DISKUZE K ČLÁNKU V prvním korejském tréninku vítězí Hamilton před Vettelem

Za první dvojicí skončili Webber, Rosberg, Button a Alonso. Räikkönen měl v poslední minutě havárii, z rozbitého vozu odešel po svých.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: V prvním korejském tréninku vítězí Hamilton před Vettelem

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 14, poslední 04.10.2013 14:12 Vložte komentář

Nejlepší názory

» erdedy (Hlasovalo 10 lidí) 04.10.2013 10:32
01 presne to som mal na mysli, ked Lotus,… »
» erdedy (Hlasovalo 10 lidí) 04.10.2013 10:43
uppps... mi vypadlo: "... sezony a… »
» erdedy (Hlasovali 4 lidé) 04.10.2013 12:02
Ja Ti neviem... Jasne, ze ked niekomu gumy… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Jura

    80.188.27.XXX
    Hehe Tak v prvnim treninku si RBR klasicky otukava soupere...v dalsich castech uz Vettel opet pouzije svoji "tajnou" zbran a vsem nasoli takovy naskok, ze se na F1 pomalu prestavam divat 10

    + 10 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      94.112.101.XXX
      Byly by to skvělé závody, kdyby tam letos nebyl redbull.

      + 11 / − 10

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • anonym

        89.233.136.XXX
        Bylo by fajn, kdyby lidi dokázali přát úspěch lepším.

        + 9 / − 12

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • erdedy

          erdedy

          195.80.165.XXX
          01
          presne to som mal na mysli, ked Lotus, Ferrari a Force-India urobili LEPSI kus prace s POVODNYMI pneumatikami s plechovou vystuzou v prvej polovici sezony. 03

          + 10 / − 6

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • erdedy

            erdedy

            195.80.165.XXX
            uppps... mi vypadlo: "... sezony a nevyplakavali po vsetkych mediach, ake su ti pneumatiky hrozne..."

            + 10 / − 4

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            93.99.87.XXX
            Zkus se na to podívat z druhé strany. Třeba jim ten "úspěch" (před změnou vedl MS Vettel a vyhrál 2 ze 3 posledních závodů a v tom jednom vypadl z první pozice) přáli. A třeba jim vadí v každém závodě spousty hlášek typu: "Pepo nejeď tak rychle", "Pepo šetři gumy", "Pepo zpomal ještě víc, nebo nedojedeš potřebný počet kol", než se Pepa naštval a zahlásil "Už mě nes..., pomaleji už jet nemůžu". 04
            Nějak mi to nesedí k nejlepší závodní soutěži.
            Bohužel se na tom zatím moc nezměnilo a na výraznou změnu to ani nevypadá. 05

            + 3 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • erdedy

              erdedy

              195.91.5.XXX
              Ja Ti neviem... Jasne, ze ked niekomu gumy nesedia/nefunguju/rychlo degraduju, bude mat v radiu same "setri, setri..."

              To by mohol Kimi, Alonso a Sutil povedat, ci take radia boli casto aj u nich.03

              A este by som rad poupravil tu taku vseobecnu nepravdu, ze niekto niekde na Vettela "bučal" - oni nebucali, oni predsa kricali/fandili "RedBúúúúúll..." 06

              + 4 / − 4

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Mike17

                Mike17

                93.99.87.XXX
                Pravda, nedělal jsem si statistiky kde se ty hlášky objevují častěji. Ale někde jsem četl (neříkám, že to musí být pravda), že třeba Alonso šetří gumy už v kvalifikaci. To by celkem vysvětlovalo, proč je v závodě o tolik rychlejší. Jestli to pravda je, pak je něco asi opravdu špatně. Nemyslíš? 03

                + 1 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • erdedy

                  erdedy

                  195.91.5.XXX
                  No, netvrdim, ze by sa mi pacila situacia s setrenim kvantita, ale s setrenim kvoli vydrzi nemam problem - niekto setril viac/niekto menej/niekto skoro vobec - v zavilosti mnoho faktorov (auto, styl, nastavenie...) ale zvladnut sa to proste dalo.

                  + 2 / − 1

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Mike17

                    Mike17

                    93.99.87.XXX
                    Tož každému se líbí něco jiného, nic proti tomu nemám. A nemám nic proti tomu, aby jistá míra šetrnosti poskytla někomu drobnou výhodu (tak jak tomu bylo před X lety). Pokud je šetrnost tím nejdůležitějším kritériem a jezdci musí jezdit daleko pod své limity (i limity vozu), pak je to pro mě v rozporu se smyslem rychlostních závodů.
                    Teď to trochu přeženu: Mám strach, aby jsme se nedočkali závodů z průměrem 50km/h, protože při 60km/h by jezdcům odešly gumy nebo došlo palivo. 12
                    Prostě pro mě nejsou ty soutěže o nejnižší spotřebu moc atraktivní a tohle už tím trochu zavání. 03

                    + 3 / − 1

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • erdedy

                      erdedy

                      195.80.165.XXX
                      Tak to mas pravdu. A este k tomu pridajme nove motory s obmedzenym apetitom/max. mnozstvom paliva a mame to "komplet". 03 02

                      + 2 / − 1

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • Mike17

                        Mike17

                        93.99.87.XXX
                        No z toho mám největší strach. Že budou jezdit celý závod na půl plynu a pak stejně někdo 10 kol před koncem zjistí, že má málo paliva a pak bude jezdit ještě o 5s pomaleji, jen aby do cíle vůbec dojel.
                        Nemám nic proti šetření, ale nic se nemá přehánět. Snad to tak nedopadne. 03

                        + 1 / − 1

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
      • anonym

        88.83.227.XXX
        ano přesně.. ať táhnou i s tím odbarveným křivákem! zasmradili celý paddock! 10

        + 7 / − 6

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama