DISKUZE K ČLÁNKU Mohly Lotusy v Koreji porazit oba Red Bully?

Ve Velké ceně Koreje zvítězil Sebastian Vettel před oběma Lotusy. Měly zlatočerné vozy na to, aby Red Bull porazily?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Mohly Lotusy v Koreji porazit oba Red Bully?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 28, poslední 07.10.2013 22:54 Vložte komentář

Nejlepší názory

» mi88ki (Hlasovalo 19 lidí) 07.10.2013 10:35
Gumy Všimněte si jedné věci. Jezdí se na gumách,… »
» uzivatel000046 (Hlasovalo 10 lidí) 07.10.2013 08:40
Problém je len v tom, že Kimi naozaj prišiel k… »
» uzivatel000046 (Hlasovali 4 lidé) 07.10.2013 11:55
Grosjean strácal na Vettela pred druhými… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

          • Jens

            109.81.245.XXX
            Není pochyb o tom, že by Vettel hned zareagoval a že by to Grosjeanovi možná na podseknutí hned nestačilo. Otázkou je podle mě spíše to, jestli by tu velkou vzdálenost na jedné sadě Red Bull zvládl tak rychle jako Lotus, resp. jestli by Grosjean ke konci neměl pneumatiky v o tolik lepším stavu, že by se nemohl úspěšně pokusit o útok.

            + 4 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • uzivatel000046

              uzivatel000046

              194.228.216.XXX
              V prvom stinte zvládol grosjean 10 kôl a Vettel 11.
              Pri výjazde SC v 31-om kole mal Vettel odjazdených 20 kôl ( Grosjean 21 ) a nebolo vidieť, že by Vettel strácal výkon.
              Ak by SC nevyšiel, tak Vettel by asi nešiel v tom kole do boxov ako prvý. Ak by aj Grosjean išiel do boxov, Vettel by ho kopíroval až o jedno kolo neskôr.
              V tom momente by do cieľa zostávalo 23 kôl, čiže zhruba rovnaká vzdialenosť, ako prešiel v druhom stinte.
              Z čoho vychádza Vaše presvedčenie, že by sa obraz pretekov v poslednom stinte mohol radikálne zmeniť v neprospech Vettela? Nič tomu nenasvedčuje.
              Stať síce môže všetko, to uznávam a preteky končia až odmávaním, ale úprimne, Lotus ani raz priamo nevytváral žiaden tlak na Vettela. Ani jeden Lotus.

              + 4 / − 3

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Jens

                109.81.245.XXX
                Vycházím z výroků Vettela, který uznává, že Lotus měl větší dosah (range). Ano, Lotus nevytvořil žádný tlak. Ale myslím si, že kdyby měli oba (tři) jet "buttonských" 33 kol, že by ta šance na pokus o předjetí mohla přijít.

                + 3 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • uzivatel000046

                  uzivatel000046

                  194.228.216.XXX
                  V poriadku.
                  Ale pokúsil sa Lotus túto výhodu využiť? Lepšie povedané, mohol Lotus túto výhodu využiť?
                  Asi ťažko.
                  Kimi sa neráta. Bez SC mal na Vettela stratu viac ako pol minúty ( už zarátaná aj Vettelova druhá výmena ) . To by Vettel stihol ešte v pohode jednu ( tretiu ) zastávku naviac.
                  Grosjeana je trochu ťažšie posúdiť. Je isté, že limit na posledný dlhý tridsať kolový stint vypršal už pred výjazdom SC. Stále mal ale možnosť natiahnuť prostredný stint a prípadne na posledný kratší stint nasadiť SS a zamiešať poradím. Čo by to prinieslo?
                  Skúsme posúdiť.
                  Pred SC jazdili obaja, Vettel aj Grosjean časy okolo 1:44.5, po odchode SC na nových gumách robili časy cca 1:42. Rozdiel 2,5 sekundy. Ak by sa aj Grosjean pokúsil o dlhší stint, tak Vettel by na neho behom 10 kôl urobil 25 sekúnd k dobru. Čiže by mohol ísť o jednu zastávku viac a opäť by mal rovnaké gumy, ako Grosjean. Aj keď berieme v úvahu, že časy sú trochu skreslené vplyvom SC, predsa len minuli nejaké palivo počas desiatich kôl krúženia, Lotusu by to nebolo vyšlo.
                  Vyjadrenie Vettela sa skôr vzťahuje k obave pred pretekmi. Priebeh VC tomu už nenasvedčoval.

                  + 2 / − 2

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
      • anonym

        178.40.144.XXX
        SC pomohol Kimimu zmazať stratu na čelo pretekov, ale nie k pódiu, už aj pred výjazdom SC jazdil Kimi regulérne na 3.mieste

        + 3 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • anonym

          188.167.146.XXX
          Bol až na 4-tom mieste, za tretím Webberom. Bez SC by Kimi na pódium nemal.

          + 1 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • anonym

            88.212.36.XXX
            nemas pravdu, lebo tesne pred tym ako slahlo gumu Perezovi, Kimi Pereza predbehol a Weber dostal defekt na ulomkoch predneho Perezovho kridla, teda pred Kimim isto NEBOL. Kimi bol 3.

            + 1 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • anonym

            80.81.232.XXX
            nebol pred Kimim, cakala ho este posledna zastavka, a po nej sa zaradil za kimiho

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Max Verstappen po úspěšném začátku sezóny odvrací útoky Landa Norrise (ilustrační foto)

GP SINGAPURU - PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Před poslední přestávkou hledají týmy i piloti optimismus

Charles Leclerc pod singapurskými světly poněkud napravil pošramocenou reputaci Ferrari (ilustrační foto)

GP SINGAPURU: Chybující Norris opět převýšil „zbytek světa“, Ferrari se rehabilitovalo

Guanyu Zhou už má poslední místo na startu téměř předplaceno

GP SINGAPURU: Prohlášení po kvalifikaci - většina pilotů se vkládá naděje do zítřejšího závodu

Carlos Sainz jr. zakončil kvalifikaci nejhorším možným způsobem (ilustrační foto)

GP SINGAPURU: Zoufalá kvalifikace pro Ferrari, Norris zúročil tréninkovou převahu

Max Verstappen v třetím tréninku poněkud ožil (ilustrační foto)

Ještěr se postaral o červenou vlajku, soupeře v posledním tréninku v Singapuru smetl Norris

Juki Cunoda si po několika slabších závodech vedl velmi nadějně (ilustrační foto)

Druhý trénink v Singapuru patřil Norrisovi s oběma Ferrari v závěsu, Russell boural

Charles Leclerc v závodě v Monaku

Úvodní trénink v Singapuru byl v režii Leclerca

Max Verstappen v zádově v Kanadě

Red Bull má po Pérezově nehodě starosti. Už zjistil, kdy a kde udělal ve vývoji chybu

Kolize Sainze s Pérezem v Baku

Sainz a Pérez se vzájemně obviňují z kolize, komisaři mají jasno + VIDEO

Sergio Pérez měl našlápnuto k lepšímu výsledku, ale skončil předčasně v předposledním kole (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Piasti v euforii, Leclerc zpytuje svědomí, Verstappen propadá mírně skepsi

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama