DISKUZE K ČLÁNKU Button o velmi mladých Rusech v F1: Co inženýrská stránka věcí a nastavování vozu?

Sauber má Sergeje Sirotkina a Toro Rosso pro příští rok angažovalo Daniila Kvjata. Zkušeným pilotům F1 dělá jejich účast v závodech příští rok obavy. Jenson Button vysvětluje proč.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Button o velmi mladých Rusech v F1: Co inženýrská stránka věcí a nastavování vozu?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 9, poslední 01.11.2013 18:36 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mike17 (Hlasovalo 10 lidí) 31.10.2013 13:15
Mám pocit, že se to už s těmi dětmi v F1 trochu… »
» odin (Hlasovali 5 lidé) 01.11.2013 09:30
1000% souhlas !!! Také jsem zastáncem… »
» Prokop S. (Hlasovali 5 lidé) 01.11.2013 09:40
konkrétně u toho Sirotkina mám docela strach..… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Nuž milý Jenson,.. ...z lásky k rosiji to nie je, zo stany Sauberu, ktorý potrebuje ruské zdroje na stavbu monopostov a prevádzku tímu a Toro Rosso je zas nositeľom reklamy na ich energetické nápoje, pre dosť veľký ruský trh, ktorý určite prinesie Firme Red Bull nemalé zisky, lebo rčite osloví mladých ľudí, ktorí športujú a budú ho kupovať. Je však na oboch jazdcoch ako začnú, či opatrne alebo naplno, ako to predviedol Romain a pravdupovediac mnohých zaskočil, keď v SPA sa pustil ponad Ferrari, lebo trať tam bola údajne úzka. 18 Ale aj napriek Jensonovym obavám dúfam, že majitelia tímov si s nimi pred sezónou sadnú a pohovoria, čo asi opomenuli v Lotuse, lebo to od nich očakávajú a oni sa budú ich radami iste riadiť. Sú to predsa mladí a inteligentní chlapci Jenson. Netreba sa báť ! 11

    + 2 / − 13

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Mike17

    Mike17

    93.99.87.XXX
    Mám pocit, že se to už s těmi dětmi v F1 trochu přehání. Sledovat na začátku sezony Caterhamy a Marusie, jak jen překáží špičkovým jezdcům při předjíždění o kolo a ovlivňují pořadí na špici, bylo hodně smutné. A zdá se, že to bude ještě horší. 17

    + 10 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • odin

      odin

      77.240.96.XXX
      1000% souhlas !!! Také jsem zastáncem vyrovnanějšího závodního pole jak po stránce konstruktérské, tak po stránce jezdecké. Dokonce mi i vadí udělování výjímek pro ty, kteří nesplnili 7% kvalifikační limit.
      Se vším, co řekl Button naprosto souhlasím. A jenom doufám, že oba Rusové budou na tak vysoké úrovni, že nebudou překážet a působit problémy.

      + 5 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Prokop S.

        Prokop S.

        78.45.181.XXX
        konkrétně u toho Sirotkina mám docela strach.. ještě ani nemá superlicenci, jestli je fakt co říká Button, že ani nebojuje o vítěství v nějaké větší míře, tak v F1 nemá co dělat.. rusové si holt dokážou koupit vše.. jsem docela zvědavý jestli sedačku dostane Magnussen..

        + 5 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Petr

          Petr

          109.81.245.XXX
          Kvjat ji taky nemá, příští týden má s vozem Toro Rosso STR6 odjet 300 km, mimo pozornost médií (Red Bull za to FIA přislíbil peníze do WRC).

          + 4 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Nasir

            188.175.176.XXX
            Budu daleko od pravdy, když řeknu, že Kvjat je pro TR/RB dočasné marketingové řešení? Pokud RB nenašel dostatečně silného kandidáta, kterého by si chtěli v TR vychovat, tak vzal Kvjata s tím, že ho propagačně využije na ruském trhu. Když se uchytí nad očekávání, tak to bude fajn, a když ne, tak ho za rok, dva vyhodí a dají tam jiné štěně.
            V prvním týmu se aspoň 2 roky nic měnit nebude, takže v TR nemají zapotřebí hledat hned dalšího Vettela nebo dalšího Ricciarda. Vergne to tam má teď předplacené a pokud se Ric uchytí, tak je možné, že se do RB nikdy nepodívá.

            + 3 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
      • Jenik

        213.220.234.XXX
        To se ale skoro nestává, že by se za normálních okolností někdo nevešel do 107%. Já bych řekl, že ti dva Rusové nebudou špatní, každopádně očekávám v první sezóně nějaké kolize, jinak to u tak nezkušených jezdců ani nemůže být. Že by nestačili rychlostně, to si nemyslím. Každopádně není nutné dělat z F1 nějakou juniorskou sérii, čerstvé mladé krve je tam dost, radši bych tam viděl Glocka, Kovalainena nebo Kobajašiho.

        + 6 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • odin

          odin

          77.240.96.XXX
          HRT už v F1 není tak se do 107% vlezou všichni.03 Ale ne, já mám názory trochu jiné, než většina a proto tvrdím, že pomalé auto je i v běžném provozu stejně nebezpečné, jako přehnaně rychlé. A v závodech to platí také. Možná ještě více jsou ti pomalí nebezpečnější překážkou, než ti přehnaně rychlí končící mimo trať.
          Doufejme, že Rusové nebudou špatní, ale kolize bych jim toleroval dost nerad. Každopádně souhlasím, že F1 by neměla přerůstat v Junior Cup a zrovna ti tři tebou jmenovaní, jsou podle mne určitě lepšími-přínosnějšími piloty, než oba Rusové dohromady. Ale Rusy znám jen z pár článků a statistik.

          + 5 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Jenik

            213.220.234.XXX
            Já myslím, že dnešní situace v F1 je v tomto ohledu (počtu pomalých aut a jejich nebezpečnosti) skvělá. Marussie a Caterhamy sice dostanou 1-2 kola (nemělo by se zapomínat, že v prvním ruce jejich působení dostali 4-5! a bylo to daleko nebezpečnější), ale oproti celé moderní f1 to je nic. Byli ročníky, kde o kolo a víc zpátky bylo 80% startovního pole. Celá 90. léta byla nevyrovnaná a na dráze se potkávala auta s velkým rozdílem v rychlostech a jízdních vlastnostech. Po trati se toulali Forti, Simteky nebo Pacifiky, daleko pomalejší než dnešní Marussie a Caterhamy. Ty kolize nepochybně přijdou, ale to také není nic nového.

            + 4 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Sergio Pérez měl našlápnuto k lepšímu výsledku, ale skončil předčasně v předposledním kole (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Piasti v euforii, Leclerc zpytuje svědomí, Verstappen propadá mírně skepsi

Oscar Piastri se dočkal vítězství díky vlastnímu dobrému výkonu (ilustrační foto)

GP ÁZERBAJDŽÁNU: Piastri ustál Leclercovy ataky, Monačan ani napočtvrté nezúročil pole-position

Lewis Hamilton v závodě v Austrálii

Lewise Hamiltona na startovním roštu v Baku neuvidíme

Vozy Alpine by dosavadní průběh Grand Prix v ulicích Baku vymazaly (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ PO KVALIFIKACI: Všichni čekají nepředvídatelný závod

Sergio Pérez v letošní sezóně poprvé v kvalifikaci porazil svého kolegu (ilustrační foto)

Leclercovi Baku svědčí zajel tu čtvrté pole-position v řadě, Norris fatálně propadl

Alexander Albon stejně jako jeho nový týmový kolega v Baku překvapili (ilustrační foto)

Třetí trénink plný dramat: dvě červené vlajky a výborný Williams, těsně triumfoval Russell

George Russell téměř celou první polovinu prostál v boxech (ilustrační foto)

Leclerc těsně pokořil Péreze v druhém tréninku, smůlu měl Norris

Max Verstappen v závodě v Monaku

První trénink v Baku ovládl Verstappen. Leclerc a Colapinto bourali

Newey nastupuje k Aston Martinu

Newey přechází k Aston Martinu. S Alonsem a Hondou očekává opět úspěšné partnerství

Model monpostu McLarenu v aerodynamickém tunelu

Proč McLaren stále nenasadil to největší vylepšení a díky čemu předčí při vývoji své soupeře?

  • Pátek

    • 1. Trénink (11:30 - 12:30)
    • 2. Trénink (15:00 - 16:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (11:30 - 12:30)
    • Kvalifikace (15:00)
  • Neděle

    • Závod (14:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama