DISKUZE K ČLÁNKU Mercedes až v Austinu objevil v Hamiltonově šasi velké praskliny, dostane nové
Lewis Hamilton dostane pro Velkou cenu Spojených států nové šasi poté, co v tom původním Mercedes objevil během závodních příprav dvě velké praskliny.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Mercedes až v Austinu objevil v Hamiltonově šasi velké praskliny, dostane nové
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Kapor
09:24 15.11.2013 194.160.178.XXXMoje srdce sa potešilo,.. ...že to bolo zapríčinené autom a nie poklesom lewisovwj formy, lebo na konci roku by to bolo neospravedlniteľné, no škoda, že na to neprišli pred závodom v Abu Zabí. Určite by so 100% autom dosiahol aj tam lepší výsledok. Tím Mercedes má aspoň poznatky, že ak Lewis navštívi zas obrubníky a trávnik, tak šasi môže byť riadne domlátené a treba ho preventívne vymeniť. -
-
-
-
-
-
Pepan
10:22 15.11.2013 89.24.157.XXXDíky za doplnění informací. Jenom by mě zajímalo, jak by obhájci 22 závodů za sezónu řešili logistiku a hlavně opravy monopostů mezi závody. Už teď se mi zdá nenormální, kdy mezi dvěma závody vozy neprojdou nutnou repasí v mateřském závodě. Zvyšuje se tím totiž mimo jiné riziko dalšího poškození vozu a tím i poranění či úmrtí některého závodníka.-
anonym
10:55 15.11.2013 178.40.211.XXXneprehanaj
riziko zranenia sa nijak zasadne nezvysuje
ak mechanici nevedia odhalit poskodenie ktore by mohlo viest k takemu s zraneniu tak ich treba vymenit
preco myslis ze by malo to auto prejst po kazdych pretekoch nejakou velkou generalkou?
ked sa jazdi v azii tak sa auta nedostanu do tovarne az pokial sa nepride do europy a nikomu to nevadi, alebo si si myslel ze z australie,malajzie,ciny sa vzdy vsetko posiela do tovarne a az odtial to ide na dalsie preteky?-
Pepan
11:08 15.11.2013 89.24.157.XXXPokud si myslíš že ty praskliny riziko zranění nijak nezvyšují, tak jsi mimo mísu. Ten kokpit má v prvá řadě za úkol pilota ochránit. jenomže pokud se tam objeví praskliny, které by při havárii znamenaly zborcení kokpitu a zranění či smrt pilota, tak je něco špatně.-
uzivatel000415
11:18 15.11.2013 193.86.3.XXXPepane myslim si to samé. Dát to někam do zdi, tak je to třeba i průůser-
anonym
11:32 15.11.2013 178.40.211.XXXa ked sa auto poskodi pocas pretekov preletom cez obrubnik a v neskorsej casti to oprie do steny? tak co potom?
nemalo by sa auto po kazdom prechode cez obrubnik poslat na repas do tovarne? ved istota je istota a bezpecnost nadovsetko
mercedes vyda vyhlasenie o nejakych trhlinach len aby upokojil lujza a jeho fanusikov kedze sa lujzovi nedari a podaktory uz z toho ze auta nechodia na generalku do tovarne spravite najvacsie bezpecnostne riziko
vzhladok k tomu ze mechanici praskliny odhalili tak je jasne ze k ziadnemu ohrozeniu bezpecnosti neprislo a je zbytocne uvazovat o generalkovani v tovarni po kazdych pretekoch ako to pozaduje pepan
-
-
anonym
11:25 15.11.2013 178.40.211.XXXale ved na to tam je tim mechanikov aby to odhalili
a odkial si vlastne nabral ze som si myslim ze praskliny riziko nezvysuju? nic take v mojom prispevku neni. :) to o nezvyseni rizika sa tyka neposielania auta po kazdych pretekoch na generalku do tovarne
timy maju so sebou vsetko potrebne na to aby dokazali odhalit poskodenie auta
nepotrebuju ho preto posielat do tovarne.
pocas azijskej casti sa nikdy medzi pretekmi neposielali(mozno az na nejake specialne pripady) auta na repas do tovarni, preco ti to zrazu zacalo prekazat teraz ked islo po poskodenie lujzovho auta?
a a kedze uz pomali 20 rokov sa v aute nikto nezabil aj ked auta nechodia na kazdodenny repas do tovarne tak len a len prehanas-
Pepan
11:38 15.11.2013 89.24.157.XXXA to se má čekat na vylepšení bezpečnostních předpisů až se někdo zabije? Tvoje reakce je typický názor člověka, který se vyvalí v neděli odpoledne na gauč k televizi, zapne si přenos závodu, nasype do mísy brambůrky a nechá se bavit. Akorát si možná ještě pobrblá že by těch závodů mělo být ještě více, protože jinak je to v tu neděli strašná nuda.-
anonym
12:04 15.11.2013 178.40.211.XXXak chces bezpecnost mal by si bojovat za zrusenie f1 :)
dnes uz je f1 taka bezpecna ze az
urcite by nijak nebola bezpecnejsia keby bolo nutne po kazdych pretekoch poslat auto na generalku do tovarne lebo timy maju so sebou vsetko potrebne na to aby vedeli chyby na aute odhalit
jedine co by tvoje dovolim si napisat sprosty navrh dosiahol by bolo zvysovanie nakladov. vies co by to stalo keby museli z australie dotiahnut vsetko do anglicka/talianska a nasledne to zas posielat do malajzie? atd. z malajzie do tovarni a zas do ciny, z ciny do tovarni .....
a preco by tych pretekov nemohlo byt este viac? lebo jeden pepan to povazuje za bezpecnostne riziko?
pred kazdym zvysovanim poctu pretekov sa brblalo a nakoniec to kazdy zvladol a nic katastrovalne sa nestalo-
XR
12:11 15.11.2013 109.81.245.XXXJistě, závodů by mohlo být i 50, protože to nějakému hloupému anonymovi, který se považuje za střed vesmíru a ostatní má za odpad, přijde jako geniální nápad.
Co třeba proto, že to je logisticky náročné, drahé, snižuje to exkluzivitu F1 a pro lidi to je velmi vyčerpávající, mudrlante?
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek