DISKUZE K ČLÁNKU Mercedes až v Austinu objevil v Hamiltonově šasi velké praskliny, dostane nové

Lewis Hamilton dostane pro Velkou cenu Spojených států nové šasi poté, co v tom původním Mercedes objevil během závodních příprav dvě velké praskliny.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Mercedes až v Austinu objevil v Hamiltonově šasi velké praskliny, dostane nové

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 18, poslední 15.11.2013 12:14 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Petr (Hlasovalo 14 lidí) 15.11.2013 07:53
Vozy se mezi Abú Zabí a závody v Americe do… »
» Pepan (Hlasovalo 8 lidí) 15.11.2013 11:08
Pokud si myslíš že ty praskliny riziko zranění… »
» Pepan (Hlasovalo 7 lidí) 15.11.2013 08:18
Díky za informaci, tohle jsem nevěděl. Přeji… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • mi88ki

    mi88ki

    165.72.200.XXX
    Nico Nico, tak už ti na to přišli ? 05

    + 4 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Moje srdce sa potešilo,.. ...že to bolo zapríčinené autom a nie poklesom lewisovwj formy, lebo na konci roku by to bolo neospravedlniteľné, no škoda, že na to neprišli pred závodom v Abu Zabí. Určite by so 100% autom dosiahol aj tam lepší výsledok. Tím Mercedes má aspoň poznatky, že ak Lewis navštívi zas obrubníky a trávnik, tak šasi môže byť riadne domlátené a treba ho preventívne vymeniť. 18 11

    + 7 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Pepan

    Pepan

    89.24.157.XXX
    Zaráží mě že na to přišli až v Austinu Mezi závody byly dva týdny, vůz určitě byl v mateřském závodě, kde byl repasován. Tak proč na to přišli až teď?

    + 4 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      109.81.245.XXX
      Vozy se mezi Abú Zabí a závody v Americe do továrny nedostanou.

      + 14 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Pepan

        Pepan

        89.24.157.XXX
        Díky za informaci, tohle jsem nevěděl. Přeji hezký den.01

        + 7 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • uzivatel000635

          uzivatel000635

          88.101.0.XXX
          01

          + 3 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • Kalty

          165.72.200.XXX
          Jde o to, že díky takto našlapanému programu, to nejde logisticky zvládnout.
          Myslím, že to mají i tak na knap.

          Proto jdou použitelné věci ze závodu rovnou k dalšímu (pokud to není v Evropě) a k tomu jdou další komponenty atd. zvlášť z továrny

          + 1 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Kalty

            165.72.200.XXX
            No a pneumatiky mají svoji vlastní cestu. To si zařizuje samo Pirelli s velkým předstihem.

            + 1 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • Pepan

            Pepan

            89.24.157.XXX
            Díky za doplnění informací. Jenom by mě zajímalo, jak by obhájci 22 závodů za sezónu řešili logistiku a hlavně opravy monopostů mezi závody. Už teď se mi zdá nenormální, kdy mezi dvěma závody vozy neprojdou nutnou repasí v mateřském závodě. Zvyšuje se tím totiž mimo jiné riziko dalšího poškození vozu a tím i poranění či úmrtí některého závodníka.

            + 3 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • anonym

              178.40.211.XXX
              neprehanaj
              riziko zranenia sa nijak zasadne nezvysuje
              ak mechanici nevedia odhalit poskodenie ktore by mohlo viest k takemu s zraneniu tak ich treba vymenit

              preco myslis ze by malo to auto prejst po kazdych pretekoch nejakou velkou generalkou?

              ked sa jazdi v azii tak sa auta nedostanu do tovarne az pokial sa nepride do europy a nikomu to nevadi, alebo si si myslel ze z australie,malajzie,ciny sa vzdy vsetko posiela do tovarne a az odtial to ide na dalsie preteky? 03

              + 1 / − 4

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Pepan

                Pepan

                89.24.157.XXX
                Pokud si myslíš že ty praskliny riziko zranění nijak nezvyšují, tak jsi mimo mísu. Ten kokpit má v prvá řadě za úkol pilota ochránit. jenomže pokud se tam objeví praskliny, které by při havárii znamenaly zborcení kokpitu a zranění či smrt pilota, tak je něco špatně.

                + 8 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • uzivatel000415

                  uzivatel000415

                  193.86.3.XXX
                  Pepane myslim si to samé. Dát to někam do zdi, tak je to třeba i průůser

                  + 6 / − 1

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • anonym

                    178.40.211.XXX
                    a ked sa auto poskodi pocas pretekov preletom cez obrubnik a v neskorsej casti to oprie do steny? tak co potom?
                    nemalo by sa auto po kazdom prechode cez obrubnik poslat na repas do tovarne? ved istota je istota a bezpecnost nadovsetko 12

                    mercedes vyda vyhlasenie o nejakych trhlinach len aby upokojil lujza a jeho fanusikov kedze sa lujzovi nedari a podaktory uz z toho ze auta nechodia na generalku do tovarne spravite najvacsie bezpecnostne riziko 12

                    vzhladok k tomu ze mechanici praskliny odhalili tak je jasne ze k ziadnemu ohrozeniu bezpecnosti neprislo a je zbytocne uvazovat o generalkovani v tovarni po kazdych pretekoch ako to pozaduje pepan 12

                    + 1 / − 5

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • anonym

                      85.237.224.XXX
                      neblázni puffy, jde o bezpečnost!

                      + 1 / − 1

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                • anonym

                  178.40.211.XXX
                  ale ved na to tam je tim mechanikov aby to odhalili
                  a odkial si vlastne nabral ze som si myslim ze praskliny riziko nezvysuju? nic take v mojom prispevku neni. :) to o nezvyseni rizika sa tyka neposielania auta po kazdych pretekoch na generalku do tovarne

                  timy maju so sebou vsetko potrebne na to aby dokazali odhalit poskodenie auta
                  nepotrebuju ho preto posielat do tovarne.
                  pocas azijskej casti sa nikdy medzi pretekmi neposielali(mozno az na nejake specialne pripady) auta na repas do tovarni, preco ti to zrazu zacalo prekazat teraz ked islo po poskodenie lujzovho auta?
                  a a kedze uz pomali 20 rokov sa v aute nikto nezabil aj ked auta nechodia na kazdodenny repas do tovarne tak len a len prehanas 12

                  + 1 / − 6

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Pepan

                    Pepan

                    89.24.157.XXX
                    A to se má čekat na vylepšení bezpečnostních předpisů až se někdo zabije? Tvoje reakce je typický názor člověka, který se vyvalí v neděli odpoledne na gauč k televizi, zapne si přenos závodu, nasype do mísy brambůrky a nechá se bavit. Akorát si možná ještě pobrblá že by těch závodů mělo být ještě více, protože jinak je to v tu neděli strašná nuda.

                    + 3 / − 1

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • anonym

                      178.40.211.XXX
                      ak chces bezpecnost mal by si bojovat za zrusenie f1 :)
                      dnes uz je f1 taka bezpecna ze az

                      urcite by nijak nebola bezpecnejsia keby bolo nutne po kazdych pretekoch poslat auto na generalku do tovarne lebo timy maju so sebou vsetko potrebne na to aby vedeli chyby na aute odhalit
                      jedine co by tvoje dovolim si napisat sprosty navrh dosiahol by bolo zvysovanie nakladov. vies co by to stalo keby museli z australie dotiahnut vsetko do anglicka/talianska a nasledne to zas posielat do malajzie? atd. z malajzie do tovarni a zas do ciny, z ciny do tovarni .....

                      a preco by tych pretekov nemohlo byt este viac? lebo jeden pepan to povazuje za bezpecnostne riziko?12
                      pred kazdym zvysovanim poctu pretekov sa brblalo a nakoniec to kazdy zvladol a nic katastrovalne sa nestalo

                      + 2 / − 7

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • XR

                        109.81.245.XXX
                        Jistě, závodů by mohlo být i 50, protože to nějakému hloupému anonymovi, který se považuje za střed vesmíru a ostatní má za odpad, přijde jako geniální nápad.
                        Co třeba proto, že to je logisticky náročné, drahé, snižuje to exkluzivitu F1 a pro lidi to je velmi vyčerpávající, mudrlante?

                        + 7 / − 2

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama