DISKUZE K ČLÁNKU Webber se už těší na novou sezonu v Porsche
Mark Webber: V době mého příchodu do Red Bullu to byl jen „prázdninový“ tým, nikdo mu nepředpovídal úspěchy…
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Webber se už těší na novou sezonu v Porsche
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Kapor
17:09 20.11.2013 194.160.178.XXXÁno, Mark má na to svoj názor,.. ...a ja mu ho neberiem, ale ten nevedie k cieľu, ktorí dosiahol jeho mladší kolega Sebastian Vettel. Závodník jeho rangu, akým je Mark, je zo starej školy a je tak trochu aj pohodlný aj preto, lebo sedel v najrýchlejšom aute Red Bullu, ktoré od RB6 bolo veľmi konkurencieschopné a myslel si, že to mu už dáva predpoklad byť majstrom sveta a Sebastian bude pre neho nosiť vodu. Nestalo sa a Sebastian sa zameral na seba tak dôsledne, že išiel ruka v ruke so zlepšujúcim sa monopostom Red Bullu za svojím 1. titulom veľmi tvrdo a nekompromisne a na nič sa nespoliehal, len na svoje schopnosti a rozvoju ich, podriadil celú prípravu a že to prináša ovocie, je jasne vidieť, lebo majstrov sveta nezíska ten, kto má najviac psov, frajeriek a neviem čoho, ale ako sa vie na závody pripraviť a to myslím pochopili konečne aj tí ostatní matadori, Lewis, Fernado atď., vedieť z auta dostať maximum. Ak niekto toho dokáže viac ako Sebastian môže ho v budúcnosti poraziť ak aj jeho tím preukáže kvalitu tímu Red Bull. Mark to nedokázal a preto z F1 uteká, hoci by v nej rád ostal, ale hnevá ho, že ho vo všetkom preskočil mladší kolega s tímu, na ktorého voľakedy mal, ale príležitosť premeškal a teraz je príliš silný na to, aby ho vôbec ohrozil. Ale je dobre, že to pochopil, že príležitosť treba dať mladším, ktorí to môžu dokázať. Ja mu u Porsche prajem, aby sa mu darilo !-
PC
12:06 21.11.2013 212.47.2.XXXmyslím, že to je jen pěkná teorie. Já jsem pořád přesvědčen, že "Markův RedBull" je o třídu méně výkonný než "Sebův RedBull". Snad se někdy dozvíme pravdu, ale asi ne od Marka, ten ji nejspíš ani nezná, ale až bude od RedBullu odejito nějaké velké "zvíře", možná se dozvíme velmi zajímavé věci......
A už jsem se mockrát přesvědčil, že člověk má dát na první dojem a své pocity, když něco vyhodnocuje. Ono se to pak ukazuje jako nejbližší pravdě. A nic na tom nemění ani celá kavalérie různých mluvčích a helmutů a různých znalců a odborníků, která nám dnes tvrdí o RedBullu opak.
-
uzivatel000831
12:46 21.11.2013 194.212.22.XXXTo je zase konspirace. Proč by měl tým poškozovat svého jezdce, je to nehorázná kravina, protože bojují o pohár konstruktérů. Dokážeš si představit, že vlastníš tým, bojuješ o umístění a nařídíš aby jeden jezdec dostal horší auto než druhý? Mark o tom mluvil, prostě se mu nepodařilo naučit pracovat s Pirelli. Podívej se na rok 2010, tam bojoval o titul až do posledního závodu...-
Mike17
14:11 21.11.2013 93.99.87.XXXPánové asi mají takovou představu, že RB dává miliony do vývoje úmyslně pomalého vozu, aby náhodou nemohli použít data z obou aut, ale jen jednoho (nejspíš jim to dává smysl). A všechno to vyladí tak, aby Mark ztrácel na Seba do čtvrt sekundy na kolo a ztrácel jen pár bodů za závod do PK.
Mark si toho všeho vůbec nevšiml. Protože místo toho aby si aspoň na něco postěžoval jako ostatní piloti, si tu vymýšlí historky o tom, proč je Seb v některých částech rychlejší, jak dobrý pilot to je, co mu osobně dělá při řízení problémy a proč se mu v některých obdobích nedařilo. Ale je také možné, že dostává za každé slovo chvály na RB a Vettela balík peněz. -
PC
16:15 21.11.2013 212.47.2.XXXA co je na tom konspiračního? Prostě RedBull řádně "vytunil" pouze Sebovo auto. Markovi to jeho stále nesedlo, protože jezdí prakticky v Sebově voze. Ale to už se tady probíralo tisíckrát. RedBull má díky Sebovi takový náskok, že si může snadno dovolit mnohem méně oblíbeného Marka prakticky ignorovat a provádět u něj jen "běžné" nastavení a vývoj. Už několikrát jsme mohli vidět a to nejen u RedBullu, že když nový vůz týmové jedničce hned nesedl, že byla dvojka náhle velmi dobře konkurenceschopná nebo i lepší. To mluví za všechno a žádnou konspiraci hledat netřeba.-
Mike17
08:15 22.11.2013 147.229.7.XXXAno, to co jsi napsal teď, dává smysl. Jezdí v autě dělaném na Seba. Ale naprosto totožném. Možná je to "nefér", ale to auto jezdí slušně, zdá se mi. Takže moje otázky zní: Vyvíjel RB špatně, když má dominantní auto? Nebo si myslíš, že měli dát na Markovy potřeby a udělat auto jiné? Bylo by stejně dominantní?
-
-
-
-
-
uzivatel000208
14:42 20.11.2013 109.80.56.XXXtoho bude strasit jmeno Vettel az do konce zivota-bez neho mohl byt ctyrikrat mister sveta-
-
-
Pepan
15:48 20.11.2013 89.24.157.XXXMark má dost pomalejší starty a jiní jej často na začátku závodu převálcují. A i když se potom rozjede a velmi slušně bojuje, ty starty jej znevýhodňují. Bylo to vidět třeba v Abu Dhabí. I když Vettel startoval z špinavé poloviny dráhy, okamžitě Markovi ujel a pak už si se zbytkem startovního pole dělal co chtěl.-
-
-
Nasir
21:01 20.11.2013 188.175.176.XXXČeho že si Webber nevšiml, prosím tě? Toho, že je dvojka, si všiml už 2010. Taky to říkal veřejně do rádia, pokud už jsi zapomněl. Z toho důvodu už musí být dávno smířen s tím, že větší podporu má jednička, takže proč by si teď stěžoval? Nehledě k tomu, že o tom ani nesmí mluvit. Tak naivní určitě nejsi, aby sis myslel, že může vykecat takové interní věci ze zákulisí RB. To mají zaměstnanci včetně pilotů ve smlouvách. Ta narážka, co prokecl právě 2010, byla jen taková špička ledovce a taky neměla dlouhého trvání.
Ostatně co si Webber dovolil říct veřejně po Malajsii? Kdyby měl možnost, jsem si jistý, že by k tomu řekl daleko víc. Kdyby byl na jeho místě takový Maldonado, po Malajsii a všech technických problémech by už nejspíš Vettela, Hornera a Marka inzultoval.-
uzivatel001378
21:40 20.11.2013 88.100.224.XXXzapomínáš na to, že ho SV ve svém prvním roce 2009 pěkně pojezdil a když se podívám dále do minulosti tak byl lepší i v roce 2008 se STR.
v 2010 dělal SV celkem hodně mladických chyb což je pochopitelné i k jeho věku.
V ostatních letech jako 2011,2012,2013 prostě měl Mark smůlu.
A LMP1 jsou podobně výkonná auta jako F1 tak snad Mark tu LeMans dá.
No dovedl bych si spojit motory Porsche s monopostem RB. -
Mike17
13:22 21.11.2013 93.99.87.XXXNemluvil jsem o tom, že je dvojka, ale o jeho startech.
Na to že "nemůže mluvit", je na RB a Vettela v poslední době velmi velmi hodný. Žádné hlášky typu: "nemůžu o tom mluvit", "byly nějaké věci", "kdybych měl lepší auto", "kdy by tým" atd. Hlášky, které jiní piloti hojně používají a předpokládám, že mají také nějaké smlouvy. Místo toho říká, v čem byl Seb lepší, co mu osobně nesedělo a proč byl pomalejší v některých částech sezon a v jiných ne. A kupodivu nic z toho se netýká nedostatečné podpory týmu, nebo upřednostňování kolegy.
A po Malajsii? Mohl si to maximálně vyřídit s Vettelem ručně. A co z toho? Nevím, co by měl tehdy řešit s Hornerem a Markem. Samozřejmě, pokud bych nevěřil ve vaši teorii o zpomalování, zrychlování a omylech ve výpočtech v Malajsii.-
Nasir
15:30 21.11.2013 188.175.176.XXXTo, že je dvojka, s jeho starty částečně souvisí (nebo aspoň ve 2010 souviselo). Nechápeš, co je to rozdílná podpora pilotů? Už jsem ti tady minimálně v jedné delší diskuzi uváděl příklad, který se týkal Kimiho, kterému asi 10x předělávali posilovač řízení podle jeho představ. To by pro dvojku Grosjeana rozhodně nedělali. Ty sis ale nejspíš řekl, že to prostě pomineš, protože se ti to nehodí do krámu.
Druhý odstavec - to je výmysl, protože věty, které uvádíš, tam neříká nikdo, rozhodně ne běžně. Řekni mi příklady pilotů, kteří údajně tak hojně (!) říkají, že o něčem nesmí mluvit. Říkají se běžně známé nebo mnohokrát opakované jednoduché vysvětlení "musíme se na to zaměřit, musíme víc pracovat, musíme lépe pochopit pneu" atp. A že je Seb v něčem lepší, nijak nevyvrací to, co jsem napsal předtím. Ona snad rozdílná podpora pilotů automaticky znamená, že dvojka je ve všem a každý rok stejně dobrá jako jednička? S tématem to nijak nesouvisí. Jenom mlžíš, protože nemáš argumenty.
Zrychlování a zpomalování v Malajsii - nevím, jakou teorii myslíš (naší?), ale zdá se mi, že jde spíš o tvoje mlžení, které se snažíš k Malajsii podsouvat stylem "nic se nedá dokázat, úmysl je nemožný, pravda může být jedině oficiální názor RB".
-
-
-
-
-
-
-
Aktuálně
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek