DISKUZE K ČLÁNKU Ferrari: Týmy toho pro Pirelli musí udělat více, tyto problémy na simulátoru vyřešit nelze
Pirelli potřebuje podle Ferrari od týmů více pomoci, aby jim mohlo dodávat perfektní pneumatiky.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Ferrari: Týmy toho pro Pirelli musí udělat více, tyto problémy na simulátoru vyřešit nelze
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
RST
22:20 08.10.2013 88.103.17.XXXPneu Jak zajistit trat bez zmolku, aby se dalo predjizdet i v jine, nez zavodni stope a zaroven zajistit planovane opotrebeni pneumatik, tak to mi hlava nebere. Daji se vubec takove pneu vyrobit, aby tohle splnily? Nebo je to jen dalsi slepa ulicka, kam F1 speje? -
Kapor
16:28 08.10.2013 194.160.178.XXXFernando a Mark majú pravdu,... ...lebo pneumatiky Pirelli nemajú rovnaký štandard kvality pre každý sortiment, pričom po prezutí toho istého druhu pneumatík, jazdci pociťujú celkom iné vlastnosti, čo je teda dosť frustrujúce, ak majú celý závod takticky rozpracovaný na jednotku a poserú to pneumatiky. Na tento fakt by sa Pirelli malo sústrediť a urobiť v tom poriadok raz a navždy, lebo nezáleží len na receptúre, ale aj na dodržaní všetkých fáz technológie zhotovenia celej dodávky pre závod, ktorá by sa nemala v podstate líšiť a jedna pneumatika by mala byť ako druhá. Ak to budú flákať, určite na rok dôjde ku zmene dodávateľa a to definitívne.-
PC
14:36 09.10.2013 212.47.2.XXXMyslím, že musíš brát v úvahu, že samotný vůz se během závodu hodně mění - že spotřebovává nějaké palivo (tím mění hmotnost a své chování), pravděpodobně kolísá teplota trati, kolísá teplota samotných pneu když třeba jezdec uvízne v koloně, kolísá tím i teplota brzd. A když jsou pnematiky takové hadráky, tak tohle všechno na ně musí mít pokaždé hodně velký vliv a jezdec musí pociťovat každou chvíli jiné chování vozu i pneumatik. Myslím, že kdyby byly pneumatiky "normální", že to nebude tak významné a jezdcům to tak vadit nebude. Ale když musí místo závodění hlídat pneu a strategii, tak to jim musí dost lézt na nervy a logicky to svedou na pneu. Ale místo pomluv Pirelli se musí všichni obout do toho, kdo je u Pirelli zadal.
-
-
-
dannak
15:17 08.10.2013 193.245.34.XXXto je ale celkem logicke. Kazdy jiny tym se muze zeptat: Proc prave McL ? ziska tim vyhodu, tak at radsi netestuje nikdo. Copak bys nekomu dobrovolne ponechal nebo umoznil konkurencni vyhodu ? vzdyt tu jde o hory penez.
Tohle je proste dusledek usporne politiky, kdy se misto testovani investuje do nesmyslu. Kdyby tymy penize, co investuji do motoru, nebo jeste lepe do aerodynamiky a tunelu, investovaly do testovani, zcela jiste by to pozvedlo uroven.
-
-
PC
08:43 08.10.2013 212.47.2.XXXVe Ferrari si nevidí do huby. Takovou aroganci bych čekal alespoň od mistrů světa a ne od žabařů co umí hlavně všechno okecat, ale titul neviděli už hezkou řádku let. Přesto, že se mi také nelíbí ta několikaletá dominance RedBullu, tak mu fandím jak školí tyhle "hvězdy" (Ferrari a McLaren). Doufám, že už to konečně způsobí u nich pořádné zemětřesení, zbaví se těch arogantních okecávačů vlastní neschopnosti a začne se u nich pořádně makat jako v RedBullu.-
anonym
11:33 08.10.2013 46.135.68.XXXCo to je za blbost..zadna arogance ale proste kritika...kazdy v F1 neco kritizuje..Ale kdyz neco rekne Ferrari tak hned to jsou nabubrely taliani...(usmevne je, ze to same kritizuje i RedBull)..nektere fandy fakt nechapu...to jako muze podle Vas ted kritizovat jen RedBull protoze vse vyhrava??-
PC
14:13 09.10.2013 212.47.2.XXXjá to chápu tak, že když si Alonso veřejně otvírá hubu na Pirelli, které jede přesně podle objednávky, tak je to podle mě arogance a nabubřelost. Že si stejným způsobem neotvírá hubu na FIA, která si takové pneu objednala? To by si totiž pěkně naběhl. A aby toho nebylo dost, když ho Pirelli usměrnilo, tak ještě čekají a žádají omluvu?! Pochopil bych, kdyby to řešili "politicky" tzn. jak se vždy říká "se sešli za zavřenými dveřmi, kde si všechno vyjasnili a vysvětlili a jejich vztahy jsou zase na dobré úrovni". Jen projevit trochu toho respektu a vzájemné úcty, nic jiného. Ale to se evidentně u Ferrari nenosí. Takže tak.
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
Lewis HAMILTON - 2. Trénink (9:00 - 10:00)
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek