DISKUZE K ČLÁNKU Ferrari: Týmy toho pro Pirelli musí udělat více, tyto problémy na simulátoru vyřešit nelze

Pirelli potřebuje podle Ferrari od týmů více pomoci, aby jim mohlo dodávat perfektní pneumatiky.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Ferrari: Týmy toho pro Pirelli musí udělat více, tyto problémy na simulátoru vyřešit nelze

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 10, poslední 09.10.2013 15:48 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Prokop S. (Hlasovali 5 lidé) 08.10.2013 13:29
2014 hlavně, že když chtělo Pirelli test… »
» Prokop S. (Hlasovali 3 lidé) 08.10.2013 15:50
byl RB, byl mercedes, bylo Ferrari.. myslím, že… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • RST

    88.103.17.XXX
    Pneu Jak zajistit trat bez zmolku, aby se dalo predjizdet i v jine, nez zavodni stope a zaroven zajistit planovane opotrebeni pneumatik, tak to mi hlava nebere. Daji se vubec takove pneu vyrobit, aby tohle splnily? Nebo je to jen dalsi slepa ulicka, kam F1 speje?

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Fernando a Mark majú pravdu,... ...lebo pneumatiky Pirelli nemajú rovnaký štandard kvality pre každý sortiment, pričom po prezutí toho istého druhu pneumatík, jazdci pociťujú celkom iné vlastnosti, čo je teda dosť frustrujúce, ak majú celý závod takticky rozpracovaný na jednotku a poserú to pneumatiky. Na tento fakt by sa Pirelli malo sústrediť a urobiť v tom poriadok raz a navždy, lebo nezáleží len na receptúre, ale aj na dodržaní všetkých fáz technológie zhotovenia celej dodávky pre závod, ktorá by sa nemala v podstate líšiť a jedna pneumatika by mala byť ako druhá. Ak to budú flákať, určite na rok dôjde ku zmene dodávateľa a to definitívne. 02

    + 2 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • PC

      212.47.2.XXX
      Myslím, že musíš brát v úvahu, že samotný vůz se během závodu hodně mění - že spotřebovává nějaké palivo (tím mění hmotnost a své chování), pravděpodobně kolísá teplota trati, kolísá teplota samotných pneu když třeba jezdec uvízne v koloně, kolísá tím i teplota brzd. A když jsou pnematiky takové hadráky, tak tohle všechno na ně musí mít pokaždé hodně velký vliv a jezdec musí pociťovat každou chvíli jiné chování vozu i pneumatik. Myslím, že kdyby byly pneumatiky "normální", že to nebude tak významné a jezdcům to tak vadit nebude. Ale když musí místo závodění hlídat pneu a strategii, tak to jim musí dost lézt na nervy a logicky to svedou na pneu. Ale místo pomluv Pirelli se musí všichni obout do toho, kdo je u Pirelli zadal.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Prokop S.

    Prokop S.

    78.45.181.XXX
    2014 hlavně, že když chtělo Pirelli test pneumatik pro příští rok s McL, ostatní týmy jim to nepovolily 11

    + 5 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • dannak

      193.245.34.XXX
      to je ale celkem logicke. Kazdy jiny tym se muze zeptat: Proc prave McL ? ziska tim vyhodu, tak at radsi netestuje nikdo. Copak bys nekomu dobrovolne ponechal nebo umoznil konkurencni vyhodu ? vzdyt tu jde o hory penez.

      Tohle je proste dusledek usporne politiky, kdy se misto testovani investuje do nesmyslu. Kdyby tymy penize, co investuji do motoru, nebo jeste lepe do aerodynamiky a tunelu, investovaly do testovani, zcela jiste by to pozvedlo uroven.

      + 2 / − 6

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Prokop S.

        Prokop S.

        78.45.181.XXX
        byl RB, byl mercedes, bylo Ferrari.. myslím, že Pirelli by bylo velice rádo kdyby takhle mohlo testovat se všemi týmy postupně.. tak proč se tak sakra nedohodnou.. místo toho se budou raději hádat a stěžovat si..

        + 3 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Duncan66

        89.29.32.XXX
        kdyz testovali jine tymy, proc prave Mcl nemuze? 20

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • PC

    212.47.2.XXX
    Ve Ferrari si nevidí do huby. Takovou aroganci bych čekal alespoň od mistrů světa a ne od žabařů co umí hlavně všechno okecat, ale titul neviděli už hezkou řádku let. Přesto, že se mi také nelíbí ta několikaletá dominance RedBullu, tak mu fandím jak školí tyhle "hvězdy" (Ferrari a McLaren). Doufám, že už to konečně způsobí u nich pořádné zemětřesení, zbaví se těch arogantních okecávačů vlastní neschopnosti a začne se u nich pořádně makat jako v RedBullu.

    + 8 / − 16

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      46.135.68.XXX
      Co to je za blbost..zadna arogance ale proste kritika...kazdy v F1 neco kritizuje..Ale kdyz neco rekne Ferrari tak hned to jsou nabubrely taliani...(usmevne je, ze to same kritizuje i RedBull)..nektere fandy fakt nechapu...to jako muze podle Vas ted kritizovat jen RedBull protoze vse vyhrava??

      + 12 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • PC

        212.47.2.XXX
        já to chápu tak, že když si Alonso veřejně otvírá hubu na Pirelli, které jede přesně podle objednávky, tak je to podle mě arogance a nabubřelost. Že si stejným způsobem neotvírá hubu na FIA, která si takové pneu objednala? To by si totiž pěkně naběhl. A aby toho nebylo dost, když ho Pirelli usměrnilo, tak ještě čekají a žádají omluvu?! Pochopil bych, kdyby to řešili "politicky" tzn. jak se vždy říká "se sešli za zavřenými dveřmi, kde si všechno vyjasnili a vysvětlili a jejich vztahy jsou zase na dobré úrovni". Jen projevit trochu toho respektu a vzájemné úcty, nic jiného. Ale to se evidentně u Ferrari nenosí. Takže tak.

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Sergio Pérez měl našlápnuto k lepšímu výsledku, ale skončil předčasně v předposledním kole (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Piasti v euforii, Leclerc zpytuje svědomí, Verstappen propadá mírně skepsi

Oscar Piastri se dočkal vítězství díky vlastnímu dobrému výkonu (ilustrační foto)

GP ÁZERBAJDŽÁNU: Piastri ustál Leclercovy ataky, Monačan ani napočtvrté nezúročil pole-position

Lewis Hamilton v závodě v Austrálii

Lewise Hamiltona na startovním roštu v Baku neuvidíme

Vozy Alpine by dosavadní průběh Grand Prix v ulicích Baku vymazaly (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ PO KVALIFIKACI: Všichni čekají nepředvídatelný závod

Sergio Pérez v letošní sezóně poprvé v kvalifikaci porazil svého kolegu (ilustrační foto)

Leclercovi Baku svědčí zajel tu čtvrté pole-position v řadě, Norris fatálně propadl

Alexander Albon stejně jako jeho nový týmový kolega v Baku překvapili (ilustrační foto)

Třetí trénink plný dramat: dvě červené vlajky a výborný Williams, těsně triumfoval Russell

George Russell téměř celou první polovinu prostál v boxech (ilustrační foto)

Leclerc těsně pokořil Péreze v druhém tréninku, smůlu měl Norris

Max Verstappen v závodě v Monaku

První trénink v Baku ovládl Verstappen. Leclerc a Colapinto bourali

Newey nastupuje k Aston Martinu

Newey přechází k Aston Martinu. S Alonsem a Hondou očekává opět úspěšné partnerství

Model monpostu McLarenu v aerodynamickém tunelu

Proč McLaren stále nenasadil to největší vylepšení a díky čemu předčí při vývoji své soupeře?

  • Pátek

    • 1. Trénink (11:30 - 12:30)
    • 2. Trénink (15:00 - 16:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (11:30 - 12:30)
    • Kvalifikace (15:00)
  • Neděle

    • Závod (14:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama