 26.11.2013 37.188.239.XXXboxy " ...tým vždy jednal velmi, velmi správně na dráze, při zastávkách v boxech, při volbě strategií..."
Jenom takhle z hlavy mne napadá divná až zmaštěná strategie Massy v Abú Zabí nebo nepovolání Alonsa na výměnu poškozeného křídla v Malajsii. Ale jo, Dome, jenom se pochval...
Ale musím opravdu konstatovat, že těch kiksů měli spíš míň než víc... -
Xinho
08:18 26.11.2013 95.105.168.XXXRozpravky Ked už spomína minuly rok, mal by si spomenut na druhu polovicu sezóny kedy nemali absolútne na McLaren, ktorý vyhraval zavody ale len kvôli porucham neziskal Hamilton titul...takze neviem na co si mame spomenúť kde boli minuly rok ale rýchlosť na titul teda nemali absolutne a pamatam si iba defenzivnu strategiu branenia 40bodoveho naskoku-
rock
08:24 26.11.2013 37.188.239.XXXPorucha není náhoda nebo štěstí, porucha je chyba týmu / konstruktéra a spolehlivost je stejně tak vlastnost auta, jako rychlost nebo ovladatelnost.
Splašenej Grosjean v Belgii opravdu BYL mimo nejen jejich kontrolu, ale i svoji. A má pravdu, že nebýt byť jen téhle jedné situace, byl by Alonso v úplně jiné pozici.-
-
rock
09:55 26.11.2013 37.188.239.XXXS jejich kosmickými materiály, n-násobnou kontrolou kvality a důrazem na pečlivou, kusovou montáž? Kdyby se stejným poměrem projevovaly tzv. vady materiálů v sériové výrobě, tak se polovina populace v autech do týdne pozabíjí.
Moje přesvědčení je, že v 99 případech ze 100 jsou to pohádky pro frustrovaný sponzory a fanoušky a jde o synonymum pro frázi "poddimenzovaná konstrukce"-
-
-
Pepan
10:43 26.11.2013 89.24.157.XXXA ještě dodatek. Všechno odzkoušet v dnešním kolotoči závodů nelze. Týmy jsou na cestách více než ve fabrice a na některé problémy se pak nepřijde. Třeba Hamiltonovo prasklé šasi. Zajímalo by mě, kolik velkých cen s tím vozem absolvoval než se přišlo na to, že jsou v něm praskliny. A to nemluvím o tom, že šlo i jemu o život. Stačilo by, aby se auto na dráze rozsypalo a mohlo být po něm. A to vše jenom proto, že vozy po každém závodě neprojdou repasí v dílně, ale pohybují se od jedné velké ceny k druhé.-
rock
11:03 26.11.2013 37.188.239.XXX"Třeba Hamiltonovo prasklé šasi."
No, tak to je zrovna ukázkový případ. Rozdělím to na dvě části.
-Vznik prasklin
To je jasný, nedostatečně nadimenzovaná nebo špatně provedená konstrukce (šasi si pečou sami, je to ruční práce z materiálu, který vybírají doslova holýma rukama, tam žádnou vadu materiálu nevyčarují), zřejmě v kombinaci s Lewisovou agresivní jízdou na obrubnících. Za to si můžou sami, jako tým (konstruktér + zhotovitel + pilot).
-Možná jízda vozu s prasklinami v několika závodech
Oni na ty praskliny přišli v místě konání před závodem. To znamená, že zřejmě v Austinu provedli kontrolu něčeho, co v Abu Zabi nekontrolovali, nebo to zkontrolovali jinak, líp. A protože to evidentně ŠLO zkontrolovat v polních podmínkách před závodem, znamená to jednoznačně špatně, nedostatečně nastavený postupy předzávodních kontrol.-
Pepan
11:07 26.11.2013 89.24.157.XXXPokud je mezi závody 1 týden a asi půlku týdne je auto v kontejneru, moc se toho nestihne zkontrolovat. Navíc jsou mechanici časově omezeni a nemohou dělat na voze třeba přes noc. Šasi kontrolovali na základě chování vozu na dráze. Jinak by se nekontroloval a šel by do dalšího závodu.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
anonym
10:05 26.11.2013 178.255.168.XXXMůžete mi někdo vysvětlit, jaká je mezi trestem Massy a Hamiltona kauzální spojitost? Žádnou tam totiž nevidím. Ergo "kdyby" nedostal Massa tvrdý trest za něco, co se nikdy netrestalo, Hamilton by pořád dostal trest za to, co se stejně tvrdě trestá už 3 roky.
Konečné pořadí by pravděpoděpodobně bylo Massa 3., Alonso 4., Rosberg 6. a Hamilton 9., to máme 25 b pro Ferrari a 8 b pro Mercedes, ergo Ferrari by skončilo v PK 2. s náskokem 2 bodů.-
Pepan
10:26 26.11.2013 89.24.157.XXXNa "kdyby" se v F1 nehraje. Kdyby Massa v závodech více bojoval, kdyby Alonsovi vyměnili nalomené křídlo, kdyby Massovi v Abu Dhabí nepodělali strategii, kdyby........ tak by Ferrari zůstalo před Mercedesem a Domenicalli by teď nebyl frustrovaný. A to píšu jako fanda Ferrari a hlavně Massy. A pak by Massa zůstal u Ferrari a já bych nebyl frustrovaný, jestli mám v příští sezóně fandit Ferrari nebo Massovi a Williamsu.
-
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek