DISKUZE K ČLÁNKU Button o velmi mladých Rusech v F1: Co inženýrská stránka věcí a nastavování vozu?
Sauber má Sergeje Sirotkina a Toro Rosso pro příští rok angažovalo Daniila Kvjata. Zkušeným pilotům F1 dělá jejich účast v závodech příští rok obavy. Jenson Button vysvětluje proč.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Button o velmi mladých Rusech v F1: Co inženýrská stránka věcí a nastavování vozu?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Kapor
15:07 31.10.2013 194.160.178.XXXNuž milý Jenson,.. ...z lásky k rosiji to nie je, zo stany Sauberu, ktorý potrebuje ruské zdroje na stavbu monopostov a prevádzku tímu a Toro Rosso je zas nositeľom reklamy na ich energetické nápoje, pre dosť veľký ruský trh, ktorý určite prinesie Firme Red Bull nemalé zisky, lebo rčite osloví mladých ľudí, ktorí športujú a budú ho kupovať. Je však na oboch jazdcoch ako začnú, či opatrne alebo naplno, ako to predviedol Romain a pravdupovediac mnohých zaskočil, keď v SPA sa pustil ponad Ferrari, lebo trať tam bola údajne úzka. Ale aj napriek Jensonovym obavám dúfam, že majitelia tímov si s nimi pred sezónou sadnú a pohovoria, čo asi opomenuli v Lotuse, lebo to od nich očakávajú a oni sa budú ich radami iste riadiť. Sú to predsa mladí a inteligentní chlapci Jenson. Netreba sa báť ! -
-
odin
09:30 01.11.2013 77.240.96.XXX1000% souhlas !!! Také jsem zastáncem vyrovnanějšího závodního pole jak po stránce konstruktérské, tak po stránce jezdecké. Dokonce mi i vadí udělování výjímek pro ty, kteří nesplnili 7% kvalifikační limit.
Se vším, co řekl Button naprosto souhlasím. A jenom doufám, že oba Rusové budou na tak vysoké úrovni, že nebudou překážet a působit problémy.-
Prokop S.
09:40 01.11.2013 78.45.181.XXXkonkrétně u toho Sirotkina mám docela strach.. ještě ani nemá superlicenci, jestli je fakt co říká Button, že ani nebojuje o vítěství v nějaké větší míře, tak v F1 nemá co dělat.. rusové si holt dokážou koupit vše.. jsem docela zvědavý jestli sedačku dostane Magnussen..-
-
Nasir
18:36 01.11.2013 188.175.176.XXXBudu daleko od pravdy, když řeknu, že Kvjat je pro TR/RB dočasné marketingové řešení? Pokud RB nenašel dostatečně silného kandidáta, kterého by si chtěli v TR vychovat, tak vzal Kvjata s tím, že ho propagačně využije na ruském trhu. Když se uchytí nad očekávání, tak to bude fajn, a když ne, tak ho za rok, dva vyhodí a dají tam jiné štěně.
V prvním týmu se aspoň 2 roky nic měnit nebude, takže v TR nemají zapotřebí hledat hned dalšího Vettela nebo dalšího Ricciarda. Vergne to tam má teď předplacené a pokud se Ric uchytí, tak je možné, že se do RB nikdy nepodívá.
-
-
-
Jenik
09:48 01.11.2013 213.220.234.XXXTo se ale skoro nestává, že by se za normálních okolností někdo nevešel do 107%. Já bych řekl, že ti dva Rusové nebudou špatní, každopádně očekávám v první sezóně nějaké kolize, jinak to u tak nezkušených jezdců ani nemůže být. Že by nestačili rychlostně, to si nemyslím. Každopádně není nutné dělat z F1 nějakou juniorskou sérii, čerstvé mladé krve je tam dost, radši bych tam viděl Glocka, Kovalainena nebo Kobajašiho.-
odin
11:03 01.11.2013 77.240.96.XXXHRT už v F1 není tak se do 107% vlezou všichni. Ale ne, já mám názory trochu jiné, než většina a proto tvrdím, že pomalé auto je i v běžném provozu stejně nebezpečné, jako přehnaně rychlé. A v závodech to platí také. Možná ještě více jsou ti pomalí nebezpečnější překážkou, než ti přehnaně rychlí končící mimo trať.
Doufejme, že Rusové nebudou špatní, ale kolize bych jim toleroval dost nerad. Každopádně souhlasím, že F1 by neměla přerůstat v Junior Cup a zrovna ti tři tebou jmenovaní, jsou podle mne určitě lepšími-přínosnějšími piloty, než oba Rusové dohromady. Ale Rusy znám jen z pár článků a statistik.-
Jenik
18:03 01.11.2013 213.220.234.XXXJá myslím, že dnešní situace v F1 je v tomto ohledu (počtu pomalých aut a jejich nebezpečnosti) skvělá. Marussie a Caterhamy sice dostanou 1-2 kola (nemělo by se zapomínat, že v prvním ruce jejich působení dostali 4-5! a bylo to daleko nebezpečnější), ale oproti celé moderní f1 to je nic. Byli ročníky, kde o kolo a víc zpátky bylo 80% startovního pole. Celá 90. léta byla nevyrovnaná a na dráze se potkávala auta s velkým rozdílem v rychlostech a jízdních vlastnostech. Po trati se toulali Forti, Simteky nebo Pacifiky, daleko pomalejší než dnešní Marussie a Caterhamy. Ty kolize nepochybně přijdou, ale to také není nic nového.
-
-
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek