DISKUZE K ČLÁNKU V prvním korejském tréninku vítězí Hamilton před Vettelem
Za první dvojicí skončili Webber, Rosberg, Button a Alonso. Räikkönen měl v poslední minutě havárii, z rozbitého vozu odešel po svých.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: V prvním korejském tréninku vítězí Hamilton před Vettelem
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
Mike17
11:45 04.10.2013 93.99.87.XXXZkus se na to podívat z druhé strany. Třeba jim ten "úspěch" (před změnou vedl MS Vettel a vyhrál 2 ze 3 posledních závodů a v tom jednom vypadl z první pozice) přáli. A třeba jim vadí v každém závodě spousty hlášek typu: "Pepo nejeď tak rychle", "Pepo šetři gumy", "Pepo zpomal ještě víc, nebo nedojedeš potřebný počet kol", než se Pepa naštval a zahlásil "Už mě nes..., pomaleji už jet nemůžu".
Nějak mi to nesedí k nejlepší závodní soutěži.
Bohužel se na tom zatím moc nezměnilo a na výraznou změnu to ani nevypadá.-
erdedy
12:02 04.10.2013 195.91.5.XXXJa Ti neviem... Jasne, ze ked niekomu gumy nesedia/nefunguju/rychlo degraduju, bude mat v radiu same "setri, setri..."
To by mohol Kimi, Alonso a Sutil povedat, ci take radia boli casto aj u nich.
A este by som rad poupravil tu taku vseobecnu nepravdu, ze niekto niekde na Vettela "bučal" - oni nebucali, oni predsa kricali/fandili "RedBúúúúúll..."-
Mike17
12:19 04.10.2013 93.99.87.XXXPravda, nedělal jsem si statistiky kde se ty hlášky objevují častěji. Ale někde jsem četl (neříkám, že to musí být pravda), že třeba Alonso šetří gumy už v kvalifikaci. To by celkem vysvětlovalo, proč je v závodě o tolik rychlejší. Jestli to pravda je, pak je něco asi opravdu špatně. Nemyslíš?-
erdedy
12:41 04.10.2013 195.91.5.XXXNo, netvrdim, ze by sa mi pacila situacia s setrenim kvantita, ale s setrenim kvoli vydrzi nemam problem - niekto setril viac/niekto menej/niekto skoro vobec - v zavilosti mnoho faktorov (auto, styl, nastavenie...) ale zvladnut sa to proste dalo.-
Mike17
13:03 04.10.2013 93.99.87.XXXTož každému se líbí něco jiného, nic proti tomu nemám. A nemám nic proti tomu, aby jistá míra šetrnosti poskytla někomu drobnou výhodu (tak jak tomu bylo před X lety). Pokud je šetrnost tím nejdůležitějším kritériem a jezdci musí jezdit daleko pod své limity (i limity vozu), pak je to pro mě v rozporu se smyslem rychlostních závodů.
Teď to trochu přeženu: Mám strach, aby jsme se nedočkali závodů z průměrem 50km/h, protože při 60km/h by jezdcům odešly gumy nebo došlo palivo.
Prostě pro mě nejsou ty soutěže o nejnižší spotřebu moc atraktivní a tohle už tím trochu zavání.-
-
Mike17
14:04 04.10.2013 93.99.87.XXXNo z toho mám největší strach. Že budou jezdit celý závod na půl plynu a pak stejně někdo 10 kol před koncem zjistí, že má málo paliva a pak bude jezdit ještě o 5s pomaleji, jen aby do cíle vůbec dojel.
Nemám nic proti šetření, ale nic se nemá přehánět. Snad to tak nedopadne.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
Lewis HAMILTON - 2. Trénink (9:00 - 10:00)
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek