DISKUZE K ČLÁNKU Prost: Už dlouho se snažím rozluštit Vettelovo tajemství

Prost: Grosjean se v posledních závodech zlepšil a pochopil, že někdy je lepší hájit svou pozici, než riskovat.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Prost: Už dlouho se snažím rozluštit Vettelovo tajemství

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 15, poslední 06.11.2013 05:36 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mike17 (Hlasovalo 17 lidí) 04.11.2013 15:28
šetření Hmm, toho jsem se bál. Šetří se gumy,… »
» uzivatel001385 (Hlasovalo 15 lidí) 04.11.2013 17:29
Prost Nikdy jsem neměl tohoto pilota moc v lásce… »
» uzivatel001385 (Hlasovalo 6 lidí) 05.11.2013 11:34
Tady jde bohužel čistě jen o image. To samé je… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • uzivatel001385

    uzivatel001385

    89.103.251.XXX
    Prost Nikdy jsem neměl tohoto pilota moc v lásce. (Asi proto, že jsem takzvaný "Sennovec") 12 Ale tento rozhovor se mi líbil. Otázky, a především odpovědi mají hlavu, a patu, a celé je to dobře poskládané. 01

    Myslím, že není fanouška formule jedna, který by nepřemýšlel nad tím, co tvoří ten propastný rozdíl mezi Sebastianem, a zbytkem pole. Podle mého názoru je to opravdu tvrdá práce, a brilantní jezdecký talent. Jsem tedy potěšen, že Prost má podobný názor, a nehledá nějaké konspirační teorie, jako někteří frustrovaní fanoušci.

    K tomu šetření:
    Toto mě opravdu rozčiluje. Jednou je to kruci Formule jedna! Takzvaná královna motorsportu, ale vůbec to tak poslední dobou nevypadá. Šetří se všude možně, a pravé závodění skomírá. Nelíbí se mi to! 02 02

    + 15 / − 8

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel000792

      uzivatel000792

      88.212.36.XXX
      Pozri sa na startove pole. Financne problemy nema len Red Bull Racing, Ferrari a McLaren.

      PRETO sa musi setrit.

      + 3 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • XR

        109.81.245.XXX
        Zapomněl jsi na Toro Rosso a Mercedes.

        A jinak - šetřit se musí. Opak může tvrdit pouze člověk, který nedokáže domyslet důsledky. Dlouhodobou udržitelnost sportu, více účastníků. K čemu by byly 10 válce? Když se bude projíždět zatáčko o 5 km/hod méně, nikdo to nepozná. Je úplně fuk, jestli se jezdí v Abú 1:43 nebo 1:38 - důležité je vyrovnané pole a napínavé závodění. Takhle na to pár týmů má a jezdí jinou ligu, ostatní (např. Caterhamy, Marussia) pak zdánlivě překážejí.

        + 6 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Duncan66

          89.102.3.XXX
          ale pristi sezona bude diky novym motorum a dalsim dilum nakladnejsi, nez ta letosni, takze setreni neni zrovna motivace pro tyto zmeny. Jenom si hrajou na "zelenou" formuli, ale pritom ty vynalozene naklady na vyvoj a vyrobu novych dilu jsou s ekologii zcela nesmyslne, protoze, pokud by se stejne penize vynalozili na skutecne ekologicke projekty, tak by to prirode pomohlo minimalne 100x vice nez tech par stovek usetrenych litru paliva za sezonu 20

          + 5 / − 4

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • uzivatel001385

            uzivatel001385

            89.103.251.XXX
            Tady jde bohužel čistě jen o image. To samé je s jízdou v boxech čistě jen na elektriku. Nechápu! Konečný důsledek těchto "zelených" změn je naprosto minimální. Pro týmy jsou to jen další potíže, a problémy, která musí překonat, a výsledek je ubohý. 02

            + 6 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • anonym

              194.228.11.XXX
              S tvrzením, že je JEN o image, bych si dovolil nesouhlasit. Sám nahoře píšeš o královně motorsportu a já k tomu přidám ještě jeden přídomek - výkladní skříň techniky. Co je to ale za výkladní skříň techniky, když jsou sériové vozy technologicky pokročilejší? Ergo stav, kdy F1 jezdí s velkými atmosférickými motory, je v době hybridů a obecně se rozmáhající rekuperace neudržitelný a pokud F1 nechce ztratit status královny motorsportu a výkladní skříně techniky, změny přijít musí. Asi už nikdy nebude F1 tahounem vývoje v tolika oblastech, jako tomu bylo do začátku 90. let, ale aspoň by neměla zaostávat.

              Podtrženo, sečteno, podle mě je to TAKÉ o image (nikoliv jen o něm) a změny jsou motivované dlouhodobou udržitelností, stejně jako šetření.

              + 2 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
          • odin

            odin

            77.240.96.XXX
            Typický populistický a nedomyšlený názor Duncane66. Tak předně, vynakládat prostředky může pouze ten, který tyto prostředky má. A ten také rozhoduje na co je vynaloží. Kdysi tu byl o tomto článek, ve kterém bylo popisováno, že vývoj vozů pro novou sezónu stojí týmy přibližně stejně jako tomu bude v budoucnu. Rozdíl pak tvoří vývoj nových turbo motorů, oproti výrobě starých atmosferických motorů plus nějaká ta "vylepšení".
            Tak, jak to tu stavíš ty, tak otázka zní: "Zrušit formuli 1 a prostředky vynakládat na ekologii, nebo nezrušit formuli 1 a prostředky vynakládat na její udržení, zatraktivnění? A podotýkám, že ty prostředky jsou z obrovské většiny vygenerovány právě formulí 1. Tak že, když nebude F1, nebudou ani ty prostředky, které chceš dávat do ekologie.

            + 5 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • XR

            109.81.245.XXX
            Každá změna, i když v konečném důsledku vede k úsporám, něco stojí. Investoval bys do úsporné žárovky, byť je dražší a vymontuješ fungující (klasickou žlutou 100wattovku)?

            + 3 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
    • anonym

      88.102.44.XXX
      Dal jsem ti palec dolů hlavně pro to že souhlasíš stím brilantním jezdckým talentem u Fetla. Určitě tě naštvu ale nemáte vtom pravdu, jezdec který jede s károu která jediná na trati nemá konkurenci není umne brilantní jezdec. Netvrdím že není dobrej a hodně se snaží dosáhnout toho maxima sté jeho káry ale až bude sedět v autě které nebude na té úrovni co má teď a dosáhne aspoň podobných výsledků pak nebude mít problém stím že ho hodně lidí neuznává.

      + 6 / − 9

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel001385

        uzivatel001385

        89.103.251.XXX
        Každý na něj může mít názor, jaký chce. Ale takové názory, které vlastně říkají, že je to jen jeho autem mě ale opravdu baví. Akceptuji je, ale nemohu se s nimi ztotožnit! Já se absolutně ztotožňuji s tvrzením Adriana Neweyho, který kdysi řekl: "Formule 1 je týmovým sportem. Muž a stroj. Oddělovat jedno od druhého a tvrdit, že to je pouze autem či pilotem, je ztrátou času. Čtyři tituly mistra světa v řadě nevyhrajete bez skvělého vozu a skvělého jezdce."

        + 6 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • RiLCO

    78.98.93.XXX
    Prost AP: „Já nemohu pracovat na simulátoru, patřím k úplně jiné generaci pilotů. A ani to nemůžu zkoušet, hned se mi točí hlava."

    Keď si pozerám onboard záznamy z Prostovho obdobia: Jedna ruka na volante v monaku, turbo éra, Honda V10, či Ferrari V12... hneď sa mi točí hlava.

    + 13 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Ja neviem,.. ...prečo Prost poukazuje na dobrú prácu s pneumatikami teraz a nie na začiatku sezóny, kedy nové pneumatiky pre r. 2013, vôbec nesedeli RB9 a dobre sedeli súperom a to Ferrari a tiež Mercedesu a po návrate k minuloročným, každý chváli Sebastiana, miesto toho, aby rozumne zauvažoval, že ak autá súperov na začiatku sezóny boli postavené okolo tohotoročných pneumatík, tie minuloročné, ku ktorým sa Pirelli vrátilo, im nebudú jednoducho vyhovovať a na prestavanie auta komplet okolo pneumatík, rok pred radikálnou zmenou pravidiel nemal chuť a financie ani Mercedes a Ferrari, lebo už pracovali a pracujú na aute pre sezónu 2014 a Red Bullu to hralo a hrá stále do kariet, lebo zmeny medzi RB8 a RB9 boli len v detailoch, takže Sebastian má skúsenosti nielen s autom, ale aj s tými istými pneumatikami už druhý rok. A to je asi to, na čo Alain pozabudol ! 11 18

    + 11 / − 16

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Popleta

      78.102.57.XXX
      Neseděli jim až tak, že vedli průběžně v obou šampionátech. Co by za to jiní dali, aby jim to tak nesedělo 11

      + 3 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Mike17

    Mike17

    93.99.87.XXX
    šetření Hmm, toho jsem se bál. Šetří se gumy, bude se šetřit palivo... Už mám jen strach, aby neomezili počet brždění (aby se šetřili destičky), množství vody na pití (aby se šetřila voda), množství kyslíku spotřebovaného pilotem (aby se nemusely tolik chránit pralesy) a počet otočení volantem (vlastně ani nevím proč, ale když už se všechno šetří..., tak třeba aby se neopotřeboval volant.). 17
    Kdo by chtěl vidět nějakou rychlou jízdu, šetření je "IN".

    + 17 / − 8

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

McLarenům se kvalifikace mimořádně vydařila

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Red Bull na koni, u McLarenu vládne bojovná nálada

Max Verstappen bez konkurence opanoval kvalifikaci na okruhu Suzuka

KVALIFIKACE GP JAPONSKA: Red Bull zpět na vítězné vlně, úspěšný McLaren, potrestaný Mercedes

Aston Martin přivezl do Suzuky několik drobných aerodynamických změn

Poslední trénink opanovaly Red Bully s Mercedesy v zádech, Ferrari ztrácí

  • Pátek

    • Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:30 - 10:14)
  • Sobota

    • Závod (5:00 - 6:00)
    • Kvalifikace (9:00 - 10:00)
  • Neděle

    • Závod (9:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama